Golden Awards

Reactiescore
1.918
Ik ben Adelbrecht van Bourgondië,
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
jantje
 
Reactiescore
736
Ze zijn ook toegestaan. Jij zegt zelf voor de grap? Hij zegt openlijk dit liever niet te hebben, dan kan dit toch gevolgd worden?

Toen was dit niet bekend en waren de woorden nog steeds dat voornamen toegestaan zijn, dus dat ze er dan niks aan doen :)
 
Reactiescore
2.064

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Beste leider: Hier wil ik graag 2 mensen benoemen welke me beide verrast hebben, dit zijn @Conceived by Communism & @Kyuka, Jordi en Melvin zijn beide enorm goede leiders, Melvin iets vaker met harde hand, maar Jordi probeert altijd een oplossing te vinden. Beide stijlen van leiden bevallen me wel!

Ik wil graag nog meedelen dat: @Conceived by Communism VERGEET NOOIT MEER GOEDEMORGEN TE ZEGGEN AUB

Voor wie heb je nu echt respect: Er zijn zoveel mensen die ik hier zou kunnen benoemen. Allereerst, dictator Jordi @Conceived by Communism voor het bouwen en bij elkaar houden van de stam, heel aardig persoon die vaak tijd vrijmaakt om naar je te luisteren. John, @TasmanianDevil , al een tijdje een nieuwe functie binnen de stam en vult die perfect op. Jurriën, @Vanquisher. voor het uitzoeken hoe je dat event optimaal kan spelen, je moet er maar zin in hebben om daar tijd aan te besteden! En natuurlijk mijn eigen team, wat een toppertjes zitten daar! Vooral Albert en Henk Veerman doen het goed (ooh en ik vergeet de nieuwe co Mathilde). Als laatste Max van Unagi, trouwe DU dat je bent :p (ik ben even je AF account vergeten dus voordat ik de verkeerde tag haha)

Beste leider: Jordi. Chille gast die altijd de rust bewaard. Leidt deze stam van 5 mensen of het een heuse topstam van W30-W45 is waarbij je meer moet doen dan enkel boosten en edelspammen.

Mooiste spelers naam: Noire, wat is dit @Conceived by Communism?

Favoriete forum poster: Conceived by Communism

Bedankt allemaal voor de nominaties, heel leuk om te lezen! Zoals beloofd kom ik ook met een GA lijst, deze komt er dit weekend aan! :)

Excuus Corné, ik heb het nu netjes gedaan, toch??
 
Reactiescore
2.064
Bedankt allemaal voor de nominaties, heel leuk om te lezen! Zoals beloofd kom ik ook met een GA lijst, deze komt er dit weekend aan! :)

Excuus Corné, ik heb het nu netjes gedaan, toch??

Schiet op maat
 
Reactiescore
383
nee iedereen vragen voor fusie en aanbiedingen doen, daarna groot worden en vv naar team Kayuka. Before ik gerekt word

Sounds like a plan. Moet je wel eerst nog AAO voor de helft wegspelen
 
Reactiescore
237
Beste speler:

De beste speler van deze wereld is imo nog niet aan te wijzen. Dit zal later vast naar voren komen als de grotere gevechten echt gaan beginnen.

Beste stam:

Tot nu toe moet ik zeggen Cult, puur op de sterkte van spelers die in deze stam zitten. Kan er moeilijk omheen dat ze de favoriet zijn deze wereld te gaan winnen.

De beste stam speler:

WoestePonyTemmer, goed team die zonder problemen alles geeft wat er nodig is. Top om die in een stam te hebben.

Het grootste ego:

@Confusion , de beste man vind zichzelf heel wat. Terwijl hij eigenlijk niet zoveel heeft laten zien. Je laten recappen door een andere stam is nou niet echt iets om stoer over te gaan doen. 1 dorpje op block ok zetten was bijna genoeg om zichzelf te nomineren als beste deffer van TW.nl

Beste leider:

@The Greedy Misanthropist , enorm onder de indruk van Daniel. De rust zelve in vervelende situaties en staat op als het nodig is.

Slechtste leider:

-

Meest onderschatte stam:

CARA, deze gasten liggen al bijna een week inmiddels non-stop onder vuur. En hoe ze stand houden is bewonderingswaardig. Ook offensief genoeg laten zien en niet bang om tegen een grotere tegenstander te knallen. Respect voor jullie!

Meest overschatte stam:

Denk dat er nu nog geen stammen overschat worden. Wellicht later dat stammen blijken tegen te vallen gedurende de wereld. Maar tijd zal het leren.

Meest overschatte speler:

Against all Odds, sorry stamgenoot maar deze wereld komt het nog niet echt uit de verf. Hopelijk kan er goed herstel komen in het vervolg van de wereld en kunnen jullie laten zien hoe jullie werkelijk kunnen spelen.

Meest onderschatte speler:

Hier kan ik ook nog geen speler noemen. Er is nog te weinig gebeurd om een goede indruk achter te laten als "onderschatte speler".

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ik kan met (bijna) iedereen spelen, ik ben de moeilijkste niet.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

-

Mooiste spelers naam:

The Bloody Butcher

Mooiste stam naam:

BuyTheDip, prima financieel advies

Het tofste topic:

Spotprenten, heerlijk die mememaandag!
en @lord-toms, wanneer komt er een vervolg op het Mid-game verwachtingen topic?!

Het domste topic:

Met welke 10. Ze noemen me toch niet :eek:

Favoriete forum poster:

@Istari, kan niet anders!

Minst favoriete forum poster:

@Confusion

Dikste wannabe op het forum:

-

Dikste wannabe in het spel:

-

Mooiste profiel foto van spelers:

Kyuka

Mooiste profiel foto van stammen:

Blaze

Mooiste actie van de wereld:

Had de mooiste actie kunnen zijn, het aanvallen early game van Los Bombarderos. Wereld wellicht heel anders kunnen lopen als dit account gebroken had kunnen worden.

Voor de rest is de blitz op Il Leone een hele slimme zet geweest van CTA en RIS. Moment van gezeik gebruikt om even te knallen. Slim gedaan.

Meest belovende speler voor de toekomst:

@On The Edge, is hier gestart als MB maar laat zien echt wel goed te kunnen spelen. Toffe gast en fijn om erbij te hebben. Ben benieuwd wat er nog meer in het vat zit.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Cult, gewoon de favoriet om deze wereld te gaan winnen. Hier liggen dan ook gewoon de grootste verwachtingen.

Grootste blunder:

Oei... Deze wereld nog geen blunder gehad eigenlijk. Mocht dit nog gebeuren vul ik hem wel ff aan :p

Voor wie heb je nu echt respect:

Respect voor iedereen, geen echte uitzonderingen hier.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn Co's, top team!

Ik wil graag nog meedelen dat:

De Keizer weer terug is. Voor al uw LOTR weetjes, feitjes en meme's, stuur even een pm naar Arithmetic.
 
Reactiescore
677
Ik moet er toch maar weer aan geloven hier een lijstje te posten.

Beste speler: De beste speler van deze wereld moet mijn inziens deze nominatie verdienen met de acties die nog gaan komen, er is nog weinig actie geweest en er zijn geen accounts die eruit springen qua kwaliteit.

Beste stam: Talent is niet de beste stam, Blaze is niet de beste stam en TAC is het ook niet; logischerwijs blijft er maar één stam over die deze nominatie wel verdient. Cult heeft vanaf moment 1 op deze wereld het meeste laten zien en heeft een stam met veel goede spelers en accounts met goede liggingen neer gelegd.

De beste stam speler: Hier ga ik toch het account leonarmy in het zonnetje zetten. Relatief onbekende spelers die de verwachtingen iedere keer toch maar waarmaken en zich altijd voor de volle 100% inzetten. Ik kende jullie zelf ook nog niet voor deze wereld, maar mijn complimenten voor hoe jullie deze wereld hebben aangepakt!

Het grootste ego: Ik laat me liever niet in negatieve zin uit over andere spelers binnen de community.

Beste leider: @The Bloody Butcher, zowel op het account als in de stam neemt hij altijd een leidende rol op zich. Niet iedereen kan zijn directe manier van communiceren accepteren, maar uiteindelijk is het altijd wel fijn dat iemand geen blad voor de mond neemt en gewoon zegt waar het op staat. Ik kan alleen maar mijn complimenten geven voor hoe hij TAC heeft opgezet en gebracht tot waar het nu is.

Meest onderschatte stam: HODL en CARA. Jullie verdienen beiden een nominatie hier vanwege de taaie weerstand die jullie bieden tegen grote overmacht.

Meest overschatte stam: TAC, stelletje noobs die er geen klote van kunnen. Weten alleen de aanvalsknop te vinden wanneer er interns te fixen zijn en laten verder maar bar weinig zien ;)

Meest overschatte speler: Absoluut niets persoonlijk, maar WoestePonyTemmer waar blijven die vijandelijke overnames?

Meest onderschatte speler: Ik vind dat @The Greedy Misanthropist en zijn team toch aardig lang stand houden in een ware underdog positie.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik sta open voor iedereen die inzet levert voor dit spel, maar het tegelijkertijd niet té serieus neemt. Gezellige gesprekken en wat grappen onderling kan ik alleen maar appreciëren.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Het zou kunnen dat het komt doordat we fronten, maar ik heb geen lekker gevoel bij de jongens van Kyuka. Jullie nemen het spelletje naar mijn mening iets té serieus (ook iets wat voor jullie spreekt overigens) terwijl ik juist graag fanatiek ben in het spel zonder op elkaar te zeuren. Ik hoop echter dat dit nog gaat komen en dat er memes over onze acties op elkaar gepost kunnen worden.

Mooiste spelers naam: Rave into Space. Stond ik maar op een rave ipv dat ik mijn tijd verdeed met dit kut spel.

Mooiste stam naam: TOSS A COIN TO YOUR WITCHER O' VALLEY OF PLENTY!

Het tofste topic: Spotprenten wat op deze wereld extra activiteit is ingeblazen door @Istari. Ik vind het geweldig om te zien hoe onze spotprenten spam op w79 hiertoe heeft geleid. Jammer dat @Schou067 niet zo actief meer is op deze wereld.

Favoriete forum poster: Iedereen die de moeite doet om een inhoudelijke bijdrage te leveren.

Minst favoriete forum poster: @NachtFritz oprecht niets tegen jou Frits, maar maak jij er een full time job van om het oneens te zijn met mij ofzo :oops: Ik vind het vrij frustrerend en onnodig dat jij altijd maar het laatste woord moet hebben en dat wij twee altijd maar in zinloze discussies moeten belanden.

Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind de profielfoto van ons aller Flekske (@Clickb*it) toch wel mooi

Mooiste profiel foto van stammen: Ik ga nog een mooie voor TAC ontwerpen, geef me wat tijd ;)

Mooiste actie van de wereld: Bij 400k punten een dikke massa plannen met alle toeters en bellen erop op onze buurman plannen, om vervolgens bij de scoutwave 15 incs te krijgen. Dit bleken rode bijltjes te zijn, waaronder meerdere tijdens de nachtbonus. Heb een nachtje moeten doorhalen, maar uiteindelijk wel alle OFF van de tegenstander weten te blocken en er moeiteloos overheen weten te rollen. Niet veel om over op te scheppen, maar een beter resultaat hadden wij ons eerlijk gezegd niet kunnen wensen

Grootste blunder: Verleid worden om w81 te starten. Gelukkig heb ik een top team waarop ik kan bouwen <3

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die een beroep doet op zijn artistieke vrijheid en een spotprent post.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's zijn goed, maar het schijnt dat mijn vriendin nog beter is. Tot op heden iedere keer dat ik incs kreeg wakker geworden door haar en zelfs een keer van haar mogen deffen terwijl ze in bed lag. WAT EEN TOPPER!

Ik wil graag nog meedelen dat: AlbinoPino top, odv1 flop
 
Reactiescore
473
Minst favoriete forum poster: @NachtFritz oprecht niets tegen jou Frits, maar maak jij er een full time job van om het oneens te zijn met mij ofzo :oops: Ik vind het vrij frustrerend en onnodig dat jij altijd maar het laatste woord moet hebben en dat wij twee altijd maar in zinloze discussies moeten belanden.

Het is niet zo zeer dat ik enkel op jou reageer hoor, dat doe ik op iedereen op elk fora als ik me bezighoud met de wereld.

Je kan moeilijk verwachten dat je geen reactie krijgt als je hier een poging komt doen om P&P te voeren.
 
Bovenaan