- Reactiescore
- 1.280
FvD daar in tegen?!?!? echte topperkes
Nee joh, stelletje overschatte noobs daar.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
FvD daar in tegen?!?!? echte topperkes
nee die boven je noobben altijd lief tegen mien? xoxo
Nee Rob@lord-toms speel jij ook op deze wereld?
Wie in of kan er spelen dan?Leuk lijstje, maar snap niet dat je OF onderschat en niet veel van verwacht had als je ziet wie er allemaal spelen in OF![]()
Dat valt toch ook wel mee, Challenge day leader heeft evenveel punten als 2 weken geleden.stel je voor hier op het AF nutteloze shit posten terwijl je stam #nat gaat
Dat valt toch ook wel mee, Challenge day leader heeft evenveel punten als 2 weken geleden.
Dat valt toch ook wel mee, Challenge day leader heeft evenveel punten als 2 weken geleden.
-35/40 met 200 dorpen is na mijn idee wel aardig nat, maar iederen kan zijn eigen interpretatie van ‘nat gaan’ hebben natuurlijk.
Ligt allemaal aan de situatie vind ik, en daar ben ik niet bekend mee, daarom vraag ik het.-35/40 met 200 dorpen is na mijn idee wel aardig nat, maar iederen kan zijn eigen interpretatie van ‘nat gaan’ hebben natuurlijk.
Ligt allemaal aan de situatie vind ik, en daar ben ik niet bekend mee, daarom vraag ik het.
Waren het nieuwe dorpen zonder troepen? Hoeveel stacks/mobiele troepen hadden ze? Hoeveel edels en clears kregen ze?
Maar 40 dorpen verliezen met zo'n grote stam achter je is in principe niet nodig nee.
Dorpen stonden vol toen we begonnenzagen her en der wel wat deff lopen maar er wordt verder vrij weinig gedaan.
vol met sp/zc stacks net genoeg voor 2 clears ja![]()
Hij had genoeg deff heur, maar DODGE NOK. En stacks ook goed voor 4/5 clears maar er kwamen er 7. En die vver (fluffy) die vvde op CDL kan er ook niks van. De enige snipes die zijn gezet tussen de ASjes door komen volgens mij alleen van jou, SMEERLAP.vol met sp/zc stacks net genoeg voor 2 clears ja![]()
of vol bijl en lc! vaak net niet genoeg om 1/4 clear te blokkenvol met sp/zc stacks net genoeg voor 2 clears ja![]()
Komt dit als een supriseFluffy van let's try? Werkt Stab met iedereen rond de Y:475 samen dan???
Aan mijn kant wist ik het, andere kant kom ik niet vaak. Stab valt dus samen met blood aan ook, en fvd met OF. Dan hebben we onze eindstrijd al, alleen zijn catch en unknown het nu zat.Komt dit als een suprise?