Golden Awards

Reactiescore
1.918
Beste speler: Te vroeg om hier een oordeel over te geven

Beste stam: Cult, loopt als een trein en de aanvallen die gedaan worden zijn bijna allemaal succesvol geweest. Mooie ligging met de gehele stam en verwacht dan ook nog wel mooie acties.

De beste stam speler: moeilijk te oordelen als er nog geen stammassa’s gegooid zijn. Je weet nu nog niet wie de carryers overal zijn.

Het grootste ego: Ik zelf, dan pak ik in ieder geval ook nog een award :cool:

Beste leider: /
Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam:
Blaze, een stam waar je tot heden nog niet veel over hebt gehoord, maar zij kunnen nog wel is de verrassing van W81 worden. Veel groei potentie en een mooie ligging.

Meest overschatte stam: Cult! Ja ik zet hier mijn eigen stam gewoon neer, waarom? Tegenstanders denken allemaal easy win voor jullie, maar we moeten het eerst waar zien te maken.

Meest overschatte speler: Woesteponytemmer, de verhalen die ik gehoord heb over het account/spelers dan verdiend dit account dit award. Staan te hoog in de ranking en ik denk dat ze ook snel zullen vallen.

Meest onderschatte speler: Los Bombaderos, een account met een mooie ligging en goede spelers, staan momenteel nog veel te laag in de ranking. Heb zeker 100% vertrouwen erin dat jullie de juiste weg blijven gaan!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Clickb*it wij zullen niet met elkaar overeen gaan komen

Mooiste spelers naam: .Ivar the boneless.

Mooiste stam naam: Order of Whispers a.k.a. Cult

Het tofste topic: Golden Awards, puur om het feit om een blik te krijgen van de wereld vanuit een perspectief van een ander.

Het domste topic: Praathoek

Favoriete forum poster: @lord-toms (Anders kreeg ik klappen)

Minst favoriete forum poster: @odv1 , manier waarop jij je eigen profileert op het AF is niet mijn stijl. Ieder z’n mening natuurlijk, maar bij deze ontvang jij hem. Wellicht dat dit in de toekomst zal veranderen?

Dikste wannabe met karaoke: @Klaveren Koning heeft nog steeds geen liedje gezongen :(

Dikste wannabe in het spel: @dragonshield3 Meerdere werelden spelen om pp te farmen om uiteindelijk 1 wereld serieus te doen. De wereld die dan ‘’serieus’’ zou moeten zijn, maak je jezelf volledig belachelijk haha

Mooiste profiel foto van spelers: Call to Anguish
Bekijk bijlage 30110

Mooiste profiel foto van stammen: Cult
Bekijk bijlage 30111

Mooiste actie van de wereld: Massa op Braveheart met Kyuka samen! Tevens de blitz op Il Leone hoort hier ook bij. Aangezien er nog weinig mooie acties zijn geweest, kies ik voor de bovenstaande 2 acties.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Kyuka actief en leuk team om mee te spelen, staan altijd open om te helpen en hebben een leuke babbel!

Meest belovende stam voor de toekomst: Blaze!

Grootste blunder: Edeltrein klaarzetten om een blitz uit te voeren, om er uiteindelijk achter te komen dat je een uur ervoor alle troepen weg hebt gestuurd en je de trein niet meer kan sturen

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die dit spel speelt, het kost veel tijd en energie!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dit zijn toch wel mijn vaste maatjes: @pietyx @Daffy Duck @.Ivar The Boneless. @Dom Perignon

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik van jullie allemaal hou! En ik graag nog meer GA lijstjes voorbij zie komen!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Mooi lijstje, zou bijna zeggen dat het copy paste is :cool2:
 
Reactiescore
78
Ha allen,
Net zoals sommige vorige lijstjes gaat dit lijstje redelijk Cult georiënteerd zijn. Dat komt puur omdat ik zelf onderdeel ben van Cult, en niet veel meekrijg van wat er aan de overkant gebeurt naast wat ik hier op het AF lees.


Beste speler:
Op het moment gaan de mannen van Kyuka erg hard. Ze zijn een goed bezet account en dat merk je in veel dingen. Dus niet per se beste speler, maar meer beste account, op het moment. Daarnaast gaat Ivar super hard en dat met minder bezetting op het account, dus ook petje af naar hun. Van Bomba hoor ik wat minder, maar die hebben echt een zieke inhaalslag gemaakt, dus zeker ook het benoemen waard. Kortom, ik kan niet echt kiezen, maar uit bovenstaand blijkt wel dat ik mijn mede Cult spelers hoog heb zitten. Dat is wat mij betreft het belangrijkst.


Beste stam:
Op het moment Cult door de goede organisatie en kwaliteit van de spelers. Ik zeg niks over de kwaliteit van spelers in de andere stammen (lees: de alliantie), omdat ik ze niet ken, maar als ik het zo op het AF lees dan hebben ze het zelf de hele tijd over dat Cult de kwaliteit, en de alliantie de kwantiteit heeft. Ze zeggen nooit dat de alliantie kwantiteit EN kwaliteit heeft. Dus ja, als je het zelf al niet zegt dan geloof ik er al helemaal niet in.


De beste stam speler:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nog niet helemaal kan inschatten. Zoals eerder genoemd heb ik iedereen binnen Cult wel hoog zitten. Nogmaals, ik kan niet oordelen over spelers aan 'de overkant'. Daar zitten ongetwijfeld ook goede spelers tussen die echt voor elkaar klaarstaan.


Het grootste ego:
We love hot chicks, echt wtf


Beste leider:
Jordi


Slechtste leider:
Ik weet niet of ik hier een objectieve mening over kan geven (is een mening ooit objectief?), maar omdat ik het veelal vanuit Cult heb gehoord zeg ik toch leiding Talent in den beginne. Inmiddels is Talent volgens mij in betere handen.


Meest onderschatte stam:
Jeroens IJsfabriek. Ik hoor niemand over ze?!


Meest overschatte stam:
Talent. Misschien inmiddels niet meer overschat, omdat de verwachtingen wat naar beneden zijn bijgesteld na het uitlekken van alle alliantie plannen a.k.a. r2w basically.


Meest overschatte speler:
AAO voordat de 999lc edels kwamen.


Meest onderschatte speler:
Geen idee


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Een aantal van die gasten van CARA, ook al heb ik ze niet heel goed leren kennen zijn het volgens mij chille gasten.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Flex


Mooiste spelers naam:
iL Leone Indomabile. Ik stoor me alleen wel aan die plaatsing van de hoofdletter in 'iL', al snap ik dat de hoofdletter andersom ook niet mooi is.


Mooiste stam naam:
HODL, buy the dip. Ik heb dit de afgelopen tijd flink gedaan (niet met crypto overigens) en het werkt vrij goed moet ik zeggen.


Het tofste topic:
Spotprenten


Het domste topic:
Dreigende speler, echt alleen maar nietszeggend gezeik op elkaar, daar ben ik echt totaal niet van.


Favoriete forum poster:
Istari


Minst favoriete forum poster:
We like hot chicks. Voegt echt nul komma nul toe imo


Dikste wannabe op het forum:
Denk zelfde als hierboven


Dikste wannabe in het spel:
Geen idee


Mooiste profiel foto van spelers:
Vind die van Altcoin wel gaaf


Mooiste profiel foto van stammen:
Meh, vind dat er weinig echt leuks bij zit tbh


Mooiste actie van de wereld:
Al die cf's bij Pony hebben voor heel veel vertier gezorgd in de stam discord en op het spotprenten topic.


Meest belovende speler voor de toekomst:
Vind ik lastig te zeggen. Op het moment ben ik denk ik degene op de mains van Cult die het minste TW ervaring heeft (of iig het langst geleden voor het laatst gespeeld heeft), dus vind het lastig in te schatten hoe goed anderen zijn.


Meest belovende stam voor de toekomst:
Cult, puur door goede organisatie, respect naar elkaar en gezelligheid binnen de stam.


Grootste blunder:
Denken dat ik voor de lol na 7 jaar weer eens een wereldje start om rustig aan te mb'en, en nu op 1 van de mains van Cult speel en weer veel te veel tijd aan TW besteed. Oeps.


Voor wie heb je nu echt respect:
Tja, de meesten wel denk ik. Als je gewoon een normaal gesprek kunt voeren en naar elkaar kunt luisteren zonder gelijk te gaan schreeuwen/ met stront gaat gooien dan heb ik wel respect voor je. Bij mij hoef je geen respect te verdienen, je kunt het alleen verliezen.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Jordi. Ik begon als MB voor CTA en ik vond het geweldig van hem dat hij op een gegeven moment voorstelde om mij naar RiS te halen. Ik had er zelf niet aan gedacht, en twijfelde eerst een beetje, maar vind het heel leuk om weer op een groter account te spelen met een leuk team. Dus Jordi dank voor dat inzicht!

Daarnaast heb ik erg leuk contact met het team op Rave into Space. Voornamelijk Steven en Corné, de rest spreek ik wat minder. Van die gasten krijg ik echt energie! Damien ook, maar die is ook vaak druk op andere werelden.


Ik wil graag nog meedelen dat:
minder miepen meer meppen
 
Reactiescore
676
Mooi lijstje, zou bijna zeggen dat het copy paste is :cool2:
Ja echt hoor. Dat jullie me niet moeten vind ik allemaal prima, maar geef dan niet beide exact dezelfde reden lol
 
Reactiescore
903
Ja echt hoor. Dat jullie me niet moeten vind ik allemaal prima, maar geef dan niet beide exact dezelfde reden lol

Moet je wel een + punt geven dat het je al beter afgaat.
 
Reactiescore
1.918
Ja echt hoor. Dat jullie me niet moeten vind ik allemaal prima, maar geef dan niet beide exact dezelfde reden lol
Het was maar een grapje, is idd gewoon copy paste van zijn lijstje en heb het niet eens nagelezen
 
Reactiescore
1.363
Ja echt hoor. Dat jullie me niet moeten vind ik allemaal prima, maar geef dan niet beide exact dezelfde reden lol
Welkom bij de club man
 
Reactiescore
524
Jordi. Ik begon als MB voor CTA en ik vond het geweldig van hem dat hij op een gegeven moment voorstelde om mij naar RiS te halen. Ik had er zelf niet aan gedacht, en twijfelde eerst een beetje, maar vind het heel leuk om weer op een groter account te spelen met een leuk team.

@Rave Into Space denken wij hier ook zo over?
 
Reactiescore
1.918
Oei ging over Jan met de pet, excuses
 
Reactiescore
7.918
Oei ging over Jan met de pet, excuses

1*ON_d7DWgW8g8uu3EBntfNw.png
 
Reactiescore
300
Ik wil graag nog meedelen dat: Ik van jullie allemaal hou! En ik graag nog meer GA lijstjes voorbij zie komen!

Ik zat dit dus lekker op mijn gemakje te lezen net en dacht echt, wauw lekker deja vu of jullie zitten extreem op een lijn lol. Tot ik bij odv1 aan kwam toen had ik t pas door :redface:

Wel goeie bump :biggrin:
 
Reactiescore
5.590
Haa goed gedaan vleesje, geen klappen van mij of mijn persoonlijk beveiliger @Dream Team. , die overigens net gym heeft geskipt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
wouter wat is dit
 
Reactiescore
1.918
wouter wat is dit

dit is het algemeen forum van wereld w81, momenteel een zeer gevaarlijke plaats met gemiddeld heel erg slechte posts doch ik heb hier net een uitzondering op die regel neergepend

mvg
 
Reactiescore
1.363
Bovenaan