Golden Awards

Reactiescore
449
Onacceptabel! Ik eis een statement van de alliantie leiding kekwait
 
Reactiescore
1.918
Stop met incs sturen ok alles staat blok
 
Reactiescore
524
Start met sturen walter liegt niks komt op bok
 
Reactiescore
127
Lijstjes aub

Mvg,
 
Reactiescore
1.918
oke oke

volgend lijstje haal ik van ons stamforum

1638303415206.png
 
Reactiescore
1.380
Easy mode valt wel mee toch?
Denk dat de huidige situatie sinds w73 de meest balanced wereld is. (van de werelden waar de echte top op grote schaal actief is)
Een grote quantitative overmacht tegen een sterke stam.
Ben zelf niet actief genoeg meer (tijdens massa's :tongue: ) om echt te kunnen oordelen over de kwaliteit van de alliantie, maar volgens mij loopt daar ook nog wel genoeg rond wat wel wat kan.

Jullie hebben serieus een easymodus gehad op W81.
1. Qua spelers zitten jullie ver boven onze spelers. We kunnen de meeste accounts amper bezet krijgen.
2. Veel accounts bij de alliantie schreeuwen veel maar als puntje bij paaltje komt zijn er altijd smoesjes
3. Er is nog geen een fatsoenlijke massa gekomen. Altijd smoesjes om het plan niet aan te houden. Of te weinig spelers of iedereen werkt of te veel om te sturen noem maar op. Kortom allemaal makkelijke massa's en ook maar 1 in de zoveel tijd terwijl er juist druk had moeten komen.
4. Als er gedeft moet worden komt het altijd op dezelfde spelers aan en die kunnen ook niet altijd alles doen.
5. Wij hebben ook mb's maar dat zijn beginnende spelers of afk spelers. Bij jullie wordt er gewoon gefloat.
6. wereldregels helpen ons niet echt mee wie die ooit verzonnen heeft moeten ze cursus strategie en onderhandelingstactiek gaan geven.
7. zijn altijd wel spelers die met iets niet mee eens zijn dus alles duurt allemaal veel te lang en komen we nooit verder qua alliantie


Toch een aantal belangrijke punten hier. Kortom dit was en is een easy wereld voor Cult en in mijn ogen toch wel heel saai als je niet uitgedaagd wordt.
Lijkt me leuker als er wat strijd is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.139
Niet dat het niet waar is wat je zegt maar ik denk ondanks dat alles, dat het toch 1 van de werelden is waar het het langst duurt voordat 1 van beide partijen heeft op gegeven.
Er zijn nog geen massale run acties geweest en ondanks dat jij zegt dat de druk er niet opgehouden wordt gooien jullie vaker massa's dan ons.

Misschien zegt dat meer over dat andere werelden nog saaier zijn maar goed denk dat dit toch 1 van de mindere kat in het bakkie werelden is van de laatste tijd.
 
Reactiescore
417
Zou je punt 8 verder kunnen uitwerken? Ik meende dat er door miscommunicatie enkele clears richting pony zijn verzonden, maar volgens mij zijn er geen edels gespammed. Al helemaal niet door meerdere accounts. Ik ben benieuwd naar je antwoord :)
 
Reactiescore
1.380
Niet dat het niet waar is wat je zegt maar ik denk ondanks dat alles, dat het toch 1 van de werelden is waar het het langst duurt voordat 1 van beide partijen heeft op gegeven.
Er zijn nog geen massale run acties geweest en ondanks dat jij zegt dat de druk er niet opgehouden wordt gooien jullie vaker massa's dan ons.

Misschien zegt dat meer over dat andere werelden nog saaier zijn maar goed denk dat dit toch 1 van de mindere kat in het bakkie werelden is van de laatste tijd.

Kan zijn daarom vind ik het zo jammer dat een aantal accounts in de alliantie gewoon geen zak doen. Dit had serieus een wereld kunnen zijn om de toppers van cult te verslaan maar helaas. Wel goed van jullie hoor zeker de massa's waren prima en goed gefixt dat je zoveel spelers per account hebt. Dat blijft toch altijd lastig. Zou het wel leuk vinden om eens een wereld te zien waar jullie niet bij elkaar zitten en tegen elkaar strijden. Dat zal een mooie clash worden.
 
Reactiescore
5.598
Mwa je doet hiermee wel onze situatie te kort Martijn. Bomba en Bugs hebben een front van half een continent. Al komt hier de grootste zaad massa op gepland door een noob, is dit alsnog lastig te deffen. Ik front bijv met 6-7 spelers. De situatie is echt niet “makkelijk” en mocht er een moment zijn dat jullie massa gesmeerd loopt zitten wij toch echt in een hele nare situatie.

Daarbij moet je je stam niet te kort doen, ik heb mensen door minder zien opgeven, net als jij. Ik heb deze wereld al 10x zoveel uitdaging gehad als bijv w75, waar je met mij speelde.

Ik kan me voorstellen dat het ontzettend balen is als geplande massa’s fout lopen, maar zelfs een halve massa kan met de kwantiteit van jullie en de fronten van ons ontzettend pijn doen.

@Against All Odds
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.380
Mwa je doet hiermee wel onze situatie te kort Martijn. Bomba en Bugs hebben een front van half een continent. Al komt hier de grootste zaad massa op gepland door een noob, is dit alsnog lastig te deffen. Ik front bijv met 6-7 spelers. De situatie is echt niet “makkelijk” en mocht er een moment zijn dat jullie massa gesmeerd loopt zitten wij toch echt in een hele nare situatie.

Daarbij moet je je stam niet te kort doen, ik heb mensen door minder zien opgeven, net als jij. Ik heb deze wereld al 10x zoveel uitdaging gehad als bijv w75, waar je met mij speelde.

Ik kan me voorstellen dat het ontzettend balen is als geplande massa’s fout lopen, maar zelfs een halve massa kan met de kwantiteit van jullie en de fronten van ons ontzettend pijn doen.

@Against All Odds

Deze wereld was ook makkelijk te winnen voor ons en ik doe jullie niks te kort maar het overtal voordeel is kleiner dan je schetst plus daarbij alle punten die ik aangeef.

Er zitten een aantal hele goede spelers in de alliantie en een aantal prima accounts die zeker kan concureren met jullie, maar het merendeel schreeuwt alleen en als het moet gebeuren zijn ze er niet en daar ga je dan de oorlog niet mee winnen.

Dat 75 saai was was meer door jezelf te verwijten dan door de wereld. Wij als AAO hebben toch de hele wereld leuk oorlog gevoerd met de tegenstander.

Je moet me wel ff een wereld aangeven wie ik opgegeven heb, want die ben ik dan kwijt. 66-71-75 en deze heb ik serieus gespeeld rest niet. 66 Was mijn eerste waar ik tijdelijk gestopt ben omdat ik toen klaar was met Melvin ;). 71 was AAO wie het langste tegengas gaf en 75 gewonnen.
 
Reactiescore
420
Als jullie ook met 5 accounts zouden spelen ipv 15 dan zou de bezetting mss ook beter zijn bij jullie.

Bovendien zijn wij geen premade want CBC ( CTA ) is gestart als MB account van RIS.
 
Bovenaan