Golden Awards

Reactiescore
903
Het is niet zo zeer dat ik enkel op jou reageer hoor, dat doe ik op iedereen op elk fora als ik me bezighoud met de wereld.

Je kan moeilijk verwachten dat je geen reactie krijgt als je hier een poging komt doen om P&P te voeren.
Je bent gewoon Nubke

Mvg
 
Reactiescore
257
Jezus odv waar haal je zo'n vriendin vandaan? Ik moet er niet aan te denken om wekkertjes te zetten of lang bezig te zijn. Dan heb ik vanaf 7 uur een oerchagrijnige vriendin voor tenminste 48 uur:biggrin::rolleyes2::redface:
 
Reactiescore
903
Reactiescore
257
Je moet de aandachtsmeter gewoon vullen tot 100%. Dan heb je er een week of twee geen last meer van.
Zit nooit vol ;)

Denk dat ik de verkeerde heb gekozen om te combineren met TW.

Totdat ze een paar weken geleden besloot ook eens te gaan spelen. En toen weer stoppen lol.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
903
@TasmanianDevil wat is een vriendin sjon?
Een object of projectiel waar je uiteindelijk mee samenwoont. Het heeft meer nadelen dan voordelen o.a. Gezeur aan je hoofd, altijd jouw pinpas of ze heeft hoofdpijn.

hoop dat het zo duidelijk is voor je?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Een object of projectiel waar je uiteindelijk mee samenwoont. Het heeft meer nadelen dan voordelen o.a. Gezeur aan je hoofd, altijd jouw pinpas of ze heeft hoofdpijn.

hoop dat het zo duidelijk is voor je?

Wil je wat tijd voor jezelf John?
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.380
Beste speler:
Hier kan ik niet echt iemand noemen.


Beste stam:
CARA for sure. Helaas liggen ze midden in verschillende spelers die samenwerken. Als deze stam de juiste plek had en iets meer activiteit dan zijn deze groep spelers sterk en kunnen ze zeker op een wereld voor wereldwinst mee doen.

Buiten Cara om denk ik dat Cult de sterkste is. Ik ken een van de leiders en die doet er alles aan om te winnen en zorgt dat alles goed loopt. Is er een account dat te weinig spelers heeft fixt hij dat. Tevens hebben ze gewoon een mooie ligging en mooie lijnen.



De beste stam speler:
Arithemic is veruit de beste stamspeler (account). Ze staan altijd klaar en draaien zelf 24/7. Ze nemen vv wanneer nodig. Snipen mee en alles tot in perfectie. Plannen leuke massa’s en zijn niet beroerd om os te geven.
Buiten Arithemic vind ik WoesteponyTemmer ook een om te benoemen. Zet zichzelf leeg voor een ander en gooit clears om te helpen en altijd direct wel een antwoord. Of ze zoveel clears gooien om al die intern laat ik in het midden



Het grootste ego:
Lastig om dit te benoemen maar hier komt @Confusion wel voor in aanmerking. Die man heeft ze niet allemaal op een rijtje en denkt werkelijk dat hij een god is. Als je dorpen afstaan aan andere ipv. Zelf te verdedigen skills vind dan ben je wel een held.



Beste leider:
Deze is lastig aangezien je niet bij een ander kan kijken hoe die het doet. Over leiding Talent kan ik wel iets zeggen. Ik vind ze serieus prima en goede zaken doen. Toen er problemen waren hebben ze gelijk geschakeld. Uiteindelijk zijn we met andere samen gegaan en of ik hier achter sta laat ik in het midden, maar ik denk dat we hierdoor uiteindelijk wel een leuke wereld krijgen. Dat wij nu meer accounts hebben klopt, maar of wij meer kwaliteit hebben? We gaan het uiteindelijk zien hoe het gaat en ik denk dat als het te grote overmacht is wij als grote stammen er samen dan wel uitkomen om alsnog een mooie wereld ervan te maken.



Slechtste leider:
Hier kan ik Talent ook benoemen. In het begin hebben wij het gewoon niet goed gedaan. Misschien omdat we toen nog niet echt leiders hadden.



Meest onderschatte stam:
Ook hier kan ik niemand benoemen. Denk dat niemand iemand onderschat.



Meest overschatte stam:
Hier is hetzelfde van toepassing dan hierboven. Of overschatten we Cult echt en zijn er maar enkele die echt goed zijn daar? Tijd zal het leren.



Meest overschatte speler:
AAO. We dachten alles goed te hebben maar tijdens de eerste massa hebben wij een misser gemaakt. Elke edel hebben we perfect gesniped, maar geen rekening gehouden met de groene 999 lc edels (dit hebben mijn leermeesters mij nooit verteld ). Dus ging er enkele dorpen verloren daardoor. 2e massa was er gewoon niemand online. Hebben (hadden) 7 spelers maar iedereen had een smoesje om niet online te zijn. 3e massa hebben wij ons toch prima herpact en niks verloren. Toch een slecht begin van een account dat beter kan. Pluspunt is wel dat ik persoonlijk weer iets bijgeleerd heb en waarempel zelf ook kan deffen .



Meest onderschatte speler:

Arithemic. Ik hoor toch zo hier en daar dat ze zogenaamd niet veel kunnen maar ze zijn echt wel goed. Groepje spelers dat al lang samenspeelt en het oppakt wanneer nodig. Dit kan wel eens een belangrijk account worden voor ons.



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met Arithemic, Woesteponytemmer, Blacklist (wie had dat gedacht, maar die gozer is best chill), Team van Firefox, spelers Rick en Aaron (altijd gezellig gehad met ze) en nog wel een hele zooi waar het vaak gezellig mee is.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen met een te groot ego en nog wat namen die ik nu niet wil noemen.



Mooiste spelers naam:
Niet echt mooie namen ertussen.



Mooiste stam naam:
Looney



Het tofste topic:
GA en Spotprenten. Vind ook altijd wel de wedstrijdjes leuk. Tijd voor een op 81 lijkt mij



Het domste topic:
Alle overige



Favoriete forum poster:
Vind @lord-toms altijd wel prima. @Kyuka kan het helaas ook wel goed .



Minst favoriete forum poster:
UT en Flex



Dikste wannabe op het forum: Alle egotrippers



Dikste wannabe in het spel: sorry stammaatje maar kies voor Flex



Mooiste profiel foto van spelers:

Die van ons AAO vind ik mooi



Mooiste profiel foto van stammen:
BLAZE



Mooiste actie van de wereld:
Die van Cara op ons AAO (de eerste)



Meest belovende speler voor de toekomst:
Kunnen er meer zijn. Laten we dit afwachten. Van de toppers kunnen we nog maar weinig zeggen. Voornamelijk intern boost en mb’s. De massa’s die geweest zijn van alle kampen met overmacht dus niks bijzonders.



Meest belovende stam voor de toekomst:
-



Grootste blunder:
Denken dat groene edels geen 99lc kan zijn en denken dat ons team actief was tijdens massa.



Voor wie heb je nu echt respect:|
Team Arithemic



Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Niemand het is kansloos bij mij



Ik wil graag nog meedelen dat:


Ik hoop dat het een mooie wereld gaat worden.
 
Reactiescore
1.380
Oprechte vraag. Heeft niemand je hiervoor gewaarschuwd? Dat is letterlijk de hele aanvalsplanning als je een torenwereld speelt. Met de kleurtjes je tegenstander fucken. Best bijzonder haha

Oprecht antwoord: nee
Na de tijd kwamen mensen ja dat wist ik wel haha.
Ik had het op nog geen toren wereld meegemaakt maar 3e massa op ons heb ik het rechtgezet en konden ze niks pakken maar was serieus nieuw voor mij.
 
Bovenaan