Rob.
Forum Personality 19/20
- Reactiescore
- 5.555
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Een kort bericht voor het TW team: Het zou leuk zijn als jullie deze en alle andere classics ook apart in de hall of fame kunnen zetten aangezien hier ook veel tijd en moeite in gestoken is en ook deze wereld toch een heel avontuur opzich is geweest. Zeker als je deze helemaal tot het einde kan en mag meemaken. Dus mijn verzoek om alsjeblieft classic 29 en de eerdere en toekomstige classics in jullie geweldige hall of fame op te nemen. Bij voorbaat dank!
Waar baseer je dit op?Meest overschatte speler: Heres20BucksKillMe
Maar ik was er ook wel vrij casual overNiet te verwarren met @Dr. Hannibal Lecter , die stabte slechts op de casual.
Waar baseer je dit op?als iemand zich heeft bewezen is het team heres wel deze classic.
Ze stoppen omdat na succesvol 2 weken kata mass deffen 3v1, 1,5 floaten bij Beelzebub massas en daarna een dag of 2 bij Leone met -0 de speler van Leone gewoon runned en het account opgeeft. Wereldwinst is gewoon dan direct uit beeld ondanks zelf weken gecarryd te hebben.Ja wel jammer dat ze dan stoppen, je bewijst je als je het uitspeelt voor mij
Ze stoppen omdat na succesvol 2 weken kata mass deffen 3v1, 1,5 floaten bij Beelzebub massas en daarna een dag of 2 bij Leone met -0 de speler van Leone gewoon runned en het account opgeeft. Wereldwinst is gewoon dan direct uit beeld ondanks zelf weken gecarryd te hebben.
Met tribelock ben je gewoon de pineut als je een account verliest, zeker als het je op 1 na grootste is met 50% van het complete front. De tegenstanders heeft daar zelfs nog een rank 2 buitenstams account liggen, dan snap ik wel dat je er mee op houd, dat doet niet af aan dat het defensief gewoon het beste account is bewezen in Fruit/Last.
Bewezen stabber jaWaar baseer je dit op?als iemand zich heeft bewezen is het team heres wel deze classic.
Bewezen stabber ja
Tom lijntjeNelus stripke
Tuurlijk, maar deze wereld heeftie zich gewoom enorm in gezet voor de stam en zich ver weg van stabben gehouden, als je daarop je GA baseert mag hij best die credits krijgenBewezen stabber ja
Jep.Is flex weer gaan lopen ja?
Stabben misschien niet maar valsspelen wel. Jij weet even goed als ik waar over het gaat denk ikTuurlijk, maar deze wereld heeftie zich gewoom enorm in gezet voor de stam en zich ver weg van stabben gehouden, als je daarop je GA baseert mag hij best die credits krijgen![]()