Golden Awards

Reactiescore
5.603
Burger ik wil jou best leren hoe je Pony rekt
 
Reactiescore
5.603
Ik zie meer uitdaging om tegen iemand te gaan (je word pas beter als je tegen hoger niveau speelt). Gezien die spelers meerdere wereldwinsten hebben gepakt. Speel ik liever tegen ze als met ze.

Ging er vanuit dat op RIS damien speelde en CBC ook een team met veel wereldwinsten.
Nouja de insteek is goed, buiten dat jullie als TAC nog geen serieuze massa hebben gekopt moet ik toch zeggen dat ik redelijk onder de indruk ben van de alliantie. Er zijn stammen na minder dorpenverlies op delete gegaan (bijv tyrant 76, waar beduidend meer “kwalitatief” goede spelers in zaten in vergelijking met de alliantie nu).

Moet erbij gezegd worden dat jullie idd wel kunnen leren van het massa deffen op niveau, dat Okke of hoe die gozer heet, het toch geprobeerd heeft op pony verdiend enkel mijn bewondering.

Echter denk ik dat als je bijvoorbeeld bij ons had gezeten je inderdaad meer geleerd zou hebben. Ik kan je daarom een plekje aanbieden op CBC.
 
Reactiescore
1.380
Nouja de insteek is goed, buiten dat jullie als TAC nog geen serieuze massa hebben gekopt moet ik toch zeggen dat ik redelijk onder de indruk ben van de alliantie. Er zijn stammen na minder dorpenverlies op delete gegaan (bijv tyrant 76, waar beduidend meer “kwalitatief” goede spelers in zaten in vergelijking met de alliantie nu).

Moet erbij gezegd worden dat jullie idd wel kunnen leren van het massa deffen op niveau, dat Okke of hoe die gozer heet, het toch geprobeerd heeft op pony verdiend enkel mijn bewondering.

Echter denk ik dat als je bijvoorbeeld bij ons had gezeten je inderdaad meer geleerd zou hebben. Ik kan je daarom een plekje aanbieden op CBC.

MAg ik ook? Zet ik AAO op delete.
 
Reactiescore
1.363
Ik snap je redenering wel, maar ik vraag me af of je niet sneller leert als je wel bij zulke spelers in de stam zit. Dan zie je van dichtbij welke keuzes er gemaakt worden en hoe er aangevallen / verdedigd wordt. Zolang je durft te vragen lijkt mij dat een beter leerproces dan tegen zulke gasten te spelen en maar beperkt info mee te krijgen over hoe er gespeeld wordt.
Uitdaging is leuker dan easy mode imo. Mensen durven tegenwoordig niet meer te verliezen met n goed gevecht valt mij op. Zullen jullie t zeker weer niet mee eens zijn, maar jullie hebben t vanaf t begin al zware easy modus gehad.. Lijkt mij oprecht saai om zo te spelen. Maar smaken verschillen i guess.
 
Reactiescore
1.139
Easy mode valt wel mee toch?
Denk dat de huidige situatie sinds w73 de meest balanced wereld is. (van de werelden waar de echte top op grote schaal actief is)
Een grote quantitative overmacht tegen een sterke stam.
Ben zelf niet actief genoeg meer (tijdens massa's :tongue: ) om echt te kunnen oordelen over de kwaliteit van de alliantie, maar volgensmij loopt daar ook nog wel genoeg rond wat wel wat kan.
 
Reactiescore
1.363
Easy mode valt wel mee toch?
Denk dat de huidige situatie sinds w73 de meest balanced wereld is. (van de werelden waar de echte top op grote schaal actief is)
Een grote quantitative overmacht tegen een sterke stam.
Ben zelf niet actief genoeg meer (tijdens massa's :tongue: ) om echt te kunnen oordelen over de kwaliteit van de alliantie, maar volgensmij loopt daar ook nog wel genoeg rond wat wel wat kan.
Vind ik niet. Alleen zijn jullie te arrogant en te incapabel om het in te zien imo. (zie ik meteen aan de jankers op jou na die reageren) Jullie leger van interns/floaters + mbs tikken ook aan.. Geen zin om een heel boek te schrijven, maar jullie hebben echt zwaare easymode, vanaf het begin al. Hebben met een paar man al voldoende kwaliteit om noobmassas te deffen bijv.. Allemaal van dat soort shit.
 
Reactiescore
417
Vind ik niet. Alleen zijn jullie te arrogant en te incapabel om het in te zien imo. (zie ik meteen aan de jankers op jou na die reageren) Jullie leger van interns/floaters + mbs tikken ook aan.. Geen zin om een heel boek te schrijven, maar jullie hebben echt zwaare easymode, vanaf het begin al. Hebben met een paar man al voldoende kwaliteit om noobmassas te deffen bijv.. Allemaal van dat soort shit.
Ik ben het eens met het feit dat wij inderdaad mb's hebben. Floaters valt mee, meestal zijn het spelers van de huidige accounts die minder loggen en hun steentje willen bijdragen tijdens een massa op een ander account (indien je die mensen bestempelt als floaters ja dan hebben wij ook een aantal floaters). Interns hebben wij ook gehad net zoals jullie.
Maar waar slaat het hebben van spelers die een massa kunnen deffen op? Dat is toch juist wat je wilt? Het spel heet immers TribalWars en een massa kunnen deffen is toch wel een van de meest essentiële vereisten van een speler. Of bedoelde je dit anders?
 
Reactiescore
1.363
Ik ben het eens met het feit dat wij inderdaad mb's hebben. Floaters valt mee, meestal zijn het spelers van de huidige accounts die minder loggen en hun steentje willen bijdragen tijdens een massa op een ander account (indien je die mensen bestempelt als floaters ja dan hebben wij ook een aantal floaters). Interns hebben wij ook gehad net zoals jullie.
Maar waar slaat het hebben van spelers die een massa kunnen deffen op? Dat is toch juist wat je wilt? Het spel heet immers TribalWars en een massa kunnen deffen is toch wel een van de meest essentiële vereisten van een speler. Of bedoelde je dit anders?
Jullie massa is: melmel bij incs:" @everyone INCSINCSINCS" "@noobmien kun je floaten"? "@tom stop met nudes sturen je moet deffen!!!" Zoiets wss.

Het aantal mbs compenseert die -10 alleen qua aanvalskracht heel erg.

Daarnaast is dat van jullie n premade. Wat ik sws al saai vind. Ken je iedereen al etcetcetc. Wat t ook easy maakt om met elkaar te spelen.

Toen ik op 81 gevraagd werd door Daantje, wist ik niet eens waar ik zou belanden. Kende maximaal 5 lui van de stam/stammen? (wat voor mij al uniek was). Maar ben toch gejoind en ookal leer je allemaal nieuwe lui kennen, dat vind ik veel leuker uiteindelijk. Maar dat maakt t ook meer een uitdaging om zo met zn allen te spelen. Op greedy kwam ik ook met allemaal lui die ik niet kende. Maar heb dr wel echt leuke cos/contacten aan over gehouden. Maarja, leer zo maar eens tw te spelen ipv die stomme easy mode van jullie. Niks aan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Vind ik niet. Alleen zijn jullie te arrogant en te incapabel om het in te zien imo. (zie ik meteen aan de jankers op jou na die reageren) Jullie leger van interns/floaters + mbs tikken ook aan.. Geen zin om een heel boek te schrijven, maar jullie hebben echt zwaare easymode, vanaf het begin al. Hebben met een paar man al voldoende kwaliteit om noobmassas te deffen bijv.. Allemaal van dat soort shit.

Eerst noem je mensen incompetent en daarna zeg je dat een paar spelers een massa weten te deffen. Wat is het nu?
 
Reactiescore
5.603
Jullie massa is: melmel bij incs:" @everyone INCSINCSINCS" "@noobmien kun je floaten"? "@tom stop met nudes sturen je moet deffen!!!" Zoiets wss.
Hebben jullie een mol bij ons zitten? Dit is namelijk verdacht accuraat.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
383
Chris je word met de dag achtelijker volgens mij, en ik dacht dat t niet erger kon
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.363
Reactiescore
417
Jullie massa is: melmel bij incs:" @everyone INCSINCSINCS" "@noobmien kun je floaten"? "@tom stop met nudes sturen je moet deffen!!!" Zoiets wss.

Het aantal mbs compenseert die -10 alleen qua aanvalskracht heel erg.

Daarnaast is dat van jullie n premade. Wat ik sws al saai vind. Ken je iedereen al etcetcetc. Wat t ook easy maakt om met elkaar te spelen.

Toen ik op 81 gevraagd werd door Daantje, wist ik niet eens waar ik zou belanden. Kende maximaal 5 lui van de stam/stammen? (wat voor mij al uniek was). Maar ben toch gejoind en ookal leer je allemaal nieuwe lui kennen, dat vind ik veel leuker uiteindelijk. Maar dat maakt t ook meer een uitdaging om zo met zn allen te spelen. Op greedy kwam ik ook met allemaal lui die ik niet kende. Maar heb dr wel echt leuke cos/contacten aan over gehouden. Maarja, leer zo maar eens tw te spelen ipv die stomme easy mode van jullie. Niks aan.
Je vergeet het kladblok voor @lord-toms is van essentieel belang!
Het aantal mbs compenseert inderdaad veel ja, maar ook jullie hebben mb's (onze zijn alleen veel effectiever heb ik het gevoel).

Ik moet zeggen dat ik pittig weinig mensen kende van de premade (als het al een premade genoemd mag worden), ik werd een paar dagen voor de start gevraagd door Melvin of ik interesse had om te spelen. Ik ben het zeker eens met dat het leuk is om nieuwe mensen te kennen en ben zeer tevreden over de mensen die ik heb leren kennen binnen cult. Ik denk waar het grootste verschil in zit, is het feit dat aan deze kant van de lijn veel gevestigde namen spelen (mensen die al bekend zijn van andere werelden, die al langer meegaan en dus meer ervaring mee dragen). Is dat leuker of minder leuk, is dat meer of minder uitdagend?

Om kort daarop in te haken zou ik nog willen zeggen dat ik er persoonlijk niet vrolijk van zou worden als andere spelers in mijn stam er met de pet naar gooien (het zou voor mij het spelplezier eruit kunnen halen). Binnen cult weet iedereen waar die aan toe is en is de communicatie onderling heel duidelijk wat het voor mij erg leuk maakt. Cult ziet er dan ook uit als een goed geoliede trekker. Maakt dat de wereld minder uitdagend? Tja dat ligt voor een deel aan wat de tegenstander doet.
 
Bovenaan