Golden Awards

Reactiescore
1.363

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
470
Leuk lijstje, maar snap niet dat je OF onderschat en niet veel van verwacht had als je ziet wie er allemaal spelen in OF:)
Wie in of kan er spelen dan?
 
Reactiescore
490
Dat valt toch ook wel mee, Challenge day leader heeft evenveel punten als 2 weken geleden.

-35/40 met 200 dorpen is na mijn idee wel aardig nat, maar iederen kan zijn eigen interpretatie van ‘nat gaan’ hebben natuurlijk.
 
Reactiescore
1.476
-35/40 met 200 dorpen is na mijn idee wel aardig nat, maar iederen kan zijn eigen interpretatie van ‘nat gaan’ hebben natuurlijk.
Ligt allemaal aan de situatie vind ik, en daar ben ik niet bekend mee, daarom vraag ik het.
Waren het nieuwe dorpen zonder troepen? Hoeveel stacks/mobiele troepen hadden ze? Hoeveel edels en clears kregen ze?
Maar 40 dorpen verliezen met zo'n grote stam achter je is in principe niet nodig nee.
 
Reactiescore
490
Ligt allemaal aan de situatie vind ik, en daar ben ik niet bekend mee, daarom vraag ik het.
Waren het nieuwe dorpen zonder troepen? Hoeveel stacks/mobiele troepen hadden ze? Hoeveel edels en clears kregen ze?
Maar 40 dorpen verliezen met zo'n grote stam achter je is in principe niet nodig nee.

Dorpen stonden vol toen we begonnen :) zagen her en der wel wat deff lopen maar er wordt verder vrij weinig gedaan.
 
Reactiescore
736
Reactiescore
490
Reactiescore
30
Tijd voor Nieuwe lijstjes!

Beste stam: Je zou hier OF moeten zeggen. Sad dat er geen 1 vs 1 vs 1 komt. Maar dat lijkt teveel uitdaging op de nl servers.

Beste stam Speler: ik ga hier kijken in onze stam en dan zou ik voor Luca van @MCMXCVI gaan.

Grootste ego: met afstand @Daffy Duck Wat een zelfingenomen natte frikadel is dat.

Beste leider: ga ik weer voor Luca van @MCMXCVI . Heeft snel gehandeld na het runnen van Stab om toch nog iets van deze wereld te maken . Waar iedereen op w79 ging runnen na RUM ongeveer hetzelfde deed als OF. Alleen dan wel op een eerlijke manier.

Slechtste leider: Daffy duck. Een duidelijke premade maken om de wereld te beginnen . Daarnaast in communicatie alleen maar trashtalk en verwijten zonder enige kennis over het onderwerp.

Meest overschatte speler: @Ithyphallophobia grootste intern account van deze wereld. 5.63 aan oda maar wel 8ste staan .:confused:

Meeste overschatte stam: Stab. Al scheen die @Dabbeljoe Een redelijk speler te zijn alleen vol met noobs om hem heen.

Met wie zou je in een stam willen zitten: Spelers die eindelijk weer eens een spannende eindstrijd willen zoals een free for all ipv internshit.

Met wie zou je niet in de stam willen zitten: @United Masters asters en @Daffy Duck

Mooiste naam: @Dis que tu es te

Meest belovende speler: @Dis que tu es te .
Tim en Joren zijn vorig jaar overgekomen van .net om hier de successen te vervolgen.
 
Bovenaan