Golden Awards

Reactiescore
490
Mooi uitgebreid, goed onderbouwd, subjectief lijstje!
 
Reactiescore
490
om je sarcasme extra kracht bij te zetten had je het objectief moeten noemen

grtjes ed
was geen sarcasme ?
:kekwait:
 
Reactiescore
38
Grootste ego: met afstand @Daffy Duck Wat een zelfingenomen natte frikadel is dat.

Slechtste leider: Daffy duck. Een duidelijke premade maken om de wereld te beginnen . Daarnaast in communicatie alleen maar trashtalk en verwijten zonder enige kennis over het onderwerp.

Met wie zou je niet in de stam willen zitten: @United Masters asters en @Daffy Duck
Bedankt voor je eervolle vermeldingen! Ik heb je persoonlijk alleen nog nooit gesproken :engel:
 
Reactiescore
903
Reactiescore
30
Ithi overschat:redface:

duidelijk geen flauw benul wie daar zitten

Het zal allemaal best wie daar zitten. Je kan niet om het feit heen dat het niet best is om op plek 8 staat met bijgenoemde oda. Het zullen misschien de beste spelers van tw zijn.
Bedankt voor je eervolle vermeldingen! Ik heb je persoonlijk alleen nog nooit gesproken :engel:
Dat heb je wel :) Maar het is slechts mijn bescheiden mening he;)
 
Reactiescore
127
Het zal allemaal best wie daar zitten. Je kan niet om het feit heen dat het niet best is om op plek 8 staat met bijgenoemde oda. Het zullen misschien de beste spelers van tw zijn.
Dat heb je wel :) Maar het is slechts mijn bescheiden mening he;)


Mee eens, kunnen waarschijnlijk niet timen. Wel eens mee gespeeld. Massa koppen moet lukken als hun je aanvallen.

Ik ben ook tegen dat interne, blij dat dat vanaf w84 word tegen gehouden. Zal de oda van de top 20 eens normaal zijn.
 
Reactiescore
919
Mee eens, kunnen waarschijnlijk niet timen. Wel eens mee gespeeld. Massa koppen moet lukken als hun je aanvallen.

Ik ben ook tegen dat interne, blij dat dat vanaf w84 word tegen gehouden. Zal de oda van de top 20 eens normaal zijn.
daarom ging gij elke massa nat op w81 omdat we niet kunnen timen??
 
Reactiescore
127
Graag geen andere werelden hier bespreken. Mvg
 
Reactiescore
903
Ohje einde van OF is nabij :redface:
 
Reactiescore
383
Rellen? Mag ik meerellen?
 
Bovenaan