Golden awards

Reactiescore
449
Rik top, Jens top, Sean flop, Corne bae.
 
Reactiescore
449
Reactiescore
449
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.367
Speel (vooralsnog) als MB op deze wereld dus weinig zicht op de gehele wereld, alleen de spelers waar ik mee speel

Zoek lekker een account op zou ik zeggen en plaats een lijstje :)
 
Reactiescore
438
Ik weet iig al één award. De grootste teleurstelling is Seba met TPR.
Gun die DD nou ff wat anders bij zijn overnames dan enkel bb's. Maar NeEeE die moest weer zo nodig op grijs gaan.

Medelijden met je @doubledutch .
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
676
Ik ga dan, ondanks dat ik deze wereld nog niet zo intensief speel, maar een poging wagen om dit dooie wereldforum wat meer tot leven te brengen. Valt me tegen dat niemand het hier voor elkaar heeft gekregen om een fatsoenlijk GA-lijstje in elkaar te zetten, aangezien er een aantal op deze wereld toch al wat langer dan deze wereld rondlopen :biggrin:

Beste speler: de beste speler award is mijn inziens iets wat je moet verdienen door middel van mooie en bepalende acties op een wereld, aangezien deze wereld pas net van start komt is het te vroeg om hier iemand te nomineren. Ik ben wel heel benieuwd naar welke spelers uiteindelijk zichzelf de beste speler van w82 mogen gaan noemen!

Beste stam: Ondanks dat ik bij het kamp HBDS hoor en ik weet wat voor toppers daar rondlopen vind ik dat op dit moment in de wereld NOS de beste stam is. Dit omdat ze vanaf het begin af aan een duidelijk plan hebben gehad met de fusie tussen NOS en Glory (als ik me niet vergis) en zich daarna hebben laten gelden met het grotendeels wegspelen van Mamba Mentality. De ligging van NOS als stam is ook erg goed en ik ben benieuwd wat ze gaan klaar spelen in de toekomst.

De beste stam speler: Ik cijfer mezelf deze wereld compleet weg in het belang van de stam als MB'ke dus wellicht dat ik deze verdien.

Meest onderschatte stam: Als ik zo op de kaart kijk dan denk ik dat we UC zeker niet moeten uitvlakken. Er zijn door de stam Foemps volgens mij dikke verliezen geleden tegen NOS, maar met een aantal nieuwe recruits wat toch in eerste opzicht zeker geen koekenbakkers zijn denk ik dat deze stam nog wel een rol van betekenis kunnen spelen deze wereld. Al is het dat @Rise Against de stam ervan overtuigd om de tegenstander te gaan kata'en :cata:

Meest overschatte stam: Ik heb niet het gevoel dat er momenteel een stam de favorieten rol wordt toegeschreven. Sterker nog er wordt bar weinig over deze wereld gepraat en geschreven.

Meest overschatte speler: Ik kan het van buitenaf niet helemaal beoordelen, maar ik weet niet of Double Dutch de rank 1 plaatsing momenteel verdiend. Het lijkt erop dat deze speler een hele hoop barbs heeft zitten te edelen en daarna een gerunde speler van Foemps heeft opgeedeld. Lekkere positie voor zichzelf gekregen, maar ik denk dat het tot nu toe wel een beetje easy modus is geweest.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Speurm. Ik heb een beetje meegekregen hoe de leave vanuit HBDS is verlopen en daar gaat me dit ook niet om, soms kan je gewoon niet meer met elkaar door een deur. Een stamhop naar de concurrent is wat mij betreft echter uit den boze.

Mooiste spelers naam: Noo-Noo de Stofzuiger, lekker zuigeeeeeh

Mooiste stam naam: Hangover 96 vind ik wel een mooie

Het tofste topic: Dit is echt het meest karige wereldforum wat ik in mijn jaren TW heb meegemaakt. Is tijd voor wat meer leven in de brouwerij, zelfs de spotprenten vallen tegen.

Favoriete forum poster: @We Like Hot Chicks Gris Bae

Minst favoriete forum poster: @We Like Hot Chicks Gris hui je muil nou eens janknoob

Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind het plaksel van McDonaldTrump een unieke creatie

Mooiste profiel foto van stammen: Het moge duidelijk zijn dat naast het AF er op w82 ook weinig moeite is gestoken in de stamplaatjes, er valt me nou werkelijk waar niets op.

Mooiste actie van de wereld: Het blijft toch mooi om in early game een cleartje op te bouwen en een heerlijke ochtendblitz op je buur te knallen. Je moet zo gek zijn als ik om slaap te verliezen voor dit kut spel, maar goed de befaamde ochtend- of nachtblitz blijft toch een van mijn favoriete acties om uit te voeren.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik heb zo'n gevoel dat @LuckyLuQ nog wel eens kan gaan knallen deze wereld ;)

Meest belovende stam voor de toekomst: Ik ga hier toch weer NOS zeggen puur omdat ik het leuk vind om te zien wat ze doen. Spelers als Evil Cthuhlu en Alan a Dale herken ik van w79 en ik had eerlijk gezegd niet verwacht hen keurig in een rank 1 stam te zien verschijnen.

Grootste blunder: Ik heb mij nochtans alleen van mijn beste kant laten zien op deze wereld

Ik wil graag nog meedelen dat: de kans aanwezig is dat ik deze wereld nog wel eens actief ga spelen
 
Reactiescore
67
Beste speler: Als account zeg ik Qui Intus Diaboli. Veel later gestart, velen weer ingehaald en met een dik account bezig. Misschien niet de #1 positie maar zoals hierboven al gezegd lijkt het voor de huidige #1 ook allemaal nogal makkelijk te verlopen.

Beste stam: HBDS uiteraard!

De beste stam speler: Ik vind @odv1 echt wel een teamplayer.

Meest onderschatte stam: NOS, de wind ook nog niet echt tegen gehad, maar ik had niet verwacht dat ze er nu zo voor zouden staan.

Meest overschatte stam: Foemps, geen uitleg nodig.

Meest overschatte speler: The Peasants Revolt, op delete gaan als je een massa krijgt & daarna alles en iedereen de schuld geven behalve jezelf, mwa.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TheNorthRemembers. :kekw:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Wederom The Peasants Revolt.

Favoriete forum poster: @We Like Hot Chicks wie Chris kent weet dat je voor een passende reactie bij hem moet zijn!

Minst favoriete forum poster: @We Like Hot Chicks wie Chris kent weet dat je voor een passende reactie bij hem moet zijn!

Mooiste profiel foto van spelers: The North Remembers.

Mooiste profiel foto van stammen: Heb nog weinig mooie foto's gezien.

Mooiste actie van de wereld: Onze killer MB @odv1 die iedereen kapot blitzt , niets dan respect voor deze legende.

Meest belovende stam voor de toekomst: UC, knap dat ze hier nog doorgaan na de grote verliezen bij Foemps.

Grootste blunder: Hier kan ik helaas niets bedenken, het lijkt erop dat we niets verkeerd kunnen doen !

Voor wie heb je nu echt respect: Eigenlijk voor alle spelers bij UC. Zoals hierboven al gezegd knap om verder te gaan na de veel te makkelijke verliezen bij Mamba Mentality & The Peasants Revolt.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik ontzettend uitkijk naar de volgende post van Chris op het AF. Schijn je tactisch licht weer eens op deze wereld, wij & velen met ons wachten in spanning af.
 
Reactiescore
1.363
Werd ook maar eens tijd dat ik een lijstje drop!

Beste speler:

Ik!

































Nee grapje. Ik ben naab.

Qui Intus Diaboli ofc!
Vind ik tot nu toe van wat ik gezien heb t leukste spelen en hebben t meeste gepresteerd!

Beste stam:

NOS Heeft naar mijn idee t meeste klaargespeeld tot nu toe op deze wereld, vandaar de benoeming.
Ookal zitten er wel wat veel onbekende noobs in, wel netjes gepresteerd :)

De beste stam speler:

Kan ik alleen echt van mijn kant weten.
Dus ehh, die noobs van darkest hour mogen daarbij een goed compliment krijgen!!
Ze weten wat ze doen om deze benoeming te krijgen <3

Het grootste ego:

@Chicago Blackhawks , die frunk jonge altijd weer de diva uithangen en vet arrogant doen etc!
Zijn achterwerk is overigens te huur voor 5k pp per half uur per kant, interesses mogen in pm!

Beste leider:

-

Slechtste leider:

Foempsleiding (nu UC), goh wat heeft die stam intern veel gejank zeg... Verbaasd mij ook niet echt met al die noobs die daarin zitten tbh xD.
Zitten lui in die al eens eerder werelden verpest hebben door hun gedrag.
Los dat nou eens op en ga normaal functioneren, bvd.

Meest onderschatte stam:

Hier heb ik tbh geen antwoord op, iedereen weet wel wat iedere stam kan volgens mij.

Meest overschatte stam:

Zelfde antwoord als hierboven

Meest overschatte speler:

Ik wil hier ff vermelden dat @Rave Into Space hier perfect past.


En qua speler, TPR.. Int begin erg actief lullen met die premade van hun.
1x tegenstand en dan meteen op del gaan en de dramaqueen uithangen.. Erg teleurstellend.

Meest onderschatte speler:

Volgens mij worden er op deze wereld ook niet echt spelers onderschat denk ik...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Moet nog steeds een keer met onze Timbo van @Red Sky at Morning in een stam zitten..
En ook met @Ho-Lee Foek , lijkt mij ook wel een goeie gozert :)
Rest tbh geen idee wie er allemaal op accies zitten op deze wereld qua spelers.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

B3astmode
B3astmode heeft mij nog op w77 gestabt en zowat mijn hele stam ver(...)t.
Aub nooit meer in de stam met die gozer, aangezien ik alweer hoor dat ie weer de zelfde dingen uitvreet op deze wereld.


Mooiste spelers naam:

Noo-Noo De Stofzuiger <3

Mooiste stam naam:

Frunks Achterwerk.

Het tofste topic:

Griesmeelpudding & pap Omdat dat gewoon erg interessant is!

Het domste topic:

Forum Moderatie W82, omdat de meeste forummods op neles na toch niks boeien.

Favoriete forum poster:

@Blow Me Up doet tenminste de moeite om leuk te posten en het af hiero levend te houden <3

Minst favoriete forum posters:

@odv1 en @LuckyLuQ omdat ik niemand weet en ik jullie terug moet pakken enzo voor de benoemingen <3

Dikste wannabe op het forum:

Ik

Dikste wannabe in het spel:

@Rave Into Space omdat het een noob is

Mooiste profiel foto van spelers:

DzWgj9N.gif

Mooiste profiel foto van stammen:

Niet echt mooie foto's daarvan..

Mooiste actie van de wereld:

De vorming van mijn stam.

Meest belovende speler voor de toekomst:

@McDonald Trump , denk dat deze schatjes het heel erg ver gaan brengen <3

Meest belovende stam voor de toekomst:

HBDS, heeft de leukste ligging tot nu toe qua uitdaging :)

Grootste blunder:

Zelf de rooftochten eruit flikkeren voor 19 uur met het idee gs te krijgen en dan die nacht geblitzt worden en 3 dorpen kwijt zijn xD

Voor wie heb je nu echt respect:

Sharry die weer terug is gekomen eigenlijk :O
En natuurlijk ook mijn co's waar ik mee speel, erg gezellig :)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

1639234916955.png
Nuff said xD.
En Sjon, ik weet niet hoe, maar hij krijgt het altijd voor elkaar :O (en hij heeft de beste vrouwenkennis!)

Ik wil graag nog meedelen dat:

Dit eigenlijk 1 van de chillste werelden is die ik tot nu toe gespeeld heb.
Amper gezeur, gewoon lekker twen wel nice :)
En ik wens alle janknoobs hiero alvast een fijne kerst en oud en nieuw enzo toe!!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Kut lijst
 
Reactiescore
383
Kut Chris
 
Reactiescore
47
Werd ook maar eens tijd dat ik een lijstje drop!

Beste speler:

Ik!

































Nee grapje. Ik ben naab.

Qui Intus Diaboli ofc!
Vind ik tot nu toe van wat ik gezien heb t leukste spelen en hebben t meeste gepresteerd!

Beste stam:

NOS Heeft naar mijn idee t meeste klaargespeeld tot nu toe op deze wereld, vandaar de benoeming.
Ookal zitten er wel wat veel onbekende noobs in, wel netjes gepresteerd :)

De beste stam speler:

Kan ik alleen echt van mijn kant weten.
Dus ehh, die noobs van darkest hour mogen daarbij een goed compliment krijgen!!
Ze weten wat ze doen om deze benoeming te krijgen <3

Het grootste ego:

@Chicago Blackhawks , die frunk jonge altijd weer de diva uithangen en vet arrogant doen etc!
Zijn achterwerk is overigens te huur voor 5k pp per half uur per kant, interesses mogen in pm!

Beste leider:

-

Slechtste leider:

Foempsleiding (nu UC), goh wat heeft die stam intern veel gejank zeg... Verbaasd mij ook niet echt met al die noobs die daarin zitten tbh xD.
Zitten lui in die al eens eerder werelden verpest hebben door hun gedrag.
Los dat nou eens op en ga normaal functioneren, bvd.

Meest onderschatte stam:

Hier heb ik tbh geen antwoord op, iedereen weet wel wat iedere stam kan volgens mij.

Meest overschatte stam:

Zelfde antwoord als hierboven

Meest overschatte speler:

Ik wil hier ff vermelden dat @Rave Into Space hier perfect past.


En qua speler, TPR.. Int begin erg actief lullen met die premade van hun.
1x tegenstand en dan meteen op del gaan en de dramaqueen uithangen.. Erg teleurstellend.

Meest onderschatte speler:

Volgens mij worden er op deze wereld ook niet echt spelers onderschat denk ik...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Moet nog steeds een keer met onze Timbo van @Red Sky at Morning in een stam zitten..
En ook met @Ho-Lee Foek , lijkt mij ook wel een goeie gozert :)
Rest tbh geen idee wie er allemaal op accies zitten op deze wereld qua spelers.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

B3astmode
B3astmode heeft mij nog op w77 gestabt en zowat mijn hele stam ver(...)t.
Aub nooit meer in de stam met die gozer, aangezien ik alweer hoor dat ie weer de zelfde dingen uitvreet op deze wereld.


Mooiste spelers naam:

Noo-Noo De Stofzuiger <3

Mooiste stam naam:

Frunks Achterwerk.

Het tofste topic:

Griesmeelpudding & pap Omdat dat gewoon erg interessant is!

Het domste topic:

Forum Moderatie W82, omdat de meeste forummods op neles na toch niks boeien.

Favoriete forum poster:

@Blow Me Up doet tenminste de moeite om leuk te posten en het af hiero levend te houden <3

Minst favoriete forum posters:

@odv1 en @LuckyLuQ omdat ik niemand weet en ik jullie terug moet pakken enzo voor de benoemingen <3

Dikste wannabe op het forum:

Ik

Dikste wannabe in het spel:

@Rave Into Space omdat het een noob is

Mooiste profiel foto van spelers:

Bekijk bijlage 31269

Mooiste profiel foto van stammen:

Niet echt mooie foto's daarvan..

Mooiste actie van de wereld:

De vorming van mijn stam.

Meest belovende speler voor de toekomst:

@McDonald Trump , denk dat deze schatjes het heel erg ver gaan brengen <3

Meest belovende stam voor de toekomst:

HBDS, heeft de leukste ligging tot nu toe qua uitdaging :)

Grootste blunder:

Zelf de rooftochten eruit flikkeren voor 19 uur met het idee gs te krijgen en dan die nacht geblitzt worden en 3 dorpen kwijt zijn xD

Voor wie heb je nu echt respect:

Sharry die weer terug is gekomen eigenlijk :O
En natuurlijk ook mijn co's waar ik mee speel, erg gezellig :)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Bekijk bijlage 31271
Nuff said xD.
En Sjon, ik weet niet hoe, maar hij krijgt het altijd voor elkaar :O (en hij heeft de beste vrouwenkennis!)

Ik wil graag nog meedelen dat:

Dit eigenlijk 1 van de chillste werelden is die ik tot nu toe gespeeld heb.
Amper gezeur, gewoon lekker twen wel nice :)
En ik wens alle janknoobs hiero alvast een fijne kerst en oud en nieuw enzo toe!!

Weten allemaal dat ik Noo-Noo levend hou
 
Reactiescore
2.433
Noonoo lekker zuigen
 
Bovenaan