Golden Awards

Reactiescore
903
Reactiescore
417
Beste speler: : Lastig, omdat er nog niet veel spectaculaire dingen zijn gebeurd. Ik verwacht zelf nog veel van team Ivar (ja jongens @.Ivar The Boneless. , @TasmanianDevil @Daffy Duck ik verwacht nog veel, HEEL VEEL). Buiten onze stam zou ik normaal gesproken het team van leone zeggen maar geen idee wie daar nog wel en niet spelen.

Als ik het over spelers heb zou ik Laurens, @xKarKiinos , willen benoemen, erg actief (mits je natuurlijk niet aan het vben bent, want dan is hij ineens in het centrum van een stad) en neemt steeds meer het voortouw binnen ons team.

Beste stam: Ook nog redelijk lastig om te zeggen vanwege de weinige massa’s. Tot nu toe zou ik Cult zeggen, ziet er het meest stabiel uit. Komt ook mede doordat ik niet weet wie de laatste spelers binnen TAC zullen zijn en de ‘onrust' van afgelopen week binnen Talent (geen idee of dit al opgelost is).

De beste stam speler: Ik heb geen idee hoe het buiten mijn stam eraan toe gaat. Binnen de stam neemt iedereen zijn verantwoordelijkheid dus ik kan niet echt een iemand of een team benoemen. Misschien in een later stadium dat ik dit nog aanpas.

Het grootste ego: Politiek correct antwoord; binnen Cult zijn er geen ego’s

Beste leider: Wij hebben geen leider, enkel dictators.

Slechtste leider: IKKE, vandaar dat ik geen stamfuncties heb

Meest onderschatte stam: Cara, leuk cluster en hebben een redelijk vervelende ligging voor Talent. Ben benieuwd wat daar nog gaat gebeuren

Meest overschatte stam: Cult, wordt beweerd dat dit DE gedoodverfde winnaar is. Ik moet het eerst nog maar zien of het zo gemakkelijk zal zijn.

Meest overschatte spelerS: Call to Anguish; stel interners, WoestePonyTemmer; stel interners, Kajoeka; stelletje boosters, leone; interners leonarmy; interners, TBB; interners, RIS; stelletje interners. Zo heb ik toch bijna de hele wereld kunnen benoemen!

Meest onderschatte speler: Kijkend naar de top 10, denk ik dontw8run, dit account kan zeker nog voor verassingen zorgen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @dontw8run , kom hier eens dorpen voor mij uitbouwen

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Op basis van de posts of het AF van deze wereld denk ik dat ik het niet zo super goed zou kunnen vinden met Chrisje :p Maar dat is dan voornamelijk op basis van wat hij hier post

Mooiste spelers naam: Rave into Space (of Banned into Space), Noire (verander eens heel snel die naam terug!) en The Greedy Misanthropist

Mooiste stam naam: Order of Whispers (Cult) en Melvins Moraalmannen

Het tofste topic: de spotprentjes, heerlijk om de creativiteit te zien

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: @Istari , heerlijk begin van de week

Minst favoriete forum poster: Chrisje, @We Like Hot Chicks , zoals hierboven al aangegeven ik hou er zelf niet zo van om constant mensen te beledigen (of dit nou bedoeld of onbedoeld is). Sawry

Dikste wannabe op het forum: IKKE

Dikste wannabe in het spel: @TasmanianDevil vraagt de hele tijd of die mij mag internen. Laat mij eens met rust ik wil muntjes meppen net zoals jou.

Mooiste profiel foto van spelers: Call to Anguish, RIS, Leone en die van Ivar

Mooiste profiel foto van stammen: Hodl, lekker basic

Mooiste actie van de wereld: Lekker over de lijn edelen, expansie houdt niemand tegen! Zelfs jij niet @Rave Into Space , dank voor jullie dorpen @Istari @Apollo 11

Meest belovende speler voor de toekomst: Welke toekomst? Maar zonder grappen, geen idee wie er zullen stoppen na deze wereld. Binnen ons team zou ik toch Laurens @xKarKiinos en Corné @Klaveren Koning zeggen, zijn beide heel actief.

Meest belovende stam voor de toekomst: Kijkend naar de opkomende stammen wil ik hier weer Cara benoemen.

Grootste blunder: Om deze wereld te gaan spelen, helaas zoals veel anderen trapte ook in de val…

Voor wie heb je nu echt respect: Er zijn zoveel mensen die ik hier zou kunnen benoemen. Allereerst, dictator Jordi @Conceived by Communism voor het bouwen en bij elkaar houden van de stam, heel aardig persoon die vaak tijd vrijmaakt om naar je te luisteren. John, @TasmanianDevil , al een tijdje een nieuwe functie binnen de stam en vult die perfect op. Jurriën, @Vanquisher. voor het uitzoeken hoe je dat event optimaal kan spelen, je moet er maar zin in hebben om daar tijd aan te besteden! En natuurlijk mijn eigen team, wat een toppertjes zitten daar! Vooral Albert en Henk Veerman doen het goed (ooh en ik vergeet de nieuwe co Mathilde). Als laatste Max van Unagi, trouwe DU dat je bent :p (ik ben even je AF account vergeten dus voordat ik de verkeerde tag haha)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Team Kajoeka (even zien of ik iedereen correct kan taggen, daar gaan we dan): @Wockz @Kyuka @xKarKiinos @Goth Angel @Kaizer Dan1el @NachtFritz @Vleesje

Ik wil graag nog meedelen dat: Bi Ba Boosten doe je zo!

PS excuses als het lijstje extreem Cult is, ik weet gewoonweg niet hoe het eraan toe gaat in andere stammen
 
Reactiescore
903
Reactiescore
524
Wat een extreem 'Cult' lijstje zeg.....
 
Reactiescore
903
Reactiescore
271
Ik ben druk bezig met 020 supporters van deze wereld knallen

Nou ik vind dat er wel wat meer Amsterdamse bravoure in mag hoor :

Beste stam: Ook nog redelijk lastig om te zeggen vanwege de weinige massa’s. Tot nu toe zou ik Cult zeggen, ziet er het meest stabiel uit. Komt ook mede doordat ik niet weet wie de laatste spelers binnen TAC zullen zijn en de ‘onrust' van afgelopen week binnen Talent (geen idee of dit al opgelost is).

Cult is echt veruit de beste partij op deze wereld, durf dat dan ook gewoon uit te spreken. Jullie zijn toch niet bang voor een Talent wat kinderlijk eenvoudig een half account verliest aan een stam (CARA) die 4x zo klein is?

Melvin laat ten minste nog wel wat Amsterdamse bravoure zien. Toen ik nog in de disc zat stelde hij al dat er geen diplomatie nodig is voor cult. Geen samenwerking met andere stammen willen door het geloof in eigen kunnen, mooi man. Misschien dat er met CARA al wordt gebroken met deze filosofie maar ik hoop dat @Kyuka nog even zn innerlijke Ajacied ( :biggrin: ) laat spreken zodat er nog enigzins wat tegengas op cult gegeven kan worden
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Fans, haters, janknoobs e.d. KOMT TOT ZIEN!
Het al zo mooie lijstje van de legend himself!

Beste speler:

Van wat ik heb gezien moet ik toegeven wat er nu is laten zien qua offensief etc, Call To Anguish!
Ja, die lui vind ik van wat ik tot nu heb gezien het beste qua aanvallen/timen e.d...
Het vele internen is wel sunt natuurlijk, maarja dat maar ter zijde.
Maarja, het is nog vroeg in de wereld, dus ik gok wel dat op den duur mijn mening veranderd.
Of blijven ze de beste!?! That's the question.

Beste stam:

Cult ook weer.
Hebben het gewoon het beste geregeld van de wereld.
Kan er weinig anders over zeggen xD.

De beste stam spelers:

Deze weet ik alleen van mijn kant.
Dus ik wil graag Daniël, Antwan en Jimmy graag int zonnetje zetten :).
Deze legends helpen erg veel in de stam waar nodig is en doen de vv's waar nodig is.
Dus grote complimenten naar die 3!! :)

Het grootste ego:

Rene, aangezien hij zich voordoet als ''TW GOD''.

Beste leider:

-

Slechtste leider:

-

Meest onderschatte stam:

Talent,
HUH TALENT?!?! Ja Talent, heeft veel tegenslagen gehad.. En ik heb wel een gevoel dat er veel potentie in zit nog qua wat er nog van kan komen.
Dus ben erg benieuwd! :)

Meest overschatte stam:

Cult, zijn atm toch de beste, dus het kan eigenlijk alleen maar slechter gaan tbh. Ik vind alleen wel dat zij met teveel boosts etc gestart zijn om zo een grote overmacht te creëren. Wat ik gewoon echt 0 skill vind.

Meest overschatte speler:

Leone,
tja..... Hun acties zeggen genoeg imo :p.
Grote bakkes, veel intern en dan zo hard op hun plaat gaan, meer overschat kan niet!

Meest onderschatte speler:

Dontw8run,
Zit een leuk team op en hoor je nog weinig van.
Dus ben benieuwd wat zij gaan presteren deze wereld!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

M'n baes John en Jurriën natuurlijk, super toffe lui :D. (John heeft ook érg goeie smaak :X)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Jona, Jordy, gewoon totaal niet mijn types..
En al die domme wannabe janknoob meelopers die ''grappig'' proberen te doen, gewoon om uit te kotsen die lui.
Als jij je aangesproken voelt dan ben jij het ;).

Mooiste spelers naam:

The Greedy Misanthropist.

Mooiste stam naam:

IAN, de mensen die t weten, weten waarom ;).

Het tofste topic:

Top/flop stammen, daar kun je heeeeerlijk bashen en krijg je de meest salty reacties. :p

Het domste topic:

''alleen posten als je op Kyuka speelt'' of hoe dat domme wannabe forumding heet.

Favoriete forum poster:

@Vanquisher. , vind ik het leukste posten en érg fijn om te lezen. :)
En ook natuurlijk mn babe @TasmanianDevil <3. (anders kreeg ik klappen :( )
En @Istari omdat ie erg leuke memes post :).
En natuurlijk ook @The Greedy Misanthropist <3.

Minst favoriete forum poster:

@Dream Team. pure kots, 0 inhoud, arrogant etcetc.
@Confusion domme janknoob met 0 inhoud.

Dikste wannabe op het forum:

@Klaveren Koning , meeloop gedrag en gewoon pure wannabe gedoe.. Dusja, wannabe :).

Dikste wannabe in het spel:

Melmel, er is niemand dikker ;).

Mooiste profiel foto van spelers:

test1234.gif

Mooiste profiel foto van stammen:

1630691492605.png

Mooiste actie van de wereld:

In een half uurtje ff de eerste ''massa'' van cta en los (+mb's) afwerken en dan nog met geluk 1 dorp verliezen xD.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Arthemic, goeie actieve lui, dus denk dat zij t goed gaan doen!

Meest belovende stam voor de toekomst:

Blaze, heeft een goeie ligging. :)

Grootste blunder:

Me verslapen om een vv te doen, waardoor er verlies geleden werd.

Voor wie heb je nu echt respect:

Mijn co's. Eerste keer dat ik met ieder van hun speel, en we lopen echt heeel erg goed. Dus ik ben erg blij met hun :). En erg veel liefde natuurlijk <3.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mensen die mij lekker positief triggeren. :)

Ik wil graag nog meedelen dat:

Jullie allemaal een bende janknoobs zijn!
En wil jullie van harte bedanken voor het lezen van mijn Awesome Nederlandse lijstje! <3
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
22
Beste speler: : Lastig, omdat er nog niet veel spectaculaire dingen zijn gebeurd. Ik verwacht zelf nog veel van team Ivar (ja jongens @.Ivar The Boneless. , @TasmanianDevil @Daffy Duck ik verwacht nog veel, HEEL VEEL). Buiten onze stam zou ik normaal gesproken het team van leone zeggen maar geen idee wie daar nog wel en niet spelen.

Als ik het over spelers heb zou ik Laurens, @xKarKiinos , willen benoemen, erg actief (mits je natuurlijk niet aan het vben bent, want dan is hij ineens in het centrum van een stad) en neemt steeds meer het voortouw binnen ons team.

Beste stam: Ook nog redelijk lastig om te zeggen vanwege de weinige massa’s. Tot nu toe zou ik Cult zeggen, ziet er het meest stabiel uit. Komt ook mede doordat ik niet weet wie de laatste spelers binnen TAC zullen zijn en de ‘onrust' van afgelopen week binnen Talent (geen idee of dit al opgelost is).

De beste stam speler: Ik heb geen idee hoe het buiten mijn stam eraan toe gaat. Binnen de stam neemt iedereen zijn verantwoordelijkheid dus ik kan niet echt een iemand of een team benoemen. Misschien in een later stadium dat ik dit nog aanpas.

Het grootste ego: Politiek correct antwoord; binnen Cult zijn er geen ego’s

Beste leider: Wij hebben geen leider, enkel dictators.

Slechtste leider: IKKE, vandaar dat ik geen stamfuncties heb

Meest onderschatte stam: Cara, leuk cluster en hebben een redelijk vervelende ligging voor Talent. Ben benieuwd wat daar nog gaat gebeuren

Meest overschatte stam: Cult, wordt beweerd dat dit DE gedoodverfde winnaar is. Ik moet het eerst nog maar zien of het zo gemakkelijk zal zijn.

Meest overschatte spelerS: Call to Anguish; stel interners, WoestePonyTemmer; stel interners, Kajoeka; stelletje boosters, leone; interners leonarmy; interners, TBB; interners, RIS; stelletje interners. Zo heb ik toch bijna de hele wereld kunnen benoemen!

Meest onderschatte speler: Kijkend naar de top 10, denk ik dontw8run, dit account kan zeker nog voor verassingen zorgen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @dontw8run , kom hier eens dorpen voor mij uitbouwen

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Op basis van de posts of het AF van deze wereld denk ik dat ik het niet zo super goed zou kunnen vinden met Chrisje :p Maar dat is dan voornamelijk op basis van wat hij hier post

Mooiste spelers naam: Rave into Space (of Banned into Space), Noire (verander eens heel snel die naam terug!) en The Greedy Misanthropist

Mooiste stam naam: Order of Whispers (Cult) en Melvins Moraalmannen

Het tofste topic: de spotprentjes, heerlijk om de creativiteit te zien

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: @Istari , heerlijk begin van de week

Minst favoriete forum poster: Chrisje, @We Like Hot Chicks , zoals hierboven al aangegeven ik hou er zelf niet zo van om constant mensen te beledigen (of dit nou bedoeld of onbedoeld is). Sawry

Dikste wannabe op het forum: IKKE

Dikste wannabe in het spel: @TasmanianDevil vraagt de hele tijd of die mij mag internen. Laat mij eens met rust ik wil muntjes meppen net zoals jou.

Mooiste profiel foto van spelers: Call to Anguish, RIS, Leone en die van Ivar

Mooiste profiel foto van stammen: Hodl, lekker basic

Mooiste actie van de wereld: Lekker over de lijn edelen, expansie houdt niemand tegen! Zelfs jij niet @Rave Into Space , dank voor jullie dorpen @Istari @Apollo 11

Meest belovende speler voor de toekomst: Welke toekomst? Maar zonder grappen, geen idee wie er zullen stoppen na deze wereld. Binnen ons team zou ik toch Laurens @xKarKiinos en Corné @Klaveren Koning zeggen, zijn beide heel actief.

Meest belovende stam voor de toekomst: Kijkend naar de opkomende stammen wil ik hier weer Cara benoemen.

Grootste blunder: Om deze wereld te gaan spelen, helaas zoals veel anderen trapte ook in de val…

Voor wie heb je nu echt respect: Er zijn zoveel mensen die ik hier zou kunnen benoemen. Allereerst, dictator Jordi @Conceived by Communism voor het bouwen en bij elkaar houden van de stam, heel aardig persoon die vaak tijd vrijmaakt om naar je te luisteren. John, @TasmanianDevil , al een tijdje een nieuwe functie binnen de stam en vult die perfect op. Jurriën, @Vanquisher. voor het uitzoeken hoe je dat event optimaal kan spelen, je moet er maar zin in hebben om daar tijd aan te besteden! En natuurlijk mijn eigen team, wat een toppertjes zitten daar! Vooral Albert en Henk Veerman doen het goed (ooh en ik vergeet de nieuwe co Mathilde). Als laatste Max van Unagi, trouwe DU dat je bent :p (ik ben even je AF account vergeten dus voordat ik de verkeerde tag haha)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Team Kajoeka (even zien of ik iedereen correct kan taggen, daar gaan we dan): @Wockz @Kyuka @xKarKiinos @Goth Angel @Kaizer Dan1el @NachtFritz @Vleesje

Ik wil graag nog meedelen dat: Bi Ba Boosten doe je zo!

PS excuses als het lijstje extreem Cult is, ik weet gewoonweg niet hoe het eraan toe gaat in andere stammen

Geef me vv van 1 van je leger mb's en ik bouw gerust alle barbs voor je uit vriendje ;)
 
Reactiescore
417
Nou ik vind dat er wel wat meer Amsterdamse bravoure in mag hoor :



Cult is echt veruit de beste partij op deze wereld, durf dat dan ook gewoon uit te spreken. Jullie zijn toch niet bang voor een Talent wat kinderlijk eenvoudig een half account verliest aan een stam (CARA) die 4x zo klein is?

Melvin laat ten minste nog wel wat Amsterdamse bravoure zien. Toen ik nog in de disc zat stelde hij al dat er geen diplomatie nodig is voor cult. Geen samenwerking met andere stammen willen door het geloof in eigen kunnen, mooi man. Misschien dat er met CARA al wordt gebroken met deze filosofie maar ik hoop dat @Kyuka nog even zn innerlijke Ajacied ( :biggrin: ) laat spreken zodat er nog enigzins wat tegengas op cult gegeven kan worden
Ik snap je reactie, echter wil ik hier wel bij zeggen dat A ik niet uit Amsterdam kom :p en B wij als stam nog niet zoveel hebben laten zien. Ik zou dan vooral gebaseerd op de huidige ranglijst moeten zeggen dat wij beter zijn (aangezien ik de spelersgroep in talent en co niet ken). Daarbij komt ook nog dat er tussen beide Talent en Cult geen grote clash is geweest dus het is een beetje moeilijk vergelijken.

Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe Talent Tac Feest Blaze & mb stammen (vergeet ik nog een partij) het zullen doen tegen Cult & co.
 
Reactiescore
96
Nou ik vind dat er wel wat meer Amsterdamse bravoure in mag hoor :



Cult is echt veruit de beste partij op deze wereld, durf dat dan ook gewoon uit te spreken. Jullie zijn toch niet bang voor een Talent wat kinderlijk eenvoudig een half account verliest aan een stam (CARA) die 4x zo klein is?

Melvin laat ten minste nog wel wat Amsterdamse bravoure zien. Toen ik nog in de disc zat stelde hij al dat er geen diplomatie nodig is voor cult. Geen samenwerking met andere stammen willen door het geloof in eigen kunnen, mooi man. Misschien dat er met CARA al wordt gebroken met deze filosofie maar ik hoop dat @Kyuka nog even zn innerlijke Ajacied ( :biggrin: ) laat spreken zodat er nog enigzins wat tegengas op cult gegeven kan worden

United stabbers is back!
 
Reactiescore
524
Dikste wannabe op het forum:

@Klaveren Koning , meeloop gedrag en gewoon pure wannabe gedoe.. Dusja, wannabe :).

Puur meeloop gedrag met wat precies, volgensmij ben ik degene die nooit ergens mee loopt, maar als jij dat zo graag wilt zien moet je dat vooral doen.
 
Bovenaan