Golden Awards

Reactiescore
1.228
Binnen Shock kan ik niemand anders dan mijn grote vriend Jens benoemen. Elke keer zeggen dat die er niet speelt, maakt het nog veel erger. Hij had zo in Tyrant kunnen spelen!
Rare benoeming want ik kies men vrienden zelf. Groetjes
 
Reactiescore
3
Gister zag ik jouw moeder op een driewieler
Zij is nog vetter dan een potje vaseline
Zij is zo groot, ze loopt op kerosine
Wat een machine
 
Reactiescore
1.542
Beste speler: Het account King of PVM staat voor mij op dit moment op nummer 1. Ze hebben een enorme drive en pakken elke aanval een mooi stuk terrein en goede winsten. Ik hoop dat ze dit binnenkort ook een keer defensief kunnen bewijzen. Hiernaast is PVM gewoon lekker solo gestart en redelijk afwezig geweest in de start. Extra knap dat ze nu zo mooi in deze wereld liggen t.o.v. vele andere accounts die wel met premade zijn gestart. Toevallig hebben vele spelers van PVM ook met mij op het account gespeeld, toevallig of hebben ze hier hun nodige ervaringen
opgebouwd tot topspeler?

Dankjewel El Grande, eindelijk iemand die het wel snapt :p Pvm is jou voor altijd dankbaar dat jij ons hebt op willen leiden... wat een ervaring.. wat een resultaat, held!
 
Reactiescore
903
Beste speler: @tycoon960 jullie inzet en hoe jullie je verweren bij de massa’s die jullie al hebben mogen koppen van Pugna, BBQ, Shock en ook Venari toen der tijd en dat allemaal met minimaal verlies.

Beste stam: Als je naar de ranking gaat kijken steekt EWS hier op offensief vlak en puntentotaal erboven uit. Kwaliteit is zeker aanwezig bij de kampbewoners. Op defensief vlak hebben ze zelf nog niet veel hoeven uit te voeren, zowel BBQ als Shock hebben nog geen massa of iets dergelijke gegooid. Met die Boom-box die @Kyuka langs z’n bed heeft staan word dat natuurlijk ook wel lastig. Van @Ezra the King heb ik begrepen dat iedereen is ingetrokken op het kamp, dus incomings worden daar niet getolereerd.

De beste stam speler: Elke stam heeft wel carryers dus om hier specifiek één naam neer te zetten is moeilijk. Je doet al gauw een ander veel tekort dus voor al die carryers jullie zijn echt toppers!

Het grootste ego: @Kyuka speciaal voor jou, maar dit veranderd nooit haha! Je maakt het wel waar dus een geplaatste ego is op z’n plek! Van horen zeggen verdiend @Goth Angel deze ook wel!

Beste leider: Hier wil ik ook de leiding van Venari buiten mezelf om natuurlijk hier ook zeker vermelden. @Dom Perignon , @tycoon960 & AF-loze Ji hoe jullie alles regelen en doen, daar kun je gewoon alleen maar respect voor hebben!

De leiding van EWS die toch vanaf het begin nog steeds in dezelfde samenstelling is. Ondanks alles wat er is geschreven word over ze, laten deze gasten zich niet gek maken.

Slechtste leider: Hier noem ik dan toch wel de leiding van Pugna, hoe zij W78 hebben gespeeld is gewoon jammer. Eerst het verhaal met Illy en Signum en het ontkennen van dat het recruits werden tot de coalitie die gevormd word met BBQ en later Shock. Tevens hebben ze inmiddels ook al een diplomatische betrekking met Gulna om op die manier nog meer kwantiteit te pakken tegenover EWS en vooral Venari. Dat je als lid van Pugna dit allemaal hebt geaccepteerd sta ik tot de dag van vandaag nog steeds van te kijken. Dit vooral gebaseerd op early game waarin de diplomatische banden al werden gemaakt en er letterlijk een R2W beleid werd gehanteerd.

Meest onderschatte stam: Vanaf het begin tot heden gezien is Venari het meest onderschat van elke stam. Inmiddels heeft Venari al menig massa mogen koppen en hebben we toch de stam aardig op de kaart weten te leggen. Wellicht zijn we van de bijnaam ‘’ze zijn nog geen 5 centen waard’’ naar ‘’ze zijn nog geen 10 centen waard’’ gegaan?

Ook vermeld ik Shock hier nog, omdat we in principe nog niet al te veel hebben gezien van ze op collectief vlak. Ze hebben nu menig massa gegooid op Venari die vanuit de kant van Shock goed in elkaar zat. Ook zitten er hier natuurlijk kwalitatief goede spelers, dus ook jullie worden op dit moment nog onderschat in mijn ogen.

Meest overschatte stam: Voorheen is dit overduidelijk Pugna geweest, naarmate zijn ze natuurlijk samen gegaan met BBQ en hebben zij deze titel gekregen.

Meest onderschatte speler: Dit is toch wel het account van @et Murus Magnificum @EquinoxDR @Achilleus. wat na mijn mening te laag staat op de ranglijst. Zij zullen zeker nog wat plekken gaan winnen daar, want het zijn allemaal toppertjes. Doen veel voor de stam en staan altijd open om te helpen. Gelukkig zijn jullie aangesloten bij de Venari Family en hebben jullie je draai lekker gevonden in de groep!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met de leden uit m’n eigen stam natuurlijk, jullie zijn allemaal toppers en het plezier wat we met z’n allen hebben is gewoon top om te zien en te horen in de DJ-Booth natuurlijk! Ook zitten er toppertjes in EWS, ik ga hier geen specifieke namen neerzetten om anderen wellicht tekort te laten komen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Overduidelijk is dit 1 speler geweest gedurende W78 en dat is de co speler van Justin a.k.a. Phoenix; @bruh-ikke . De man die 18u per dag online was en zichzelf hier op het AF redelijk voor schut heeft gezet door z’n diverse uitspraken. Sprak zich regelmatig tegen en na grootspraak compleet nat gaan…

Mooiste spelers naam: @Do Not Eat Yellow Snow Gewoon hoe je op de naam bent gekomen is al gewoon geniaal.

Mooiste stam naam: Hier ga ik voor EWS, lekker simpel en gewoon leuk bedacht! Vooral de rol die al die gasten erbij nemen op het AF en IG heerlijk! Beetje vermaak buiten TW en de zelfspot.

Het tofste topic: In principe is dit toch altijd wel Golden Awards.. spelers die hier awards uitreiken met een goede onderbouwing is altijd tof om te lezen.

Het domste topic: Met welke 7? Sorry @Goth Angel Maar het is echt een k*t topic :p

Favoriete forum poster: @Dom Perignon lekker posten wat je denkt en zeggen wat je vind. M’n echte partner in crime en gewaardeerd lid van Venari. Tevens vind ik ook dat @Chameleon hier ook zeker benoemd mag worden. Heerlijke P&P en argumentatie die meestal goed word onderbouwd.

Dikste wannabe in het spel: @Jerre heeft specifiek een Mee6 vernoeming omdat hij @EquinoxDR kaulo hard c-snipet bij z’n flop massa :p. Maar @Jerre we houden wel van je hoor!!

Mooiste profiel foto van spelers: Deze 3 zijn echt gruwelijk!
156588_large.gif 158206_large.gif 158341_large.gif

Mooiste profiel foto van stammen: Dit is toch wel die van onze stam Venari!
157233_large.png

Mooiste actie van de wereld: @Daffy Duck die zou beginnen als MB/DU en uiteindelijk toch een mooie top 5/10 quotering te pakken heeft of gaat hebben.

Meest belovende speler voor de toekomst: @King of pvm hoe deze gasten aan het spelen zijn is gewoon echt lekker! Zit een actief en kwalitatief goed team op. Ik ben benieuwd of ze hun naam ook gaan waarmaken om uiteindelijk @Kyuka van #1 af te gooien?

Meest belovende stam voor de toekomst: De kaart is goed verdeeld en ben benieuwd waar we over één maand zijn in het algemeen. Hoe zijn de kaarten geschud en hoe staat iedereen ervoor? De grootste kanshebbers zijn EWS, Venari & Shock. Wie het uiteindelijk gaat worden is nog moeilijk te zeggen. Verwacht van alle 3 de stammen eigenlijk nog wel veel.

Grootste blunder: @Klaveren Koning die niet kwam opdagen bij SYWBAVS. De jury zat gereed en de DJ-Booth stond al lekker te draaien, maar hij durfde z’n moment of fame niet te pakken… hierna hebben we kandidaat 2 opgeroepen @EquinoxDR , maar dit bleek ook geen succes te zijn.

Voor wie heb je nu echt respect: @Dom Perignon @.Ivar The Boneless. @Daffy Duck leden van oud Looney en nu uiteindelijk Venari, we hebben samen al veel meegemaakt en voor elkaar door het vuur gegaan. Jullie zijn allemaal echt top gozers en ik zou zo tekenen voor nog 10 werelden!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: De spelers in Venari, hoe wij met elkaar omgaan en de gezellige sfeer intern is gewoon echt top! De Dj-Booth is vaak bezet en er word regelmatig een liedje meegezongen. Een x-aantal leden hebben nog afgelopen weekend een BBQ op de planning gehad, dit is uiteindelijk gourmetten geworden. @.Ivar The Boneless. Nogmaals bedankt voor het regelen het is zeker voor herhaling vatbaar!

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik iedereen nog veel plezier en succes wens op W78 en dat de beste mogen winnen!
 
Reactiescore
903
Reactiescore
38
Reactiescore
903
Reactiescore
145
Slechtste leider: Sem, je houdt cacturne niet meer onder controle. De drugsgekkies nemen het op dit account over en je bent zelfs een keer wegens wangedrag van het account gekickt. Is dit de bedoeling Sem? Volgensmij ben jij hier de baas van kwakturne. Ik hoop dat ik je hiermee wakker schudt, stel je voor dat zidan straks de dictator word?

HELP, rob zit aan en zidan doet drugs:sad:
 
Reactiescore
3.540
Sem, je houdt cacturne niet meer onder controle. De drugsgekkies nemen het op dit account over en je bent zelfs een keer wegens wangedrag van het account gekickt. Is dit de bedoeling Sem? Volgensmij ben jij hier de baas van kwakturne. Ik hoop dat ik je hiermee wakker schudt, stel je voor dat zidan straks de dictator word?


Gegroet Reneef, jammer om dit te lezen.

Ik neem aan dat je nog steeds verdrietig en verloren bent aangezien jij ook van het account Cacturne bent gekickt wegens wangedrag. Je weet dat wij een strikt no drugs no alcohol no seks buiten cacturne kringen beleid hanteren, hierdoor heb jij het nog geen dag volgehouden op het account. Ik als baas van Cacturne behandel al mijn co's als koningen, zelfs ex-co's. Tevens heeft Zidan vandaag een wandaad begaan waar hij ons morgen in het andere topic van op de hoogte stelt & zijn excuses gaat aanbieden.

Shout-out naar alle harde werkers (misschien op volgorde van hardst werkende naar minder hard werkende misschien niet)

@Rob.
@Arrighi
Oussama
@Vleesje
Kartelleider Niels
@I Just Knocked You Out.
@Klaveren Koning
@Harvest Time
@noobteam
@Calamus Incendium
@Goth Angel
 
Reactiescore
1.918
Is dit een tw team of een voetbalelftal????
 
Reactiescore
5.591
Dream team met aanvoerder Robbert de werfknecht.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Als je het zo bekijkt zijn we best met veel
 
Reactiescore
2.062
Gegroet Reneef, jammer om dit te lezen.

Ik neem aan dat je nog steeds verdrietig en verloren bent aangezien jij ook van het account Cacturne bent gekickt wegens wangedrag. Je weet dat wij een strikt no drugs no alcohol no seks buiten cacturne kringen beleid hanteren, hierdoor heb jij het nog geen dag volgehouden op het account. Ik als baas van Cacturne behandel al mijn co's als koningen, zelfs ex-co's. Tevens heeft Zidan vandaag een wandaad begaan waar hij ons morgen in het andere topic van op de hoogte stelt & zijn excuses gaat aanbieden.

Shout-out naar alle harde werkers (misschien op volgorde van hardst werkende naar minder hard werkende misschien niet)

@Rob.
@Arrighi
Oussama
@Vleesje
Kartelleider Niels
@I Just Knocked You Out.
@Klaveren Koning
@Harvest Time
@noobteam
@Calamus Incendium
@Goth Angel

Graag de lijst aanpassen na deze schokkende gebeurtenis.

1618570173433.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Is dat een discord waar enkel de inactieven zitten of.. ? Aangezien ik daar niet ben?
 
Bovenaan