Golden Awards

Reactiescore
416
Goedemiddag beste mensen,

Ik zie dat er al 2 maanden geen lijst geplaatst is, schande!

AvIfN4k.png

Ik ga een poging doen, ook al ben ik compleet nieuw op de wereld en ken ik de meesten niet. De disclaimer en de belofte is dan ook dat er een deel 2 gaat volgen over enige tijd waarin hopelijk veel meer nominaties voor gaan komen, positief of negatief zal de tijd moeten leren. Dit lijstje is Deel 1 van 2 en klinkt voor mij als startschot op deze wereld. Ik hoop dat er meer mensen opnieuw geïnspireerd raken om lijstjes samen te stellen of de komende tijd misschien zich willen gedragen/misdragen om zo een nominatie te verdienen. Maar genoeg geluld, hier gaan we:


Beste speler:
meteen een moeilijke voor mij, Ik vind het lastig zeggen wie ik de beste vind zonder echt betrokken te zijn geweest bij alle gebeurtenissen van deze wereld. Ik herken sommige namen wel van oudere werelden maar zie veel namen die ik nooit eerder gezien heb.
Daarom bij voorbaat al meteen een shout naar Schedel en Snow als beste speler op basis van de huidige prestaties en die in het verleden zijn behaald, ik zie duidelijk een correlatie tussen deze wereld en de werelden die hiervoor door ze gespeeld zijn en dat schept verwachtingen die volgens mij redelijk waar gemaakt worden.

Wat betreft de spelers die ik niet ken maar wel een prominente podiumplek hebben, ik ken je niet Da Vinci maar als ik naar de statistieken kijk ben je heel erg goed bezig, sterke groei, op maandelijkse basis gaat je account over de kop en je ligt aan een mooi front met Mamba, een speler waar ik ervaring mee heb in het verleden en een confrontatie waar ik dus met grote interesse naar zal gaan kijken.

Beste stam:
Ook dit is lastig te beantwoorden, ik denk dat het een beetje laat is om nu een stam uit te lichten gezien de wereld overduidelijk in 2 kampen gescheiden is. Zoals UT al aangaf zitten er aardig wat legacy spelers in Looney en underdogs in GWAMM, welke de beste stam is... ik denk dat ze erg aan elkaar gewaagd zijn.

De beste stam speler:
In de stam waar ik vandaag ben toegetreden?
ga ik toch echt voor mijn beste ervaring in het verleden en de meest aangename verassing om te ontdekken dat hij er nog steeds is na zoveel goede spelers zijn afgevallen in mijn afwezigheid de afgelopen jaren, Tiaro op het account Mamba. Deze man heeft in het verleden laten zien (en laat in het heden zien) dat hij van alle disciplines thuis is. Daarnaast weet ik dat hij vampierenbloed in zijn aderen heeft stromen want slapen doet hij niet, ik kan mij de nachten-doortrek-marathon van 73 nog wel herinneren waarin ik zwaar aan het Redbull infuus zat om hem (tevergeefs) bij te kunnen houden. Ik heb hoge verwachtingen van je maatje (L)

Het grootste ego:
In mijn eerste inlog op Guided ontving ik meteen (10 sec na inlog) een leuk bericht over arrogantie & spelers op hun plek zetten (ironisch xD) dus sorry Johnny English, je krijgt de nominatie omdat je de enige impressie/kandidaat bent die ik heb. Je lijkt mij verder een hele lieve kerel ;P

Beste leider:
Mr. Cool, the one and only Kyle (Absurd). Een problemsolver in hart en nier met het geduld van een monnik.

Slechtste leider:
Dat ben ik, daarom leid ik niemand meer. of ze mij willen volgen is een tweede...

Meest onderschatte stam:
Heel erg moeilijk, kan je zeggen dat een stam onderschat is als er maar 2 kampen over zijn die echt kans maken? Ik vind dat deze nominatie hoort te gaan naar de grootste onpartijdige stam die geen kleur bekend heeft maar zijn eigen koers heeft weten aan te houden (mocht die er nog zijn) dus vul ze [HIER] maar in. Edit: is Resist een (on)partijdige stam?

Meest overschatte stam:
Als ik de oudere topics nalees waren/zijn de verwachtingen groot van Looney, ondanks ik daar vanaf vandaag deel van uit maak is de de huidige stand van zaken duidelijk, veel legacy namen hebben niet geleid tot een monopolistische positie. De tegenpartij is sterker dan misschien geacht werd en de druk staat op de ketel. Overschat zijn ze misschien niet, maar presteren moeten ze nog willen ze de achterstand inhalen.
Ik ben super benieuwd hoe het gaat lopen deze wereld, en ik ben blij dat ik instap op dit mooie moment met nog super veel spanning te gaan. Het beloofd een interessante wereld te worden en de verwachtingen zijn nog steeds torenhoog voor beiden kampen.

Meest overschatte speler:
Hoi Wurm, lang niet gezien -x-

Meest onderschatte speler:
Ik onderschat niemand, als er iets is wat ik geleerd heb op TW is dat er overal een pareltje kan schuilen. Hier volgt over enige tijd wel een echte nominatie als ik wat langer mee draai op W80.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Hele leuke vraag!

Op W73 een geweldige ervaring gehad in de strijd tegen en met 3 topstammen met topspelers (Spread, Imago en Pit). Destijds heel veel respect gegeven en ontvangen van de heren van Pit ook al waren we bijna permanent in gevecht met elkaar. De hele reden waarom ik hier nu instap is omdat ik dolgraag met (Michiel) Don't Eat Yellow Snow en (Kyle) Absurd wilde spelen na de hele goede ervaring in het verleden.

Dus je kan wel zeggen dat zij de nominatie hier horen te krijgen, en ik mag met tevredenheid zeggen dat de komende tijd gaat tonen of dit een fijne samenwerking wordt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik kan de namen van de spelers die een hele slechte indruk bij mij achter hebben gelaten niet vinden op deze wereld, dus hier volgt in de volgende lijst vast en zeker een nominatie.

Mooiste spelers naam:
Aan mijn eigen naam te zien, hou ik wel van een scherp maar grappig randje, humor trekt bij mij altijd aam het langere eind. Dus hoe mooi je naam ook mag zijn, persoonlijk vind ik de meeste namen in de top niet grappig of uitdagend genoeg om onder deze categorie te vallen.

Mijn nominaties voor de mooiste naam (en dus de namen die mij een glimlach bezorgen) zijn:
- TokKipTok (alsof je een kip een trap verkoopt haha)
- Barry Pooter (Gotta know your classics, Mastermovies was de sh*t vroeger)
- Do Not Eat Yellow Snow (trust me..... just don't)

Mooiste stam naam:
Gods Walking Among Mere Mortals is een hele toffe naam, maar ben ik de enige die toch een beetje aan George Micheal gaat denken bij de TAG? (WHAM)
Heb nu wel Careless Whisper als oorwurm in mijn hoofd zitten... dus well done.

Het tofste topic:
Golden Awards natuurlijk, probs naar UT.

Favoriete forum poster:
Dit is de nominatie die bij mij automatisch voor de meest actieve spotprenten posters is als ik er even doorheen scroll en tel denk ik dat dat Avenger en Burger zijn.


Mooiste profiel foto van spelers:
161447_large.png163972_large.png


Mooiste profiel foto van stammen:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de stamfoto's behoorlijk mager vind op W80, heel veel effort is er niet gedaan om iets moois of leuks te vinden. Bij gebrek aan heel veel beter dan toch maar deze:
162165_large.gif

Mooiste actie van de wereld:
Hier hoop ik in deel 2 een goed boek te kunnen schrijven, ik hou van een leuke thriller/drama en ik hoop dat er nog mooie dingen staan te gebeuren.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Hier val ik terug op een van de eerste vragen, de beste stamspeler... ik heb hoge verwachtingen van Tiaro - Mamba.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Weinig opties om uit te kiezen, GWAMM & Looney.

Grootste blunder:
Michiel die mij vraagt om op W80 te komen spelen ;P

Voor wie heb je nu echt respect:
We hebben überhaupt te weinig restecp voor de medemens, ik snap dat sommigen restecp moeten verdienen, maar iedereen krijgt om te beginnen mijn restecp en kan dat verliezen. +1 voor wie de referentie heeft begrepen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die ananas op hun pizza eten, om nom nom hmmmm

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik een overenthousiaste, misselijkmakende optimistisch, overcompenserende positieve, veel te goed van vertrouwen en gevaarlijk competitief betrokken speler & spammer ben en veel te veel tijd doorbreng op het AF. Maar gezien de lage engagement op W80 tot nu toe kunnen jullie wel wat meer pit gebruiken. Wie het leuk vindt om samen wat vermakelijke stof te creëren voor het forum mag altijd bij mij aankloppen, ik organiseer graag spelletjes, wedstrijdjes of informatieve onderwerpen waarmee we de luchtigheid en positiviteithoog houden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
257
Leuke post! Fijne schrijfstijl ^^

Voor zover ik weet zijn uit de top25 enkel Resist, -W-, *SF*, Sioux3, LAMBO, LR, MNB en Legend nog losstaande stammen. Keuze valt daarop I guess voor onderschatte stammen dus ;)
 
Reactiescore
0
goed geschreven!! echter voor een mooi pf plaatje had je mijn profiel toch zeker moeten bekijken;)
Daarnaast ben ik heel benieuwd naar het verloop van deze wereld.
 
Reactiescore
416
goed geschreven!! echter voor een mooi pf plaatje had je mijn profiel toch zeker moeten bekijken;)
Daarnaast ben ik heel benieuwd naar het verloop van deze wereld.

Als je verteld hoe je ingame heet kan ik je vinden, deze naam vind ik niet terug ;P\

Edit: tot 2x toe scheef gekeken xD, al gevonden
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
@Rave Into Space het is geen (Rene el) Schande dat je onder vinci eindigt hoor
wij internen zoveel, dat kan jij niet bijhouden
 
Reactiescore
524
Beste speler: @AlmightyMisRa

Beste stam: 110% ANTILOONEY

De beste stam speler: @Burger

Het grootste ego: @Cowboy Niels

Beste leider: @Rave Into Space

Slechtste leider: x

Meest onderschatte stam: x

Meest overschatte stam: GWAMM

Meest overschatte speler: @Rave Into Space

Meest onderschatte speler: @NachtFritz

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Rave Into Space , @NachtFritz, @Burger , @AlmightyMisRa @Cowboy Niels

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: alles prima joh

Mooiste spelers naam: EoS

Mooiste stam naam:x

Het tofste topic: #ruimtebesparing w80

Het domste topic: Top/Flopspelers

Favoriete forum poster: @Rob.

Minst favoriete forum poster: @Rob.

Dikste wannabe op het forum: @Burger

Dikste wannabe in het spel: @Burger

Mooiste profiel foto van spelers: EoS

Mooiste profiel foto van stammen: x

Mooiste actie van de wereld: EoS die ging rellen

Meest belovende speler voor de toekomst: @Cowboy Niels

Meest belovende stam voor de toekomst: x

Grootste blunder: Mien die mij op t account laat

Voor wie heb je nu echt respect: @NachtFritz & @Burger mijn Magnificus bro's

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niemand

Ik wil graag nog meedelen dat:
@sosabowski stop eens met spiejoneren
 
Reactiescore
903
Kutlijst!
 
Reactiescore
1.918
graag je excuses aanbieden aan hij die voor jouw daden aan de schandpaal genageld is @sosabowski

( ook graag even de targets van volgende massa meedelen aub, ze landen over 80 uur)
 

DeletedUser84257

Guest
Beste speler: @AlmightyMisRa

Beste stam: 110% ANTILOONEY

De beste stam speler: @Burger

Het grootste ego: @Cowboy Niels

Beste leider: @Rave Into Space

Slechtste leider: x

Meest onderschatte stam: x

Meest overschatte stam: GWAMM

Meest overschatte speler: @Rave Into Space

Meest onderschatte speler: @NachtFritz

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Rave Into Space , @NachtFritz, @Burger , @AlmightyMisRa @Cowboy Niels

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: alles prima joh

Mooiste spelers naam: EoS

Mooiste stam naam:x

Het tofste topic: #ruimtebesparing w80

Het domste topic: Top/Flopspelers

Favoriete forum poster: @Rob.

Minst favoriete forum poster: @Rob.

Dikste wannabe op het forum: @Burger

Dikste wannabe in het spel: @Burger

Mooiste profiel foto van spelers: EoS

Mooiste profiel foto van stammen: x

Mooiste actie van de wereld: EoS die ging rellen

Meest belovende speler voor de toekomst: @Cowboy Niels

Meest belovende stam voor de toekomst: x

Grootste blunder: Mien die mij op t account laat

Voor wie heb je nu echt respect: @NachtFritz & @Burger mijn Magnificus bro's

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niemand

Ik wil graag nog meedelen dat:
@sosabowski stop eens met spiejoneren

Dit moet een vergissing zijn vrind

Dikste wannabe in het spel: @Burger
 
Bovenaan