Golden Awards

Reactiescore
449
Beste speler: @Rave Into Space Zonder twijfel dominate dit account de ranglijst van aanvaller/ondersteuner, ook hoor ik persoonlijk genoeg over de bespelers hierop en de skills dat ze bezitten (@Curiosity niets over jou Jeroen sorry xx) en heb ik ze al serieus pittige times en anti snipes zien zetten. Kan dit account ooit zelfs nat gaan?
The fuck Anthony????? Ik raak de meeste zieke timings, alleen heb ik toevallig altijd lagg als ik op sturen klik?? Kekwait
 
Reactiescore
449
Beste speler: Dit is een lastige gezien ik hier meerdere accounts en spelers kan neerzetten, maar ik ga voor: Damien. Denk dat Damien zich wel bewezen heeft op deze, en voorgaande werelden. Natuurlijk, de -100 meme van W73 is nog steeds levende maar tegenwoordig zou deze jongen dat niet meer overkomen als hij tijd heeft om te deffen, wat hij toen geen eens had. Mien timed als een god, sniped als een god en heeft het zelfvertrouwen van een god. Edels op minder dan 5ms van de antisnipe of clear zetten en hij spuugt op je en noemt je een pleb, terecht in mijn geval trouwens. Een van de besten op .nl momenteel zou ik zeggen. Andere honourable mentions hier zijn William, Kyuka (Melvin,Daniël,Nordin,Lau) & .Bugs Bunny.(John,Lukas,Piet,Tom,Michiel)

Beste stam: Zonder twijfel: Cult. Misschien ben ik bias gezien ik er zelf inzit, maar ik heb oprecht niet het gevoel dat de alliantie Cult aan zou kunnen, al was de motivatie en activiteit er. Dit moge misschien bestempeld worden als grootheidswaanzin maar ik betwijfel ten zeerste wat de argumenten hiertegen zouden zijn, buiten de onzin die al genoemd is. Natuurlijk, alliantie had veel meer kunnen zijn/worden, maar ze hebben gekozen voor deze opzet met flopaccounts als Ponytemmer en te blijven met zoveel accounts in 3 verschillende stammen. Denk dat het gemiddelde skill niveau op Cult accounts ook wel wat hoger ligt, ook al verziek ik die op RIS weer met mijn tekortschietingen.

De beste stam speler: Moge misschien controversieel zijn, maar ik nomineer hier mijn eigen account voor: Rave Into Space. Het account heeft altijd het doel gehad om te fungeren als een stamaccount, centrale ligging, top ODS momenteel, het spreekt allemaal wel boekdelen lijkt me in dit opzicht. Tevens doet geen enkel Cult account momenteel onder voor RIS, en denk ik dat bij de alliantie accounts als Leonarmy hier ook benoemd hadden kunnen worden. Ook wil ik hier Tom (CBC) & Burger nog benoemen voor hun floatwerk, zover dit nodig is binnen Cult.

Het grootste ego: I mean, het is lastig hier niet Melvin neer te zetten puur omdat het Melvin is, maar ik ga voor Martijn van Against All Odds. De posts op het AF zijn over het algemeen best wel lachwekkend. “Als we meer motivatie hadden zou we jullie verslaan”. Yeah right, ga eerst maar eens front pakken maat.

Beste leider: Easy keuze hier: Jordi. Jordi, Jordi, Jordi, op W76 was hij al een feilloze leider voor Tyrant, hier doet hij het gladjes over en met een schep of drie erbovenop. Niks anders over te zeggen, als Jordi in je premade leiding is, kom ik wel PP spenden, want dan weet ik dat het goedkomt. Tevens doen Lau & John ook top werk als leiding <3

Slechtste leider: Ik weet niet of er echt een slechtste leiding is, ik heug me situaties in eerdere momenten van de wereld (Leone CF bij RIS bijv) die ook gewoon netjes werden opgelost uiteindelijk, dus wil niet hier maar de alliantie leiding neergooien zonder echt harde reden. We laten hem dus even open voor nu!

Meest onderschatte stam: Ik ga hier voor TAC. In het begin van de wereld dacht niemand dat er echt tegenstand ging komen vanuit dat groepje in het noorden maar ze liggen nu toch maar mooi met 5 accounts te fronten tegen Cult. Ik ken accounts als Leonarmy wel vaagjes van CL26, maar ze doen het beter dan verwacht. De laatste massa hebben ze redelijk wat verliezen geleden, maar de moeite was er duidelijk wel ingestoken om recaps en def goed te zetten overal.

Meest overschatte stam: Easy, Cult. Iedereen roept altijd maar dat wij hier in easymode de wereld wel even gaan winnen, of al gewonnen zouden hebben, onzin als je het mij vraagt. We zijn er nog lang niet. Desondanks hoor ik al sinds de tweede week van de wereld (toen alle 5 accounts er lagen) dat dit niet te verliezen is voor Cult, maar dat hoorde ik op W76 ook over Tyrant, dus ach. Tikkeltje zout dan maar.

Meest overschatte speler: I mean, WoestePonyTemmer. Er waren toch wel verwachtingen die een stuk hoger waren dan breken, runnen en je alliantie in de steek laten lijkt me. Ik mag hopen dat ze op W83 (waar ze schijnbaar heen zijn gevlucht) meer moeite erin zullen steken en niet hun stam/alliantie zo in de steek gaan laten! Foei, foei.


Meest onderschatte speler: Hmmm, ook hier zijn wel meerdere accounts te noemen maar ik ga voor: Los Bombarderos*. Het zag er in het begin toch wel heel slecht uit voor Bomba, de eerste echte massa achtige poging vloog op hun, er vielen wat verliezen te betreuren, spelers op het account zoals Aaron stopten ermee, maar toch staat het account er nog steeds en is het klaar voor de echte eindstrijd van deze wereld, wie weet wat ze nog kunnen gaan betekenen…

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik benader dit even puur op account basis van de alliantie. Mijn keuze valt dan op DontW8Run. Dit lijkt me toch wel een zeer capabel account, ken de spelers zelf niet maar heb wel over de Tim erop gehoord.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Onze resident runners WoestePonyTemmer. Spreekt voor zich, nubs.

Mooiste spelers naam: Hmmm ondanks dat ik Noire nog steeds een mooiere naam vind ga ik voor Conceived By Communism.

Mooiste stam naam: Obviously Jeroens IJsfabriek. Het is toch wel uitgegroeid tot meer dan een meme ondertussen. Dit was stiekem ook in de running voor stamnaam, maar helaas werd het dankzij Jordi Cult. Ik eis reeds een herstemming.

Het tofste topic: Toen Bram er nog was Spotprenten. Nu is het forum wat minder levendig en is het enige echte topic waar leuke content gepost word het GA topic..

Het domste topic: Een topicske van ons Chris: Het aandeel van Steven. Steven is een topper, snap niet waarom zoveel mensen hem haten, maarja haters gonna hate.

Favoriete forum poster: Onze verloren vlaamse broeder met 3 (lekkere) zussen... Bram/Istari. F in chat.

Minst favoriete forum poster: Sorry maar We Like Hot Chicks. Chrissie, ik houd van je, maar je post echt de meest grote bullshit op het AF van wie dan ook, preach.

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
1639301565185.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1639301579077.png
Mooiste actie van de wereld: Ik heb natuurlijk niet alles meegekregen gezien ik best een tijd weg ben geweest van TW, maar ik vind het oprecht wel humor hebben hoe Pony in elkaar gedonderd is in een fractie van tijd.

Meest belovende speler voor de toekomst: Gezien we al in de endgame zitten is dit een lastige om nog te benoemen maar laat ik zeggen dat ik nog wel meer van Conceived By Communism verwacht. Anders is rang 1 toch echt voor RIS vrees ik???

Meest belovende stam voor de toekomst: Ook hiervoor zijn we al telaat in de wereld, maar ik denk dat Toss A Coin wel de meeste resistance gaat geven tegen de Cult trein.

Grootste blunder: Optellen wat ik aan PP heb gespendeerd deze wereld al, god wat een slecht idee was dat..

Voor wie heb je nu echt respect: Damien, vaste co, top speler en top mens.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: De mensen van team RIS, Frank, Thorsten, Corné, Lau, John, Jordi & Joppe.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik het beste ijs van Europa maak, dont @ me. Oh ja en Mente flop, Giovanni top.
 
Reactiescore
524
leuke lijst
 
Reactiescore
5.686
Goed onderbouwd lijstje, top.
 
Reactiescore
1.380
Ik zie AAO exact dezelfde dingen zeggen als toen hij onderuit ging op 71 LMAO

Zekers je hebt 100% gelijk wat een kennis wat jij hebt niet normaal.

Het grootste ego: I mean, het is lastig hier niet Melvin neer te zetten puur omdat het Melvin is, maar ik ga voor Martijn van Against All Odds. De posts op het AF zijn over het algemeen best wel lachwekkend. “Als we meer motivatie hadden zou we jullie verslaan”. Yeah right, ga eerst maar eens front pakken maat.

Als er een geen ego heeft ben ik het wel maar goed leer me eerst kennen voor je zoiets zegt. Denk de spelers in Cult die mij kennen dit wel beamen. Ik ben maar een matige speler enige verschil is dat ik inzet heb en vaak tactiek wel doorheb en pp kan gebruiken. Qua deffen en timen ben ik matig dus weet niet waar je dat ego vandaan haalt maar goed. Posts op het forum zijn gewoon goed en waar het om gaat. Dat mensen moeite hebben met de waarheid is iets van alle tijden.

Dat wij geen front hebben heeft hele andere redenen. Ten eerste omdat een bepaalde buurman alleen maar om dorpen zat te zeiken ipv eens met de stam mee te gaan. Omdat wij met minder man zijn en toch een massa kunnen koppen voor jullie zijn wij zeer defensief en staat alles bij een bepaalde speler dan kan je moeilijk zelf front pakken als alle def bij andere staan daarbij heb ik lang genoeg gezeurd toen het team weer compleet was dat we front wouden hebben.

Weet je wat het hele probleem is van dit spel? En je leest het ook al dat er geen wereld meer leuk of goed is. Dat komt doordat de meeste mensen samen spelen zoals jullie nu doen. Dat er accounts zijn met 10 man zodat het spammen enz. en het 24/7 online moeten zijn geen probleem is voor de harde kern, maar wel voor de rest die er moeite mee hebben om 3 man te krijgen op een account. Die hebben geen zin om 24/7 online te zijn en het echte leven op te geven. Daar gaat het spel aan kapot en aan spelers zoals jij en zo kan ik er nog een hoop opnoemen die alleen maar spelers afzeiken op het forum ipv het accepteren of eens goed te lezen wat ze zeggen. Meeste van jullie klappen met zijn 10en op iemand die gewoon de waarheid zegt hoe het gegaan is en trappen hem de grond in. Teamgenoten en stamspelers bevestigen gewoon wat ik gezegd heb en zo is het ook. Als wij gewoon de activiteit hadden gehad hadden we jullie gewoon kunnen verslaan. Of het ook gebeurd zou zijn is een 2e.

Enige wat ik jullie mee kan geven en dat zullen jullie toch niet doen is dat jullie moeten stoppen met stoer doen en elkaar in de kont kruipen en duimpjes geven en iedereen gewoon in zijn waarde laten en niet de grond in trappen en ook eens niet altijd bij elkaar komen en werelden spelen.
TW gaat kapot door spelers zoals jullie en ik ben er ook door gestopt puur door jullie gezeik wat nergens op slaat.

Succes verder en ik hoop voor toekomstige werelden dat jullie eens met respect op het forum schrijven anders zijn jullie dadelijk de enige nog wie dit spel spelen. Ik geniet nu al van de vrije tijd en Innogames zal wel balen nu er geen geld meer komt van mij ;). Aan iedereen die wel netjes en fair is bedankt voor het samenspelen en zeker aan mijn laatste stam genoten Bloody butcher, Tim van Dont8run, leonarmy, Arithemic en Greedy. Helaas hebben wij geen alliantie gevormd in het begin dan had het misschien nog leuk kunnen zijn met genoeg activiteit. Anyway bedankt voor mijn laatste wereld was fun.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Zekers je hebt 100% gelijk wat een kennis wat jij hebt niet normaal.



Als er een geen ego heeft ben ik het wel maar goed leer me eerst kennen voor je zoiets zegt. Denk de spelers in Cult die mij kennen dit wel beamen. Ik ben maar een matige speler enige verschil is dat ik inzet heb en vaak tactiek wel doorheb en pp kan gebruiken. Qua deffen en timen ben ik matig dus weet niet waar je dat ego vandaan haalt maar goed. Posts op het forum zijn gewoon goed en waar het om gaat. Dat mensen moeite hebben met de waarheid is iets van alle tijden.

Dat wij geen front hebben heeft hele andere redenen. Ten eerste omdat een bepaalde buurman alleen maar om dorpen zat te zeiken ipv eens met de stam mee te gaan. Omdat wij met minder man zijn en toch een massa kunnen koppen voor jullie zijn wij zeer defensief en staat alles bij een bepaalde speler dan kan je moeilijk zelf front pakken als alle def bij andere staan daarbij heb ik lang genoeg gezeurd toen het team weer compleet was dat we front wouden hebben.

Weet je wat het hele probleem is van dit spel? En je leest het ook al dat er geen wereld meer leuk of goed is. Dat komt doordat de meeste mensen samen spelen zoals jullie nu doen. Dat er accounts zijn met 10 man zodat het spammen enz. en het 24/7 online moeten zijn geen probleem is voor de harde kern, maar wel voor de rest die er moeite mee hebben om 3 man te krijgen op een account. Die hebben geen zin om 24/7 online te zijn en het echte leven op te geven. Daar gaat het spel aan kapot en aan spelers zoals jij en zo kan ik er nog een hoop opnoemen die alleen maar spelers afzeiken op het forum ipv het accepteren of eens goed te lezen wat ze zeggen. Meeste van jullie klappen met zijn 10en op iemand die gewoon de waarheid zegt hoe het gegaan is en trappen hem de grond in. Teamgenoten en stamspelers bevestigen gewoon wat ik gezegd heb en zo is het ook. Als wij gewoon de activiteit hadden gehad hadden we jullie gewoon kunnen verslaan. Of het ook gebeurd zou zijn is een 2e.

Enige wat ik jullie mee kan geven en dat zullen jullie toch niet doen is dat jullie moeten stoppen met stoer doen en elkaar in de kont kruipen en duimpjes geven en iedereen gewoon in zijn waarde laten en niet de grond in trappen en ook eens niet altijd bij elkaar komen en werelden spelen.
TW gaat kapot door spelers zoals jullie en ik ben er ook door gestopt puur door jullie gezeik wat nergens op slaat.

Succes verder en ik hoop voor toekomstige werelden dat jullie eens met respect op het forum schrijven anders zijn jullie dadelijk de enige nog wie dit spel spelen. Ik geniet nu al van de vrije tijd en Innogames zal wel balen nu er geen geld meer komt van mij ;). Aan iedereen die wel netjes en fair is bedankt voor het samenspelen en zeker aan mijn laatste stam genoten Bloody butcher, Tim van Dont8run, leonarmy, Arithemic en Greedy. Helaas hebben wij geen alliantie gevormd in het begin dan had het misschien nog leuk kunnen zijn met genoeg activiteit. Anyway bedankt voor mijn laatste wereld was fun.
Slaat precies de spijker op zijn kop, amen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Zekers je hebt 100% gelijk wat een kennis wat jij hebt niet normaal.



Als er een geen ego heeft ben ik het wel maar goed leer me eerst kennen voor je zoiets zegt. Denk de spelers in Cult die mij kennen dit wel beamen. Ik ben maar een matige speler enige verschil is dat ik inzet heb en vaak tactiek wel doorheb en pp kan gebruiken. Qua deffen en timen ben ik matig dus weet niet waar je dat ego vandaan haalt maar goed. Posts op het forum zijn gewoon goed en waar het om gaat. Dat mensen moeite hebben met de waarheid is iets van alle tijden.

Dat wij geen front hebben heeft hele andere redenen. Ten eerste omdat een bepaalde buurman alleen maar om dorpen zat te zeiken ipv eens met de stam mee te gaan. Omdat wij met minder man zijn en toch een massa kunnen koppen voor jullie zijn wij zeer defensief en staat alles bij een bepaalde speler dan kan je moeilijk zelf front pakken als alle def bij andere staan daarbij heb ik lang genoeg gezeurd toen het team weer compleet was dat we front wouden hebben.

Weet je wat het hele probleem is van dit spel? En je leest het ook al dat er geen wereld meer leuk of goed is. Dat komt doordat de meeste mensen samen spelen zoals jullie nu doen. Dat er accounts zijn met 10 man zodat het spammen enz. en het 24/7 online moeten zijn geen probleem is voor de harde kern, maar wel voor de rest die er moeite mee hebben om 3 man te krijgen op een account. Die hebben geen zin om 24/7 online te zijn en het echte leven op te geven. Daar gaat het spel aan kapot en aan spelers zoals jij en zo kan ik er nog een hoop opnoemen die alleen maar spelers afzeiken op het forum ipv het accepteren of eens goed te lezen wat ze zeggen. Meeste van jullie klappen met zijn 10en op iemand die gewoon de waarheid zegt hoe het gegaan is en trappen hem de grond in. Teamgenoten en stamspelers bevestigen gewoon wat ik gezegd heb en zo is het ook. Als wij gewoon de activiteit hadden gehad hadden we jullie gewoon kunnen verslaan. Of het ook gebeurd zou zijn is een 2e.

Enige wat ik jullie mee kan geven en dat zullen jullie toch niet doen is dat jullie moeten stoppen met stoer doen en elkaar in de kont kruipen en duimpjes geven en iedereen gewoon in zijn waarde laten en niet de grond in trappen en ook eens niet altijd bij elkaar komen en werelden spelen.
TW gaat kapot door spelers zoals jullie en ik ben er ook door gestopt puur door jullie gezeik wat nergens op slaat.

Succes verder en ik hoop voor toekomstige werelden dat jullie eens met respect op het forum schrijven anders zijn jullie dadelijk de enige nog wie dit spel spelen. Ik geniet nu al van de vrije tijd en Innogames zal wel balen nu er geen geld meer komt van mij ;). Aan iedereen die wel netjes en fair is bedankt voor het samenspelen en zeker aan mijn laatste stam genoten Bloody butcher, Tim van Dont8run, leonarmy, Arithemic en Greedy. Helaas hebben wij geen alliantie gevormd in het begin dan had het misschien nog leuk kunnen zijn met genoeg activiteit. Anyway bedankt voor mijn laatste wereld was fun.
Naast een ego ook nog een runner haha

Noob
 
Reactiescore
5.686
Bovenaan