Golden Awards

Reactiescore
33
Beste speler: Nog iets te weinig van spelers gezien. als ik het nu zou moeten zeggen Dom denk ik.

Beste stam: ik denk OF

De beste stam speler: WoestePonyTemmer

Het grootste ego: -

Beste leider: Ken nog te weinig leiders om hier echt iets over te zeggen.

Slechtste leider: Ikzelf :)

Meest onderschatte stam: als ze wat minder bb zouden edelen misschien SkelD wel.

Meest overschatte stam: Fiets (gazelle)

Meest overschatte speler: Il Leonne

Meest onderschatte speler: denk atm Slabiack

Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Challenge day leader

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: siepss

Mooiste spelers naam: DikkeBokthor

Mooiste stam naam: Pe-Pig


Mooiste profiel foto van spelers: Designated survivor / teambignubz (heb hem zelf niet uitgekozen)

Mooiste profiel foto van stammen: X-mas

Mooiste actie van de wereld: heb nog niet zoveel mooie acties gezien..

Meest belovende speler voor de toekomst: Are you serious?

Meest belovende stam voor de toekomst: OF maar ben wel benieuwd of dit nog gaat veranderen

Grootste blunder: -

Voor wie heb je nu echt respect: W (al zou die soms wat meer stacks van z'n stam kunnen gebruiken)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: MCM, CMR

Ik wil graag nog meedelen dat: In ieder geval veel succes allemaal! Op een leuke wereld! :D
 
Reactiescore
143
Beste speler: van alle spelers waar ik op deze wereld tot nu toe clashes mee heb gehad steekt @Dom Perignon er wel bovenuit moet ik zeggen en dan met name Tom aangezien hij ook ging floaten op Designated en sindsdien werd het gelijk een moeilijk te breken account en bleef het bij enkele dorpen winst voor ons. Met name timings zien er altijd strak en verzorgd uit en als het goed is worden ook de massa's door hem geplanned, heb er early game 2 mogen ontvangen en nu in afgelopen week nog 2 die kort op elkaar volgde, waarbij tactisch inzicht zeker goed zat. Ben wel blij dat z'n gemiddelde na laatste 2 massa's maar 1 dorp winst per massa is :D met zoveel cf's wordt het nu steeds lastiger te houden, maar we zullen strijden tot het bittere eind hier in het noorden. Kleine nominatie ook voor @United Masters waarvan de timings vaak nog strakker zijn dan (zelf iets leuks invullen viespeuken)

Beste stam: Voor nu zal ik hier toch OF neerzetten, zeker gezien hun ligging en het leger aan mb's die oneindig clears blijven smijten tijdens gezamenlijke massa's. Kunnen gewoon veel druk blijven zetten met zoveel safe in de kont.

Het grootste ego: -

Meest onderschatte stam: Niet echt een nominatie hiervoor, verder denk ik dat X-mas wel een stug stammetje is met hecht cluster, ook heb ik vernomen dat OF nie vies is om een VVtje te draaien daar, dus dat zullen wel taaie rakkers zijn om doorheen te jekkeren.

Meest overschatte stam: Gazelle. Volgens mij waren ze vergeten versnellingen te monteren op die fietsen daar. Mannetjes waren nie vooruit te branden.

Meest overschatte speler: IJKYO, nog niks van gezien voorlopig op een hoop gratis dorpen na. Geen idee wat ze kunnen dus ben benieuwd wat de toekomst brengt. Ook zou ik deze nominatie aan Dorpsmafketels willen geven, puur omdat ik niet onder de indruk ben geweest van hun aanvallend vermogen als ik het vergelijk met de rest van OF.

Meest onderschatte speler: Slabiack. Deze Poolse Friesch staat zijn mannetje wel en zet zich keihard in op alle fronten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -

Mooiste spelers naam:
Mootje van de Bloc, ik nomineer hem hier want ik ben bang dat als ik hem 0 nominaties geef vanavond ik binnenkort paar klappen kan verwachten ergens in een donker steegje. Zeer gevaarlijke jongen.

Dikste wannabe op het forum: Iedereen die kontjes komt likken + ijkyo, alles wat hij post schiet bij mij int verkeerde keelgat, geen idee hoe die jongen dat voor elkaar krijgt

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
@TeamBigNubz , echt een mokers lief draakje <3

Mooiste profiel foto van stammen: STAB! Kon er wel om gieren en vind het een mooie plaat met pixels

Mooiste actie van de wereld: De kerst en oud en nieuw stop. Eindelijk even weg van dit jankspel :)

Meest belovende speler voor de toekomst: Toch maar weer @Mootje van de Bloc hier want ben bang dat die vorige nominatie niet genoeg zal zijn om in leven te blijven.

Meest belovende stam voor de toekomst: OF, ik zou raar opkijken als die niet de endgame halen.

Grootste blunder: Het aanstellen van mb's en du's

Voor wie heb je nu echt respect: @NachtFritz van Magnificus, zoals paar hier weten dat ik lange tijd gestopt ben geweest en Frits heeft me in korte tijd laten zien hoe huidig tw in elkander steekt en ook omdat hij en medespelers op magnificus beesten zijn tijdens massa's. @TestenVoorToegang zijn mooie bazen met heerlijke dosis humor en zetten zich echt mokers hard in om iedereen te kunnen laten maaien aan alle fronten. @Challenge Day Leader net zoals mij flink wat jaren eruit geweest en in het begin was zichtbaar dat ze het ook moeilijk hadden met aanpassen aan huidige tw, maar ik moet zeggen dat ze lekker op stoom beginnen te raken ook zij zich keihard inzetten en stam altijd voorop staat bij ze.
 
Reactiescore
490
Reactiescore
24
Beste speler: Op dit moment Dom Perignon, United Masters, IJKYO .

Beste stam: Op dit moment vernoem ik OF en STAB!. Ik verwacht de komende maanden nog een mooi gevecht tussen beide stammen.

De beste stam speler: Ik hoor veel goeds over United Masters , ook een shout-out naar Challenge Day Leader .

Het grootste ego: /

Beste leider: geen idee.

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam: BLOOD

Meest overschatte stam: Iedere stam in de top 10 verdient te staan waar ze op dit moment staan.

Meest overschatte speler: ik denk dat je niemand mag onderschatten.

Meest onderschatte speler: TeamBigNubz ik herinner me dat dit account in het begin als PP-boosters werd omschreven en met termijn snel door de mand zou vallen. Ondertussen nog altijd top 3 en rang 5 verslagen tegenstander, lijkt me dus zeker geen slecht team.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: United Masters, Daffy Duck, I Just Knocked You Out.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /

Mooiste spelers naam: Diplomatic Immunity

Mooiste stam naam: De belastingdienst

Het tofste topic: Golden Awards

Minst favoriete forum poster: geen mening, ik waardeer iedere forumactiviteit

Mooiste profiel foto van spelers: The Boy In Quarantaine

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld: Ik denk dat deze er nog moet komen. Als ik toch iets moet opnoemen OF die zich voorlopig goed staande houdt.

Meest belovende speler voor de toekomst: Finis Amarum. zal zich nog wel binnen de top 5 nestelen. Daffy Duck ligt ook heel erg mooi in de RIM, benieuwd naar welke stam hij met termijn zal gaan.

Meest belovende stam voor de toekomst: als ik eentje moet opnoemen X-Mas.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ooit op wereld 2 begonnen, en sinds kort nog eens herbegonnen op w83. Het blijft een fantastisch spelletje.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Meest overschatte speler: IJKYO, nog niks van gezien voorlopig op een hoop gratis dorpen na. Geen idee wat ze kunnen dus ben benieuwd wat de toekomst brengt. Ook zou ik deze nominatie aan Dorpsmafketels willen geven, puur omdat ik niet onder de indruk ben geweest van hun aanvallend vermogen als ik het vergelijk met de rest van OF.

Wa gij , team IJKYO is #1 for a reason. 1-2-100 opgedonderd!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Meest overschatte speler: IJKYO, nog niks van gezien voorlopig op een hoop gratis dorpen na. Geen idee wat ze kunnen dus ben benieuwd wat de toekomst brengt. Ook zou ik deze nominatie aan Dorpsmafketels willen geven, puur omdat ik niet onder de indruk ben geweest van hun aanvallend vermogen als ik het vergelijk met de rest van OF.

Wel te zien inderdaad dat je er een tijdje uit bent geweest:biggrin:
 
Reactiescore
143
Allemaal lange teentjes zie ik, overschat is gewoon voor huidige wereld op rang 1 aangezien er gewoon nog niks is gebeurd waarom jullie die rang waardig zouden zijn. Is verder niks negatiefs zoals ik zeg in de post ben gewoon benieuwd wat jullie nog laten zien.
 
Reactiescore
1.283
Allemaal lange teentjes zie ik, overschat is gewoon voor huidige wereld op rang 1 aangezien er gewoon nog niks is gebeurd waarom jullie die rang waardig zouden zijn. Is verder niks negatiefs zoals ik zeg in de post ben gewoon benieuwd wat jullie nog laten zien.

Gekkie, je moet toch wel weten dat we aan het af even weinig waarde hechten als onze onverdiende rang 1.

Justtttt Joking.
 
Reactiescore
490
Allemaal lange teentjes zie ik, overschat is gewoon voor huidige wereld op rang 1 aangezien er gewoon nog niks is gebeurd waarom jullie die rang waardig zouden zijn. Is verder niks negatiefs zoals ik zeg in de post ben gewoon benieuwd wat jullie nog laten zien.

Morgen. 8uur. Bij het Pleintje. Zullen we is wat laten zien!
 
Reactiescore
961
Allemaal lange teentjes zie ik, overschat is gewoon voor huidige wereld op rang 1 aangezien er gewoon nog niks is gebeurd waarom jullie die rang waardig zouden zijn. Is verder niks negatiefs zoals ik zeg in de post ben gewoon benieuwd wat jullie nog laten zien.
Na Brehtje wil ik 09:00 schoolpleintje!
 

Deleted User - 487806708

Guest
Allemaal lange teentjes zie ik, overschat is gewoon voor huidige wereld op rang 1 aangezien er gewoon nog niks is gebeurd waarom jullie die rang waardig zouden zijn. Is verder niks negatiefs zoals ik zeg in de post ben gewoon benieuwd wat jullie nog laten zien.

Luistert dan, eerst is het overschat. DAARNA schiet alles in het verkeerde keelgat.... Het moet niet gekker worden. Dalijk Dabbelen wij Joe tegen je oren aan en zullen we is laten zien dat IJKYO niet overschat is.

verder wel much love!

De NachtUil
 
Bovenaan