Golden Awards

Reactiescore
1.363
Kutlijstje sjon, ik sta er niet eens in :(
 
Reactiescore
903
Reactiescore
676
Dit was wel de meest eenzijdige GA lijst die ik in tijden heb gelezen :biggrin:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Jullie hebben serieus een easymodus gehad op W81.
1. Qua spelers zitten jullie ver boven onze spelers. We kunnen de meeste accounts amper bezet krijgen.
2. Veel accounts bij de alliantie schreeuwen veel maar als puntje bij paaltje komt zijn er altijd smoesjes
3. Er is nog geen een fatsoenlijke massa gekomen. Altijd smoesjes om het plan niet aan te houden. Of te weinig spelers of iedereen werkt of te veel om te sturen noem maar op. Kortom allemaal makkelijke massa's en ook maar 1 in de zoveel tijd terwijl er juist druk had moeten komen.
4. Als er gedeft moet worden komt het altijd op dezelfde spelers aan en die kunnen ook niet altijd alles doen.
5. Wij hebben ook mb's maar dat zijn beginnende spelers of afk spelers. Bij jullie wordt er gewoon gefloat.
6. wereldregels helpen ons niet echt mee wie die ooit verzonnen heeft moeten ze cursus strategie en onderhandelingstactiek gaan geven.
7. zijn altijd wel spelers die met iets niet mee eens zijn dus alles duurt allemaal veel te lang en komen we nooit verder qua alliantie


Toch een aantal belangrijke punten hier. Kortom dit was en is een easy wereld voor Cult en in mijn ogen toch wel heel saai als je niet uitgedaagd wordt.
Lijkt me leuker als er wat strijd is.

Echt schaamteloos en genant hoe erg de alliantie hier wegkruipt en zichzelf indekt.

Afvoerputje van tribalwars zijn jullie op w81, op alle vlakken. Mooi dat jullie jezelf ook zelf zo profileren.
 
Reactiescore
2.444
Echt schaamteloos en genant hoe erg de alliantie hier wegkruipt en zichzelf indekt.

Afvoerputje van tribalwars zijn jullie op w81, op alle vlakken. Mooi dat jullie jezelf ook zelf zo profileren.

Hij kraakt letterlijk zijn gehele eigen stam af en je zegt dat hij zich indekt? :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Hij kraakt letterlijk zijn gehele eigen stam af en je zegt dat hij zich indekt? :p

Hoe alles easymodus is, ook wij hebben gewoon massas gekopt waar we een aanvallende overmacht en edels kregen waar je U tegen zegt, qua intensiteit soms vergelijkbaar met onze aanvallen. Daar is niets easymodus aan en hebben we alle zijlen moeten bijzetten. Ook bij ons heeft niet altijd zin om te deffen of te offen, dat wij itt de alliantie het niet laten afweten en gewoon actief zijn is niet 'easymode' hier wordt er voor gevochten.

Dat plus een leiding die wel capabel genoeg is om alles bij elkaar te houden, want uiteraard is er ook bij ons genoeg drama geweest. Ook dat is niet easy mode met allemaal egotjes bij elkaar soms.

Er is helemaal niets easy mode aan Cult tot nu toe aan het winnen is deze wereld en dat zo neerpennen is je indekken om je eigen falen (al wordt dat daarna benoemd) toch iets rooskleuriger te maken.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
449
Reactiescore
2.444
Hoe alles easymodus is, ook wij hebben gewoon massas gekopt waar we een aanvallende overmacht en edels kregen waar je U tegen zegt, qua intensiteit soms vergelijkbaar met onze aanvallen. Daar is niets easymodus aan en hebben we alle zijlen moeten bijzetten. Ook bij ons heeft niet altijd zin om te deffen of te offen, dat wij itt de alliantie het niet laten afweten en gewoon actief zijn is niet 'easymode' hier wordt er voor gevochten.

Dat plus een leiding die wel capabel genoeg is om alles bij elkaar te houden, want uiteraard is er ook bij ons genoeg drama geweest. Ook dat is niet easy mode met allemaal egotjes bij elkaar soms.

Er is helemaal niets easy mode aan Cult tot nu toe aan het winnen is deze wereld en dat zo neerpennen is je indekken om je eigen falen (al wordt dat daarna benoemd) toch iets rooskleuriger te maken.

Heb je echt uitdaging ervaren deze wereld dan? Jullie winnen de wereld tegen een dubbele (?) kwantitatieve overmacht binnen een maand of twee, waarbij met elke massa echt gigantische winsten gepakt worden en ik Mien meermaals heb horen klagen dat de verdedigende massa's hem 'disrespecten' door hoe slecht ze gegooid werden. En van het kleine beetje dat ik via Mien en W80 discord meegekregen heb geef ik hem daar helemaal gelijk in haha.

Dat jullie hard gewerkt hebben, je best gedaan hebben en bepaalde uitdagingen tegenkomen zijn zal ongetwijfeld waar zijn. Maar dit is toch een bijzonder eenzijdige wereld geweest?
 
Reactiescore
449
Heb je echt uitdaging ervaren deze wereld dan? Jullie winnen de wereld tegen een dubbele (?) kwantitatieve overmacht binnen een maand of twee, waarbij met elke massa echt gigantische winsten gepakt worden en ik Mien meermaals heb horen klagen dat de verdedigende massa's hem 'disrespecten' door hoe slecht ze gegooid werden. En van het kleine beetje dat ik via Mien en W80 discord meegekregen heb geef ik hem daar helemaal gelijk in haha.

Dat jullie hard gewerkt hebben, je best gedaan hebben en bepaalde uitdagingen tegenkomen zijn zal ongetwijfeld waar zijn. Maar dit is toch een bijzonder eenzijdige wereld geweest?
Dat komt meer omdat de alliantie naast CULT bevechten ook veel infighting heeft voor mijn gevoel. Des te meer accounts des te meer egotjes, je weet het zelf ook wel Kyle. Betekend tevens niet dat de mensen binnen CULT elke dag op de handen zitten, wij zijn ook gewoon elke dag hard bezig om alles goed voor elkaar te krijgen, die massa's die wij gooien zijn van een wel wat hoger niveau dan die van Alliantie zijn/waren. Dit is tevens geen bash naar alliantie ofzo, heb wel respect ervoor dat mensen t volhouden ondanks dat alles mis blijft gaan, menig speler zou runnen.

En Mienske voelt zich al snel gedisrespect als er geen edels op <5ms komen en Antisnipe op <2ms.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Heb je echt uitdaging ervaren deze wereld dan? Jullie winnen de wereld tegen een dubbele (?) kwantitatieve overmacht binnen een maand of twee, waarbij met elke massa echt gigantische winsten gepakt worden en ik Mien meermaals heb horen klagen dat de verdedigende massa's hem 'disrespecten' door hoe slecht ze gegooid werden. En van het kleine beetje dat ik via Mien en W80 discord meegekregen heb geef ik hem daar helemaal gelijk in haha.

Dat jullie hard gewerkt hebben, je best gedaan hebben en bepaalde uitdagingen tegenkomen zijn zal ongetwijfeld waar zijn. Maar dit is toch een bijzonder eenzijdige wereld geweest?

Dit klopt en daarom is het gewoon een erg zwak narratief om onze (mogelijke en eventuele!!) winst simpelweg als easy af te doen. Er is door iedereen die mee heeft gedaan hard voor geknokt gewoon en dat we daarin tot nu toe een stuk beter doen dan de tegenstander is waar, maar easy nog steeds niet. Overigens zijn de resultaten soms niet heel anders dan werelden waar zogezegd wel toppers spelen. Ook op w78 verloren stammen soms tegen de 100 dorpen aan, op w76 werden er ook soms accounts bijna weggevaagd etc etc.
 
Reactiescore
1.363
Hoe alles easymodus is, ook wij hebben gewoon massas gekopt waar we een aanvallende overmacht en edels kregen waar je U tegen zegt, qua intensiteit soms vergelijkbaar met onze aanvallen. Daar is niets easymodus aan en hebben we alle zijlen moeten bijzetten. Ook bij ons heeft niet altijd zin om te deffen of te offen, dat wij itt de alliantie het niet laten afweten en gewoon actief zijn is niet 'easymode' hier wordt er voor gevochten.

Dat plus een leiding die wel capabel genoeg is om alles bij elkaar te houden, want uiteraard is er ook bij ons genoeg drama geweest. Ook dat is niet easy mode met allemaal egotjes bij elkaar soms.

Er is helemaal niets easy mode aan Cult tot nu toe aan het winnen is deze wereld en dat zo neerpennen is je indekken om je eigen falen (al wordt dat daarna benoemd) toch iets rooskleuriger te maken.
Ik zeg 1 zin Noah, dan snap je waarom wij easy modus zeggen.

Ik citeer:'' Het niveau verschil qua spelers in jullie stam en de onze is gewoon erg groot''

Kun je nog in de minderheid zijn, maar als iedereen fucking slecht aanvalt of deft kun je nog steeds easy winnen...
 
Reactiescore
903
Reactiescore
524
bedankt vrind
 
Bovenaan