Golden Awards

Reactiescore
524
ha rip mente
 
Reactiescore
78
Al eventjes! Ondertussen alweer nieuwe zeilreizen gemaakt, maar nu weer even op het vaste land. Op zee kan je immers niet echt TW spelen o_O
 
Reactiescore
65
Hallo iedereen

Aangezien het laatste lijstje toch al even geleden is en zeker vanuit het kamp van Talent dacht ik het mijne ook maar eens neer te pennen. Mijn excuses op voorhand mocht het beetje talent-georiënteerd zijn maar dat is nu eenmaal waar ik het meeste van weet.


Beste speler: Op deze moment steekt er voor mij nog geen bijzonder sterke speler bovenuit omdat er nog geen grote acties zijn gebeurd. Het team van Kyuka lijkt nu heel vlotjes te gaan en hebben ook al paar wreed irritante CF's gelegd dus zeker de moeite om te vermelden.

Daarnaast zou ik binnen Talent team Arithmetic willen nomineren omdat ze een heel formidabel account aan het runnen zijn dat het nog ver zal schoppen.

Beste stam: Kan er niet naast dat Cult als stam op zichzelf duidelijk het peloton aanvoert en dat ook al van vroeg in de wereld doet. Beetje no-brainer.

De beste stam speler: Over het algemeen iedereen in talent wel, misschien specifiek @Dazzling Chaos van Arithmetic, staat altijd wel klaar.

Het grootste ego: Is al eerder vermeld maar Confusion staat toch wel op eenzame hoogte hier. Gaande van zichzelf voor 80% te laten internen tot dorpen slopen met PP zodra hij incomings krijgt en dan op het AF/in PM gaan janken. Niet veel kan me nog van gedachte doen wijzigen dat deze speler absoluut geen klasse of integriteit heeft.

Beste leider:
Daniël @The Greedy Misanthropist is absoluut top leiderschapmateriaal en heeft het ook al laten zien door kalmte en cohesie te brengen in toch een heel grote en diverse alliantie met mensen die allemaal wel eigen eisen hadden. Daarnaast ook altijd een luisterend oor geboden en transparant geweest naar alle leden in de zoektocht naar compromissen die toch soms heel moeilijk te bereiken waren.

Ik ga Daansko hier ook vermelden, desondanks dat er grote fouten zijn gebeurd vind ik wel dat hij hier ook een plaats verdient. Leiderschap met het hart op de juiste plaats en een groot gevoel voor fair-play die vol voor de stam gaat.

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam:
Dit is voor mij TAC, zijn naar mijn mening op het AF heel lang onder de radar kunnen blijven maar nu kan er absoluut niet meer naast gekeken worden dat deze kerels hun zaakjes op orde hebben en klaar zijn om nog heel hard te gaan deze wereld.

Daarnaast ook Hodl die nu toch al voor heel wat oponthoud voor Cult hebben gezorgd en de ODD cijfers kunnen voorleggen om aan te tonen dat ze Cult pijn hebben gedaan.

Meest overschatte stam: Zou niet zeggen van de huidige stammen dat er een ondergewaardeerd is. Talent heeft zijn problemen (gehad) maar denk niet dat er fout over hen geoordeeld is hier in het verleden.

Meest overschatte speler: /

Meest onderschatte speler:
De favoriete schietschijf van iedereen hier op het AF, onze dierbare flex (@Clickb*it) is 100% de meest onderschatte speler hier. De drijvende kracht achter een van de meest belovende accounts van deze wereld kan ik niet anders zeggen dat hij zich 100% geeft voor iets als hij zijn zinnen er op heeft gezet.

Daarnaast de spelers van de speed-community die vanuit CARA toch wel hebben getoond wat ze kunnen tegen een immense overmacht.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:

Beetje aansluitend bij vorige stukje maar ik zou met veel plezier nog een keer met flex samen in een stam zitten. Ik ben een terugkerende speler die deze wereld begonnen is door een wat mensen aan te bieden als MB te starten. Ik ben met open armen in team Leone ontvangen en toch beetje bij beetje het spelletje terug geleerd en dit is in grote mate te danken aan flex.

Een andere speler die mijn aanbod had geweigerd maar met wie ik recent toch aangenaam contact mee heb gehad is @lord-toms. Ik zou graag de wereld ook eens van de andere kant hebben willen zien in het gezelschap van de concurrentie, dus waarom niet.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Confusion en de befaamde Cornelus Prul.

Mooiste spelers naam: Finis Amarum.

Mooiste stam naam: PASTA!

Het tofste topic: Spotprenten en daarnaast ook 'lief dagboek: andere activiteiten buiten "jullie groep".' Altijd leuke topics waar mensen wereld beschrijven vanuit hun eigen verhaal/spelsituatie die niet die van de gebruikelijke AF'ers komt.

Het domste topic:
Hier mag je alleen posten als je op Kyuka speelt, denk dat er een reden is dat het het enige is dat een slotje heeft.

Favoriete forum poster:
@Vanquisher., altijd goed doordachte en onderbouwde posts, een waar genot om te lezen. Daarnaast ook baaske @Combino Pastasaus met zijn waardevolle bijdragen op het AF.

Minst favoriete forum poster:
Niemand specifiek dus zal nog maar eens Confusion vermelden zeker?

Dikste wannabe op het forum:
Niemand specifiek. Of misschien toch wel Confusion.

Dikste wannabe in het spel:
Doe eens een gokje, Tip: kijk omhoog :)

Mooiste profiel foto van spelers:
De epilepsieaanval inducerende leeuw van iL Leone Indomabile is mijn persoonlijke favoriet.

Mooiste profiel foto van stammen:
Springt er niet echt een bovenuit jammergenoeg

Mooiste actie van de wereld:
De strijd van CARA en HODL is niet echt een enkele actie maar hun weerstand tegen overmacht ga ik hier toch vermelden. Daarnaast ook omdat ik niet vindt dat er echt heel mooie acties zijn geweest buiten wat random CF's of de korte blitz van CTA.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Team AAO, nu dat ze gered zijn van CARA en toch veel perspectief hebben om de te groeien denk ik dat dit team nu toch wel kan laten zien waarvoor ze gestart zijn en de hoge verwachtingen kan gaan inlossen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Talent, ik denk dat deze stam al de ruwste parcours achter de rug heeft van de overige staande stammen maar denk dat ze nu toch kalmere wateren tegemoet gaan tot de grote confrontatie met cult begint. Daarnaast denk ik dat deze stam de wereld ook de beste diplomatie heeft gevoerd. Dat kan je dan r2w noemen maar dat is weer een andere discussie :)

Grootste blunder:
Tribalwars terug beginnen met het gedachte van chill een wereldje te MB'en maar op een gegeven punt de intern van Leone zitten te regelen en solo tegen CTA te verdedigen 's nachts.

Voor wie heb je nu echt respect:
Nachters en mensen die hun wekker zetten als anderen het niet willen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De mensen van de alliantie die toch wel een heel leuk gezelschap vormen.

Ik wil graag nog meedelen dat:
@everyone lost niks op, zorgt enkel voor meer problemen :)
 
Reactiescore
903
sidenote; talent is de stam die volgens mij als enigste diplomatie heeft uitgevoerd
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
Erg jammer dat jullie the greedy mis.... (vormde wsss) aanvallen.

Ik draai me om in mijn graf
 
Reactiescore
2.062
Bovenaan