Golden Awards!!

Reactiescore
38
Deze mag zeker niet ontbreken zeker nu de Classic al even onderweg is :cool:

Laat je vooral gaan want iedereen heeft toch recht op zijn eigen mening?


Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:
 
Reactiescore
228
Beste speler:
Ik vind dit momenteel een moeilijke award, er zijn nog niet veel acties gebeurd dus ik kan hier niet per se een naam op plakken.
Op moreel vlak wil ik de bespelers van Venomm toch even vernoemen. Het feit dat zij zich distantieren van de vuile praktijken van hun ex-stam betekend enorm veel.

Beste stam:
Momenteel zie ik nog niet heel veel kwalitatieve stammen. Fruit ligt een beetje in het midden van alles. Last heeft een lid dat wat achter hinkelt. KieKat is ook een echte core stam, zij gaan hier nog wel problemen mee krijgen.
Om samen te vatten: wel wat stammen met positieve en negatieve punten, niet echt een uitschieter

De beste stam speler:
Ik heb nog niet heel veel grote stamacties gezien, dus ook hier een moeilijk oordeel. Misschien kunnen mensen binnen Kietkat/Fruit hier meer over kwijt aangezien zij al wel meer incomings hebben gehad en beter weten wat er daar intern gebeurd.

Het grootste ego:
N van Blessed By Victory, ik had gevraagd om een leider van Run te kunnen spreken om even de officiele standpunten rond de interns/kata-gebruik/vanalles te bespreken en hoe hun stam in de wereld stond. Wat ik terug kreeg was een arrogant persoon die blijkbaar er niet tegen kan als zijn nalatige spel wordt bekritiseerd.
Graag wil ik er nog voor Liam even bij vermelden dat hij de verkeerde Sean voorheeft die bij mij speelt. De Sean die bij mij speelt is PRO @et Murus Magnificum is noob.
Alsook dat ikzelf, Thomas, alle communicatie heb gedaan waar geen Sean onder stond.

Beste leider: Hier, again, nog niet veel gezien op de wereld.

Slechtste leider: Hier, again, nog niet veel gezien op de wereld. Al zou Run geen leiding hebben. Wel grappig want Blessed by Victory kwam wel in mijn PM horen waarom ik leiding zocht.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat de meeste stammen wel (of toch door mij) naar waarde geschat worden.

Meest overschatte stam: Run!, na early een redelijk grote overmacht te nemen door alle interns dacht ik toch dat ze beter stand gingen houden. Dat ze hierbij 2 leden gingen verliezen (angrypanda en venomm) hadden ze zelf natuurlijk intern moeten zien aankomen.

Meest overschatte speler: @Clickb*it , flex noob wilt alleen simpele spelers in de rim edelen :/

Meest onderschatte speler: Hier kunnen wel een paar accounts denk ik, ik verwacht wel veel te zien van El Profesor, de nieuwe recruit van Fruit. Ook @het laatste godje ligt al even stil maar daar kunnen we nog wel vuurwerk van verwachten hoop ik.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Beelzebub, van wat ik gehoord heb zitten hier toch wel een paar leuke spelers
Venomm, ondanks hun twijfelachtige keuzes early, qua stam, hebben ze toch gezien dat ze beter zijn dan dat. Dit zou echter R2W zijn en alle geluk zijn er ook soms stammen die niet met iedereen moeten samenwerken om te winnen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
iedereen van (ex) RK*, Up!, Run!, 5-1, ???

Mooiste spelers naam:
DenDuvel: drank is niet DenDuvel, maar den Duvel is wel drank ;)

Mooiste stam naam:
ik vind niet dat er een stamnaam echt uitschiet

Het tofste topic:
topic zonder reden, @Burger topperke

Het domste topic:
Ze zijn weer bezig.

Post die niet onderbouwd is, niets van stats, PM's... Stelde me een beetje teleur

Favoriete forum poster:
@Unidentified Black Male. een van de weinigen die veel zinnigs post
honorable mention: @Burger

Minst favoriete forum poster:
heb ik niet echt, wordt niet veel nuttigs meer gezegd op het forum

Dikste wannabe op het forum:
die mensen van Run en Up en whatever die hun boosten hier kunnen goedpraten met 1 of 2 zinnetjes van "het is niet waar"

Dikste wannabe in het spel:
die Zero Uprising met zn 5-1 stam. vind het wel leuk dat de BGs van Run als vliegen vallen

Mooiste profiel foto van spelers:
@mystery men

Mooiste profiel foto van stammen:
Last met de selfie van @EquinoxDR

Mooiste actie van de wereld:
Up! die hun stamleden die solo tegen een vijand liggen ondersteunt. ah nee wacht?

Meest belovende speler voor de toekomst:
@het laatste godje

Meest belovende stam voor de toekomst:
Last

Grootste blunder:
Run die zo een domme keuzes maakt dat hun eigen sterkere accounts quitten

Voor wie heb je nu echt respect:
spelers van @Venomm, dat ze zich zo durven distantieren, wat bijna hun doodvonnis betekend

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Run!, zij geven mij enkel maar meer motivatie om deze classic te winnen.

Ik wil graag nog meedelen dat: /
 
Reactiescore
16
Beste speler:
Venomm

Beste stam:

Dat is nog niet te zeggen, daar is simpelweg nog te weinig van gezien

De beste stam speler:

Zou ik niet durven te zeggen, ook hiervoor nog te weinig gezien van spelers die opkomen voor hun stamgenoten buiten de eigen stam

Het grootste ego:

Sjaak007 1641939426811.png

Beste leider:

/

Slechtste leider:

Zero Uprising

Meest onderschatte stam:

/

Meest overschatte stam:

Float! (voorheen Up!)

Meest overschatte speler:

iL Leone Indomabile. Laten we eerlijk zijn, nog geen actie van gezien.

Meest onderschatte speler:

El Professor

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Venomm

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Playing With the Devil

Mooiste spelers naam:

TestenVoorToegang

Mooiste stam naam:

Spacecat

Het tofste topic:

Auto-Updating Maps Classic

Het domste topic:

Topic met reden

Favoriete forum poster:

Afterglow.. Laten we eerlijk zijn, de enige persoon die diepgang in zijn posts heeft en er werk van maakt.

Minst favoriete forum poster:

SkipKriffa. Met zo een schrijfstijl na ook lage actie is het geen wonder dat je op Reactiescore: 0 blijft staan.

Mooiste profiel foto van spelers:

Calamity.

Mooiste profiel foto van stammen:

Fruit.

Mooiste actie van de wereld:

Wegspelen van (5-1) en het antwoord tegen kata-gebruik. En eigenlijk is dat ook het enige fraaie tot nu toe aan de wereld te noemen gezien de lage ODA's.

Meest belovende speler voor de toekomst:

El Professor

Meest belovende stam voor de toekomst:

Fruit., zij liggen er het beste voor qua endgame

Grootste blunder:

Float! (voorheen Up!/Run!) met boosters en vervolgens laag kata-gebruik tegen Heres, terwijl het zo een oliedomme strategische zet is. Het is geheel logisch dat ze van beide kanten nu een oorveeg krijgen. Tactisch besef = 0.

Voor wie heb je nu echt respect:

Venomm, door zich te distantiëren van slecht spel en lef te tonen. Tot nu toe de enige die lef heeft getoond.
En ook voor Heres20BucksKillMe door van de buitenkant te zien behoorlijk effectief te verdedigen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Venomm. Het zou een eer zijn tegen zulke spelers te spelen als dat zou moeten.
 
Reactiescore
108
Normaal beetje vroeg maar om het AF toch een beetje nieuw leven in te blazen doe ik hem nu en in de endgame (als ik er dan nog ben).


Beste speler:
Ik kan alleen oordelen over de spelers waar in mee gefront of samengespeeld heb. Dan kan ik enkel iL Leone Indomabile noemen die een prima indruk maakt. Een andere speler die me van afstand opvalt is DownOnMe die de moeilijke weg gekozen lijkt te hebben en er nog steeds is ondanks wat strijd met x-mas.

Beste stam:

Vanaf een afstandje kijkend lijkt mij Fruit de beste papieren te hebben. Mooie ligging, kan alle kanten op genoeg edelruimte en nog geen diplomatieke banden met andere stammen.

De beste stam speler:

Ook nu weer kijkend vanaf een afstandje zou ik gaan voor Jukke. Heeft veel ODA gepakt voor stamgenoten en is daarnaast flexibel geweest met zijn cluster zodat andere stamgenoten ruimte hadden/hebben.

Het grootste ego:

Wat mij betreft is dit geen moeilijke Heres20BucksKillMe. Kanttekening hierbij is wel dat hij het voorlopig aardig waarmaakt.

Beste leider:

Stamleiding Fruit; Reden hiervoor is het recruiten van El Professor. Slimme keuze wat mij betreft.

Slechtste leider:

De leiding van Run! wie het ook moge zijn.

Meest onderschatte stam:
X-mas,
hebben nog weinig laten zien maar ik verwacht er wel veel van.

Meest overschatte stam:

5-1, dramatisch slechte gasten. Run! een goede tweede.

Meest overschatte speler:
Zero Uprising,
dramatische slechte speler maar wel een flinke grote mond op het discord kanaal. Ik wil Venomm ook even noemen (beetje zelfspot). Hebben qua kwaliteit nog weinig (hoeven) laten zien. Dorpen simpel verkregen en Oda valt wat tegen.

Meest onderschatte speler:
Calamity.
Speelt op dit moment geen rol van betekenis in de top van de classic maar zou met zo'n team daar zeker kunnen komen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
iL Leone Indomabile,
daar waar Leone is gaan deuren open. Denk ook gezellige gasten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Alle accounts die kata's pompen zonder enig nut of tactiek.

Mooiste spelers naam:

Heres20BucksKillMe met Playing with the Devil als goede 2e.

Mooiste stam naam:

De inspiratie valt hierin wat tegen tbh. Ik ga voor TWSS That's what she said.

Het tofste topic:

Veel keuze is er niet maar overtuigend: Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven. Los van mijn inhoudelijke mening heeft @Afterglow. hier veel werk in gestoken met veel onderbouwing. Helaas veel te weinig reactie op gekomen.

Het domste topic:

-

Favoriete forum poster:
Tik em aan ouwe
, heerlijk sarcasme vaak en soms een tikje provocerend.

Minst favoriete forum poster:
King in the North
omdat hij overal opduikt om mij persoonlijk aan te vallen zonder dat er een reden voor is.

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel:
Blessed (?)
of gaat hij zich nog bewijzen en lag het aan een dagje slechte bezetting?

Mooiste profiel foto van spelers:
Venomm,
credits naar diegene die hem gemaakt heeft (nee dat ben ik niet)

Mooiste profiel foto van stammen:

X-mas met afstand. De rest mag er nog wel wat werk in steken.

Mooiste actie van de wereld:

Het volhouden van Mamba Mentality na al die kata aanvallen van 5-1. Menig speler had er al mee gekapt.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ikbennietthomas,
deels omdat ik denk dat hij voor rang 1 zou kunnen gaan, en deels omdat zij zelf vrij overtuigd zijn hiervan.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Last
hebben nog weinig laten zien maar zijn wel al vanaf dag 1 bezig hoe ze endgame het beste kunnen aanvangen.

Grootste blunder:

In de classic: De stab op The Bloody Butcher, geen verdere uitleg nodig denk ik.
Persoonlijk: het verkeerd berekenen van de looptijd van een incoming van Leone op een net veroverd dorp en overtuigend mijn co geruststellen dat het echt ram was en geen edel.

Voor wie heb je nu echt respect:
KitKat
voor het niet reageren op het kata abuse en gewoon ingame op kwaliteit die gasten wegspelen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Alle Bashers op AF en Discord die beweren dat ik meedoe aan boosten of andere duistere praktijken.

Ik wil graag nog meedelen dat:

Ik zou het leuk vinden als de activiteit op het AF omhoog gaat door mooie kwalitatief inhoudelijke posts. Afterglow. nam daar een mooi initiatief voor. Dit mag meer gelezen en gewaardeerd worden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
kwalitatief goede poster is mijn tweede naam, ik maak er werk van
 
Reactiescore
864
Beste speler:
Altijd een leuke award om uit te reiken. Andere stammen ken ik nog niet goed genoeg hiervoor, vandaar dat ik de award uit zal reiken naar het team van
iL Leone Indomabile. Dit team is ontzettend sterk de start door gekomen, hierdoor hebben ze een zeer sterk en compact cluster weten te creëren. Ik verwacht dan ook dat ze ook door hun toekomstige tegenstanders heen zullen beuken.

Verder ben ik ook erg benieuwd naar wat het team van @Calamity. gaat presteren deze wereld. Als het de spelers zijn van het orginele team, kan het nog een leuke strijd worden.

Beste stam:
Wat betreft de beste stam denk ik dat Fruit de beste papieren heeft. Een sterke en actieve stam met veel oude bekenden voor mij. Met de rekruut van Hereis20bucks hebben ze dan ook een sterke zuid ligging weten te creëren vs. de andere stammen.

De beste stam speler:
Binnen Last hebben we een aantal sterke stam spelers, maar ik zou in dit geval toch kiezen voor het account ikbennietthomas, dit team is zeer actief en hebben met @Afterglow. een sterke stam speler. Thomas neemt graag VV's op zich, en daarnaast heeft hij ook een sterk offensief en defensief in huis. Daarnaast weet Sean ook voor voldoende activiteit te zorgen(zal hem vast in de naam zitten).

Slechtste leider:
Leiding van Float! is toch wel aardig nat gegaan deze Classic. De ene na de andere rekruut, en de ene nog slechter dan de andere. Rekruten tot je een ons weegt, maar op het moment dat de aanvallen binnenkomen nergens te bekennen. Zo zal ik mij deze stam dan ook herinneren.

Meest onderschatte stam:
Binnen de stam KieKat zitten een aantal spelers die je zeker niet moet onderschatten. Ze hebben een nadelige stam ligging; de grootste core stam toch wel van de huidige classic liggend tussen alle andere stammen. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ze zullen reageren op aanvallen en hoelang ze dit zullen volhouden.

Meest overschatte stam:
Float! is toch wel een erg overschatte stam. Blessed heeft bij de eerste aanval de benen gepakt, en ook de andere spelers kunnen eigenlijk alleen maar een beetje kata's versturen. Bij de eerste massa's al zoveel dorpverlies, dan ben je toch wel overschat als je naar de ranglijst kijkt.

Meest overschatte speler:
Blessed by Victory is in mijn ogen zeer overschat. Dit account heeft een behoorlijk grote mond gehad maar echt 0,0 waar gemaakt deze Classic.

Meest onderschatte speler:
Hier zou ik graag het team van Bullseye willen neerzetten. Ze hebben een moeilijke ligging en door de snelle groei van iL Leone liggen ze nu redelijk vast. Echter, is dit team actief genoeg en zal er zeker nog wel wat gaan gebeuren op dit account in de toekomst.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Huidige stam Last zijn allemaal leuke mensen, met wie ik zeker nog eens een Classic zou starten. Verder ook een aantal bekende binnen Fruit met wie ik nog wel samen zou willen spelen!

Mooiste spelers naam:
Mamba Mentality

Mooiste stam naam:
Float!

Favoriete forum poster:
@Afterglow.

Minst favoriete forum poster:

Menig lid van Float!

Dikste wannabe op het forum:
@Clickb*it

Dikste wannabe in het spel:
@Clickb*it

Mooiste profiel foto van spelers:
1642164473483.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1642164496345.png

Mooiste actie:

Samen met Bas Blessed by Victory weg spelen ghehe @schaker??

Grootste blunder:
Alweer met @Clickb*it in een stam zitten..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
228
De beste stam speler:
Binnen Last hebben we een aantal sterke stam spelers, maar ik zou in dit geval toch kiezen voor het account ikbennietthomas, dit team is zeer actief en hebben met @Afterglow. een sterke stam speler. Thomas neemt graag VV's op zich, en daarnaast heeft hij ook een sterk offensief en defensief in huis. Daarnaast weet Sean ook voor voldoende activiteit te zorgen(zal hem vast in de naam zitten).

dank om mij te exposen........ niemand had het door denk ik dat ik wel thomas heet :/
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
wat triest alweer met flex in een stam

lijkt wel alsof je doelbewust steeds wilt verliezen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
wat triest alweer met flex in een stam

lijkt wel alsof je doelbewust steeds wilt verliezen
Begrijp ook niet dat die faalhaas nog bij beste speler word gezet??? Hoe vaak moet je geownd worden vooraleer je shit bent op dit spel
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Beste speler: De massas branden nu los, een flinke bij venom, wederzijds Leone. De core is al aardig ingedeukt door MM en Beelzebub, maar die mij het meest opviel was @Heres20BucksKillMe die een week van kata incs met een lijst met afgebroken gebouwen zo groot als het zilverfoliehoedje van lange frans afsloeg met +20 ofzo. Hierbij heeft hij welgeteld 0 vv en 1 inlog van een floater gehad die niet eens heeft gedeft. Daarom gaat mijn award zeker naar hem.

Beste stam: ondanks dat ik op mijn eigen stam geil, we hebben een mooie positie, strak bovenaan de oda lijst ook maar wie ik hier ga benoemen is Kiekat. Zei hebben zich uit de rim geknokt als een leeuw met uitzicht op een sappig antilope biefstuk.

Met de opspraak rondom de rekruut van Venom gaan verschillende meningen gepaard. Ik snap beide partijen echt vind ik het gewoon in hun slechte core positie een echte powermove. Het lijkt op een samenwerking met xmas die ze een flank dekking geeft maar ook een open phalanx van Jullie op bekende accounts als Calamity en Barfje. Spannend hoe dat gaat ontwikkelen de komende tijd.

De beste stam speler: Kan hier denk ik enkel op antwoorden vanuit Fruit atm. Waar iedereen in onze stam al eens vvtjes heeft gepakt, de ene niet minder dan de ander, is het lastig kiezen.. MM is als account altijd er bij als er hulp nodig is met hun elftal aan kapiteinen. Toch vind ik het leuk en nodig om hier @King in the north neer te zetten. Tot nu toe heeft hij dit deze classic nog niet helemaal bewezen op wat trauwe diensten op het account en een float sessie naar de buurman na, maar ik ken Steff al tijden en als er iemand is die veel te lang in z’n uppie hele stammen en meerdere accounts wil trekken dan is het Steff. Ik hoop dat deze classic ook te zien.

Het grootste ego: Liam van @Blessed By Victory , jou premade die zoveel gemotiveerde spelers zou hebben dat je maar 10 accounts buiten je stam gooit maar vervolgends zodra je door slecht tacktische visie in een kut situatie komt je maar uit frustratie je hele stam overhaalt om Heres te kata’en. Zelfs als t betekent dat Venom dan de stam leaved… Dan komen de eerste incs en ben je pleitos. Jammer.

Beste leider: Bij ons nemen meerdere het voortouw en heeft ieder zijn inbreng in Fruit. Als ik naar andere stammen kijk respecteer ik de keuze van Last om Venom te weigeren boven hun eigen account, Kiekat die zich op hun beurt uit een core ramt en Xmas waar AYS compleet herpakt op zijn front. Ik moet echt meer zien om de beste leider te kiezen.. genoeg mogelijkheden als ik het zo opschrijf.

Slechtste leider: Sorry maar again, Liam @Blessed By Victory . Weinig uitleg nodig. Je had de ligging, de activiteit en kwantiteit maar hebt misgeschoten op focus.

Meest onderschatte stam: Kiekat, 100%. Extreem zwakke ligging maar die kunnen diplomatisch gewoon ver komen.

Meest overschatte stam: Run! Zonder uitleg nodig.

Meest overschatte speler: il Leone Indomabile. Ik ken Flex al jaren, hebben samen werelden gewonnen, tegen elkaar gespeeld, als stamgenoten gezeten en dus van alle kanten gezien. Alles wat overeen kwam is dat Flex afhaakt zodra het lastig word. Als Flex geen co's heeft met een hele lange adem die hem door massas slepen, in het gareel houden qua impulsieve acties en tegelijk niet door Flex van het account worden gejaagd dan haalt hij het einde van de wereld gewoon niet. Hoop nog steeds dat Flex een midgame vol massas gaat deffen, want dan zou ik hem altijd in mijn stam willen.

Meest onderschatte speler: El Profesor/Erik. Ook Erik ken ik al een classic of 15. Gewoon altijd een hardnekkige speler die niet vertrekt als het tegen zit naar mijn ervaring. Speelt veelal solo maar dat zit hem niet tegen tot nu toe. Hij is al in de rim opgeklommen in rank tot tegen de top 10 aan en die gaat alleen maar groter worden, potentiële rank 1.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TestenVoorToegang, Jukke, Ikbennnietthomas, Calamity, Het laatste godje.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Playing With The Devil, il Leone Indomabile, Einfachslecht.

Mooiste spelers naam: Blessed in Victory

Mooiste stam naam: AOW.


Het tofste topic: Dit forum is dood
Het domste topic: Dit forum is dood
Favoriete forum poster: Dit forum is dood
Minst favoriete forum poster: Dit forum is dood
Dikste wannabe op het forum:
Dit forum is dood

Dikste wannabe in het spel: Tbh nog geen hele kwalijke karakters tegen gekomen..

Mooiste profiel foto van spelers:
1642620774228.png

Mooiste profiel foto van stammen:

1642620792316.png

Mooiste actie van de wereld: The Great Western Fighter die Heres20 helemaal kapot katat en vervolgends zonder 1 dorp te pakken word gerekt

Meest belovende speler voor de toekomst: Ikbennietthomas mits zijn stam door ons front komt, El Profesor mits wij stand houden

Meest belovende stam voor de toekomst: Fruit, Op basis van ligging en grote.

Grootste blunder: Toen we een dorp capte waar nog genegeerde fakes op liepen en we een edel in productie zette, rip edel

Voor wie heb je nu echt respect: Venom die in een vrij uitzichtloze locatie afstand neemt van zijn stam en hun katas.​
 
Reactiescore
23
Meer lijstjes?
 
Reactiescore
46
Ik word genomineerd als slechtste leider? :biggrin:
Ik ben geen eens leider geweest???
+ het feit dat ik niet gaan runnen ben, maar geen werken (ja geloof het of niet, timing was enorm goed voor de incommings..)
+ het feit dat ik enkel Heres heb katas gegeven met reden (klein gastje heeft een grote mond altijd)
+ het feit dat er meerdere spelers kata's gebruikt hebben.

Maar hé, gelukkig word ik wel genomineerd met het beste profielplaatje (gemaakte plaatje) van een designer dan nog wel :'D

Maar anders klopt dit lijstje bijna volledig.
 
Bovenaan