Golden Awards

Reactiescore
490
Aangezien @Slave To The Rhythm het niet doet zal ik is een lijstje maken van uit het oogpunt van kamp FvD.

Beste speler:
Momenteel kan dit ( op ons na :kekw: ) maar 1 zijn, dabbeljoe springt er wel echt met kop en schouders boven uit, wat voor mij ook nog als een verassing komt. Volgens mij ontvangen die gasten elke week een georganiseerde massa onder leiding van waarschijnlijk tom? En edelen ook nog vrolijk door. Hiervoor mijn complimenten.

Echter denk ik dat OF als stam beter functioneert en hierdoor het doek wel gaat vallen voor deze toppers.

Beste stam:
Daarop aansluitend nomineer ik hier de stam OF. Deze gasten hebben de phalanxen vanaf het begin gewoon goed neer gelegd hebben nog een pak rim te edelen en prima fronten (niet te groot, niet te klein).
Hoe kan het ook anders met Tom en co aan de leiding.

De beste stam speler:
Ga hier de toppers (slettebakken) van Nameless neer zetten, gasten doen alles in stambelang. Verder kan ik natuurlijk niet in de stammen van anderen kijken.

Het grootste ego:
@EquinoxDR trekt aan ze peepee voor de spiegel volgens mij xoxo

Beste leider:
Als kaas leiding was was het kaas geweest, maar helaas. Dan maar OF, gaat gepaard met beste stam.

Slechtste leider:
BLOOD, Gasten zijn er nooit of negeren je constant.

Meest onderschatte stam:
Zie hier maar weinig FvD!!!
overigens is damage inmiddels STAB! Denk ik onderschat door OF?

Meest overschatte stam:
Zo simpel om hier fiets neer te zetten, ben ook wel benieuwd wat BLOOD te bieden heeft gasten hebben alleen nog maar bb’s of interns geedeld volgens mij. Oja en wat dorpjes (2a3?) van ons terwijl een NAP hadden maar goed he, zoals ik al zei die gasten zijn niet te bereiken.


Meest overschatte speler:
Momenteel hebben we (IJKYO) zelf ook nog niet veel laten zien, op wat prima tactische keuzes en hard groeien na.

Meest onderschatte speler:
Ithyphallophobia zijn ekt angstaanjagend goed, alvast mijn condoleance aan hun fronters.
Ook ben ik benieuwd wat @Daffy Duck met hun beestachtige team nog klaar gaat spelen, misschien kunnen we met een paar complot filmpkes hun hypnotiseren en binnen harken?

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alle toppers van FvD offcourse <3, verder tom, john, dirk, flex, kaas en de strijders van dabbeljoe

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
intern cartel.

Mooiste spelers naam:
De betekenis van Ithyphallophobia is wel zeer aandoenlijk (allemaal ff googlen svp).

Mooiste stam naam:
De Complotdenkers offcourseeeee

Het tofste topic:
Golden Awards, zolang wij maar een beetje veren in de reet krijgen?!?!?

Spotprenten, zodra er iemand een vreselijke nat gaat is dit vaak wel geestig om te bekijken.

Overigens is het voorsteltopic ook legendarische opgezet. Jammer dat de rest zo Asociaal is dat ze zich niet ffkes willen voorstellen!

Het domste topic:
Er zijn er al niet veel om dan ook nog 1 af te kraken is ook zo wat ….

Favoriete forum poster:
Den Duvel! Echt een top poster die goede tekst en uitleg geeft waarom de stab van voormalig damage echt een stab! is!/was?

Minst favoriete forum poster:
Iedereen die den duvel tegen spreekt!
1641829902081.png

Dikste wannabe op het forum:
@Slabiack ik zou zeggen stop met posten aub . Maar het zorgt wel voor de vermakelijke reacties. Zit dus een beetje in dubio

Dikste wannabe in het spel:
-

Mooiste profiel foto van spelers:
Die van TeamBigNubz is wel dik he:
1641829876014.png


Mooiste profiel foto van stammen:
Zijn allemaal niet heel best, al zou ik de meid van OF wel even willen hypnotiseren met mijn complottheorieën ^^

Mooiste actie van de wereld:
20 veteranen in een groepsapp knallen, he werner?

Meest belovende speler voor de toekomst:
@Ithyphallophobia & @Daffy Duck gaan nog wel belangrijke rollen vervullen gok ik zo

Meest belovende stam voor de toekomst:
OF – zie beste stam

Grootste blunder:
Werner die de lc early game der uit knalt :) ze kwamen volle moed thuis maar helaas niet met gs…

Voor wie heb je nu echt respect:
Wie niet?

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
momenteel,@Slave To The Rhythm en @The American Sniper <3

Ik wil graag nog meedelen dat:
Neem het met een korrel:
1641829847976.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
111
Wie is die Daffy en hoezo zoveel nominaties?
Mn eerste dorp kwam van hem, als ik dit wist had ik hem omgekocht om samen te werken. Die daffy is ook enorm gegroeid en ik dacht er veel pp in gestoken te hebben.
 
Reactiescore
903
Wie is die Daffy en hoezo zoveel nominaties?
Mn eerste dorp kwam van hem, als ik dit wist had ik hem omgekocht om samen te werken. Die daffy is ook enorm gegroeid en ik dacht er veel pp in gestoken te hebben.
Hi

klopt toen waren we pp aan het farmen, daarna opnieuw begonnen. In het voorsteltopic hebben we ons netjes voorgesteld, mocht je het willen weten
 
Reactiescore
143
Beste speler:
Momenteel kan dit ( op ons na :kekw: ) maar 1 zijn, dabbeljoe springt er wel echt met kop en schouders boven uit, wat voor mij ook nog als een verassing komt. Volgens mij ontvangen die gasten elke week een georganiseerde massa onder leiding van waarschijnlijk tom? En edelen ook nog vrolijk door. Hiervoor mijn complimenten.

<3 dank u, doen ons best maar zal idd niet lang meer duren voordat de KEKW bb en intern zijn uitgebouwd tot nieuwe luchthavens en hun edels in grote getalen gedropt zullen worden. Heb ook vernomen dat ze met hun inventaris de wereldwijde hongersnood zouden kunnen oplossen :eek:


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alle toppers van FvD offcourse <3, verder tom, john, dirk, flex, kaas en de strijders van dabbeljoe

Wie weet gebeurd dat wel eerder dan je denkt^^
 
Reactiescore
490
<3 dank u, doen ons best maar zal idd niet lang meer duren voordat de KEKW bb en intern zijn uitgebouwd tot nieuwe luchthavens en hun edels in grote getalen gedropt zullen worden. Heb ook vernomen dat ze met hun inventaris de wereldwijde hongersnood zouden kunnen oplossen :eek:

De inventaris van DP geven wij bij FvD weg als welkomstpakket, dan nog niet te spreken van onze bonussen!! Ik zie je sollicitatie wel verschijnen!!
 
Reactiescore
490
Reactiescore
5.592
Slabiack top, laat deze pseudo topspelers maar lullen
 
Reactiescore
5.592
Sorry ik spreek geen midgets
 
Reactiescore
1.363
Kun jij je eigen taal niet verstaan tombo?
Das wel kut man
 
Bovenaan