Golden Awards

Reactiescore
2.062
Beste speler: EOS Baazekes, ik denk niet dat er een team ook maar half de skills van ons heeft. Daarnaast ook erg actief met een vaste nachter, 3 dag co’s en 2 deffers/offers.

Beste stam: Qua kwantiteit ICE, maar ik denk dat Melt in aantallen nu met name meer deffers heeft. ICE is aanzienlijk minder stacked dan bij de start.

De beste stam speler: Blue Eyes White Dragon vind ik een erg fijne buur (met veel scouts).

Het grootste ego: René die iedereen uitdaagde en dan pas net 1 miljoen punten heeft.

Beste leider: Joachim probeert er wat van te maken en steekt er veel tijd in, bij ons is de oorspronkelijke leider al pleite.

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam: Melt werd flink onderschat door ICE, maar ze groeide ook abnormaal langzaam.

Meest overschatte stam: ICE lijkt meer dan het is door de snelle groei

Meest overschatte speler: .DaVinci, account kan niet eens normaal bijblijven qua groei. Uiterst luie spelers met weinig inzet en discipline. Ze kunnen prima speler hoor, maar dit nekt ze gewoon.

Daarnaast Schedel, die hier wel even weerstand zouden bieden. Natuurlijk gaat Schedel geen weerstand bieden, want het enige wat schedel kan is met grote overmacht een end-game ingaan en een groter account hebben zodat ze kunnen blocken.

Meest onderschatte speler: QQEEZZ, door vele weggezet als idioot door Luc’s enorme arrogantie. Echter gewoon zeer prima spelers die ik gelijkwaardig acht met het oude Snow team (indien beide actief zijn).

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: QQ zoals op W71.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: WeLikeTurtles hoeft van mij niet meer. Heb ze echt ervaren als lastig account, behalve Nordin dat is een topper.

Mooiste spelers naam: Losing Our Religion

Mooiste stam naam: Ja niks, veel te veel peaky blinders trouwens tegenwoordig.

Dikste wannabe op het forum: René, lijkt me duidelijk. Iedereen uitdagen en nu enkel janken met z’n stammetje.

Dikste wannabe in het spel: Eigenlijk ook René om dezelfde reden

Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van Iannator007 was grote klasse

Meest belovende speler voor de toekomst: Calamity, goede massa planner en speler. Erg benieuwd in hoeverre hij ons het vuur aan de schenen gaat leggen.

Meest belovende stam voor de toekomst: ICE of Melt, de rest is irrelevant.

Grootste blunder: Cala en Turtles die beide ban koppen.

Voor wie heb je nu echt respect: Joa en Tom dat je dit wilt leiden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dennis, Mien, Lars en Dirk

Ik wil graag nog meedelen dat: EOS bewezen Baazekes

Denk maar niet dat een team maar ook half de skills heeft zegt die... laat me niet lachen man

Mooi je haat naar Vinci, zit je misschien nog iets dwars?
 
Reactiescore
903
Eos baaskes :cool:
 
Reactiescore
5.595
Eos > vinci
 
Reactiescore
383
Nordin top
 
Reactiescore
2.062
Eos floppertjes, hebben een team van 20 nodig om goed te zijn xxxx rinus van kwakturne
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
rinus doorwinterde cacturne speler dit bevestig ik
 
Reactiescore
725
Reactiescore
2.444
Daarnaast Schedel, die hier wel even weerstand zouden bieden. Natuurlijk gaat Schedel geen weerstand bieden, want het enige wat schedel kan is met grote overmacht een end-game ingaan en een groter account hebben zodat ze kunnen blocken.

Vraag me toch altijd wel af waar dit vandaan komt. Je ziet ze zelden (zoals sommige andere accounts) zichzelf de hemel in prijzen en de laatste twee werelden die ik met schedel heb gespeeld zijn de massa's die ze kregen te verwerken absoluut niet met overmatig blocken verwerkt. Op W80 zijn ze met flink abusen, boosten en uitstekend account management inderdaad op een gigantische voorsprong als account gekomen. En dat is een speelstijl die ikzelf geen reet aan vind... Maar hebben we met de stam telkens tegen een overmacht gespeeld en gezien ik die wereld op een enkele keer na telkens alle stam-def mobiel hebben laten zetten en deze zelf heb verdeeld. Kan ik je garanderen dat schedel verre van stacked stond maar hun def (dankzij de grote van het account) onze hele stam heeft voorzien van def.

Naast de bijdrage die Warre, Mike, Yannick en normaal Mathieu dan leveren als stamspelers binnen een stam met het draaien van vv's, floaten, plannen en leiden. Iets waarvan een hoop accounts nog veel van zouden kunnen leren. Klinkt het meer alsof je een persoonlijk hekel hebt aan het account schedel dan dat ze daadwerkelijk overschat zijn imo.
 
Reactiescore
363
Vraag me toch altijd wel af waar dit vandaan komt. Je ziet ze zelden (zoals sommige andere accounts) zichzelf de hemel in prijzen en de laatste twee werelden die ik met schedel heb gespeeld zijn de massa's die ze kregen te verwerken absoluut niet met overmatig blocken verwerkt. Op W80 zijn ze met flink abusen, boosten en uitstekend account management inderdaad op een gigantische voorsprong als account gekomen. En dat is een speelstijl die ikzelf geen reet aan vind... Maar hebben we met de stam telkens tegen een overmacht gespeeld en gezien ik die wereld op een enkele keer na telkens alle stam-def mobiel hebben laten zetten en deze zelf heb verdeeld. Kan ik je garanderen dat schedel verre van stacked stond maar hun def (dankzij de grote van het account) onze hele stam heeft voorzien van def.

Naast de bijdrage die Warre, Mike, Yannick en normaal Mathieu dan leveren als stamspelers binnen een stam met het draaien van vv's, floaten, plannen en leiden. Iets waarvan een hoop accounts nog veel van zouden kunnen leren. Klinkt het meer alsof je een persoonlijk hekel hebt aan het account schedel dan dat ze daadwerkelijk overschat zijn imo.
Zoveel moeite voor Melvin z’n steek onder water. Zeg gewoon Feyenoord gaat verliezen woensdag, dan raak je hem echt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vraag me toch altijd wel af waar dit vandaan komt. Je ziet ze zelden (zoals sommige andere accounts) zichzelf de hemel in prijzen en de laatste twee werelden die ik met schedel heb gespeeld zijn de massa's die ze kregen te verwerken absoluut niet met overmatig blocken verwerkt. Op W80 zijn ze met flink abusen, boosten en uitstekend account management inderdaad op een gigantische voorsprong als account gekomen. En dat is een speelstijl die ikzelf geen reet aan vind... Maar hebben we met de stam telkens tegen een overmacht gespeeld en gezien ik die wereld op een enkele keer na telkens alle stam-def mobiel hebben laten zetten en deze zelf heb verdeeld. Kan ik je garanderen dat schedel verre van stacked stond maar hun def (dankzij de grote van het account) onze hele stam heeft voorzien van def.

Naast de bijdrage die Warre, Mike, Yannick en normaal Mathieu dan leveren als stamspelers binnen een stam met het draaien van vv's, floaten, plannen en leiden. Iets waarvan een hoop accounts nog veel van zouden kunnen leren. Klinkt het meer alsof je een persoonlijk hekel hebt aan het account schedel dan dat ze daadwerkelijk overschat zijn imo.
Dat laatste is zeer correct
 
Reactiescore
5.595
F9A58323-A20C-4EFA-AE3A-0621254A6EA7.jpeg
 
Bovenaan