Golden Awards!!

Reactiescore
46
Beste speler: Venomm

De beste stam speler:

Het grootste ego: Beelzebub.

Beste leider: Tegenwoordig ben ik zelf een leider (alleen wist ik dit nog niet :p)

Slechtste leider: Hierin zet ik mezelf (ik heb zoveel ervaring hierin ook...)

Meest onderschatte stam: Is er niet.

Meest overschatte stam: Is eral helemaal niet

Meest overschatte speler: Zijn al weg.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mamba Mentality

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Beelzebub.

Mooiste spelers naam: El Proffesor

Mooiste stam naam: De kerst Kransjes

Grootste blunder: Het lijstje van UBM :D
 
Reactiescore
1.075
Weird maar ok
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik word genomineerd als slechtste leider? :biggrin:
Ik ben geen eens leider geweest???
+ het feit dat ik niet gaan runnen ben, maar geen werken (ja geloof het of niet, timing was enorm goed voor de incommings..)
+ het feit dat ik enkel Heres heb katas gegeven met reden (klein gastje heeft een grote mond altijd)
+ het feit dat er meerdere spelers kata's gebruikt hebben.

Maar hé, gelukkig word ik wel genomineerd met het beste profielplaatje (gemaakte plaatje) van een designer dan nog wel :'D

Maar anders klopt dit lijstje bijna volledig.
Geen dank voor het compliment, doe ik graag.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
81
Beste speler:

Ik denk dat er afgelopen classic meerdere spelers bewezen hebben dat er kwaliteit genoeg was op deze wereld. Maar om goed te zijn heb je niet alleen de kwaliteit nodig, maar ook de mentaliteit. Daarom wil ik deze toegeven aan Jukke. Wanneer je zolang en zoveel onder aanval ligt, langzaam en beetje dorp voor dorp verliest. De teller elke avond weer boven de 1.000 uit zien knallen en er de volgende dag weer staat en elke dag het maximale eruit haalt, door ondanks de grote druk de kwaliteit nog wel te benutten en het hoofd boven water te houden. Hoe vaak zie je niet dat er na een massa of tijdens een massa een account al opgeeft en wegrent. Account die er wel zijn als het om aanvallen gaat, maar wanneer er verdedigd moet worden ze het opgeven.

Beste stam:


Ik denk niet dat er een beste stam was deze wereld. Maar wel een stam die veel gelukkige omstandigheden afdwong. Xmass en Kiekat stonden achter op Last en waren zonder een fusie/samenwerken te klein, te zwak liggend en kwalitatief niet breed genoeg om het tot een overwinning te brengen. Door een fusie hebben veel spelers een kwantiteit boost gekregen zodat we als R.I.P. ons kunnen meten met Last en Fruit. Wanneer er een eerlijke 1/1/1 was ontstaan had ik nog maar eens zien wie er als winnaar uit kwam. Fruit was op dat moment de sterkste stam en dat zag de wereld ook. Waardoor R.I.P. en last een NAP afspraken en een 2 vs 1 creëerden. Wanneer dit niet was gebeurd was Fruit denk ik niet zomaar weggespeeld. R.I.P. had vervolgens het geluk met de 2 vs 1 dat MM en Prof op delete gingen en ze snel terrein konden winnen. Wanneer heres als eerste was gebroken en niet prof en mm dan had het voor Last ook een stuk anders eruit gezien en had een fusie met resterend Fruit niet gehoeven.

Heel veel of en als in een verhaal. Wat je misschien wel afdwingt, maar ook veel door diplomatie, in plaats van kwaliteit.

De beste stam speler:


Het is moeilijk om buiten de stam te zien, wat er intern gebeurd binnen een stam. Maar als ik kijk naar de stam R.I.P., ga ik voor Niels van Barfje. Die 2 keer zijn eigen account verlaat om voor een langere periode op een account te spelen die het kwa bezetting zwaar heeft doordat ze onder aanval liggen.

Beste leider:


R.I.P. door diplomatisch vanuit Xmass en Kiekat een goede zet te maken met daarna een NAP met Last.

Slechtste leider:


Dan zou ik wat eerder terug moeten gaan naar de wereld, maar dan ga ik voor Run en UP. Al vanuit de start het idee hebben tot fusie. Stabben en kata gebruik toestaan op een classic.

Meest onderschatte stam:


Op dit moment zijn er 2 grote stammen over. Dus om daar dan iets over te zeggen is lastig. Dan moet ik verder terug in de tijd. Wie dan had gezegd dat 3 van de 4 accounts van Kiekat nog omhoog stonden met hun full core ligging op dat moment, had je veel geld gewonnen bij de gokhuizen.

Meest overschatte stam:


Dan moet ik toch voor mijn oude stam Xmass gaan. In de start eerste gestaan als stam zijnde. Maar daarna toch ver terug gevallen met 1 weggespeelde en 1 inactieve account, terwijl het er in het begin er zo goed uitzag kwa groei en rimligging. Maar eigenlijk al niet meer als stam serieus kon genomen worden voor de eindoverwinning.

Meest overschatte speler:


Leone, de speler waar je in de start van de wereld zo ver mogelijk van af wil liggen door zijn extreme goede start kwaliteiten. Waardoor je het door kwantiteit tegen hem aflegt. Maar in een mid- en endgame je hem weg kan spelen door de druk hoger te leggen, terwijl het account nog zo groot is. Een account die deze wereld vergelen met zijn stamgenoten een extreem groot front voor zijn rekening nam, terwijl de stam zou moeten weten en hij zelf ook dat hij moeite heeft om met de druk en de gevolgen daarvan om te gaan.

Meest onderschatte speler:


Ik denk dat er op het einde van de wereld niet zoveel onderschatte spelers waren. Wel denk ik dat de stam Last op het einde Jukke hadden onderschat en hadden gehoopt hem sneller te breken. Persoonlijk denk ik dat ze meer kans van slagen hadden gehad wanneer Godje op het uitstekend stukje van OwnPus was gegaan. Dat stuk was een stukje van van 30 dorpen met 270 graden front en had je OwnPus en daarna Jukke ook een stuk zwakker liggen. Waardoor beide spelers meer en een zwakker front hadden gekregen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:


De spelers van R.I.P
Maar ook de spelers van Bullseye, IkBenThomasNiet, Het laatste Godje, Beelze en ondanks de nachtmerries Mystery Men.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


De spelers van Run en Up die het moraal over het spel laag hebben staan.

Mooiste spelers naam:


Tactisch Barfje

Mooiste stam naam:


Eigenslijk geen een

Het tofste topic:


Normale gesproken de spotprenten, speelt calamity weer is een keer op een wereld komt Joa er niet mee :mad:

Het domste topic:


Topic zonder reden

Favoriete forum poster:


Er is hier nauwelijks activiteit geweest op het forum en de enige die dan kwaliteitsposten maakte was Sseg ,die over een andere wereld spreekt.

Minst favoriete forum poster:


Alle niet inhoudelijke posters

Mooiste actie van de wereld:


Dat je speelt zonder een premade en hulpjes in de start. Dat het dan toch nog goed uit kan komen door een wereldwinst.

Grootste blunder:


Onder die steen vandaan komen en het eigenlijk best wel leuk vinden.

Voor wie heb je nu echt respect:


Voor het account Venomm die afstand nam van zijn stamgenoten en eigenlijk daarmee ook zijn eigen lot bepaalde. Maar wel afstand durven te nemen van situaties door je normen en waarden te boven gaan.

Ik wil graag nog meedelen dat:


Dat Joa is vervangen door Tim als hoofdspeler deze wereld!
De eerste overwinning van cala zonder Joa, na het mislukken van casual en Q.
 
Reactiescore
326
Persoonlijk denk ik dat ze meer kans van slagen hadden gehad wanneer Godje op het uitstekend stukje van OwnPus was gegaan.

Niet helemaal mee eens.

1646058510778.png
Hadden alleen dit stuk kunnen aanvallen, voor die paar dorpen + afstand is dat het zeker niet waard. Doel was om de noordelijke dorpen van Jukke nog te pakken, om vervolgens op Owhpus te gaan. Had ons nog 1-2 dagen gekost. Helaas was er geen stabiel team op Leone voor de endgame
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Leone, de speler waar je in de start van de wereld zo ver mogelijk van af wil liggen door zijn extreme goede start kwaliteiten.
peter je bedoelt boosts en dorpen bedelen???
 
Reactiescore
5
Beste speler: het laatste godje op basis van statistieken, zowel tegen R.I.P. als voormalig Fruit.

Beste stam: uiteindelijk R.I.P.

De beste stam speler: weet ik niet.

Het grootste ego: geen egotripper tegengekomen op deze wereld.

Beste leider: weet ik niet.

Slechtste leider: weet ik niet.

Meest onderschatte stam: weet ik niet.

Meest overschatte stam: Last

Meest overschatte speler: DenDuvel, vanwege het aangeven dat je zijn dorpen niet zomaar zou krijgen in topic Klojen in de RIM. Vervolgens de dag erna 14 dorpen verliezen aan Tactisch Barfje.

Meest onderschatte speler: Jukke

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jukke, het laatste godje, NoSenseOffense, OwhPUS en Tactisch Barfje.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: iL Leone Indomabile
, vanwege het stoppen zonder goede reden.

Mooiste spelers naam: NoSenseOffense

Mooiste stam naam: R.I.P.

Het tofste topic:
Klojen in de RIM

Het domste topic: Topic met reden

Favoriete forum poster: AfterglowX

Minst favoriete forum poster: @Conceived by Communism, vanwege het domste topic.

Dikste wannabe op het forum: @Rob.

Dikste wannabe in het spel:
was die er een?

Mooiste profiel foto van spelers: Tactisch Barfje
1646078452629.png


Mooiste profiel foto van stammen: R.I.P.:
de meme is uiteindelijk waarheid geworden!
1646078542479.png

Mooiste actie van de wereld: de edelspam van OwhPUS op iL Leone Indomabile.

Meest belovende speler voor de toekomst:
irrelevant, tenzij NoSenseOffense een alles of niets aanval begint tegen R.I.P. Zou wel zijn naam eer aan doen!

Meest belovende stam voor de toekomst: irrelevant, tenzij Pony! een aanval begint tegen R.I.P. wat natuurlijk no sense maakt.

Grootste blunder: zojuist per ongeluk edel dood laten lopen, omdat mijn focus lag bij het maken van deze post :rolleyes2:.

Voor wie heb je nu echt respect: Jukke, vanwege het verwerken van meerdere massa's en het nemen van mijn VV (edit: het betrof één dag) toen ik een examens had.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jukke

Ik wil graag nog meedelen dat: ik het een anti-climax vind, dat de wereld zo snel tot een einde komt. Dit mede door het stoppen van El Profesor, mystery men, iL Leone Indomabile, Beelzebub. en Heres20BucksKillMe.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
prima lijstje goede onderbouwing
 
Reactiescore
1.075
Voor wie heb je nu echt respect: Jukke, vanwege het verwerken van meerdere massa's en het nemen van mijn VV toen ik een examens had.

Bedankt voor nog wat vies spel van R.I.P naar boven te brengen, vv draaien in de vijand zn rim
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Onpwnage55 je snapt toch dat wij nog nooit enige moeite hebben gedaan om uberhaupt wat uit te voeren op jou he? Beelze heeft weken gedeffed op t front, jou een paar x wat incs gegeven om je koest te houden en ons front gedeffed.

Waar basseer je die haat mening over ons zo op? Zie je nu al een aantal keer spuwen terwijl wij je vredig lieten liggen in onze rim.. behalve als je een 100 incs kreeg, dan kopte je alles :p
 
Reactiescore
5
Bedankt voor nog wat vies spel van R.I.P naar boven te brengen, vv draaien in de vijand zn rim

Het betrof één dag, niets structureels. Ik speel solo, kan niet terugvallen op een team.

@Onpwnage55 je snapt toch dat wij nog nooit enige moeite hebben gedaan om uberhaupt wat uit te voeren op jou he? Beelze heeft weken gedeffed op t front, jou een paar x wat incs gegeven om je koest te houden en ons front gedeffed.

Waar basseer je die haat mening over ons zo op? Zie je nu al een aantal keer spuwen terwijl wij je vredig lieten liggen in onze rim.. behalve als je een 100 incs kreeg, dan kopte je alles :p

Wat bedoel je? Ik haal geen haat uit mijn forumberichten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
8
Bedankt voor nog wat vies spel van R.I.P naar boven te brengen, vv draaien in de vijand zn rim
Dat verdiende jullie 100% terug na dat jullie vv deden op tvt. Hebben ook nooit pwnage gebruikt op jullie ondanks dat al jullie dorpen leeg stonden bij hem. ( Wat jullie wel gedaan hebben met tvt )
 
Reactiescore
1.075
Dat verdiende jullie 100% terug na dat jullie vv deden op tvt. Hebben ook nooit pwnage gebruikt op jullie ondanks dat al jullie dorpen leeg stonden bij hem. ( Wat jullie wel gedaan hebben met tvt )

Jullie hadden best wat mogen proberen hoor, aangezien we daar gewoon stacks hadden staan :p
Wij hebben btw op geen enkel moment de vv van tvt gedaan dus dat is complete bullshit. Ook al zou het niets structueels geweest zijn, wijst het wel duidelijk op een samenwerking met spelers in de vijandelijke rim, wat toch compleet not done is op classics.
 
Reactiescore
1.089
Bovenaan