Golden Awards

Reactiescore
524
Is dat een discord waar enkel de inactieven zitten of.. ? Aangezien ik daar niet ben?

Denk het wel, wij als actievelingen mogen daar dus niet in komen....
 
Reactiescore
903
Worden er nog GA lijsten gemaakt? :confused2:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Aangezien het laatste lijstje alweer bijna 2 weken oud is heb ik me er weer is aan gewaagd. Veel leesplezier!

Beste speler: Het account Tycoon960 heeft mij in een zeer positieve zin verrast deze wereld. Ik had voor deze wereld begon nog niet van dit account en de bespelers gehoord, maar zij hebben toch al meerdere serieuze massa's goed afgeslagen met een vrij pittig front waar veel spelers het loodje gelegd zouden hebben. Ik ben benieuwd hoe dit account zich in de toekomst gaat ontwikkelen maar tot dusver staan zij flink hun mannetje tegenover zowel Shock en BBQ.

Beste stam: Hier ga ik mijn eigen stam EWS benoemen. Wat begon als een niet serieuze wereld voor veel EWS leden is uitgemond tot een rang 1 stam. EWS heeft zich op alle vlakken (behalve defensief) goed bewezen. Ik ben benieuwd wat de toekomst voor ons in petto heeft aangezien het tot dusver een zeer competitieve wereld is gebleken.

De beste stam speler: Aangezien ik niet precies weet hoe het in andere stammen er aan toe gaat zal ik hier alleen iemand van EWS benoemen en dat is mijn ex-co Zidan. Zidan draait nu pas sinds W72 mee maar heeft zich heel erg ontwikkeld als (stam)speler, heeft inzicht en heeft veel VV's binnen (en buiten) de stam aangenomen.

Het grootste ego: Dit is toch wel Luc. Hoop dat hij zijn grote mond is gaat waarmaken op deze wereld? Kort op de 2e plek volgt ook Rene.

Meest onderschatte stam: Dit is voor mij Venari. Een stam waar ik in eerste instantie oprecht niet veel van had verwacht draait toch heel erg goed mee en heeft al meerdere serieuze massa's gekopt met respectabele verliezen. Ik ben benieuwd hoe zij deze wereld gaan uitspelen want in mijn ogen is het niet meer de underdog die het eerst was.

Meest overschatte stam: Dit is toch echt Shock. De stam bezit veel spelers met vele wereldwinsten en spelers van echt goed niveau maar tot nu toe komt het nog niet uit de verf. De stam heeft ook een flinke tactische missteek begaan door een BG aan te gaan met BBQ waardoor de totale kwantiteit van deze 2 stammen gecombineerd destijds 2x zo hoog lag als EWS en zelfs 2,5x zo hoog lag als Venari. Die BG was totaal onnodig en de wereld was nog spannender geweest als Shock niet was begonnen met deze diplomatische (mis)stap. In de wandelgangen gaat het nu ook over dat Shock de stam Venari probeert te overtuigen om EWS te laten vallen, ik hoop dat ik niet voor de tweede keer zwaar teleurgesteld hoef te zijn in Shock en hopelijk verpesten zij de wereld niet nog meer want met de kwaliteit dat in deze stam is dat zeker niet nodig.

Meest overschatte speler: Het weggespeelde account Narcissistic Illy. Het account draaide lang mee in de top en het team blies heel erg hard van de toren maar het account heeft de potentie nooit waargemaakt. Kanttekening hier wel is dat er een ijzersterke massa tegenover stond maar als je hem geeneens zelf defft dan is dat vrij treurig.

Meest onderschatte speler: Ik zie hier vaak weinig benoemingen voor King of PVM terwijl dit account wel een van de sterkhouders van EWS is met veel ervaren en actieve spelers die het spelletje goed snappen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Het is super gezellig in EWS. Uit Venari graag met Sean en Rene van Achilleus, team Tycoon en Tom van Dom Perignon. Uit Shock met Jens van QiD (ook al is hij vrij zoutig deze wereld) en Kyle en Thomas van Snow. Niet getreurd als ik je niet genoemd heb maar anders wordt het wel heel veel geslijm:biggrin:

Mooiste spelers naam: CircusofInsanity

Mooiste stam naam: Ezra's Woonwagen Standplaats

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic:
Dit forum is echt dood dus elke activiteit zou welkom zijn:rolleyes2:

Favoriete forum poster: Vind het postniveau van deze wereld vrij bedroevend

Minst favoriete forum poster: Bruh-Ikke

Dikste wannabe op het forum: Luc

Dikste wannabe in het spel:
De PM's van Jens

Mooiste profiel foto van spelers:


1619178198742.png

Mooiste profiel foto van stammen:

1619178233532.png

Mooiste actie van de wereld:

De massa op Illy was zo vroeg op de wereld wel echt een hele mooie actie waar we als EWS zijnde heel erg trots op waren. Vooral omdat het eerste kwartier bijna alles sniped was en we allemaal zaten te balen in de call:biggrin:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Ik ben echt heel benieuwd tussen het gevecht tussen Night Train en Do Not Eat Yellow Snow omdat dit 2 teams zijn die ik vrij hoog heb zitten.

Meest belovende stam voor de toekomst:


Ondanks dat Shock nog alleen zijn stempel (in negatieve zin) heeft kunnen drukken op de diplomatische kant van het spel, verwacht ik nog wel dat zij mooie massa's gaan gooien want de kwaliteit hebben ze zeker. Ik verwacht nog zeker dat zij (ondanks dat ze zich zelf vaak in de underdog rol positioneren) hun favoriete rol gaan waar maken.

Grootste blunder: VV restricties veroorzaken tussen PVM en .Voyager de dag voor een massa omdat Rick het wachtwoord van PVM nodig had.

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het nog volhoud op Tribal Wars. Dus pluim naar iedereen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ondanks dat ik weer als floater fungeer deze wereld dus geen vast account hebt kunnen de jongens (en dame Roell) mij goed motiveren in de accountchat

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik hoop dat de eindstrijd wel over is voordat de zomer echt aanbreekt.
 
Reactiescore
260
Meest belovende speler voor de toekomst:

Ik ben echt heel benieuwd tussen het gevecht tussen Night Train en Do Not Eat Yellow Snow omdat dit 2 teams zijn die ik vrij hoog heb zitten.

Actuele representatie van het front tussen NT en DNEYS. Wie weet wat de toekomst brengt though ;)

1619179112581.png
 
Reactiescore
864
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Het is super gezellig in EWS. Uit Venari graag met Sean en Rene van Achilleus, team Tycoon en Tom van Dom Perignon. Uit Shock met Jens van QiD (ook al is hij vrij zoutig deze wereld) en Kyle en Thomas van Snow. Niet getreurd als ik je niet genoemd heb maar anders wordt het wel heel veel geslijm:biggrin:

Leuk lijstje Rikkert, @EquinoxDR zie je? Hij noemt mij eerder, dus hij heeft mij liever in de stam dan jij..
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.754
@iron maiden ik ben ook teleurgesteld in rikkert, misschien moeten we hem eens een poffert op zijn neus verkopen wat denk je?
 
Reactiescore
1.581
@iron maiden ik ben ook teleurgesteld in rikkert, misschien moeten we hem eens een poffert op zijn neus verkopen wat denk je?

Mag ik dan kopschoppen als jullie hem tegen de grond werken? Mij een ego noemen kan ik natuurlijk niet accepteren van zo’n naar persoon..
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
72
Aangezien het laatste lijstje alweer bijna 2 weken oud is heb ik me er weer is aan gewaagd. Veel leesplezier!

Beste speler: Het account Tycoon960 heeft mij in een zeer positieve zin verrast deze wereld. Ik had voor deze wereld begon nog niet van dit account en de bespelers gehoord, maar zij hebben toch al meerdere serieuze massa's goed afgeslagen met een vrij pittig front waar veel spelers het loodje gelegd zouden hebben. Ik ben benieuwd hoe dit account zich in de toekomst gaat ontwikkelen maar tot dusver staan zij flink hun mannetje tegenover zowel Shock en BBQ.

Beste stam: Hier ga ik mijn eigen stam EWS benoemen. Wat begon als een niet serieuze wereld voor veel EWS leden is uitgemond tot een rang 1 stam. EWS heeft zich op alle vlakken (behalve defensief) goed bewezen. Ik ben benieuwd wat de toekomst voor ons in petto heeft aangezien het tot dusver een zeer competitieve wereld is gebleken.

De beste stam speler: Aangezien ik niet precies weet hoe het in andere stammen er aan toe gaat zal ik hier alleen iemand van EWS benoemen en dat is mijn ex-co Zidan. Zidan draait nu pas sinds W72 mee maar heeft zich heel erg ontwikkeld als (stam)speler, heeft inzicht en heeft veel VV's binnen (en buiten) de stam aangenomen.

Het grootste ego: Dit is toch wel Luc. Hoop dat hij zijn grote mond is gaat waarmaken op deze wereld? Kort op de 2e plek volgt ook Rene.

Meest onderschatte stam: Dit is voor mij Venari. Een stam waar ik in eerste instantie oprecht niet veel van had verwacht draait toch heel erg goed mee en heeft al meerdere serieuze massa's gekopt met respectabele verliezen. Ik ben benieuwd hoe zij deze wereld gaan uitspelen want in mijn ogen is het niet meer de underdog die het eerst was.

Meest overschatte stam: Dit is toch echt Shock. De stam bezit veel spelers met vele wereldwinsten en spelers van echt goed niveau maar tot nu toe komt het nog niet uit de verf. De stam heeft ook een flinke tactische missteek begaan door een BG aan te gaan met BBQ waardoor de totale kwantiteit van deze 2 stammen gecombineerd destijds 2x zo hoog lag als EWS en zelfs 2,5x zo hoog lag als Venari. Die BG was totaal onnodig en de wereld was nog spannender geweest als Shock niet was begonnen met deze diplomatische (mis)stap. In de wandelgangen gaat het nu ook over dat Shock de stam Venari probeert te overtuigen om EWS te laten vallen, ik hoop dat ik niet voor de tweede keer zwaar teleurgesteld hoef te zijn in Shock en hopelijk verpesten zij de wereld niet nog meer want met de kwaliteit dat in deze stam is dat zeker niet nodig.

Meest overschatte speler: Het weggespeelde account Narcissistic Illy. Het account draaide lang mee in de top en het team blies heel erg hard van de toren maar het account heeft de potentie nooit waargemaakt. Kanttekening hier wel is dat er een ijzersterke massa tegenover stond maar als je hem geeneens zelf defft dan is dat vrij treurig.

Meest onderschatte speler: Ik zie hier vaak weinig benoemingen voor King of PVM terwijl dit account wel een van de sterkhouders van EWS is met veel ervaren en actieve spelers die het spelletje goed snappen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Het is super gezellig in EWS. Uit Venari graag met Sean en Rene van Achilleus, team Tycoon en Tom van Dom Perignon. Uit Shock met Jens van QiD (ook al is hij vrij zoutig deze wereld) en Kyle en Thomas van Snow. Niet getreurd als ik je niet genoemd heb maar anders wordt het wel heel veel geslijm:biggrin:

Mooiste spelers naam: CircusofInsanity

Mooiste stam naam: Ezra's Woonwagen Standplaats

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic:
Dit forum is echt dood dus elke activiteit zou welkom zijn:rolleyes2:

Favoriete forum poster: Vind het postniveau van deze wereld vrij bedroevend

Minst favoriete forum poster: Bruh-Ikke

Dikste wannabe op het forum: Luc

Dikste wannabe in het spel:
De PM's van Jens

Mooiste profiel foto van spelers:


Bekijk bijlage 28411

Mooiste profiel foto van stammen:

Bekijk bijlage 28412

Mooiste actie van de wereld:

De massa op Illy was zo vroeg op de wereld wel echt een hele mooie actie waar we als EWS zijnde heel erg trots op waren. Vooral omdat het eerste kwartier bijna alles sniped was en we allemaal zaten te balen in de call:biggrin:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Ik ben echt heel benieuwd tussen het gevecht tussen Night Train en Do Not Eat Yellow Snow omdat dit 2 teams zijn die ik vrij hoog heb zitten.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Ondanks dat Shock nog alleen zijn stempel (in negatieve zin) heeft kunnen drukken op de diplomatische kant van het spel, verwacht ik nog wel dat zij mooie massa's gaan gooien want de kwaliteit hebben ze zeker. Ik verwacht nog zeker dat zij (ondanks dat ze zich zelf vaak in de underdog rol positioneren) hun favoriete rol gaan waar maken.

Grootste blunder: VV restricties veroorzaken tussen PVM en .Voyager de dag voor een massa omdat Rick het wachtwoord van PVM nodig had.

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het nog volhoud op Tribal Wars. Dus pluim naar iedereen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ondanks dat ik weer als floater fungeer deze wereld dus geen vast account hebt kunnen de jongens (en dame Roell) mij goed motiveren in de accountchat

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik hoop dat de eindstrijd wel over is voordat de zomer echt aanbreekt.

Bedankt voor de nominatie!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste speler: Van veel spelers heb ik goede dingen gezien en van misschien nog wel meer spelers heb ik slechte dingen gezien. Voor mij zijn er twee individuen die er deze wereld bovenuit steken, namelijk Luc (King of PVM) en Thomas (Kyuka). Luc is sinds Barnie natuurlijk al redelijk berucht in de community, echt een offensief beest wat altijd all-in gaat en massa perfect uitvoert (EN DOORPAKT, zeer onderschat). Thomas is eigenlijk sinds W73 al onderschat, runde op W76 TAS solo en kreeg weinig credits, maar laat nu zien gewoon een top-10 speler te zijn in de huidige community. Een zeer goede speler die de huidige META perfect beheerst.

Beste stam:
EWS steekt momenteel gewoon overal bovenuit. Offensief niet te stoppen en heeft het momentum te pakken. Nog nooit incommings gehad, omdat ons tempo van uitdelen zo ontzettend hoog ligt. Een tijdje gooide we simpelweg 2 massa’s per week waarbij het allebei dikke tikken waren.

De beste stam speler: Night Train (Joost, Stein, Matthi en Kipdick) en Cacturne (Zidan, Willem en nietsdoeners) zijn voor ons wel echte aanwinsten die deze wereld tot nu toe vooral speelde in stambelang. Gooide braaf hun clears, hielpen waar mogelijk met vv’tjes en spelen een ‘rustig’ wereldje in stambelang. Fijn om erbij te hebben, zeuren weinig en leveren wat nodig is. In de early hebben ook de gasten van LDS veel voor EWS gedaan, rustige jongens die gewoon chille stamgenoten zijn. Als je enkel accounts van LDS niveau hebt win je gewoon een wereld op basis van stabiliteit, heerlijk als leider.

Verder uiteraard floaters Rik en Jelle. Chill om twee top-10 actieve .nl spelers op oproepbasis in je stam te hebben.

Het grootste ego:
René, duh. Keertje W76 gewonnen en denkt ineens overal ‘the-missing-link’ te zijn? Nee, René prima speler en ben benieuwd of hij Venari kan carry’en samen met Sjan.

Beste leider:
John heeft weer een prima stam op poten weten te brengen vanuit een underdog positie. Hierbij krijgt hij uiteraard hulp, maar John is een rustige leider die situaties goed uit weet te spelen. Een motivator met inzicht, goed bezig en je hebt veel van me geleerd. Trots.

Slechtste leider: De leider van Shock die een BG met BBQ een goede zet vond. Gewoon volledig je eigen kaarten verspild en je glazen ingegooid. Hiermee creëerde je een BG tussen Venari en EWS, wat je nu uiteindelijk de kop kost. Wellicht hadden EWS en Venari groter geweest, maar dan had één van beide nog een bg met jullie aan kunnen gaan. Nu was die kans nagenoeg 0 gezien de afspraken tussen EWS en Venari, ontstaan door de BG van Shock en BBQ.

Meest onderschatte stam:
Venari, hele wereld al onderschat en ik had ze eerlijk gezegd ook niet in de end-game verwacht. Een solide stam die i.m.o de sterkste ‘eenheid’ vormt op W78. Wellicht individueel nog minder ontwikkelde en vooral ervaren spelers, maar wel een prima team wat voor elkaar wilt gaan. Binnen EWS zeg ik ook regelmatig dat je dit soort collectieven niet moet onderschatten

Meest overschatte stam:
Early Shock, momenteel EWS. Test ons eens uit, dan weten we of EWS echt overschat is.

Meest overschatte speler: Circus en Geralt/ChuChu. Komen beide simpelweg kwaliteit te kort en je weet bij voorbaat al dat ze inactief gaan worden/een probleem gaan vormen binnen je stam. Ook Mathijs van Insomnia leek een prima deffer en kan er achteraf gewoon eigenlijk niet zo veel van.

Meest onderschatte speler: Tycoon960, blijkt gewoon een prima account te zijn. In de mid-game nog eens een vv gedraaid tegen Venari en toen leek het account te gaan vallen. Weinig troepen, een groot front en geen directe potentie een top-stam te joinen. Hebben toch ergens de kans gekregen en ontwikkelen zich sterk. Goed bezig Cayetano.

Vanuit EWS vind ik Rick wel een onderschatte speler. Heeft een offensief inzicht waar vele jaloers op mogen zijn en verricht veel werk op King. Ik d8 altijd dat Wess de betere van TAS was, maar dat had ik mis blijkt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Achilleus en Do Not Eat Yellow Snow zijn de enige twee accounts die ik zou rekruteren momenteel, puur omdat ik weet wat ik aan beide accounts heb en ze een absolute meerwaarde vormen voor welke stam dan ook op welke wereld dan ook.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik vind dit altijd zoiets wat mensen later gaan quoten tegen je. Overal is een reden voor en verhalen hebben twee kanten. Alleen mensen die het simpelweg niet boeit dat hun account incommings krijgt heb ik er niet graag bij.

Favoriete forum poster:
Dit forum is inactief, al deze awards heb ik geskipt.

Dikste wannabe in het spel: Ik vind de manier waarop United Masters zich momenteel in de wereld opstelt wel een beetje vreemd. In de Venari Discord zitten, maar tegelijk nog in Shock zitten. Lijkt een beetje op een dubbele agenda en i.m.o. kan je de eer in zo’n situatie beter aan jezelf houden en uit Shock vertrekken, want boze ogen heb je toch al veroorzaakt.

Mooiste profiel foto van spelers: Finnvard

Mooiste profiel foto van stammen: EWS, MIEN = BACK!

Mooiste actie van de wereld:
Elke EWS massa zag er prima uit, maar die op Illy blijft de beste. Een early-masse met relatief weinig middelen, maximale voorbereiding en een geweldig resultaat. Dat Jens zat te deffen maakt het allemaal net een stukje mooier.

Meest belovende speler voor de toekomst: Chameleon, relatief nieuwe spelers met maximale inzet. Krijgen de nodige begeleiding vanuit de andere kampbewoners en ontwikkelen zich in razend tempo. Het team is qua niveau en activiteit i.m.o. al niet veel minder dan een Schedel. Een beetje persoonlijke begeleiding en bijpassende inzet vanuit enthousiaste nieuwe spelers kan wonderen doen zien we alweer.

Meest belovende stam voor de toekomst: Venari. Altijd de underdog geweest, maar straks gelijke middelen. Ik ben zeer benieuwd wat dat teweeg gaat brengen.

Grootste blunder:
Sjon in? Nee gekkigheid. We Like Turtles had ik eerst een hard hoofd over, maar met nieuwe impulsen van Tim en Nordin zit er een actief en veelbelovend team op. Onder leiding van Mark en Jamie presteren ze zeer decent en pakken leuke winsten. Werden in het verleden wat op sleeptouw genomen door King en Kyuka, maar hebben laatste massa flink huisgehouden. Ik ben zeer benieuwd tussen We Like Turtles en Achilleus, i.m.o een van de spannendere battles.

Voor wie heb je nu echt respect: Luc. Gewoon keihard nat gegaan op W71, maar op W73 en W78 zich prima herpakt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Nieuwe spelers die ineens keihard edelspammen door o.a. de edelspamtutorial maakt mij ongekend blij, zeker als ze daardoor mee kunnen draaien in de top van W78. Ook mis ik Mien wel, gezellige gast met een kut baan.

Ik wil graag nog meedelen dat: Beetje opschieten Daffy, duurt lang allemaal.
 
Reactiescore
5.685
EWS steekt momenteel gewoon overal bovenuit.
Overal bovenuit steken zonder incs gehad te hebben? Steekt boven alles uit, behalve op defensief gebied dan.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat je het weer knap voor elkaar hebt gekregen om ieder acc van genoeg kwaliteit te voorzien en daarbij een (zo op het oog) een zeer goede sfeer gecreëerd te hebben.
 
Reactiescore
2.064
Overal bovenuit steken zonder incs gehad te hebben? Steekt boven alles uit, behalve op defensief gebied dan.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat je het weer knap voor elkaar hebt gekregen om ieder acc van genoeg kwaliteit te voorzien en daarbij een (zo op het oog) een zeer goede sfeer gecreëerd te hebben.

Tom jij weet het, zonder achilleus is ews niks
 
Reactiescore
903
Beste leider: John heeft weer een prima stam op poten weten te brengen vanuit een underdog positie. Hierbij krijgt hij uiteraard hulp, maar John is een rustige leider die situaties goed uit weet te spelen. Een motivator met inzicht, goed bezig en je hebt veel van me geleerd. Trots.

Thnxs gap! Gelukkig zijn we daar waar we nu zijn na alles wat we hebben mogen meemaken op W78. Niet altijd even makkelijk geweest maar toch prima voor elkaar gekregen denk ik zo.

Hoop nog op mooie acties deze wereld en laat de beste winnen!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan