Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Het is weer zover. Tijd om lijstjes te droppen.
Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:

Beste speler: .Da Vinci, Do Not Eat Yellow Snow & Schedel. Deze drie accounts zijn qua potentie voor mij de beste accounts. Er steekt naar mijn mening nog niet echt een account er met kop en schouder boven uit of het is tegen niet noemenswaardige tegenstand. Daarom dat ik deze drie accounts benoem.


Beste stam: Kun je ons als GWAMM zijnde ons als beste stam beschouwen terwijl we realistisch bezien gewoon veel gerecruit hebben? Naar mijn mening niet. Early al een paar zwakke schakels gehad en we hebben (zeker vergeleken met Looney) een aantal accounts die nog flink wat te bewijzen hebben door het feit dat ze onbekend zijn of dat hun ervaring tamelijk gedateerd is. Terwijl bij Looney de accounts wel de klappen van de huidige zweepslagen op Tribalwars kennen.

Maar maakt dat Looney dan ook de beste stam? Je zou kunnen zeggen dat ze het decent doen met maar vijf accounts. Maar om ze dan als beste stam te nomineren gaat natuurlijk weer te ver.

De stam Chaos die echter begint te verdwijnen van de kaart is dat ook allerminst. Net zoals POG of VKG. Dat maakt dan ook dat ik hiervoor geen enkele stam ga nomineren.


De beste stam speler: Dat is voor mij Jelle namens onze stam. Heeft zich snel weten te settelen en heeft al meerdere malen aangetoond klaar te staan voor anderen. Ook team. Da Vinci en mijn medespelers hebben op elk hun eigen manier al goed bijgedragen aan het stam gebeuren.

Extern nomineer ik Supergirl die zich opofferde en heeft opgeofferd voor zijn stamgenoten.


Het grootste ego: Simpelweg Mats door zijn hautaine houding met betrekking tot het vermeende lekken/spioneren wat gedaan werd door Nicolas @.sleepwell .


Beste leider: Qua intern doen Dennis en Nicky zeer hun best. Daarnaast krijg ik de lach in mijn gezicht wanneer ik onze pitbull Kevin in actie zie. Nu nog een keer echt doorbijten en hij wordt de beste.

Hoewel niet altijd eens met hun beleid of standpunt verwoorden Jodi @StereoSystem en Kyle @Absurd. goed de standpunten van Looney met betrekking tot de te volgen koers.

Slechtste leider: Allereerst als ik naar onszelf kijk dan stelde ik een tweetal weken terug de vraag wie onze leiding was en hoorde ik namen van spelers die ik amper tot niet had zien optreden als leider. Iets wat in de tussentijd niet echt is veranderd. Een niet zichtbare leider is voor mij niet bepaald een leider te noemen en daarom kies ik voor hen.

Daarnaast de bepalende spelers in het (zuid)oosten. Hoewel wij het hen voor hen moeilijker hebben gemaakt door het werven van Tuutuu valt het niet te ontkennen dat er in die regio te traag gereageerd wordt. Het formeren van een 3e stam duurde lang en hoewel de contouren daarvan nu langzaam aan zichtbaar worden kun je jezelf de vraag stellen of dat nu inmiddels al niet te laat is geworden t.o.v. Gwamm en Looney die qua vorming van lijnen en stamgevoel vermoedelijk al veel verder zijn ontwikkeld.

Meest onderschatte stam:
Ik was hierboven natuurlijk best kritisch over VKG, maar er zitten best een aantal accounts in die wat ervaring hebben. Het kan zijn dat ik fout zit en ze alsnog iets uit de grond weten te stampen. Al valt het natuurlijk niet uit te sluiten dat ze op meerdere paarden wedden gezien de omstandigheden.

Meest overschatte stam: Voor nu nog Looney en dat komt dan met name door de houding van bepaalde spelers. Ze hebben nog weinig laten zien en wat ze laten zien is vaak vooral hypocriet gejank op het doen en laten van onze spelers en stam terwijl sommige van hen geen haar beter zijn en soms zelfs indirect met nog viezere zaken inlaten zoals bij bijvoorbeeld P2W.

Meest overschatte speler: Ik had eerst best wat verwachtingen van Wurm 2.0, maar ik ben teleurgesteld als ik kijk naar wat die verwachtingen feitelijk waard bleken te zijn. Namelijk geen stuiver... Afgezien van internen, internen en nog eens proberen te internen zie ik vooral onterechte stoerdoenerij, dwingerij en lachwekkende pogingen om early game in zowel Gwamm als Tuutuu te komen toen er van een onderlinge samenwerking nog geen sprake was. Wat een schertsvertoning waren die pogingen destijds. Tegen de ene partij dreigen dat als zij hem niet aannamen dat ze dan de andere stam wel zouden joinen hoogstwaarschijnlijk.....

Meest onderschatte speler: Guided by the light. Ik heb het al vaker aangehaald, maar ik vond het op 73 maar weinig soeps. Vooralsnog bewijzen ze mij op deze wereld het tegendeel en ik hoop voor de spanning van deze wereld dat ze dat zullen blijven doen, want dat zou dan inhouden dat er een leuk gevecht ontstaat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Van buiten de stam Do not eat yellow snow, @Mr.Captain , Pschydelic

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Akon vond ik een egoïstisch en narcistisch account op wereld 50 waar in stamverband niet mee viel samen te werken. Misschien is dat nu anders, maar we hebben het menig stamlid van destijds ons flink geïrriteerd aan en opgewonden over dit account.

Miek16 en haar gang die alleen maar spelen om met katapulten rond te strooien.

Grootste deel van Schedel door het verleden en de onderlinge irritaties en spanningen. Iets wat versterkt is/wordt door het dubieuze communiceren rond de situatie van Nicolas.

Mooiste spelers naam: Do not eat Yellow Snow en Guided By The Light

Mooiste stam naam:
Gods Walking Among Mere Mortals

Favoriete forum poster: Nog niet echt een poster gezien waarvan ik dacht wow wat maakt die sterke punten. De enige die er echt redelijk uitkomen zijn @Absurd. en @noobteam .

Minst favoriete forum poster: @AltVas want was hij slecht toen het over dat smerige spel ging in de early fase. Dat maakt hem ook de dikste wannabe.

Dikste wannabe op het forum: Altvas

Dikste wannabe in het spel: Vooralsnog toont Mamba Mentality weinig en zie ik ze vooral de grenzen opzoeken van de redelijkheid en er soms zelfs overheen te gaan.

Ook ons eigen account is vooralsnog een wannabe en moet ingame meer laten zien.

Mooiste actie van de wereld: Dat vond ik dat .Da Vinci werd verrast door P2w en Mamba op echt een ... moment voor hen en dat ze dat toch nagenoeg helemaal wisten recht te zetten.

Ook de selectieve verontwaardiging door sommige spelers toen het duidelijk was dat wij Lord Sauron helpen/hielpen nadat hij de dupe was geworden door smerig en sneaky spel van een aantal P2W spelers waar door anderen handig gebruik van is gemaakt. De pm's vanuit Looney vlak voor het joinen waren wel het hoogtepunt hiervan qua vermaak.

Meest belovende speler voor de toekomst
: Naast de hier eerder genoemde beste accounts verwacht ik veel van Disguised Turtle. Xbraun ben ik benieuwd naar omdat ik ze hiervoor totaal niet kende, maar ze wel flink gemotiveerd ogen. Daarnaast verwacht ik van de Looney accounts veel. Ook van Jelle en Luc verwacht ik nog veel deze wereld.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Qua kwantiteit wij en qua kwaliteit Looney. Van de rest is het gewoon niet veel belovend.

Grootste blunder: Miek16 scouten, want daarna kreeg ik haar hele gang op mijn dak met de kata's... waardoor de ontmanteling van mijn account versneld moest.

Voor wie heb je nu echt respect: Spelers als Callmereese en Lord Sauron die zich gewoon blijven verdedigen ondanks dat ze worden genaaid en niet een beetje ook door hun stamgenoten. Zij gaan lekker als DU samenwerken met hun vijand Looney waardoor Callme en Lord geïsoleerd raakten en in een schier onmogelijke situatie terechtkwamen. Hoewel onze hulp hen heeft geholpen valt het niet te ontkennen dat ze wel hebben aangetoond dat ze over karakter beschikken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nja ik ben als solo speler gestart en ik kwam dan early oud stamgenoten van 43 en 53 tegen. Dat zorgde er voor dat ik ben blijven hangen. Maar de speler die mij vooral tot op het bot heeft gemotiveerd is Mats door zijn houding op deze wereld. Hierin sta ik niet alleen en het is leuk om te zien dat zijn bashen en stoken het averechtse effect heeft gehad. Al zag Mats dat natuurlijk allang in onze chat.:);)

Ik wil graag nog meedelen dat:
ik hoop dat het lek/Nicolas ooit eerlijk erop zal reageren. Vooralsnog is dit niet gedaan en je zou toch verwachten dat je dit wel zou doen wanneer je van zoiets beschuldigd wordt...

Ik hoop dat het alsnog gaat ontwikkelen tot een eerlijke en leuke wereld voor eenieder die zich hier zijn of haar tijd verdoet aan een spel zoals TW.

Graag meer Golden Awards lijstjes zie.
 
Reactiescore
5.598
Gelieve niemand anders “Lord” te noemen, die titel is voor mij voorbestemd, Sauron voldoet als duiding voor Lord Sauron.

Mvg
 
Reactiescore
7.918
Vooralsnog is dit niet gedaan en je zou toch verwachten dat je dit wel zou doen wanneer je van zoiets beschuldigd wordt...

Doe uitgerekend jij nu een moreel appel op anderen? Waarom deed jij hetzelfde niet vorig jaar en het jaar daarvoor en de jaren daarvoor? Mien god.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Achja als je liever in een vicieuze cirkel blijft hangen dan een verbeterde situatie sla je de plank ook goed mis in mijn ogen.
bij martijn is het sowieso een vicieuze cirkel, wat voor masker hij ook op zet voor bepaalde duur
 
Reactiescore
167
Je vergeet eentje, grootste stamclown. Deze willen wij graag opeisen =*)
 
Reactiescore
300
Meest onderschatte speler: Guided by the light. Ik heb het al vaker aangehaald, maar ik vond het op 73 maar weinig soeps. Vooralsnog bewijzen ze mij op deze wereld het tegendeel en ik hoop voor de spanning van deze wereld dat ze dat zullen blijven doen, want dat zou dan inhouden dat er een leuk gevecht ontstaat.

Mooiste spelers naam: Do not eat Yellow Snow en Guided By The Light

Namens het team van Guided willen wij beamen dat we nog steeds weinig soeps zijn.
Toch bedankt voor de nominatie
 
Reactiescore
1.226
Namens het team van Guided willen wij beamen dat we nog steeds weinig soeps zijn.

Ik wil me graag aansluiten bij deze beaming

ik hoop dat het lek/Nicolas ooit eerlijk erop zal reageren. Vooralsnog is dit niet gedaan en je zou toch verwachten dat je dit wel zou doen wanneer je van zoiets beschuldigd wordt...

Ik denk niet dat jij in de positie bent om anderen de maat te nemen over dergelijke zaken. Even ter herinnering, wellicht ben je het alweer vergeten:
1626697311030.png

Daarnaast hebben we op W75 ook een akkefietje gehad in de stam waarbij Nicolas wist dat een gekickte speler weer terug was in de chat onder een andere naam en dit bleef verzwijgen en deed alsof z"n neus bloedde. Gewoon niet de meest integere persoon. Verder geen kwaad jong volgens mij.
 
Reactiescore
7.918
Achja als je liever in een vicieuze cirkel blijft hangen dan een verbeterde situatie sla je de plank ook goed mis in mijn ogen.

Dan ga je toch lekker met hem gezellig in de stam zitten? Have fun. Een tweede kans helemaal mee eens maar als een persoon op den duur een strippenkaart nodig heeft houdt het wel ergens op.
 
Reactiescore
1.363
Zijn wel meer mensen dan martino die dat soort dingen hebben eeh..?
Al die kakakaërs bijv?
Accounts te koop zetten?
En dat soort ongein?

Oude mollen..
Salty janknoobs die zich tegroot voor doen?
Iemand die bijv alle scriptregels aan gaat passen, omdat hij te vaak gerekt is door oa deze noob?

Niet zo hypocriet lullen svp.
Zijn er teveel van op deze wereld die dingen doen die niet door de beugel konden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Vrijwel iedereen negeert je posten dit forum al Chrisje, dat heeft een reden en dat ga ik ook weer mooi doen vanaf nu. Nub.
 
Reactiescore
1.363
Wie heeft er gelijk? Grisje :D
Jammer noobke.
Aangezien jij zelf ook een vieze stabber/katanoob bent en zo'n domme kakakaer.
 
Reactiescore
2.433
haha hierdoor blijf ik het AF leuk vinden, doet me soms een beetje denken aan de reacties onder facebook berichten
 
Reactiescore
1.363
Wattan ziddy :eek:
 
Bovenaan