Golden Awards

Reactiescore
500
Hoi mede-forumgangers van W84,

Ik zag dat dit, in mijn ogen, altijd wel leuke topic nog ontbrak op dit forum dus bij deze. Hopelijk wekt het wat leuke discussies op, want het forum kan wel een activiteitsboost gebruiken.
Het is natuurlijk de traditie dat de starter de spits afbijt, ik zal voor het weekend zelf een lijstje posten. Maar schaam je niet mij voor te zijn.

Code:
[B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]
 
Reactiescore
500
Door drukte wat vertraagd, maar vnv komt me lijstje :)
 
Reactiescore
500
Beste speler:
Voor zover ik het me kan herinneren staat Little Kitten eigenlijk al eerste op deze wereld. Dan moet ik eerlijk zeggen dat ik verwacht had dat ze wel nog hoog op de ranglijst zouden staan, maar dat ze inmiddels wel iets afgezakt zouden zijn. Voorlopig zullen ze gezien hun cluster waarmee ze heerlijk kunnen farmen de plek in ieder geval niet snel kwijtspelen denk ik. Ze zijn in ieder geval erg consistent. maakt de rang 1 hun de beste speler, dat in mijn ogen niet per se. Al denk ik dat er niet echt een account op de wereld is die al echt getest is, ben ik tot nu toe het meeste onder de indruk geraakt van Lord Wouzlan. Ze rollen al hun tegenstanders op alsof het niks is en er lijkt op het moment maar geen rem op te zitten.

Beste stam:
Wat de wereld in mijn ogen erg leuk maakt is dat er op het moment nog 3 relatief gelijkwaardige stammen zijn, OMT, Crows en Dream. Ik denk dat van deze drie gezien de ligging Crows het het lastigste gaat krijgen gezien die deels tussen de andere twee ligt. Verder zie ik bij OMT niet echt duidelijke falanxen richting de mogelijke fronten, maar hebben ze al wel een hoop safe zone doordat ze de hele rim al bijna hebben daar. Dream heeft daarentegen nog veel te edelen in de rim, mochten de fronten straks deels vast liggen. Daarom denk ik dat Dream op het moment de beste papieren heeft.

De beste stam speler:
Ik kan dit vrijwel enkel beoordelen binnen mijn eigen stam. Xpresz is nooit te beroerd een vv te pakken en ook bij Lord Wouzlan en Royco010 kan je bij alles wel terecht. Dus deze 3 verdienen heb in mijn ogen.

Het grootste ego:
Deze moet naar Kratje Grolsch, ik kan het hartstikke goed met jullie vinden hoor, zou alleen niet weten aan wie ik deze moet geven aangezien het hier zo stil is. En jij bent de enige waarbij ik een keer heb gedacht die denkt er wat te makkelijk over haha.

Beste leider:
Ik denk dat de leiding van Crows, OMT en Dream hun zaken prima op orde hebben op het moment.

Slechtste leider:
Ik zou het oprecht niet weten.

Meest onderschatte stam:
Ik denk dat Crows wel ergens onderschat wordt. Je hoort niet veel van ze, en dat kan zowel positief als negatief zijn. Maar ik heb zo het idee dsat zij nog een best grote rol in het verloop van de wereld kunnen gaan spelen.

Meest overschatte stam:
Ik denk dat mensen op het moment tegen zowel OMT als Dream opkijken. Echter, ik denk dat beide stammen prima te kloppen zijn.

Meest overschatte speler:
Ik geef deze lekker aan mezelf (La Kouchov Obarkarchov), ik vind mezelf beter dan iedereen op de wereld, maar bak er stiekem niks van :D
Gelukkig heb ik Dennis en Peter <3

Meest onderschatte speler:
Zelf onderschat ik Little Kitten erg. Ik heb namelijk in mijn hoofd zitten dat ze alleen maar pp kunnen spenden en daarom bovenaan staan. Dit is natuurlijk onjuist. Maar ik ben arrogant genoeg om te denken dat mijn huidige team ze wel wegbeukt als we fronten, dus ik denk dat ik dan maar moet toegeven dat ik er te makkelijk over denk en onze kitten toch wat onderschat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Naast de mensen met wie ik al zit, heb ik met KangarooSkippy, Magnificus en The Smiling Optimist nog wel een leuk verleden.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Cabbie <3, sorry maar hoop toch een ander team dan de classics :S

Mooiste spelers naam:
geen idee waarom maar vind het wel lekker klinken.

Mooiste stam naam:
Ik vind eigenlijk alle stamnamen lelijk. Maar ze vullen elkaar wel mooi aan. Maar denk dat als we tussen de regels door mogen lezen er wel wat leuks uitkomt als we Outbreak Management Team en Life in a Dream combineren :D


Meest belovende speler voor de toekomst:
Kratje Grolsch en fith Dimension, beide twee rim accounts die lekker draaien en nog wel een voor wat leuks kunnen zorgen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik denk dat de kaarten reeds geschud zijn, maar OMT en Dream.

Grootste blunder:
Ik denk het moment dat ik op inloggen drukte :S

Beter laat dan nooit ;)
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
500
Worden jullie onderschat dan? :O
 
Reactiescore
9
<3 Dankje voor het Compliment. Mogen we lekker fronten ooit @Spamkaboutertje , maar vandaag even een heerlijke ochtend massa gehad. Die toevallig op hetzelfde tijdstip als Dream. kwam.

We gaan zien waar tijd ons brengt.
 
Reactiescore
500
En ik dacht dat in langzaam was met me lijstje :O
 
Bovenaan