Golden Awards

Reactiescore
383
Dag beste mannen (en vrouwen), elke wereld post ik een bezopen GA, die dan ook wel redelijk arrogant zal overkomen. Maar allez, beetje activiteit in toch wel 1 van mijn favoriete AF topics vind ik leuk. Ik zal (waar mogelijk proberen om beide partijen te benoemen.

Beste speler:

Vind het hier altijd heel lastig om de keuze te maken tussen beste speler/account. Geef dus gewoon mijn mening over beide partijen van wat ik gezien heb.

Cult: Binnen Cult als account komt gelijk mijn arrogante ik maar naar boven, daar is als account Kyuka in mijn ogen de beste speler. We zijn niet de makkelijkste gasten om in een stam te hebben maar vind dat wij tot nu toe de sterkste wereld spelen als account zijnde. Als spelers wil ik hier los Melvin en Mien neerzetten. By far het meeste gepresteerd als individuele spelers. (kleine SO naar mn Fritzke die is close)

Alliantie: Vanaf de buitenkant zijn er simpelweg maar 2 accounts die er bovenuit springen. Team Arith (Dank voor starten op Antwan zn acc voor mn motivatie) en Team Bloody Butcher. Team Arith heeft als enige een oke massa afgeslagen zonder redelijk dorpenverlies en heeft daarnaast team Arith ook offensief wat kwaliteit laten zien. Het defensieve gedeelte geld dan niet zo goed voor de slagers, maar offensief hebben ze in ieder geval laten zien dat ze wat kunnen, ondanks dat daar geen dorpen tegenover stonden.

Beste stam:

Cult.
Hier valt geen speld tussen te krijgen in mijn ogen. Als een alliantie van 3 stammen met een dubbele kwantiteit gezamelijk (ex mb's) moeite heeft met dorpen pakken en wij wel redelijke winsten geboekt hebben (buiten vandaag) laten we gewoon een goeie wereld zien voor een stam die niet volledig premade was.

De beste stam speler:

Hier kan ik natuurlijk geen oordeel over vellen bij de Alliantie, maar binnen cult vind ik wel een paar spelers die er bovenuit steken. Vooraf alvast een SO naar de Floaters, you know who you are and i love you. Stam spelers vind ik persoonlijk mensen die alles voor de stam over hebben en niet degene die de meeste def stuurt bijv. Voor mij springen hier toch uit mijn co's Walterke, Corneef en Fritz, Maikel vanuit BB, William vanuit RiS, Tom vanaf CbC en Matt vanuit Bomba die echt het uiterste van hun tenen laten zien voor deze stam.

Het grootste ego:

Oef deze begint langzamerhand een onderlinge battle te worden tussen 2 bekende namen binnen deze wereld. Mien en Melvin verdienen beide deze titel alleen laten ze ook gewoon zien waarom ze zulke ego's hebben. Lopen me een potje te spelen waar ik U tegen zeg.

Beste leider:

Binnen Cult vind ik niet dat iemand er bovenuit springt van onze leiding. Denk dat we binnen Cult een prima combi nu hebben. Ben zelf gefocust op de interne zaken dus heb weinig zakelijk contact met de leiding van de Alliantie om hier vanuit hun kant een oordeel over te geven. Wel veel respect om zoveel accounts bij elkaar te houden. 5 accounts met ego's is me al lastig zat.

Slechtste leider:

Denk niet dat een leider specifiek echt bizarre fouten gemaakt heeft, ze hebben immers allemaal het beste met hum stam voor. De leidingen zijn ook flink gewisseld dus ik hou het graag kort en globaal. De orginele Talent leiding heeft er een zooitje van gemaakt, genoeg gezegd.

Meest onderschatte stam:

TAC:
Deze stam had toch een redelijke underdog positie als je het mij vraagt. Accounts die niet erg bekend zijn, weinig bekende "toppers" en toch laten ze kwaliteit zien. Jammer dat deze stam niet de positie op de kaart krijgt die ze verdienen om echt hun potentie te laten zien.

Meest overschatte stam:

Cult
: De hele wereld al als de favoriet ingeschat en niet zonder reden. Genoeg positieve factoren die onze kant op staan en daarom ook de grootste kans op de winst. Echter betekend dit ook dat je automatisch de meest overschatte stam bent omdat men verwacht dat je wint. En i mean, zo makkelijk als het van de buitenkant lijkt is het echt absoluut niet. Drama en stress genoeg aam deze stille groepering over gehouden.

Meest overschatte speler:

Ja lieverd ik moet het toch weer doen. Ik moet de paarden naar zn buurman de slacht brengen. De heren van WoestePonyTemmer hebben in een vroeg stadium een grote mond gehad en zijn toen ook 113 dorpen verloren (100 massa 13 blitz), dan ben je toch vrij overschat in mijn ogen(of jezelf overschat natuurlijk). Wil wel zeggen dat ik het knap vind van het huidige team om zo'n enorm lastig front over te nemen tegen toch sterke tegenstanders (ja ook mezelf iknow). Naast deze gebeurtenissen vind ik niet dat er echt accounts zijn die tegen de verwachting in laag presteren.

Meest onderschatte speler:

Vind deze enorm lastig. Denk dat er vanuit Cult kant niet echt onderschatte spelers zijn. Vanuit de kant van de Alliantie moet ik in mijn ogen gaan voor je saucijsje, namelijk The Bloody Butcher. Gasten die ik niet kende, in tegenstelling tot spelers van team Arith, en best respect van mij gekregen hebben. Fair play van hun zijde hoog in t vaandel en kwalitatief prima spelers. Jammer van de 0 risk antiblitz stackjes in offdorpen maar he wat moet je als je geen dorpen van de overschatte speler mag overnemen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ja ik kan nu wel zo'n leuk praat je doen van die en die zijn mn buttbuddies die vind ik lief blabla, ja dat is ook precies wat ik ga doen eigenlijk want dat is waar dit kopje voor is. Als ik nog is een wereldje zou starten zou ik wel is willen zien wat team TBB kan. Binnen Cult spelen vele van mijn geliefde spelers. Mijn eigen team natuurlijk Kajoek, Norey (RIP) heb ik ook altijd een zwak voor (incl jou Lukas), en ook wel de gasten van IVAR. WAT EEN KUT NAMECHANGE.

Ohja S/O naar Dirk. Jij bent ook een baaske. Mis je front wel xx

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mwah denk dat er genoeg spelers zijn die mij ook niet graag willen hebben, maar goed ik zal respectvol blijven.

Daarom ga ik geen namen noemen buiten WoestePonyTemmer, Dennisthies, en Non-Agreed. Timen in dezelfde minuut is al lastig voor deze heren, laat staan een plan maken en uitvoeren. (En dat kan ik al zien van de buitenkant)

Mooiste spelers naam:

.Ivar The Boneless
: May the name rest in peace, cuz the current name is a peace of sh*t.

Nee serieus ThaLightOne420 is sws de beste naam.

Mooiste stam naam:

Melvins Moraalmannen:
Niemand kan tegen deze toppers op. Als je het ook maar waagt om ze aan te vallen... Ja ik kijk naar jou Leonarmy.

Het tofste topic:

Spotprenten
met @Istari . May your meme quality's be forever remembered and honoured. Nog altijd spotprenten maar Bram zn content mis ik wel :(

Het domste topic:

"Hier mag je alleen posten als je op kyuka speelt": Noah sukkel je speelt niet op kajoek, I still love you tho.

Favoriete forum poster:

Tbh ben allang blij dat er een keer een post is, man this game is dying. Moet zeggen dat onze Moderator wel een degelijke job doet de laatste weken, al zijn de nieuwe topics voor bepaalde onderwerpen wat overbodig. Dus gewoon SO naar de mod en hopen dat men is met wat inhoud komt.

Minst favoriete forum poster:

@We Like Hot Chicks Chris je bent gewoon knetter vervelend en dat weet je ook. Ook al vind je t mooi kan toch niet om je heen.

Dikste wannabe op het forum:

Mensen die niet inhoudelijk op een antwoord in kunnen gaan en gewoon dingen gaan roepen. Zal er zelf ook wel is schuldig aan zijn maar genoeg mensen die dit als dagelijkse (op dit dode af wekelijkse) hobby hebben.

Dikste wannabe in het spel:


Griske die niet kan toegeven dat ie gewoon een goeie massa gekopt heeft en gesloopt is. Tis geen schande, er zijn genoeg mensen die veeeel natter zouden zijn gegaan. Niet andere shit blamen.

Mooiste profiel foto van spelers:

Ik zal is de profielfoto's bekijken van de top 25, kijk hier echt nooit naar (03:04)

(03:09) het valt me wel tegen deze wereld. Mn EMBEEKE ThaLightOne420 heb echt een topper. CbC is top puur omdat die thema's top zijn. Maar de echte topper is toch echt van Kajoek met de quote "Pp of serieus". De zin die de early game van deze wereld zo heeft laten lijden dat er een 3v1 onstaan is terwijl wij t minste geboost hadden van de top 10 accounts tot 4 mil ofzo.

164527_large


Mooiste profiel foto van stammen:

Als ik echt moet kiezen zeg ik Blaze, maar de pf van QIDTOP geeft goed weer hoe ik me voel over dit topic

164707_large


Mooiste actie van de wereld:

Toch wel vele mooie acties gehad deze wereld. Vooral alle blitzjes op de embeekes van onze geliefde ponykes hebben we veel plezier gehad met de blitz op 473|495 als hoogtepunt. Ondertussen niet meer onze diepste cf maar wat heeft dat dorp ons een plezier opgeleverd. Wanneer je een cf bash krijgt en er 1.1m stamdef staat en de enige muurlv dorps max bolwerken zijn die 1lvtje slopen ja dan heb je plezier. Ook de prenten en alles wat erbij kwam kijken. GE-NO-TEN. Net als van Jordi's vrouwtje

Meest belovende speler voor de toekomst:

@odv1 @Klaveren Koning @ThaLightOne420

Meest belovende stam voor de toekomst:


Useless in dit stadium, ook ben ik moe nu dus coz

Grootste blunder:

DAVID WAAR ZIJN G*DVERD*MME MIJN STEKS? Nee we gaan geen oude koeien uit de sloot trekken (OF TOCH WEL???). Er springt me niet echt iets to mind buiten de vele keren dat ik door mn wekker geslapen heb of dat iemand aan t koken was terwijl zn enige job was die ene inc te dodgen.. @Boarders of Brutality .

Voor wie heb je nu echt respect:

Tbh deze wereld heb ik het meeste respect voor de ervaren spelers binnen de alliantie die de onervaren spelers een kans gaven. Of het gaat uitpakken zoals gehoopt is een tweede, maar vind dat dit soort acties wel vaker mogen. Daarnaast alle nachters dikke pluim van mij. Ik wekker regelmatig en mn hele dag ben ik licht ontvlambaar :p

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Denk toch wel dat het logisch is dat ik heel team Kajoek moet benoemen. Ik zal hopen dat ik niemand vergeet: @Kyuka @Kaizer Dan1el @Boarders of Brutality @Vleesje @Goth Angel @NachtFritz @Klaveren Koning @Wockz , mn geliefde embeekes @ThaLightOne420 @san holo @Dennis (weet je AF nog altijd niet), mn geliefde medelijders @Conceived by Communism @TasmanianDevil en stiekem de morele steun van @rikkert1234 en @aapjeklapklap .

Ohja en Team Arith voor t starten op die loser zn account.

Ik wil graag nog meedelen dat:

De Alliantie is normale fronten moet leggen en Kajoek rang 1 verdiend.
 
Reactiescore
383
In plaats van me dan met mijn naam te noemen... Nee die Mod hier :rolleyes:

We weten allemaal dat je als een duveltje uit een doosje komt om de schade op te lossen. :)

Take the compliment and move on.
 
Reactiescore
127
bedankt Laurens, voor het benoemen van het team TBB. :)
 
Reactiescore
338
Nu we het bezopen lijstje gehad hebben, zijn er nog die hun lijstje graag willen droppen?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mwah denk dat er genoeg spelers zijn die mij ook niet graag willen hebben, maar goed ik zal respectvol blijven.

Daarom ga ik geen namen noemen buiten WoestePonyTemmer, Dennisthies, en Non-Agreed. Timen in dezelfde minuut is al lastig voor deze heren, laat staan een plan maken en uitvoeren. (En dat kan ik al zien van de buitenkant)
denk dat je iemand vergeten bent gr gr gr
 
Reactiescore
383
Vrinden, iemand anders die zich eraan durft te wagen?
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan