Golden Awards

Reactiescore
2.062
Ik kan er nisk aan doen tim, ik verveel me soms gewoon.

ben alleen niet meer zo actief als vroeger, dus geen die hard TW
 
Reactiescore
2.062

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
TIJD VOOR EEN NIEUW LIJSTJE, WIE?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Het wordt tijd voor een lijstje van @lord-toms
 
Reactiescore
5.597
Mij nie bellen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
gewoon je mond houden als je het niet begrijpt. Je zou maar zo dom zijn :D
 
Reactiescore
1.918
de lau elke keer wanneer hij het AF betreedt

1633275125641.png
 
Reactiescore
265
Zal Jordi een plezier doen en een lijstje maken :p
Veel leesplezier allen verwacht niet teveel :)
Lijstje zal miss beetje cult gericht zijn vooral maar weet dan ook niet veel over de tegenpartij.

Beste speler: Kyuka. Heel stabiel en gezellig team wat kwalitatief ook zeer goed weet te presteren. Dit team is een bron van activiteit en hoop nog veel mooie dingen hiervan te zien.

Beste stam: Cult is kwalitatief gezien by far de beste stam imo. Hoop echter dat we van de alliantie nog een hoop mooie dingen mogen zien en dat ze het cult lastig gaan maken. ze hebben een groot voordeel in kwantiteit wat ik hoop dat ze goed gaan gebruiken.

De beste stam speler: Heb hier deze wereld niet specifiek iemand staan eigenlijk. Vind dat iedereen heel goed elkaar hebt en dat de stam heel vlot draait. Honorable Mention naar Frits Melvin Mien en Matt, vind dat altijd fijne spelers om samen mee te spelen.

Het grootste ego: //

Beste leider:
Jordi is echt een topleider. Kan goed de orde bewaren en weet alles altijd in goede banen te leiden. Is ook diplomatisch een sterke speler. Graag nog meer werelden met Jordi als leider :)

Slechtste leider: ben van mening dat de alliantie een aantal dingen wel beter op kan pakken. Neem de laatste massa bijvoorbeeld. Hier mist denk ik toch een duidelijke leiding die alles in goede banen leidt. Dit is in ieder geval het idee dat ik krijg.

Meest onderschatte stam: TAC. ik denk dat van de alliantie hier wel de meest kwalitatieve spelers in zitten. zagen al aantal mooie times van TBB afgelopen massa. Verder heb ik hier niet echt een benoeming en denk ik niet dat er stammen onderschat of overschat worden.

Meest overschatte stam: //

Meest overschatte speler: Wat we tot nu toe van Pony temmer hebben gezien was viel heel erg tegen. Had het team echt niet als beste speler van w81 in mn bol maar had toch wel iets meer verwacht hoor. dit is wel heel matig. Hoop dat de nieuwe het spelers het wat beter gaan doen. Voortaan wel zondagochtend wekkeren om 8 uur :O

Meest onderschatte speler: Leonarmy. Hebben toch wel mooi een dorpje van Ivar weten te pakken gekregen door een ongelukkige fout. Weet niet precies wie hierop spelen maar denk dat dit acc miss nog wel onderschat wordt door Cult

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Geen flauw idee wie er precies bij de tegenpartij allemaal zitten qua spelers. Lijkt me wel leuk een keer met TBB te spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ponytemmer, heeft geen uitleg nodig neem ik aan :p

Mooiste spelers naam: Kyuka / Rave Into Space. Helaas heeft Noire name change gedaan vond dat wel een mooie naam.

Mooiste stam naam: Order of Whispers

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: De Mol w81. gaan we er ooit nog achter komen?

Favoriete forum poster: Vleesje heeft altijd wel leuke posts. Verder kan ik Bram zijn memes altijd wel waarderen.

Minst favoriete forum poster: //

Dikste wannabe op het forum:
We like hot chicks

Dikste wannabe in het spel: //

Mooiste profiel foto van spelers:
1633296509578.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1633296519474.png

Mooiste actie van de wereld: Kyuka en Ris die maar cfs blijven pakken.

Meest belovende speler voor de toekomst: Bloody butcher. hoop nog mooie dingen van het acc te zien en dat ze het kyuka lastig mogen maken.

Meest belovende stam voor de toekomst: Cult

Grootste blunder:
Mogen jullie voor mij invullen ;)

Voor wie heb je nu echt respect: Jordi

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Alle EOS spelers <3

Ik wil graag nog meedelen dat: Finis morgen nog niet jarig is
 
Reactiescore
1.918
een (h)eerlijk lijstje Niels de cowboy


@Burger FC NERDS!!!
 
Bovenaan