Golden Awards

Reactiescore
2.477
Kwantiteit genereert zich ook in accounts, waar jullie een stuk meer van zullen hebben. Jullie gaan logischerwijs aftrekfrontjes nemen (zelfde front wordt verdeeld over meer accounts terwijl dat bij ons er slechts 5 zijn) wat stuk makkelijker te deffen is. Ook op offensief vlak kunnen jullie meer slagkracht opbrengen. Veel meer dorpen —> meer clears. Veel meer accounts —> meer edels te genereren.

Prima dat jullie een alliantie opzetten hoor, vind het leuk aangezien het dan een uitdagende wereld kan worden. Maar met een beetje tactisch inzicht hebben jullie gewoon véél betere papieren. Ons dan verwijten van nog maar iets van diplomatie te hebben is wel beetje yikes
 
Reactiescore
903
Zoon TAC en Blaze zijn toch ook gewoon samen gestart ( zeker die leonarmy, tbb en dontw8run) je gaat me niet vertellen dat hun heel toevallig al sinds het begin van de wereld perfecte phalalanxen aan het leggen zijn.
Vergeet ook niet dat Think positive van feest erom bij hoort aangezien dat co spelers zijn van TBB
 
Reactiescore
300
Is onze forum mod op vakantie ofzo. @DenDuvel. Mooie discussie voor het top en flopstammen. Hier gewoon lijstjes :mad2:

En ik zie allemaal dingen hier voorbij komen die niet eens kloppen :eek:
 
Reactiescore
473
Ja zelfs dat nog.

Een van die tbb gasten (vgm odv1) had toen zelfs in die w81 discord gezegd dat hun zelf als premade zijn begonnen of nochtans met die gedachten.
 
Reactiescore
1.365
Eerste ben ik het absoluut niet mee eens. Je ziet vaak dat premades bestaan uit accounts en spelers die veel meer waarde hechten aan hun ethisch handelen. Ik heb vaker niet-premades compleet debiele dingen zien doen om een wereld te winnen dan premades. Uiteraard zitten er voordelen aan premades, dat ongetwijfeld en staat buiten kijf.
Mwa, waarom ik het eerste zei is omdat die noobs die w77 gewonnen hebben (waarvan er ook een hele bups in cult zitten), dat letterlijk zeiden.
Zo werd mijn premade genakt..
Dusja, daarnaast willen we er gewoon wat van maken ipv jullie easy laten winnen toch? ;)
 
Reactiescore
127
Zoon TAC en Blaze zijn toch ook gewoon samen gestart ( zeker die leonarmy, tbb en dontw8run) je gaat me niet vertellen dat hun heel toevallig al sinds het begin van de wereld perfecte phalalanxen aan het leggen zijn.


enkel Leonarmy & TBB zijn samen gestart en toen lijnen afgesproken.
We kennen elkaar zeker, daar heb je gelijk in. Enkel die 'perfecte lijn' die is later pas tot stand gekomen. Ook was niet het doel om dontw8run bij tac erbij toe te voegen. Dat is pas later besloten.

Ook Think positive kennen we indd. Maar zat er niet hij de start bij. (Of premade hoe jullie t willen noemen) :)


Groet,
De slager.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
127
Maar ik kom hier om lijstjes te lezen, geen discussies/ruzies of elkaars problemen van andere werelden te lezen, dus schiet eens op met die lijstjes.

(Ja ik zal er dit weekend ook 1 doen.)
 
Reactiescore
5.686
Mwa, waarom ik het eerste zei is omdat die noobs die w77 gewonnen hebben (waarvan er ook een hele bups in cult zitten), dat letterlijk zeiden.
Zo werd mijn premade genakt..
Dusja, daarnaast willen we er gewoon wat van maken ipv jullie easy laten winnen toch? ;)
Ja prima, maar niet verontwaardigd komen doen mochten we ergens wat gaan doen qua diplomatie. Wat overigens nog niet het geval is. Gaat hier om Dirk overigens.
 
Reactiescore
1.365
Ja prima, maar niet verontwaardigd komen doen mochten we ergens wat gaan doen qua diplomatie. Wat overigens nog niet het geval is. Gaat hier om Dirk overigens.
Cara?
Rest i know :p.
 
Reactiescore
524
Precies waarom ik gekapt ben op w78 ;).
Ik probeer het nog 1x te zeggen, aangezien ik het wel 100x gezegd heb.
Je hebt gewoon zo'n groepje, wat je ook in ews had. (ook daarvoor al)
Paar lui lopen allemaal shit te verzinnen EN ZO TE TYPEN.
En dat soort kinderachtige bs.
Hoor je er niet bij, dan is het al die lui tegen jou, maakt niet uit waar.
Je ziet dit op deze ook weer terugkomen.
Wat ik gewoon Wannabee meeloop gedrag noem.
Je mag het ermee eens zijn of niet, maar da's mijn mening ;).
Denk dat t ook wel scheelt dat ik wat ouder ben dan de gemiddelde twer, dat ik er anders naar kijk hoor.


Hier ben ik het niet mee eens, hoezo zou je anders behandeld worden als je niet tot een 'groepje' behoort.

Denk dat t ook wel scheelt dat ik wat ouder ben dan de gemiddelde twer, dat ik er anders naar kijk hoor.
Laat dit hierboven dan ook zien door middel van je gedrag, in plaats van al dat gezeik op andere.
 
Reactiescore
1.918
Is dit w80??

Dan maar hopen dat het kneusje van de stam, Anguishers to telephone, geen aanvalbare ban krijgt de komende periode
 
Reactiescore
2.064
Bedankt voor de vernoemingen in jullie lijstjes

Mvg
 
Reactiescore
493
Mwa, waarom ik het eerste zei is omdat die noobs die w77 gewonnen hebben (waarvan er ook een hele bups in cult zitten), dat letterlijk zeiden.
Zo werd mijn premade genakt..
Dusja, daarnaast willen we er gewoon wat van maken ipv jullie easy laten winnen toch? ;)

We hebben gewoon 2x die noobs van TRUMP gerekt, omdat jullie zelf noob waren. altijd grote mond, maar bij eerste beste massa waren jullie verdwenen. toen ging meerendeel samen met de nummer 1 stam (gaatje) en weer bij de eerste beste massa waren jullie weg. Snap ik ook wel door het fantastisch handelen van DER COMBINOMEISTER @Combino Pastasaus

Mvg
 
Reactiescore
903
Reactiescore
272
Bekijk bijlage 30203

Nu doe je alsof het heel onredelijk is vanuit Cult om dit overdreven te vinden :p
Zelfde wereldontwikkeling als op w80. De stam die sinds de start als meest kwalitatief wordt gevierd moet het gaan opnemen tegen de rest van de wereld die iedereen en alles recruit om een kwantiatief voordeel te behalen. Kijk even naar de scheidingslijn op beide werelden en je ziet dat dit zo een herhaling kan gaan worden.

Ik root in dit geval voor Cult als stam. Pak ze aan bois.
 
Reactiescore
1.365
We hebben gewoon 2x die noobs van TRUMP gerekt, omdat jullie zelf noob waren. altijd grote mond, maar bij eerste beste massa waren jullie verdwenen. toen ging meerendeel samen met de nummer 1 stam (gaatje) en weer bij de eerste beste massa waren jullie weg. Snap ik ook wel door het fantastisch handelen van DER COMBINOMEISTER @Combino Pastasaus

Mvg
Doe normaal joh kerel xD.
Ik kon die wereld op slot gooien door met gaatje te fuseren. Afgezegd omdat ik er een eerlijke 1v1v1 van wou maken. Toen ging gaatje met jullie noobstam samen.. etcetcetc.
 
Bovenaan