Golden Awards!!

Reactiescore
5
Jullie hadden best wat mogen proberen hoor, aangezien we daar gewoon stacks hadden staan :p
Wij hebben btw op geen enkel moment de vv van tvt gedaan dus dat is complete bullshit. Ook al zou het niets structueels geweest zijn, wijst het wel duidelijk op een samenwerking met spelers in de vijandelijke rim, wat toch compleet not done is op classics.

Het zit zo: Ik heb eerst contact opgenomen met mijn buren in de rim wat hun verhoudingen waren met Fruit. Iedereen bleek voor Fruit. te werken. Ik kreeg op en geve moment aanvallen van o.a. Beelzebub. Vervolgens heb ik contact opgenomen met het laatste godje van Last en hebben we wat informatie omtrent Beelzebub uitgewisseld . Na het vertrek van El Profesor en mystery men fuseerde Fruit. en Last. Ik heb uiteindelijk contact opgenomen met R.I.P. met als doel samen te werken, omdat Beelzebub in combinatie met de rim hulpjes een bedreiging vormde voor mijn voortbestaan. Ik vind deze samenwerking een logisch gevolg van de hierboven genoemde gebeurtenissen.

Ik krijg het gevoel dat ik bijdraag aan het kapen van het oorspronkelijke topic, dus ik wil het hier bij laten.
 
Reactiescore
338
Onpwnage55 is wel de speler die privé komt vragen of in hem niet wel helpen met eefie te edelen, omdat anders heres er mee weg is. Maar ik ben dan overschat, omdat ik het onverwachts druk krijg op het werk en mijn co op vakantie is....
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
speelt dorine nog op eefie want in dat geval is elke vorm van aanval ZINLOOS
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het zit zo: Ik heb eerst contact opgenomen met mijn buren in de rim wat hun verhoudingen waren met Fruit. Iedereen bleek voor Fruit. te werken. Ik kreeg op en geve moment aanvallen van o.a. Beelzebub. Vervolgens heb ik contact opgenomen met het laatste godje van Last en hebben we wat informatie omtrent Beelzebub uitgewisseld . Na het vertrek van El Profesor en mystery men fuseerde Fruit. en Last. Ik heb uiteindelijk contact opgenomen met R.I.P. met als doel samen te werken, omdat Beelzebub in combinatie met de rim hulpjes een bedreiging vormde voor mijn voortbestaan. Ik vind deze samenwerking een logisch gevolg van de hierboven genoemde gebeurtenissen.

Ik krijg het gevoel dat ik bijdraag aan het kapen van het oorspronkelijke topic, dus ik wil het hier bij laten.

Alleen The Last Runner speelde met ons, verder hadden we geen betrekkingen hoor.. Eefie met MM en DenDuvel met Professor. Verder vind ik het persoonlijk niet gek dat je hulp zoekt bij andere stammen, mijn co dus wel :d. Had je graag nog weggespeeld als we wat rustiger front hadden gekregen, helaas ^^. Succes nog deze classic.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik wil graag nog meedelen dat:

Dat Joa is vervangen door Tim als hoofdspeler deze wereld!
De eerste overwinning van cala zonder Joa, na het mislukken van casual en Q.

nu heeft er misschien nog een beetje uitdaging in de classic gezeten he!
 
Reactiescore
660
speelt dorine nog op eefie want in dat geval is elke vorm van aanval ZINLOOS
:):):):)
Ze kan dat wel goed organiseren ja. In principe is dat wel haar account sinds wereld 1. Geen idee of ze anderen zou laten spelen zonder er zelf op te spelen.
 
Reactiescore
338
:):):):)
Ze kan dat wel goed organiseren ja. In principe is dat wel haar account sinds wereld 1. Geen idee of ze anderen zou laten spelen zonder er zelf op te spelen.

Ze heeft er een co bijgehaald, maar speelt voornamelijk wel altijd zelf!
 
Reactiescore
16
Beste speler: Tactisch Barfje, uiteindelijk waren hun moves het belangrijkste voor de wereldwinst. El Professor was een eerste belangrijke, maar zeker de overstap van Niels naar OwhPUS heeft de doorslag gegeven tegen Leone.

Beste stam: R.I.P. durf ik toch wel te zeggen, en niet alleen omdat ze de wereld winnen. Het is namelijk ook zo dat deze stam een behoorlijke core-ligging heeft gehad, spelers ook echt samenwerken met elkaar en vooral voor elkaar, en zeker Jukke en OwhPUS niet gewerkt hebben met boosters/dorpenuitbouwers van begin tot einde.

De beste stam speler/leider: Jukke, en in het bijzonder Gil. Hij heeft heel veel gedaan qua troepenbewegingen en vv's draaien, zelfs toen die zelf onder aanval lag. Altijd voortouw genomen in vele situaties, en een heel fijne persoonlijkheid zonder arrogante trekjes.

Het grootste ego: iL Leone Indomabile. Team werkt vanaf begin af aan met vele boosters en dorpenuitbouwers. Hebben Thomas behoorlijk genaaid door informatie achter te houden. Zijn puur gefocust haast geweest te zien om rang 1 te bemachtigen en hebben van buitenkant gezien zeer weinig voor hun stam betekent. Sterker nog, zij zijn waarschijnlijk de hoofdreden waarom de handdoek in de ring is gegooid door Last. Eigenlijk een samenwerking op papier tussen het oude Last en Fruit., welke al bij voorbaat verwerpelijk was.

Slechtste leider: Ik heb bijzonder weinig 'leiders' gezien die het voortouw namen. Wellicht had ikbennietthomas het als een soort van stamleider ver kunnen schoppen, hoewel zijn persoonlijkheid helaas te impulsief was, teveel met zijn omgeving bezig in plaats van zichzelf, en hij eigenlijk door grote aanwezigheid en fanatieke bewoordingen meer vijanden dan vrienden snel maakte, door zijn wil haast op te leggen.

Meest overschatte stam: (5-1). Laten we eerlijk zijn, veel meer dan kata-gebruik en een hele grote mond hebben we niet van ze gezien.

Meest overschatte speler: iL Leone Indomabile, van meest genoemde beste speler in dit topic eerst, naar runners in de praktijk.

Meest onderschatte speler: Onpwnage55, die heeft toch verbazingwekkend genoeg nog best een hoop tegenstand kunnen bieden aan zuidkant en ook een rol gespeeld als kleinere speler bij het omdraaien van bepaalde rollen.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Venomm, Tactisch Barfje, het laatste godje, Jukke en Calamity.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heres20BucksKillMe, behoeft dit nog uitleg?

Mooiste actie van de wereld: De terechte samenwerking tegen katagebruik door (5-1) terwijl zij dachten de wereld wel diplomatisch tegen elkaar uit te spelen. Ook de actie van Venomm om waarden te verdedigen op tribalwars.nl is een noemenswaardige die niet vergeten mag worden deze ronde.

Grootste blunder: Tot meerdere keren toe edeltreinen sturen op dorpen waarvan je vergeten bent dat je die al voorgeëdeld had.

Voor wie heb je nu echt respect: Niels van Tactisch Barfje voor de motivatieboost in de stam op moment dat nodig was. En de deffers op Jukke, zoals Rik en Gil, welke héél véél uren hebben besteed aan het account en de wereld.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ikzelf was het als deffer op OwhPUS na 48 uur no-lifen al zat, waarbij ik echt een stap terug moest doen om mijn vriendin, het huishouden, het werk (40-uur contract, en wel in het drukke onderwijs..) en de hobby's die ik ernaast heb ook overeind te kunnen houden. Het is dankzij de co's en de stam dat OwhPUS nog overeind staat en uiteindelijk erdoorheen heeft kunnen rammen. Ikzelf ben deze wereld eigenlijk als persoon/hoofdspeler van OwhPUS slachtoffer geworden van een uitputtingsslag. Het is dat op hetzelfde moment eigenlijk de spelers van Leone hetzelfde leek te overkomen (hebben elkaar dus weggespeeld haha), anders was ik wel erg benieuwd naar het verdere verloop van de wereld.

En ik heb nog een boodschap aan alle valsspelers, ego's en spelers die maar elke kans proberen aan te grijpen om de oorlogs-/gedragsregels die we met elkaar hebben afgesproken te breken: Dat de community jullie maar keihard af blijft straffen. Winnen is belangrijk, maar een leuk en eerlijk spel met elkaar spelen zou eigenlijk het hoofddoel moeten zijn en blijven. Dus Heres20BucksKillMe, dat je, je maar aangesproken mag voelen met je VPN gebruik en je kinderlijke en agressieve geschreeuw.
 
Reactiescore
23
Meest onderschatte speler: Onpwnage55, die heeft toch verbazingwekkend genoeg nog best een hoop tegenstand kunnen bieden aan zuidkant en ook een rol gespeeld als kleinere speler bij het omdraaien van bepaalde rollen.
Die gozer heeft van ons maar liefst 0 edels ontvangen, enkele keren een clearwave en dan laat die alles gewoon thuis staan om gebashed te worden
 
Reactiescore
8
Beste speler: het laatste godje / Venomm ( Rik )

Beste stam:
Last (voor de fusie met fruit )

De beste stam speler:
Tactisch Barfje / Heres20BucksKillMe

Het grootste ego:
Zero Uprising

Beste leider:
Geen echte leider gezien deze classic

Slechtste leider:
/

Meest onderschatte stam: /

Meest overschatte stam:
Geer en Goor

Meest overschatte speler:
NoSenseOffense

Meest onderschatte speler:
Beelzebub.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
RIP leden / het laatste godje / Beelzebub. / Mamba Mentality / TimeDoesMatter / NoSenseOffense / TestenVoorToegang

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
(5-1) leden.

Mooiste spelers naam:
Mamba Mentality / il Leone Indomabile

Mooiste stam naam: /

Mooiste profiel foto van spelers:
Tactisch Barfje

Mooiste profiel foto van stammen:
Last

Mooiste actie van de wereld: /

Grootste blunder:
Niet richting de rim edelen.

Voor wie heb je nu echt respect:
het laatste godje.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Sjaak007 / Bullseye / Yero
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Verbaast me niks van Heres20bucks trouwens als Lars erop speelt, harde stabber geweest op W62 :biggrin:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Reactiescore
1.089
Verbaast me niks van Heres20bucks trouwens als Lars erop speelt, harde stabber geweest op W62 :biggrin:

En kata's op CL23, boosten (tegen stabben aan), op CL21
En zo kunnen we wss nog wel even doorgaan
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Meest onderschatte speler: Onpwnage55, die heeft toch verbazingwekkend genoeg nog best een hoop tegenstand kunnen bieden aan zuidkant en ook een rol gespeeld als kleinere speler bij het omdraaien van bepaalde rollen.

Sorry maat maar dit is echt niet waar haha. Hij komt hier al een paar keer zeggen hoe hard hij zou strijden en in de weg heeft willen liggen in onze rim, ik heb al een paar keer gezegd hier hoe wij letterlijk nooit iets met hem gedaan hebben... We hebben een keer of 2 heb wat incs gegeven omdat hij random dorpen probeerde te pakken zonder deftig plan. Het enige wat hij gedaan heeft deze wereld is noobs en barbs edelen in onze rim en puur omdat wij hem dat lieten doen. Verder heeft hij het vuur geopend op onze MB, die de vv gedropt heeft en vertrokken is waar wij wellicht 3x gelogt hebben op die vv, onder het mom Ownpage komt wel als wij er zin in hebben. Deze gast kan net zo goed bij het grootste ego..
 
Reactiescore
660
Bovenaan