- Reactiescore
- 90
Eens, echt een arrogante bende op dat accountGrootste ego: met afstand @Daffy Duck Wat een zelfingenomen natte frikadel is dat.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Eens, echt een arrogante bende op dat accountGrootste ego: met afstand @Daffy Duck Wat een zelfingenomen natte frikadel is dat.
Met wie zou je niet in de stam willen zitten: @United Masters asters en @Daffy Duck
Mooi uitgebreid, goed onderbouwd, subjectief lijstje!
Als je vragen heb dan hoor ik het welMooi uitgebreid, goed onderbouwd, subjectief lijstje!
was geen sarcasme ?om je sarcasme extra kracht bij te zetten had je het objectief moeten noemen
grtjes ed
Bedankt voor je eervolle vermeldingen! Ik heb je persoonlijk alleen nog nooit gesprokenGrootste ego: met afstand @Daffy Duck Wat een zelfingenomen natte frikadel is dat.
Slechtste leider: Daffy duck. Een duidelijke premade maken om de wereld te beginnen . Daarnaast in communicatie alleen maar trashtalk en verwijten zonder enige kennis over het onderwerp.
Met wie zou je niet in de stam willen zitten: @United Masters asters en @Daffy Duck
Bedankt voor je eervolle vermeldingen! Ik heb je persoonlijk alleen nog nooit gesproken![]()
Ithi overschat
duidelijk geen flauw benul wie daar zitten
Ithi overschat
duidelijk geen flauw benul wie daar zitten
Dat heb je welBedankt voor je eervolle vermeldingen! Ik heb je persoonlijk alleen nog nooit gesproken![]()
Het zal allemaal best wie daar zitten. Je kan niet om het feit heen dat het niet best is om op plek 8 staat met bijgenoemde oda. Het zullen misschien de beste spelers van tw zijn.
Het zal allemaal best wie daar zitten. Je kan niet om het feit heen dat het niet best is om op plek 8 staat met bijgenoemde oda. Het zullen misschien de beste spelers van tw zijn.
Dat heb je welMaar het is slechts mijn bescheiden mening he
![]()
daarom ging gij elke massa nat op w81 omdat we niet kunnen timen??Mee eens, kunnen waarschijnlijk niet timen. Wel eens mee gespeeld. Massa koppen moet lukken als hun je aanvallen.
Ik ben ook tegen dat interne, blij dat dat vanaf w84 word tegen gehouden. Zal de oda van de top 20 eens normaal zijn.
Laat je niet gek maken Rickkan bevestigen dat er rellen zijn uitgebroken mvg