Golden Awards

Reactiescore
65
Ik ben niet zo boos maar vind meest onrespectvol gedrag boos ben ik nooit ben maar simpele speler

Heb dit berricht 3x opnieuw moeten lezen voor ik er aan uit kon.
Kan je even leestekens gebruiken. o_O
 
Reactiescore
736
Een ding krijg je wel voor elkaar Eddie, er is spontaan activiteit op het forum!

Topperke
 
Reactiescore
903
Reactiescore
47
Dom Top!
 
Reactiescore
10
Ik ben al ff op deze wereld, maar ik zou niet zeggen dat ik elke speler en elke stam goed ken. Dus ik zal ook dingen weg laten als ik er geen weet voor die "Award"

Beste speler: Die ik tot nu toe in actie heb gezien is voor mij United Masters, hij heeft keurig een massa van Damage verdedigd zonder enige problemen.

Beste stam: Ik vind dit lastig te zeggen aangezien er zo'n grote strijd is momenteel tussen Damage en OF dat het beide kanten op kan gaan. Ik zou deze stammen hier beide neer zetten.

De beste stam speler: Primus inter parus, misschien niet de beste 2 spelers, maar wel de gezelligste!

Het grootste ego: Qui Superstes Mortiferum, kan me nog steeds goed herinneren dat hij zei "Hahaha, jullie einde is nabij", hij is nu mooi geinterned en wij als stam hebben maar 1 dorp aan Damage/Antiek verloren ooit.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat ik hier mijn eigen stam neer moet zetten, heb onze naam nog nergens voorbij zien komen terwijl we nu in de top 10 zitten terwijl we een front hebben met Damage en hun MB stammen: Antiek, Rocket, Pino! en Rommel

Meest overschatte stam: Antiek, ze kregen 1 massa opzich en werden direct overal geinterned.

Meest onderschatte speler: Deze is veel persoonlijker, er is speler genaamd Browny, hij was naast mij gespawned aan het begin en is toen ook overgenomen doormij. Echter is hij vlak in de buurt opnieuw begonnen, had hij het vrij snel voor elkaar gekregen om 9 dorpen te krijgen tot hij helaas weer werd overgenomen door mijn stam genoten. Helaas had ik niet door dat hij hun target was aangezien hij aan de andere kant van mijn stam was gaan opbouwen, anders had ik hem wel beschermd.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: United Masters, Primus inter parus, baeckie, Radical Resistance, Dom Perignon en Browny

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De meeste spelers die in Antiek hebben gezeten.

Mooiste stam naam: Bunker met als tag Deff

Het tofste topic: Spotprenten

Favoriete forum poster: Dom Perignon

Minst favoriete forum poster: eddiemurvin

Dikste wannabe in het spel: Qui Superstes Mortiferum

Mooiste profiel foto van stammen: Only Fans

Mooiste actie van de wereld: Na 2 "Massa's" zeggen: "klaar voor ronde 3?" wat een zielige 3 kleine clears waren ofzo, in ieder geval het stelde niks voor.

Meest belovende speler voor de toekomst: Er zijn te veel goede spelers momenteel om er één te kiezen

Grootste blunder: Mijn eigen: Ik ging een dorp overnemen dat iemand anders recent had overgenomen, stuur er een treintje op maar sta er niet bij stil dat het Toestemming nog laag was. Tja, dat koste me een paar edels en wat troepen.
Van een ander: Was een dorp verdedigen met troepen van een dorp dat hij ging recappen, net voordat de aanval op het ene aankwam was de ander overgenomen wat resulteerde dat het andere dorp ook werd overgenomen zonder recap er op lopend. Dat foutje kostte ons ook wel weer 2 clears om weer te corrigeren plus de deff dat in het ene dorp stond dat werd gerecapped en de off die hij is kwijt geraakt in het andere dorp (was gedodged).

Voor wie heb je nu echt respect: Ik wil weer Browny vernoemen hier, ondanks alles wat erop deze wereld gebeurt is, is hij nog steeds erg optimistisch. Hij laat er niet bij zitten bij bepaalde acties en zet gwn weer door zonder te klagen over wat er gebeurt is.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ik zou hier mijn hele stam neerzetten, we werken zeer goed en nauw samen en helpen elkaar op welke manier dan ook om betere TW spelers te worden en veel succes te hebben in deze wereld.

Ik wil graag nog meedelen dat: Damage nu wel meerdere vriendenboekjes vol moet hebben aangezien ze zoveel MB/DU stammen hebben.
Iemand van Damage verbeter me graag als ik er nog 1 vergeet:
Antiekmarkt, Wrecking balls, Rain(is nu Gefuseerd met Rocket), Sesamstraat, Guapo Warriors, Rommelmarkt, Team Rocket, Just Smile!(1 speler)
Deze zijn een gok: Vlooienmarkt(1 speler), FILINTA
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
961
Ik ben al ff op deze wereld, maar ik zou niet zeggen dat ik elke speler en elke stam goed ken. Dus ik zal ook dingen weg laten als ik er geen weet voor die "Award"

Beste speler: Die ik tot nu toe in actie heb gezien is voor mij United Masters, hij heeft keurig een massa van Damage verdedigd zonder enige problemen.

Beste stam: Ik vind dit lastig te zeggen aangezien er zo'n grote strijd is momenteel tussen Damage en OF dat het beide kanten op kan gaan. Ik zou deze stammen hier beide neer zetten.

De beste stam speler: Primus inter parus, misschien niet de beste 2 spelers, maar wel de gezelligste!

Het grootste ego: Qui Superstes Mortiferum, kan me nog steeds goed herinneren dat hij zei "Hahaha, jullie einde is nabij", hij is nu mooi geinterned en wij als stam hebben maar 1 dorp aan Damage/Antiek verloren ooit.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat ik hier mijn eigen stam neer moet zetten, heb onze naam nog nergens voorbij zien komen terwijl we nu in de top 10 zitten terwijl we een front hebben met Damage en hun MB stammen: Antiek, Rocket, Pino! en Rommel

Meest overschatte stam: Antiek, ze kregen 1 massa opzich en werden direct overal geinterned.

Meest onderschatte speler: Deze is veel persoonlijker, er is speler genaamd Browny, hij was naast mij gespawned aan het begin en is toen ook overgenomen doormij. Echter is hij vlak in de buurt opnieuw begonnen, had hij het vrij snel voor elkaar gekregen om 9 dorpen te krijgen tot hij helaas weer werd overgenomen door mijn stam genoten. Helaas had ik niet door dat hij hun target was aangezien hij aan de andere kant van mijn stam was gaan opbouwen, anders had ik hem wel beschermd.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: United Masters, Primus inter parus, baeckie, Radical Resistance, Dom Perignon en Browny

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De meeste spelers die in Antiek hebben gezeten.

Mooiste stam naam: Bunker met als tag Deff

Het tofste topic: Spotprenten

Favoriete forum poster: Dom Perignon

Minst favoriete forum poster: eddiemurvin

Dikste wannabe in het spel: Qui Superstes Mortiferum

Mooiste profiel foto van stammen: Only Fans

Mooiste actie van de wereld: Na 2 "Massa's" zeggen: "klaar voor ronde 3?" wat een zielige 3 kleine clears waren ofzo, in ieder geval het stelde niks voor.

Meest belovende speler voor de toekomst: Er zijn te veel goede spelers momenteel om er één te kiezen

Grootste blunder: Mijn eigen: Ik ging een dorp overnemen dat iemand anders recent had overgenomen, stuur er een treintje op maar sta er niet bij stil dat het Moraal nog laag was. Tja, dat koste me een paar edels en wat troepen.
Van een ander: Was een dorp verdedigen met troepen van een dorp dat hij ging recappen, net voordat de aanval op het ene aankwam was de ander overgenomen wat resulteerde dat het andere dorp ook werd overgenomen zonder recap er op lopend. Dat foutje kostte ons ook wel weer 2 clears om weer te corrigeren plus de deff dat in het ene dorp stond dat werd gerecapped en de off die hij is kwijt geraakt in het andere dorp (was gedodged).

Voor wie heb je nu echt respect: Ik wil weer Browny vernoemen hier, ondanks alles wat erop deze wereld gebeurt is, is hij nog steeds erg optimistisch. Hij laat er niet bij zitten bij bepaalde acties en zet gwn weer door zonder te klagen over wat er gebeurt is.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ik zou hier mijn hele stam neerzetten, we werken zeer goed en nauw samen en helpen elkaar op welke manier dan ook om betere TW spelers te worden en veel succes te hebben in deze wereld.

Ik wil graag nog meedelen dat: Damage nu wel meerdere vriendenboekjes vol moet hebben aangezien ze zoveel MB/DU stammen hebben.
Iemand van Damage verbeter me graag als ik er nog 1 vergeet:
Antiekmarkt, Wrecking balls, Rain(is nu Gefuseerd met Rocket), Sesamstraat, Guapo Warriors, Rommelmarkt, Team Rocket, Just Smile!(1 speler)
Deze zijn een gok: Vlooienmarkt(1 speler), FILINTA
Bedankt voor je lijstje :) Je vergeet nog wel wat bij Damage zoals Fiets (Gazelle) en YANKTON.
 
Reactiescore
271
Ik ben al ff op deze wereld, maar ik zou niet zeggen dat ik elke speler en elke stam goed ken. Dus ik zal ook dingen weg laten als ik er geen weet voor die "Award"

Beste speler: Die ik tot nu toe in actie heb gezien is voor mij United Masters, hij heeft keurig een massa van Damage verdedigd zonder enige problemen.

Kijk eens aan, iemand met verstand van zaken!
 
Reactiescore
34
Beste speler: Hier zijn veel kandidaten, maar wie er echt bovenuitsteekt voor mij over het algemeen voor mij is toch Tom van Dom Perignon, al moet ik wel zeggen dat er ook lekker getimed wordt vanuit Magnificus.

Beste stam:
Hier moet ik dan toch mijn eigen stam OF neerpoten omdat wij gewoon op alle vlakken meeste hebben laten zien imo, waarmee ik geen afbreuk wil doen aan DAMMAGE, maar paar laatste acties van hun waren imo niet zo slim waardoor ik toch kies voor OF.

De beste stam speler: Dorpmafketels, UM (United Masters) en Dom Perignon zijn gewoon allemaal kandidaat voor deze. Dorps zet zich al heel de early game leeg en sniped actief mee bij massas, ze doneren ook zonder enige moeite eigen clears. Voor UM geldt dan weer het doneren van clears draaien van vv's voor mbkes etc. Dom Perignon neemt dan de dagelijkse leiding van de stam opzich, doen dit zeer goed en snipen en helpen actief mee waar nodig.

Het grootste ego: Challenge Day Leader in het begin leuk contact met hen gehad en is uiteindelijk beetje verwaterd, maar zitten toch een paar egotjes.

Beste leider: Tom is gewoon een goeie leider, voor de rest weet ik ook niet veel over de leidingen van andere stammen maar het engagement van Tom denk ik dat er niet veel kunnen opbrengen.

Slechtste leider: Leiding van Antiek, early game met OTR was gewoon vies spel, toch goed mee weg gekomen.

Meest onderschatte stam: Denk niet dat er een stam echt overschat wordt, miss dat er nog een stam uit het niets mij verrast maar als ik dan echt iemand moet noemen zou het Xmas zijn.

Meest overschatte stam: zelfde verhaal als bij onderschatte stam denk niet dat er echt een stam overschat werd, al had ik miss wel iets meer weerstand van Fiets verwacht.

Meest overschatte speler: Ikzelf had Challenge Day Leader hoger ingeschat, maar na paar massas van hen te ontvangen en henzelf 1x te targetten vind ik hen toch wat minder dan gedacht. Aan hen om mij het tegendeel te bewijzen.

Meest onderschatte speler: In de stam Fvd zitten wel paar spelerkes die ikzelf niet kende, nog geen grootste dingen laten zien imo, maar denk wel dat daar potentieel zit.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten degene waar ik nu mee in de stam zit zou ik graag nog een keer met Magnificus en IJKYO in de stam zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die Antiek gasten

Mooiste spelers naam: I Just Knocked You Out vind ik wel vette naam.

Mooiste stam naam: Legernullen

Het tofste topic:
GA lijstjes zijn altijd leuk om te lezen dus hop nog een maar nieuwe svp

Mooiste profiel foto van spelers: Die van onszelf Designated Survivor

Mooiste profiel foto van stammen: OF

Mooiste actie van de wereld:
Massake van DAMMAGE op de 2cfs van dom die makkelijk geblocked worden en ze vervolgens zelf 3 nieuwe CFs krijgen, GENIETEN

Meest belovende speler voor de toekomst: Daffy Duck

Meest belovende stam voor de toekomst: OF

Grootste blunder:
Early game wekkers zetten na en tijdens het zuipen, staan er elke keer voor saus

Voor wie heb je nu echt respect: Bart, legit een van de leukste mensen om mee samen te spelen.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik graag lijstjes zie komen :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5
Beste speler: United Masters. Deze ongelofelijke motor staat niet alleen te boek als zeer betrouwbaar als het aankomt op afspraken en hulp, maar ook als een vriendelijke pik met de benodigde skills om daad bij woord te voegen. Kortom een fantastische speler.

Beste stam: Only Fans. Een goed ge-oliede team, die op alle fronten meedoen met de top. Hier hoef ik weinig woorden aan vuil te maken, een super stam.

Het grootste ego: Qui Superstes Mortiferum. Ongelofelijke droeftoeter die onder de vleugels van zijn baasje zijn mond wel durft open te trekken, maar absoluut niet de skillset heeft om iets te bereiken.

Meest onderschatte stam: Hier toch echt ons nietige stammetje x-mas. Inmiddels top 10 op de wereld en ready to stay. De nodige massa's afgeslagen met een klein maar ongelofelijk getalenteerd team. De mooiste tijden liggen nog in het verschiet

Meest overschatte stam: Antiek. Niks waard, lutteloze mb'tjes die geinternd worden na een verloren massa.

Meest overschatte speler: Qui Superstes Mortiferum. Onthoud de naam, want die zal voor altijd smet dragen. Een zwart imago vervuild door zelfingenomenheid, onkunde en ronduit geen verstand

Meest onderschatte speler: SirToby. Deze stille kracht heeft bewezen een super leider te zijn, vaktechnisch net een professor en is niet vuil van het opknappen van de smerige klusjes. Een fantastisch stamgenoot en bovenal een nog betere vriend.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De zielloze zombielegertjes uit de mb stammen van damage. In kwantiteit vergelijkbaar met een kolonie mieren, in kwaliteit vergelijkbaar met het afvoerputje van de douches van het lokale bejaardentehuis. Daarmee is het ook wel gezegd.

Mooiste spelers naam: Henk Veerman. Wat een naam, wat een legende.

Dikste wannabe op het forum: Qui Superstes Mortiferum, alles wat hij aanraakt veranderd in schijt

Dikste wannabe in het spel: De grote boze wolf, dit vrij tamme roofdiertje beval ons onze opmars te stoppen op straffe van vernietiging en annexatie. Helaas waren dat de laatste woorden van de grote boze wolf, tegenwoordig een mbertje van damage.

Mooiste profiel foto van spelers: Wijzelf <3

Mooiste profiel foto van stammen: OnlyFans, geen uitleg nodig

Mooiste actie van de wereld: Dit wordt een beetje persoonlijk. Onze vriend maarten die ondanks zijn vakantie naar Disneyland parijs, toch de moeite deed om 2 dorpen voor ons te clearen. En dat alles met een glimlach. Hij was echt een voorbeeld voor iedereen.

Meest belovende speler voor de toekomst: De Haaiensnaaier. Deze kranige haai had een enkele klap te verduren eerder in het seizoen, maar knokte zich altijd terug en zit nu alweer op 11k punten. Hij zal bij ons zeker voor altijd een markering op de kaart behouden, want dit is een kracht om rekening mee te houden.

Meest belovende stam voor de toekomst: Onze eigen stam. We hebben al reeds bewezen prima te kunnen meedraaien in de plannen en planning om ons heen. Zoals eerder gezegd een stam met jong bloed, frisse moed en een gebundelde kracht die nog hele mooie dingen kan gaan beleven

Grootste blunder: De nachtbonus kwaliteiten van de eerder vernoemde kranige haai onderschatten en daarop een toen aanzienlijk getal bijl zien smelten als sneeuw van de zon

Voor wie heb je nu echt respect: Melke. De definitie van dwijlen met de kraan open. Hij brengt hoop op donkere dagen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co-speler Sander. Hij is een belangrijke deel van het succes, een harde werker achter de schermen. Een zekerheidje in een wereld van twijfel.

Ik wil graag nog meedelen dat: Lecture de friese eindbaas is. Hij verdiend deze shoutout. Op dy drinke we d'r ien, Piebe! Ik hjerde dast yn 't walhalla einlyks dyn rust fûn hest
 
Bovenaan