Golden Awards

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dit topic is erg aan de late kant, maar misschien des te beter! We moeten inmiddels toch wel al een indruk hebben na bijna 2 maanden van deze wereld, of niet? Ik doe mijn lijst even bewust niet als eerste, maar ik beloof dat hij er komt!

Code:
[B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]
 
Reactiescore
300
Ik trap deze wel af! Bedankt voor het starten CbC.

Nog wel wat streepjes, wellicht over een tijdje een wat mooier lijstje..


Beste speler: Gelijk een van de moeilijkste vind ik. Als ik zo door de top 20 heen scrol is het eigenlijk vooral veel intern en nog weinig echt spelers die zich bewezen hebben. Ik kan hier nog niet echt antwoord op geven, ik wacht nog even tot de kaarten en massa's wat meer geschud zijn.

Beste stam: Eigenlijk hetzelfde antwoord als hierboven echter denk ik dat, ook gezien hun prima ligging op dit moment Cult degene is die ik als beste stam neerzet voor nu. Ook dat moet deze wereld nog bewezen worden maar hun aanwezigheid en saamhorigheid op het AF, ingame, hun mooie ligging en accounts is wel iets waar de rest op dit moment nog! wat het nakijken heeft. Of dit dan nu al titel beste stam verdiend is een ander verhaal maar ik ga natuurlijk niet de hele tijd Talent! roepen

De beste stam speler: de boys op Arith nooit te moeilijk om te helpen of mee te denken.

Het grootste ego: Om geen kwaad bloed te zetten laat ik deze onbeantwoord ;)

Beste leider: -

Slechtste leider: -

Meest onderschatte stam: Cara of Hodl maken zeker kans op deze 'titel'. Beide stammen vrij vervelende ligging voor Talent en Cult, Hodl heeft zich volgens mij al aardig bewezen recent of liggen daar iig nog steeds flink. Hoop dat we daar nog meer van gaan zien en dat ze het 1v1 stramien van de laatste werelden wat op stelten kunnen zetten.

Meest overschatte stam: Cult! Nu hoor ik jullie denken, de beste stam én meest overschatte stam?... Gezien de complimentjes hierboven juist misschien ook de stam die door vele overschat wordt als we denken aan wereldwinst of dergelijke. Ze moeten het nog gaan laten zien!

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler: Wij natuurlijk! Prettige ligging, mooi vol cluster!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: odv1 op Bloody Butcher wil ik graag eens als stammie. Verder ben ik, voor de dynamiek wel eens benieuwd hoe het er aan toe gaat in de Cult clan (ik ga er gemakshalve even vanuit dat de meeste van jullie elke wereld wat samenspelen)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Op die ene speler na, in de eerste week, die mij met zijn toetsenbord spierballen wel zou komen opzoeken in RL, niet perse. Wellicht kan ik nog roepen; zie bovenstaande: het grootste ego :rolleyes2:

Mooiste spelers naam: Il Leone Indomabile, The Bloody Butcher en Rave into Space.

Mooiste stam naam: HODL/Buy de Dip. Ik werk zelf bij een beleggingsfirma en kan erg genieten dat dit soort dingen ook over komen waaien op een browserspelletje. Ik geef natuurlijk verder geen financieel advies hier maar als je dan toch wil investeren is buy de dip een prima strategie :tongue:

Het tofste topic: Spotprenten!

Het domste topic: Geen, mits het niveau een beetje normaal blijft en niet zoals we vaak zien; dat hersenloze geneuzel.

Favoriete forum poster: Ik wil er eigenlijk nooit om lachen, maar ik doe het wel elke keer als die post. Dus dan verdien je hem ook Rob.! Odv1 of Istari maken mn top 3 af vanwege hun spotprenten. Moeten een beetje blijven lachen met en om elkaar :biggrin:

Minst favoriete forum poster: Alle forum leden die geen normale P&P kunnen voeren maar wel denken dit te kunnen en in de realiteit vooral niet inhoudelijk cq normaal kunnen reageren. Maar of ze zich dan nu aangesproken voelen is natuurlijk een tweede.. :redface:

Dikste wannabe in het spel: ....

Mooiste profiel foto van spelers: Ik hou erg van mooie plaatjes gemaakt door de grafische designers dus ik kan er wel 10 noemen. Echter is er geen mooier kunstwerk dan de PF van kjoenieman14.

Mooiste profiel foto van stammen: Talent!

Mooiste actie van de wereld: Zit al 5 minuten te staren naar een knipperende cursorstreep, er is echt nog bar weinig moois gebeurd. Maar ben benieuwd hoe de rest dit beleefd, wellicht vergeet ik wat!

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik hoop vooral wat meer van ons allemaal te zien!

Meest belovende stam voor de toekomst: Denk dat de huidige top 3 tevens ook de stammen zijn waar we nog meer van gaan zien komende tijd en het zullen moeten gaan uitvechten, kleine benoeming nogmaals naar Cara en Hodl.

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mijn lieve co's. <3 (48 uur bijna non stop munten meppen is een eenmalig iets btw xx)

Ik wil graag nog meedelen dat: Het is een wat mager, neutraal lijstje voor nu. Hopelijk over een paar weken anders. Ik kan het helaas nooit heel kort houden, ben je tot het einde gekomen, van harte. Ik hoop dat we er wat leuks van maken deze wereld en een beetje serieuze P&P gaan voeren op het AF. Kusjes D
 
Reactiescore
903
Beste speler: Te vroeg om hier een oordeel over te geven

Beste stam: Cult, loopt als een trein en de aanvallen die gedaan worden zijn bijna allemaal succesvol geweest. Mooie ligging met de gehele stam en verwacht dan ook nog wel mooie acties.

De beste stam speler: moeilijk te oordelen als er nog geen stammassa’s gegooid zijn. Je weet nu nog niet wie de carryers overal zijn.

Het grootste ego: Ik zelf, dan pak ik in ieder geval ook nog een award :cool:

Beste leider: /
Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam:
Blaze, een stam waar je tot heden nog niet veel over hebt gehoord, maar zij kunnen nog wel is de verrassing van W81 worden. Veel groei potentie en een mooie ligging.

Meest overschatte stam: Cult! Ja ik zet hier mijn eigen stam gewoon neer, waarom? Tegenstanders denken allemaal easy win voor jullie, maar we moeten het eerst waar zien te maken.

Meest overschatte speler: Woesteponytemmer, de verhalen die ik gehoord heb over het account/spelers dan verdiend dit account dit award. Staan te hoog in de ranking en ik denk dat ze ook snel zullen vallen.

Meest onderschatte speler: Los Bombaderos, een account met een mooie ligging en goede spelers, staan momenteel nog veel te laag in de ranking. Heb zeker 100% vertrouwen erin dat jullie de juiste weg blijven gaan!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Clickb*it wij zullen niet met elkaar overeen gaan komen

Mooiste spelers naam: .Ivar the boneless.

Mooiste stam naam: Order of Whispers a.k.a. Cult

Het tofste topic: Golden Awards, puur om het feit om een blik te krijgen van de wereld vanuit een perspectief van een ander.

Het domste topic: Praathoek

Favoriete forum poster: @lord-toms (Anders kreeg ik klappen)

Minst favoriete forum poster: @odv1 , manier waarop jij je eigen profileert op het AF is niet mijn stijl. Ieder z’n mening natuurlijk, maar bij deze ontvang jij hem. Wellicht dat dit in de toekomst zal veranderen?

Dikste wannabe met karaoke: @Klaveren Koning heeft nog steeds geen liedje gezongen :(

Dikste wannabe in het spel: @Clickb*it Meerdere werelden spelen om pp te farmen om uiteindelijk 1 wereld serieus te doen. De wereld die dan ‘’serieus’’ zou moeten zijn, maak je jezelf volledig belachelijk door de actie van gisteren. Meerdere co/spelers uit je stam staan niet achter jouw actie. MB spelers die weglopen van je, omdat je ze niet goed behandeld etc. Dus deze verdien jij op dit moment zeker!

Mooiste profiel foto van spelers: Call to Anguish
1630314455574.png

Mooiste profiel foto van stammen: Cult
1630314460617.png

Mooiste actie van de wereld: Massa op Braveheart met Kyuka samen! Tevens de blitz op Il Leone hoort hier ook bij. Aangezien er nog weinig mooie acties zijn geweest, kies ik voor de bovenstaande 2 acties.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Kyuka actief en leuk team om mee te spelen, staan altijd open om te helpen en hebben een leuke babbel!

Meest belovende stam voor de toekomst: Blaze!

Grootste blunder: Edeltrein klaarzetten om een blitz uit te voeren, om er uiteindelijk achter te komen dat je een uur ervoor alle troepen weg hebt gestuurd en je de trein niet meer kan sturen

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die dit spel speelt, het kost veel tijd en energie!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dit zijn toch wel mijn vaste maatjes: @pietyx @Daffy Duck @.Ivar The Boneless. @Dom Perignon

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik van jullie allemaal hou! En ik graag nog meer GA lijstjes voorbij zie komen!
 
Reactiescore
524
I WAAAAANT IT THAT WAAAAAYYYY
 
Reactiescore
2.062
Beste speler: Te vroeg om hier een oordeel over te geven

Beste stam: Cult, loopt als een trein en de aanvallen die gedaan worden zijn bijna allemaal succesvol geweest. Mooie ligging met de gehele stam en verwacht dan ook nog wel mooie acties.

De beste stam speler: moeilijk te oordelen als er nog geen stammassa’s gegooid zijn. Je weet nu nog niet wie de carryers overal zijn.

Het grootste ego: Ik zelf, dan pak ik in ieder geval ook nog een award :cool:

Beste leider: /
Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam:
Blaze, een stam waar je tot heden nog niet veel over hebt gehoord, maar zij kunnen nog wel is de verrassing van W81 worden. Veel groei potentie en een mooie ligging.

Meest overschatte stam: Cult! Ja ik zet hier mijn eigen stam gewoon neer, waarom? Tegenstanders denken allemaal easy win voor jullie, maar we moeten het eerst waar zien te maken.

Meest overschatte speler: Woesteponytemmer, de verhalen die ik gehoord heb over het account/spelers dan verdiend dit account dit award. Staan te hoog in de ranking en ik denk dat ze ook snel zullen vallen.

Meest onderschatte speler: Los Bombaderos, een account met een mooie ligging en goede spelers, staan momenteel nog veel te laag in de ranking. Heb zeker 100% vertrouwen erin dat jullie de juiste weg blijven gaan!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Clickb*it wij zullen niet met elkaar overeen gaan komen

Mooiste spelers naam: .Ivar the boneless.

Mooiste stam naam: Order of Whispers a.k.a. Cult

Het tofste topic: Golden Awards, puur om het feit om een blik te krijgen van de wereld vanuit een perspectief van een ander.

Het domste topic: Praathoek

Favoriete forum poster: @lord-toms (Anders kreeg ik klappen)

Minst favoriete forum poster: @odv1 , manier waarop jij je eigen profileert op het AF is niet mijn stijl. Ieder z’n mening natuurlijk, maar bij deze ontvang jij hem. Wellicht dat dit in de toekomst zal veranderen?

Dikste wannabe met karaoke: @Klaveren Koning heeft nog steeds geen liedje gezongen :(

Dikste wannabe in het spel: @Clickb*it Meerdere werelden spelen om pp te farmen om uiteindelijk 1 wereld serieus te doen. De wereld die dan ‘’serieus’’ zou moeten zijn, maak je jezelf volledig belachelijk door de actie van gisteren. Meerdere co/spelers uit je stam staan niet achter jouw actie. MB spelers die weglopen van je, omdat je ze niet goed behandeld etc. Dus deze verdien jij op dit moment zeker!

Mooiste profiel foto van spelers: Call to Anguish
Bekijk bijlage 30110

Mooiste profiel foto van stammen: Cult
Bekijk bijlage 30111

Mooiste actie van de wereld: Massa op Braveheart met Kyuka samen! Tevens de blitz op Il Leone hoort hier ook bij. Aangezien er nog weinig mooie acties zijn geweest, kies ik voor de bovenstaande 2 acties.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Kyuka actief en leuk team om mee te spelen, staan altijd open om te helpen en hebben een leuke babbel!

Meest belovende stam voor de toekomst: Blaze!

Grootste blunder: Edeltrein klaarzetten om een blitz uit te voeren, om er uiteindelijk achter te komen dat je een uur ervoor alle troepen weg hebt gestuurd en je de trein niet meer kan sturen

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die dit spel speelt, het kost veel tijd en energie!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dit zijn toch wel mijn vaste maatjes: @pietyx @Daffy Duck @.Ivar The Boneless. @Dom Perignon

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik van jullie allemaal hou! En ik graag nog meer GA lijstjes voorbij zie komen!

Bedankt voor de mooie benoeming.
 
Reactiescore
1.363
Beste speler: Te vroeg om hier een oordeel over te geven

Beste stam: Cult, loopt als een trein en de aanvallen die gedaan worden zijn bijna allemaal succesvol geweest. Mooie ligging met de gehele stam en verwacht dan ook nog wel mooie acties.

De beste stam speler: moeilijk te oordelen als er nog geen stammassa’s gegooid zijn. Je weet nu nog niet wie de carryers overal zijn.

Het grootste ego: Ik zelf, dan pak ik in ieder geval ook nog een award :cool:

Beste leider: /
Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam:
Blaze, een stam waar je tot heden nog niet veel over hebt gehoord, maar zij kunnen nog wel is de verrassing van W81 worden. Veel groei potentie en een mooie ligging.

Meest overschatte stam: Cult! Ja ik zet hier mijn eigen stam gewoon neer, waarom? Tegenstanders denken allemaal easy win voor jullie, maar we moeten het eerst waar zien te maken.

Meest overschatte speler: Woesteponytemmer, de verhalen die ik gehoord heb over het account/spelers dan verdiend dit account dit award. Staan te hoog in de ranking en ik denk dat ze ook snel zullen vallen.

Meest onderschatte speler: Los Bombaderos, een account met een mooie ligging en goede spelers, staan momenteel nog veel te laag in de ranking. Heb zeker 100% vertrouwen erin dat jullie de juiste weg blijven gaan!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Clickb*it wij zullen niet met elkaar overeen gaan komen

Mooiste spelers naam: .Ivar the boneless.

Mooiste stam naam: Order of Whispers a.k.a. Cult

Het tofste topic: Golden Awards, puur om het feit om een blik te krijgen van de wereld vanuit een perspectief van een ander.

Het domste topic: Praathoek

Favoriete forum poster: @lord-toms (Anders kreeg ik klappen)

Minst favoriete forum poster: @odv1 , manier waarop jij je eigen profileert op het AF is niet mijn stijl. Ieder z’n mening natuurlijk, maar bij deze ontvang jij hem. Wellicht dat dit in de toekomst zal veranderen?

Dikste wannabe met karaoke: @Klaveren Koning heeft nog steeds geen liedje gezongen :(

Dikste wannabe in het spel: @Clickb*it Meerdere werelden spelen om pp te farmen om uiteindelijk 1 wereld serieus te doen. De wereld die dan ‘’serieus’’ zou moeten zijn, maak je jezelf volledig belachelijk door de actie van gisteren. Meerdere co/spelers uit je stam staan niet achter jouw actie. MB spelers die weglopen van je, omdat je ze niet goed behandeld etc. Dus deze verdien jij op dit moment zeker!

Mooiste profiel foto van spelers: Call to Anguish
Bekijk bijlage 30110

Mooiste profiel foto van stammen: Cult
Bekijk bijlage 30111

Mooiste actie van de wereld: Massa op Braveheart met Kyuka samen! Tevens de blitz op Il Leone hoort hier ook bij. Aangezien er nog weinig mooie acties zijn geweest, kies ik voor de bovenstaande 2 acties.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Kyuka actief en leuk team om mee te spelen, staan altijd open om te helpen en hebben een leuke babbel!

Meest belovende stam voor de toekomst: Blaze!

Grootste blunder: Edeltrein klaarzetten om een blitz uit te voeren, om er uiteindelijk achter te komen dat je een uur ervoor alle troepen weg hebt gestuurd en je de trein niet meer kan sturen

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die dit spel speelt, het kost veel tijd en energie!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dit zijn toch wel mijn vaste maatjes: @pietyx @Daffy Duck @.Ivar The Boneless. @Dom Perignon

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik van jullie allemaal hou! En ik graag nog meer GA lijstjes voorbij zie komen!
Bedankt dat jij je beste friend niet eens benoemd :(
 
Reactiescore
1.019
Dikste wannabe in het spel: @Clickb*it Meerdere werelden spelen om pp te farmen om uiteindelijk 1 wereld serieus te doen. De wereld die dan ‘’serieus’’ zou moeten zijn, maak je jezelf volledig belachelijk door de actie van gisteren. Meerdere co/spelers uit je stam staan niet achter jouw actie. MB spelers die weglopen van je, omdat je ze niet goed behandeld etc. Dus deze verdien jij op dit moment zeker!

btw, hier reageerde ik op in het topic cf 2.0

en daarnaast heb ik ook de situatie over de cf besproken in de stamchat de avond van tevoren, en was eigenlijk de meerderheid gewoon positief. Er waren een paar tegen idd maar het merendeel stond ook gewoon achter het idee.
 
Reactiescore
1.380
btw, hier reageerde ik op in het topic cf 2.0

en daarnaast heb ik ook de situatie over de cf besproken in de stamchat de avond van tevoren, en was eigenlijk de meerderheid gewoon positief. Er waren een paar tegen idd maar het merendeel stond ook gewoon achter het idee.

Sommige waren het ermee eens maar vonden ook dat het terug moest he ;)
Daarin tegen waarom zou je het überhaupt doen op deze manier? Dat is gewoon vragen om gezeik wat niet nodig is.
 
Reactiescore
271
Zoekt gewoon een reden om te runnen.

Wanneer heeft leone ooit fatsoenlijk een wereld uitgespeeld?
Das al zolang geleden weet nie eens meer hoe het moet zeker?
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.752
Minder praten meer lijstjes aub
Hier is mijn boodschappenlijstje:
- Rietsuiker (2 pakjes)
- Frambalicious muesli (2 dozen)
- Tros bananen
- Appels van Pink Lady (6)
- Caramel siroop (1 klein flesje)
- Zakje chips (2 zakjes)

Hopelijk vind je het wat!
 
Reactiescore
524
Beste speler: @Rave Into Space , Mien is gewoon een hele goede speler, was aan t begin van 81 niet zo heel actief maar met de komst van den Corneef zijn we lekker bezig samen!

Beste stam: Cult. Erg sterke spelers die 'redelijk' samen kunnen werken, kleine stammassa's zien er goed uit, communicatie tussen de accounts kan soms wat beter, maar je moet altijd iets hebben om te leren!

De beste stam speler: Kan ik voor nu nog niet zeggen. Binnen Cult worden er door iedereen VV's aangenomen en is niemand beroerd om elkaar te helpen, wat dat betreft zijn we stamspelers. Voor nu kan ik bij geen enkel kamp nog een carry aanwijzen.

Het grootste ego
: Heb ik geen antwoord voor!

Beste leider: Hier wil ik graag 2 mensen benoemen welke me beide verrast hebben, dit zijn @Conceived by Communism & @Kyuka, Jordi en Melvin zijn beide enorm goede leiders, Melvin iets vaker met harde hand, maar Jordi probeert altijd een oplossing te vinden. Beide stijlen van leiden bevallen me wel!

Slechtste leider: x

Meest onderschatte stam: Ik vind voor nu niemand onderschat.

Meest overschatte stam: Cult, we worden veel te hard overschat, iedereen denkt dat we de wereld al gewonnen hebben, maar da is nie

Meest overschatte speler: x

Meest onderschatte speler: @xKarKiinos, Laurens is nog niet vaak genoemd, maar vind hem wel een enorm goede speler, welke steeds meer de leiding op zich neemt binnen team Kyuka.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Actieve @Rob. en actieve @Cacturne zou ik graag nog wel eens mee willen maken, verder vind ik het ook altijd fijn als ik bij een @Kaizer Dan1el of @Vleesje zit.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @We Like Hot Chicks, ik zou me doodergeren als ik met zo iemand vast in een stam zou zitten, elke keer die verhalen op t AF, dat mag best wat minder van mij.

Mooiste spelers naam: @The Greedy Misanthropist vind ik wel een mooie naam!

Mooiste stam naam: Order of Whispers, ofwel Cult

Het tofste topic: GA

Het domste topic: Top/Flop stammen, hier worden altijd persoonlijke beledigingen gemaakt etc. vind ik nooit erg chill om te lezen ook.

Favoriete forum poster: @rikkert1234, altijd sterk onderbouwd, hier kan je niet tegen in gaan want je weet van te voren al dat je verliest in een discussie met Rik, daarom vind ik die post altijd fijn om te lezen. @Istari samen met @Boy Meets World maakt de maandag in ieder geval een stuk beter.

Minst favoriete forum poster: Hier kan ik er teveel plaatsen

Dikste wannabe op het forum: @We Like Hot Chicks

Dikste wannabe in het spel: @Goth Angel........

Mooiste profiel foto van spelers:
1630401316301.png

Vind deze van @The Bloody Butcher wel mooi!!

Mooiste profiel foto van stammen:

1630401276810.png

Dit is ook wel een mooi stamplaatje!

Mooiste actie van de wereld: Er zijn nog weinig tot geen echte noemenswaardige acties geweest.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Crossroads of Chaos, Mente is net begonnen bij ons op Rave into Space, maar is een erg snelle leerling en gaat nog veel goeds laten zien!

Meest belovende stam voor de toekomst: Cult, ik denk met de phalanxen hoe we ze nu hebben liggen, dat we een mooie toekomst tegemoet gaan!

Grootste blunder: x

Voor wie heb je nu echt respect
: Iedereen binnen Cult, vooral @TasmanianDevil

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @NachtFritz, @Boarders of Brutality, @Curiosity, @Burger, @Rara Est Fides. & @Calamus Incendium.

Ik wil graag nog meedelen dat: @Conceived by Communism VERGEET NOOIT MEER GOEDEMORGEN TE ZEGGEN AUB




GROETEN!!!!
 
Reactiescore
1.752
Iemand had de laatste jonagolds voor mijn neus weggekaapt dus ik ben overgeschakeld op Pink Lady, die zijn zoet en sappig zoals ik

 
Bovenaan