Golden Awards

Reactiescore
143
Luistert dan, eerst is het overschat. DAARNA schiet alles in het verkeerde keelgat.... Het moet niet gekker worden. Dalijk Dabbelen wij Joe tegen je oren aan en zullen we is laten zien dat IJKYO niet overschat is.

verder wel much love!

De NachtUil

dat keelgat komt door ons tim, die doet iets met me......
 
Reactiescore
490
Reactiescore
143

@Dabbeljoe Ik geef dit door aan onze vverkes dat ze volgende x beter hun best moeten doen! Want wij deffen toch niet zelf!? ;)
mvgkes

geen idee of jullie over het algemeen zelf deffen :p ik heb jullie alleen aangevallen toen Tom aan het floaten was en toen was er wel groot verschil merkbaar met wie er destijds de massa defte voordat hij kwam. En nog contact gehad met ijkyo vanaf jullie accountje die toen ook vv draaide tijdens massa of erna ofzo geen idee
 
Reactiescore
47
Beste speler:
Meerdere die eruit springen,Dirk, Kaas, Mien, Enkele van IJKYO,Op daffy, op dorps en op Dom zitten ook topper,
Dit is dan van OF. verder valt dabbeljoe mij ook niet tegen. houden zich knap staande.

Beste stam:
Hier moet ik de stam neerzetten waar ik zelf in zit, dit is namelijk OF. een goeie ligging met potentie. Damage heeft het goed gedaan, maar de ligging werkt ze niet mee

De beste stam speler:
Tom van Dom, die heeft echt het beste met iedereen voor, die wil dat alles perfect gebeurt, en heeft zijn eigen account verlaten om een ander te helpen in stambelang.

Het grootste ego:
Ook Tom, echt een perfectionist, maar zo is die eenmaal, en is prima aan te wennen.

Beste leider:
John, blijft altijd het goeie erin zien, en spelers luisteren naar hem

Slechtste leider:
Denk de leiders van antiek, die hebben weinig laten zien, op intern weggeven na.

Meest onderschatte stam:
OF, ondanks dat we hebben laten zien dat we vol toppers zitten,

Meest overschatte stam:
Momenteel niet echt een stam, elke grote stam laat wel iets van zich zien dat positief is,

Meest overschatte speler:
-

Meest onderschatte speler:

Dabbeljoe valt me positief op, met zo'n ligging en de aantal massa's

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Misschien toch een keer de spelers van Dabbel, als ik al niet met enkele samen heb gezeten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ego's

Mooiste spelers naam:
I just Knocked You Out
Mooiste stam naam:
Legernullen

Het tofste topic:
Deze en spotprenten (moeten er wel spotprenten op komen)

Het domste topic:
-
Favoriete forum poster:
Dom Perignon met z'n verhalen
Minst favoriete forum poster:
-
Dikste wannabe op het forum:
Mensen zonder leestekens, en uit pure agressie een heel verhaal typen zonder enige stop. (dan beter fout gebruiken dan niet)
Dikste wannabe in het spel:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
Dom Perignon
Mooiste profiel foto van stammen:
OF
Mooiste actie van de wereld:
CF's van OF
Meest belovende speler voor de toekomst:
Daffy
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
65
Beste speler: Tom van @Dom Perignon, denk dat z'n leven binnen TW belangrijker is dan RL. Naast z'n strakke timings en goede inzicht is die niet vies van een VV'ke te draaien of zelfs te komen floaten! Heeft DS ook mooi uit de nood geholpen destijds!

Beste stam: Hier ga ik ook de stam wegzetten waar we zelf in zitten, OF. Stam zit vol bewezen topperkes! Mooie ligging in de RIM, en hebben ook al mooie acties laten zien. Jammer dat Damage de ligging niet mee heeft. Weinig toegang tot de RIM, anders hadden ze deze plek ook wel verdiend!

De beste stam speler: @United Masters, @DorpMafketels1 & @Dom Perignon. Kan hier ook geheel OF weg zetten, maar deze spelers springen er even bovenuit! Ik denk ook dat @Magnificus een stamspeler is die er bij Damage er bovenuit steekt.

Het grootste ego: Ook weer Tom van @Dom Perignon. Als 't niet naar wens is, is 't een tikkende tijdbom die elk moment kan ontploffen! Al moet ik wel zeggen dat wij door zijn agressie veel geleerd hebben!

Beste leider: @TasmanianDevil, heeft zich op meerdere werelden al bewezen als topleider!

Slechtste leider: Leiding van Antiek door 't geval met OTR.

Meest onderschatte stam: Damage, had niet zoveel weerstand verwacht zeker aangezien er hoop onbekenden in zaten. Stam X-mas verdiend hier ook zeker zijn plekje!

Meest overschatte stam: BLOOD, staan tweedes in de ranglijst al heb ik nog weinig acties gezien langs hun kant.

Meest overschatte speler: @TeamBigNubz, grote booster in de start, maar heeft ook nog niet veel bewezen. Benieuwd hoe het gaat verlopen als hun ooit massa moesten krijgen.

Meest onderschatte speler: @Dabbeljoe, heeft afgelopen massa prima gedeft met zoveel CF's te hebben!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Dabbeljoe, @Magnificus, @The Bloody Butcher

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @WoestePonyTemmer, want ik wil voor WW gaan!

Mooiste spelers naam: @Qui Intus Diaboli, @Conceived by Communism

Mooiste stam naam: Only Fans

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: @Dom Perignon, @Slave To The Rhythm

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: @The Truth is Inevidable, en dat met maar één post te plaatsen. :oops:

Dikste wannabe in het spel: @Designated Survivor, wil gewoon zelf ook een x voorkomen in m'n lijstje!

Mooiste profiel foto van spelers: @The Boy in Quarantine, @The Bloody Butcher, @I Just Knocked You Out.

Mooiste profiel foto van stammen: Only Fans

Mooiste actie van de wereld: CF's bij Dabbeljoe voor de stop.

Meest belovende speler voor de toekomst:
@Daffy Duck

Meest belovende stam voor de toekomst: OF

Grootste blunder: Dammage die CF's probeerd terug te halen bij Dom.

Voor wie heb je nu echt respect:
Men Jonaske van @The Fat Derpy Panda die alle dagen mijn gezaag kan aanhoren, moet niet gemakkelijk zijn voor hem.
Robertje & Okke van TBB, die ook paar keer klaar gestaan hebben voor DS & ook krijgt @Dom Perignon & @United Masters hier weer een plekje.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ofcourse Jonas weer van @The Fat Derpy Panda, zonder deze topper als CO was ik al lang gestopt met dit spel & Flipke van Dom met z'n geniale uitspraken in de DC.

Ik wil graag nog meedelen dat: Waar blijven die andere lijsjes hier op GA & spotprentjes!
 
Reactiescore
736
Tom van @Dom Perignon, denk dat z'n leven binnen TW belangrijker is dan RL. Naast z'n strakke timings en goede inzicht is die niet vies van een VV'ke te draaien of zelfs te komen floaten! Heeft DS ook mooi uit de nood geholpen destijds!

Zo'n benoeming en toch zo'n steek :(
 
Reactiescore
54
Eerste lijstje van het account ooit, als je dan toch loopt te trollen op het AF dan ook maar een lijstje. Wel zo eerlijk.

Beste speler: Mijn optiek gaat deze lachend naar @Dabbeljoe wat die gast allemaal voor elkaar krijgt vind ik met tijden een wonder. Daarnaast heeft @Magnificus ook iets van een legendarische status als het gaat om de noobs op dit account uitleggen hoe dingen werken.

Beste stam:
Het is een beetje cliché om hier je eigen stam neer te zetten maar ga het toch lekker doen. Ik vind dat we het al STAB! mooi doen op deze wereld voor een core stam.

De beste stam speler:
Weer een awardje voor de Dabs hier, sinds dag 1 niet te beroerd om clears of antisnipes te smijten voor onze, vaak waardeloos getimede, aanvallen! @Dabbeljoe

Het grootste ego:
Onze oude MB timmerd, SO naar jou haha. Hilarische man om mee te spelen maar begreep niet helemaal wat nou de bedoeling was.

Beste leider:
Onze stam heeft natuurlijk geen leiding maar ik moet zeggen dat het argument: ''we doen dit, anders ga ik op grijs'' wel onze stamleiding genoemd mag worden. Uiterst effectief!

Slechtste leider:
Kleine SO naar het TW-team hier, geef die mods toch is wat cursussen communicatie oid?:p

Meest onderschatte stam:
Moet zeggen dat X-mas zich leuk staande houdt op deze wereld. Een vvtje af en toe natuurlijk niet meegerekend.

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:
Deze award moet wel naar onszelf gaan. Voelt meestal alsof we er een beetje zo bijzitten als deze man hieronder tijdens zijn college.

1641638125714.png

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik moet zeggen dat ik aan deze kant van de snipes erg ongelukkig wordt van @United Masters dus om daar een keer van te profiteren en te leren lijkt me heerlijk!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:
Jezelf DeVerliezer noemen en dan ook nog verliezen prikkelt wel mijn consistentie-fetish

Mooiste stam naam:
De naam 'stam' geen hoofdletters, geen poespas, gewoon 'stam'.

Mooiste actie van de wereld:
Als echte pro's drafts sturen naar het dorp van herkomst en niet naar het dorp dat gedraft moet worden. Excuus voor de paardjes @Designated Survivor

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
So naar mn Co, samen knutselen we de hele boel wel aan elkaar!

Ik wil graag nog meedelen dat:
De champagnes in de aanbieding zijn bij de gall! @Dom Perignon
 
Reactiescore
736
Bovenaan