Golden Awards

Reactiescore
5.602
Ik kan bevestigen dat Laurens een topper was
 
Reactiescore
2.062
Wanneer je vinci overschat...
 
Reactiescore
2.062
Genoeg tijd om mij het tegendeel te bewijzen :p

Gewoon geen fan van hoe men daar grond pakt (kan misschien ook als stam een verkeerde keuze zijn geweest) en de snelheid waarmee men internt.

Niks met overschat te maken vriend, gewoon lastige start gehad en nu beetje compenseren. Terrein pakken hebben jullie aan vanquisher te danken. Als je goed je huis werk heb gedaan speelt Vinci ook met alleen late game spelers, had West Ice maar tactischer moeten spelen kwa groei(zoals Vanquisher).

Heb tegen niemand iets te bewijzen.. maar is natuurlijk je eigen keus
 
Reactiescore
5.602
Beste speler:
EOS Baazekes

Rete actief team met 2 van de beste hedendaagse TW spelers, Melvin en Mien. Met de aanvulling die ze hebben op het account in de vorm van Lars, Rogier en Dennis heeft dit account de combinatie van alle factoren, ervaring, skills, activiteit etc.

Ik heb het idee dat bij Melt de betere spelers verspreid zitten op verschillende accounts, maar .Da Vinci, QQEEZZ en Calamity zijn natuurlijk accounts van melt die de naam van beste speler zouden kunnen dragen.


Beste stam:
Ice

Voor nu Ice denk ik, puur door de huidige situatie qua grootte van de accounts en relatief prima ligging. Ice heeft intern toch al het een en het ander ''overwonnen'' en ik ben stiekem een beetje verbaasd dat het nu zo toch zo goed loopt. Ik moet daarom een klein bedankje uitbrengen naar de mensen in mijn stam die iedere dag hun beste steentje bijdrage aan het account en stam.

De beste stam speler:
Vanquisher, QQEEZZ

Heb het idee dat de meeste stamleden wel goed spelen in stam belang, maar momenteel heeft vanquisher wat meer middelen en die gebruiken ze wanneer nodig ook voor de stam. Voor QQEEZZ heb ik het idee dat Luc intern redelijk wat werk verricht en dat het account qqeezz ook niet te beroerd is om clears te doneren oid, bijv bij de bans destijds.

Het grootste ego:
Melvin, Mien, Rene, Luc
En terecht

Beste leider:
-
Ik vind mezelf geen leider, met die insteek ben ik deze wereld ook niet begonnen. Enkel was ik samen met Jordi de grondlegger van dit groepje, dus leek het mij logisch dat ik het stokje overnam van Jordi. Ik vertrouw op mijn leden en doe alles in overleg, vanuit Melt kan het lijken dat ik geen autoriteit heb omdat ik soms tegen beslissingen ben die er voortkomen uit de stam, maar zolang mijn spelers in de meerderheid ergens voor zijn, wie ben ik dat tegen te houden?

Normaliter zou ik hier Joachim neerzetten, maar ook daar schort het toch wel aardig aan bepaalde zaken. Ik denk dat we voorop moeten stellen dat Joachim en ik (en in zekere zin Luc, John en Melvin) ons best doen.


Meest onderschatte stam:
Melt
Ik vind dat vanaf het begin melt al onderschat werd aan onze kant en iedereen heeft daar zijn eigen kijk op. Ik denk dat Melt zoals ik al vaker aangaf en ook door Joachim is aangegeven grofweg belabberd zijn in de start/early game en hier ook verkeerde keuzes uit zijn gekomen die nu nog invloed hebben op de wereld. Echter denk ik als we gaan kijken naar end-game, dat Melt dit qua kwaliteit weer rechttrekt en misschien zelfs iets boven Ice uitkomt.

Meest overschatte stam:
Ice

Hier en daar bespeurde ik toch lichte zelfoverschatting bij ons, maar ik vind dat dat momenteel niet meer te merken is. Ik denk ook niet dat Melt ons onder of overschat, hooguit qua activiteit en spelers wellicht. Ice heeft early prima keuzes gemaakt, prima gespeeld en geen gekke praktijken uitgevoerd in mijn ogen. Nu staan we er prima voor, maar ik denk dat de meeste ons gewoon op waarde inschatten.

Meest overschatte speler:

Snow, CBC, Vinci

Niks ten nadelen van snow en CBC zelf, echter vind ik dat er door sommige spelers (terecht of niet) vrij snel conclusies zijn getrokken om te stoppen. Daartegenover een extra groot compliment en dankbaarheid voor spelers van beide accounts die de draad hebben opgepakt en écht hard gewerkt hebben om het gemis van grote bepalende spelers op te vangen.

Vinci zuigt early game. Isaac is schijnbaar minder actief, degene die doorgaans de flinke motor is van het account. Rene heeft een vriendin en doet shit early, Kevin trollt enkel en speelt voor de lol zonder hier per definitie iets competitiefs in te zien. Ik zeg niet dat de spelers stuk voor stuk overschat zijn, Rene is een van de betere tw spelers, Kevin hoewel hij dom klinkt kan echt prima spelen etc. Echter deze wereld, door een samenloop van omstandigheden is er meer van ze verwacht dan ze tot nu toe hebben laten zien.

Ditzelfde geldt overigens voor mijzelf. Ik heb nog niet kunnen brengen, wat ik zou kunnen brengen.


Meest onderschatte speler:
Qui intus diaboli, XBraun

Ik vind dat ze vreselijk onderschat worden en zichzelf ook vreselijk onderschatten. Dit team heeft gewoon een prima account uit de grond geschopt een geruime tijd na de wereld start. Er zitten prima spelers op, actieve spelers, leuke spelers, ze dragen bij aan de stam. Prima account.

Denk dat Xbraun aan de kant van Melt onderschat wordt vanuit onze kant. Met de nodige tegenslagen en rot positie toch een prima account met goede ligging bereikt. Volgens mij zijn ze leergierig en actief en kunnen ze zich prima staande houden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
One person and one person only, @rikkert1234

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

-

Mooiste spelers naam:
Amen


Mooiste stam naam:
-

Het tofste topic:
Spotprenten

Favoriete forum poster:
Kyuka

Minst favoriete forum poster:

Joachim
Enkel als hij weer bizar veel typt en bizar weinig zegt.

Dikste wannabe in het spel:
Jaimy14nogwattes

Man sniped paar fake treintjes en paar pogingen op laag moraal en krijgt een grote mond. Vervolgens janken over PP gebruik en meer muren boosten dan Night Train op een gemiddelde wereld.

Mooiste actie van de wereld:
Mijn toekomstige 300IQ strat
Jorn die zowel Melvin als John bespeeld


Meest belovende speler voor de toekomst:

EOS

Meest belovende stam voor de toekomst:
Valt te bezien nog

Grootste blunder:
Mats in je stam discord uitnodigen hahaahah

Voor wie heb je nu echt respect:

Melvin, Quinten, Tim(snow), Lars, Maarten, Cona, Joppe, Nordin (zieke legend en carry)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Amen, Nordin

Ik wil graag nog meedelen dat:
Oprecht, spelers die continu hun best doen voor de stam, zowel in Ice als in Melt, ondanks tegenslagen en wat voor redenen dan ook, jullie zijn de helden. Doen is zoveel belangrijker dan overal interessant zitten te doen, vooral de mensen die ik hierboven noemde bij voor wie heb ik respect. Legends, ook dezelfde soort personen in Melt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Beste leider:
-
Ik vind mezelf geen leider, met die insteek ben ik deze wereld ook niet begonnen. Enkel was ik samen met Jordi de grondlegger van dit groepje, dus leek het mij logisch dat ik het stokje overnam van Jordi. Ik vertrouw op mijn leden en doe alles in overleg, vanuit Melt kan het lijken dat ik geen autoriteit heb omdat ik soms tegen beslissingen ben die er voortkomen uit de stam, maar zolang mijn spelers in de meerderheid ergens voor zijn, wie ben ik dat tegen te houden?
???

ik heb je betrapt op een verspreking maat
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.918
Beste snack

Kaaskroket
 
Reactiescore
2.062
@Kyuka de comeback van Vinci na jou GA lijstje? Nu niet meer overschat :(?
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
50
Tsja, dat is inderdaad gemakzuchtig. Even veel van danielspils zonder weerstand overnemen en de rest gebruiken. Het bevordert Da Vinci's uitstraling niet bepaald. Aan de andere kant, .Melt is heel self-aware en heeft Da Vinci al bestempeld tot internkoning.

Zullen er goeie spelers spelers, vast en zeker. Is dit nou iets waarvan je zegt: zo toon je je waarde als account. Betwijfelbaar.
 
Bovenaan