Golden Awards

Reactiescore
1.242
Beste speler:
@Kyuka
In dit stadium van de wereld denk ik dat het belangrijk is te kijken naar wat bepaalde accounts gepresteerd hebben. Ik heb nu al een aantal werelden met Melvin samengespeeld en weet dat dit account er alles aan doet om de overwinning binnen te slepen. Kyuka is een actief account met veel inzicht, activiteit en ervaring. De jump die Kyuka gemaakt heeft om de rim te securen was erg gewaagd maar achteraf heeft dit goed uitgepakt, daarnaast was het opgezette massaplan van Melvin vs. Illy een daverend succes, ben erg benieuwd of ze deze lijn vast kunnen houden en waar ze zullen eindigen. Thomas is naast Melvin wel een van de sterkhouders van het account deze wereld, hij heeft al een aantal keren laten zien wat hij in zijn mars heeft, het valt niet altijd op maar hij is de meeste altijd een stapje voor :) hopelijk gaan we meer zien van deze topper!

@United Masters
Persoonlijk ken ik dit account niet heel goed, maar als je de meeste andere lijstjes bekijkt en ziet dat dit account veel geroemd wordt dat dit dan niet zonder reden is. Het account schijnt een goede stam-speler te zijn die andere flink ondersteunt en ook niet vies is van wat rondjes gs sturen, zo hoort het naar mijn mening ook maar in de praktijk valt dat vaak nog wel tegen. ;) Zou graag eens een wereld met jullie spelen om dit zelf te ervaren:)

@LivingDeadSouls
Ik denk dat dit account een beetje vergelijkbaar is aan United Masters. Living is een zeer actief account die in het begin van de wereld eerlijk gezegd wat commentaar kregen over handelingen bij bepaalde acties. Echter vind ik dat zij het tegendeel hebben bewezen en dat ze hebben laten zien dat dit een actief en gedreven account is. Activiteit is top en een rondje clears/deff/gs doneren wordt ook totaal niet moeilijk over gedaan. Op aanvallend vlak ben ik erg benieuwd wat jullie nog meer in huis hebben, ik ben in ieder geval zeer tevreden met jullie als buurman. Ga zo door ^^

De beste stam
Op basis van het huidige verloop van de wereld knal ik hier hier mijn eigen stam, EWS neer. We hebben al een aantal mooie dingen laten zien met name op OLW en vs Illy. Accounts zijn goed bemand, het teamwork is top en er is veel humor aanwezig op de discord. Ik had hier graag nog een andere stam geroemd maar ik let er tbh. ook niet echt op wat de rest doet. Als het bijzonder was dan had ik het wel geweten en het hier benoemd, hopelijk komt dat nog!

De beste stam speler:
Geen flauw idee welke spelers bij de andere stammen de kar trekken dus daar durf ik niet echt een oordeel over te geven. Ik denk dat voor Shock sowieso @United Masters hier wel in thuis hoort, ze zouden ook veel VV draaien binnen de stam, samen met de bovengenoemde punten denk ik dat hun naam hier niet misstaat. Voor Pugna denk ik wel dat Achilleus. de kar trekt. Ik weet dat Sherwin veel VV draait bij andere accounts en natuurlijk veel nachtdekking geeft, daarnaast zag ik dat Achilleus wat deff richting Illy stuurde, al was dit helaas wel wat aan de lante kant wegens een vv block.

Binnen EWS benoem ik @Night Train & @Chameleon, deze accounts draaien enorm veel VV en zijn eigenlijk de hele dag door knetter actief. Chamleon is onderhand aardig dus qua groei dus ik ben benieuwd hoe ver jullie het gaan schoppen. Night is ofc. wat later begonnen, maar met de ervaring en activiteit van dit team weet ik zeker dat dit goed komt.

Kleine shout-out nog naar @Goth Angel, Zidan draait enorm veel VV en springt veel in op andere accounts om te helpen waar nodig. Ga zo door kerel :)

Het grootste ego:
Melvin, Rik, en ik zelf I guess :)

Beste leider:
@Ezra the King ervaar ik als een zeer prettige leider, hij regelt gewoon wat er van hem gevraagd wordt en kan in verhitte situaties (die nog regelmatig voorkomen op onze discord ^^) de rust wel bewaren. Ezra wordt hier en daar wel ondersteunt door een aantal mensen waaronder Melvin maar ik vind dat je het tot nu toe prima doet.

Slechtste leider:
@Narcissistic Illy, ik benoem jullie hier even, ik weet niet zeker of jullie de leiding van Signum waren destijds maar ik vind de manier hoe jullie @Insomnia in de steek hebben gelaten echt not-done, daarmee hebben jullie eigenlijk mijn respect en jullie eigen geloofwaardigheid verloren.

Meest onderschatte stam:
Deze nominatie krijgt de stam Death. van mij. Ik denk dat het heel wat mensen gaat tegenvallen dat deze groep spelers niet 1.2.3. weggespeeld gaat worden, ik ben erg benieuwd hoe deze groep zich gaat weren i.v.m. hun zeer lastige ligging, hopelijk kunnen ze hun tanden laten zien en laten ze zien wat ze waard zijn. Al denk ik wel dat uiteindelijk het kwantiteitverschil simpelweg te groot gaat worden.

Meest overschatte stam:
Pugna.
Ik denk dat iedereen het ermee eens is dat Pugna op deze plek thuishoort. Ondanks dat de massa vs. @Narcissistic Illy zeer moeilijk te deffen was zijn er een aantal flinke fouten gemaakt. Achillieus zou wegens een of andere VV block geen deff hebben kunnen sturen en het ergste vond ik nog dat @Disguised Turtle de dag van de massa een ODS van nog geen 4k had, I mean, Als er iets beter gepre-sniped was dat het voor Illy een stuk dragelijker was geweest om de massa af te weren.

Meest overschatte speler:
@Narcissistic Illy Sorry boys, heb geen haat gevoelens voor jullie maar ik kon niet echt een ander account bedenken die ik hiervoor kon nomineren. Moet zeggen dat jullie de dagen na de massa hebben laten zien dat er zeker wel goed gesniped kan worden en dat het inzicht en de (nacht activiteit) zeker aanwezig is. Echter denk ik dat jullie met de massa wel een aantal fouten hebben gemaakt. Het plaatsen van de stacks, recaps en het proberen om alles te te snipen deed jullie de das om. Daarnaast vind ik wel dat je als account er alles aan moet doen om ervoor te zorgen dat de massa goed afgeweerd wordt, daarbij hoort ook evt. VV zoeken indien Disguised Turtle niks zou kunnen sturen (of het zo is en gegaan is weet ik niet zeker, benoem dit enkel als voorbeeld).

Meest onderschatte speler:
@Coruscant, ook al ben ik het niet altijd eens met hoe je bepaalde zaken aanpakt en aanvliegt denk ik wel dat mensen er te makkelijk over denken dat het account Corus simpelweg met 1 massa weg geknald wordt, ik denk dat ze van de koude kermis thuis komen :) we gaan het zien. Daarnaast Finnvard, zij liggen nog wat achter op de rest maar heb veel goede verhalen over het account gehoord, ben benieuwd! Als laatste benoem ik hier @Chameleon. Het account heeft vs OLW al laten zien wat ze in huis hebben, maar ik zag op het AF dat veel mensen twijfelen over wat Cham kan, dit komt vooral wegens hun relatief lage oda, odd en ods ranks. Succes en bewijs ons allen het tegendeel!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alle toppertjes uit EWS, heb het hier goed naar mijn zin en de activiteit is top. Verder @Achilleus. @United Masters @Insomnia @CircusOfInsanity Daniël van The Blacklist. & Finnvard.

Hier wil ik graag even een shout-out geven naar alle floaters en mb's. In het bijzonder: Rik, Mitch, Corné en Combio. Deze heren zijn echt knetter actief binnen EWS en zijn ons van grote waarde. Fijn om jullie erbij te hebben heren, ga zo door.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Geen specifieke naam, ik heb een hekel aan runners, mensen die laks zijn (bijvoorbeeld treintjes gooien als anderen netjes edel spam timen). Daarnaast kan ik totaal niet tegen mensen die lopen te janken over 2/3 dorpjes van de buurman in hun lijn, ik zie het probleem hier vaak niet van in en sta er soms van te kijken hoe zielig het is als spelers daar een discussie over hebben.

Mooiste spelers naam:
Shadows Of Divinity

Mooiste stam naam:
EWS,
ben niet zo van die standaard Latijnse stamnamen enz.

Het tofste topic:
Golden awards

Het domste topic:
N.v.t.

Favoriete forum poster:
Alle mensen die leuke meme's verzinnen en delen, al die boekwerken op het forum over het gejank van een ander interesseert mij niet zo veel, als de rest lekker deze boekdelen leest lach ik wel om de meme's uit de spotprenten.

Minst favoriete forum poster:
@Wow Who, als k dan iemand moet benoemen hier dan krijg jij de nominatie, moest toch een slachtoffer vinden;)

Dikste wannabe op het forum:
@Wow Who als we dan toch bezig zijn.

Dikste wannabe in het spel:
N.v.t.

Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 27542

Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 27541

Mooiste actie van de wereld:
Hier hoort naar mijn mening niks anders te staan dan het grotendeels wegspelen van Illy. De massa was echt goed gepland, we hadden vanaf het begin al aardig vertrouwen totdat Illy Pugna joinde, we waren bang dat het één grote block ok ging worden. Ik denk dat niemand van ons had durven dromen dat we zo ver zouden komen en dat dit resultaat de uitkomst is. Al is dat wel grotendeels te danken aan de nasleep van de massa, 2/3 dagen lang hebben we nog volop door gebeukt wat denk ik voor Illy zelf funest is geweest.

Meest belovende speler voor de toekomst:
@Night Train @Cacturne @Achilleus. @CircusOfInsanity @LivingDeadSouls Are You Serious?

Meest belovende stam voor de toekomst:
Pugna.
Ben benieuwd of jullie je kunnen herpakken en wat jullie nog in huis hebben.

Grootste blunder:
Mijn persoonlijke grootste blunder was wel een flinke, ik had wat nacht times en wilde de vv graag afschuiven op onze toppers van We like turtles. Ik gaf dus de VV door en ging lekker slapen, totdat Frank mij na een uur liep te spammen op whatsapp en ik vroeg waar die mee bezig was... Toen bleek dus dat de VV van Pvm niet bij We like turtles, maar bij Disguised Turtles had neergezet. Hoe dit voor mekaar kreeg durf ik niet te zeggen, ben alleen wel blij dat Disguised de vv na 1 uur nog niet geaccepteerd had (bewust of onbewust?) en dat er alleen voor mij emotionele schade was :)

Voor wie heb je nu echt respect:
Floaters, mensen met humor, vv draaiers en over het algemeen spelers die zich inzetten voor het groter geheel en die hun eigen belangen aan de kant durven te zetten. Daarnaast een kleine shout-out naar Mathijs van @Insomnia, ik denk dat niet veel mensen hadden verwacht dat je jezelf zo terug kon knokken en je hebt je een paar keer hevig geweerd, tevens ervaar ik je ook als een zeer prettige persoonlijkheid. Hopelijk doe je dat binnenkort wat minder vs ons ;) succes kerel.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mensen die positief zijn, durf een ander eens een compliment te geven voor hun verrichte werk. Indien er iets mis gegaan is probeer dan niet de ander verrot te schelden (ook al doe ik dit zelf ook wel eens ofc.) maar breng het op een dusdanige manier dat er ook iets van geleerd wordt.

Als laatste dan toch een shout-out naar mijn eigen team. Een leuke en gezellige groep waar ik me door de dag heen eigenlijk bescheet van het lachen, maar als er nood aan de man is of er moet serieus gespeeld worden dan staan we er. Ik denk dat we al deels laten zien hebben wat wij kunnen, al is dit nog lang niet alles.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Er meer lijstjes moeten komen, ben benieuwd hoe anderen de wereld momenteel zien.
Bedankt Luc ❤️
 
Reactiescore
1.542
Wel erg mager hoor met de lijstjes deze wereld :(
 
Reactiescore
864
Reactiescore
130
Beste speler:
- Hier zijn nog veel mogelijkheden voor er is nog niet echt een account dat speciefiek iets zeer sterk heeft laten zien.
Beste stam: EWS
- EWS staat er momenteel het beste voor maar ik verwacht nog veel van de andere 4 grote stammen om iets mooi te laten zien.
- EWS is ook de enige stam die al een account echt heeft weggespeeld maar dat was vooral ook door een onmogelijk front van Illy
De beste stam speler : /
- Geen idee wie hier in te vullen Death bestaat nog niet lang genoeg om hier iemand voor in te vullen.
Het grootste ego:
-EGO's te veel om te benoemen deze wereld. Ik denk dat er in elke stam wel een paar zitten
Beste leider:
- De leiding die op het einde de wereld wint...
Slechtste leider:
- Signum ?
Meest onderschatte stam:
- Geen enkele stam heeft nog echt iets laten zien deze wereld dus geen idee wie er 'onderschat' is
Meest overschatte stam:
-EWS: Veel mensen zien ze als favoriet voor wereldwinst maar hebben opzich nog niet zo veel laten zien buiten een spelers wegspelen met edelspam en een groot kwantitatief voordeel.
Meest overschatte speler:
-Enkele spelers in de top 5 die groot zijn geworden door intern en rim pakken. Deze spelers zullen zich mogen bewijzen nu ze echte tegenstand gaan krijgen.
Meest onderschatte speler:
-Tycoon960 heeft al laten zien dat ze hun mannetje kunnen staan zonder eigen stam defensief. Nu hebben ze een sterke stam achter zich dus ik verwacht wel veel van dit account.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
-Frankie, Luc, Sherwin, Rene, Mark van Royal Duck, de boys van Mamba Chucky PVM en The Blacklist, Sander van Finis en wrs zullen er nog wel toffe accounts zijn deze wereld die ik (nog) niet ken
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
-Grote ego's en stabbers
Mooiste spelers naam:
- Mamba Mentality
Mooiste stam naam:
- Geen idee
Het tofste topic:
- Spotprenten
Het domste topic:
- Al de drama topics
Favoriete forum poster:
- Iedereen die memes maakt
Minst favoriete forum poster:
-Propaganda posters
Dikste wannabe op het forum:
-EWS hun propaganda bazen
Dikste wannabe in het spel:
- Nog niemand
Mooiste profiel foto van spelers:
- Royal Duck
Mooiste profiel foto van stammen:
/
Mooiste actie van de wereld:
Tycoon hun deffwerk of Illy die werd weggespeeld werd tot nu toe
Meest belovende speler voor de toekomst:
- Doppler en Achilleus zie ik nog ver geraken
Meest belovende stam voor de toekomst:
/
Grootste blunder:
Een massa samen met een andere stam doen en de ochtend van aankomst er achter komen dat je de enige bent die clears heeft gegooid...
Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen met beetje waarde in dit spel
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
-Spelers die er een leuke strijd van willen maken en leuk in pm doen.
Ik wil graag nog meedelen dat:
Niets
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.435
Beste speler: Aangezien de wereld nog beschikt over 5 (nu 4 met een aankomende fusie tussen Death en Pugna?) kanshebbers op wereldwinst zal ik uit elke stam 1 account benoemen dat voor mij het hoogst aangeschreven staat.

EWS- King of pvm
Met kapitein Barnie, ook wel Luc genoemd, knalt dit team al gehele wereld als een malle door. Misschien een vervelende coreligging zonder rimaansluiting maar dat laat ze niet afschrikken. Ze staan op de rang 1 ODA waar ze in mijn optiek horen te staan. Ze hebben op Illy bewezen goed te kunnen offen en daarbovenop beschikken ze ook nog eens over goede timeskills (lees: timebot1234). Ook de dagen na wave 1 stond Pvm niet stil en ze bleven maar doordrukken met resultaten. Ook zijn het nog eens enorm chille gasten die met plezier hun clears doneren voor de stam, net als hun deff die ze met een lach laten gebashed worden (tis toch maar king zijn deff?)

Venari- Tycoon960
Persoonlijk ken ik dit account niet echt maar ze hebben toch zeer goed geprestreerd bij de massa's van Venari, die ze later gejoined zijn, die telkens netjes zijn afgewerkt. Ze hebben een groot front met relatief weinig safe en fronten met meer accounts dan Pugna met accounts samenwerkt (en dat zijn er veel!!). Ik zelf ben zeer benieuwd hoe dit account het er vanaf gaat brengen deze wereld met dat uitdagende front. Ondanks het front hebben ze ook nog eens de rang 4 ODS in hande wat wel bewijst dat ze zich willen en durven leegzetten, enkel mooi om te zien.

Shock- Do Not Eat Yellow Snow
Het account dat nog zit weggemoffeld in Arma, 1 van de moraalbrekerstammen van Shock, is in mijn ogen ook het sterkste account van Shock. Ik heb met deze toppers op w76 mogen samenspelen en daar hebben ze een zeer goede indruk op me achtergelaten. Ook op w73, een hoog aangeschreven wereld, hebben ze bewezen goed te kunnen deffen. Actief, gedreven, kwalitatief sterk en top stamspelers. Eigenlijk het ideale account voor op de flank waar ze net als w76 vertoeven. Ze lijken wederom het grootste front te gaan krijgen van de wereld, vorige keer dat dat gebeurde verloren ze welgeteld 0 dorpkes aan de tegenstander.

Pugna- Achilleus.
Om dit account kan je eigenlijk niet heen, verdomd sterk team die de afgelopen werelden steeds aan de top meedraaiden. Achilleus. beschikt over een ligging met een mooi front en een degelijke groeipotentie. Het is een account dat sowieso in de end-game een grote rol zal gaan spelen, zelf als zijn stam aan het kortste eind blijkt te trekken. Ik heb hoge verwachtingen van ze, als ze actief en gemotiveerd blijven is het de motor die Pugna nodig heeft. Elke stam heeft een paar stamcarry's en gok dat zij dat voor Pugna zullen en moeten zijn.

Death.- Insomnia
Insomnia heeft deze wereld al veel te verduren gehad, een naaiactie door zijn ex-stammies (al lijkt dat nu weer vergeten en vergeven), meerdere massa's met nauwelijks stamhulp en een ligging met nagenoeg geen safe. Ondanks dit alles staat dit account er nog steeds en hebben ze dit netjes, met afzondering van wat externe VV hulp, op eigen kracht afgeslagen wat toch wel een pluim verdient. Het account is verdomd actief en beschikt over een nachter die blijkbaar tot 7uur wakker is, rip fronterkes!!

Beste stam:
Deze wereld ligt nog helemaal open, vanwege de stamlimiet 7 is er niet snel naar een 1v1 gerushed wat enkel toe te juichen valt. Het is mooi om te zien dat deze wereld werkelijk nog alle kanten uitkan. Toch denk ik dat ik (voorlopig) moeilijk om mijn eigen stam, EWS, heen kan. We hebben deze wereld al wel het meest bewezen en quasi alles wat op ons pad kwam weggevaagd. OLW, Illy, Fear, Resist (BG Pugna) en zelfs de zelfbenoemde beste speler van TW (Coruscant) moest het onderspit delven aan de Gypsy's. De rang 1 ODA is zeker op zijn plaats voor EWS. Enkel op defensief vlak moeten we ons zelf nog wel gaan bewijzen, moeten kijken hoe dat gaat uitdraaien. Verder denk ik dat Shock hier ook zeker geplaatst kan worden, diplomatiek slim, lijken vrij actief, hebben mooie phalanxen en beschikken over kwalitatief sterke accounts die zeer gedreven zijn.

De beste stam speler:
Aangezien het moeilijk is om te oordelen over andere stammen hou ik het bij mijn eigen stam. In EWS zitten allemaal zeer stamminded accounts (zelfs Kyuka?), al is er 1 account dat er wel bovenuit steekt. LivingDeadSouls stuurt gs-rondjes bij de vleet, doneert zonder problemen zijn clears en heeft zijn eigen groei wat achter gestald voor de stam. Zeer mooi om te zien en gewoonweg fantastisch om zo'n account erbij te hebben. Namens heel EWS, bedankt broeders.

Het grootste ego:
@Kyuka @EquinoxDR kut René!!

Beste leider:
Ongetwijfeld @Ezra the King, ook de beste leiding die ik ooit heb gehad. Heb hem ook al op w73 als leider gehad en er is niemand die zijn spelers zo onder controle heeft. Hij is de enige waarnaar letterlijk iedereen luistert en bezit over een bepaalde autoriteit waar niemand durft tegen in te gaan. Ook qua spelinzicht valt er niets op hem aan te merken. Verder ook nog shout-out naar Melvin die ik wel positief ervaar als leiding deze wereld, is gematigder geworden en kan ook de plooien goed glad strijken. Ook qua spelinzicht en diplomatiek zeer sterk. Hij kan van een stam te disrespecten naar een GAP'je/intern toe werken :biggrin:

Slechtste leider:
Wellicht de leiding van Pugna waar ik toch niet heel veel goeds over hoor. Phalanxen liggen best schrijnend en iedereen die wat dorpjes bezit lijken ze er zonder problemen bij te nemen. Ken ze persoonlijk niet en misschien kunnen ze intern heel chill zijn, al betwijfel ik dat zeer sterk.

Meest onderschatte stam:
Venari, hebben zich uit een benauwde situatie (Dom Perignon die even leek te breken) gewerkt en staan er nu als een echte topstam voor. Ze hebben de accounts relatief goed neergelegd (kon wellicht iets beter) en goede diplomatie gevoerd, hopelijk kunnen ze deze lijn doortrekken. Zeker een geduchte tegenstander met potentie op de wereldwinst en een stam die moeilijk te breken zal worden.

Meest overschatte stam:
Voor mij persoonlijk Pugna, slechte phalanxen neergelegd, weinig bewezen deze wereld en de groei begin ik ook in twijfel te trekken. De fusie/bg die er met Death. zit aan te komen zal wellicht een nieuwe frissie wind laten waaien in deze partij waardoor ze terug kunnen opklimmen naar de nummer 1 positie. Kwantiteit zat dan in ieder geval en leuke, nieuwe accounts (en spelers) erbij. Misschien wordt Pugna ook wel iets té hard overschat waardoor ze weer onderschat worden, dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Meest overschatte speler:
Ik heb persoonlijk niet zo'n hoge hoed op van een Disguised Turtle, de aanvallen die binnenkwamen op Insomnia waren niet heel best, er is nagenoeg geen OS gestuurd richting Illy (al had dat wellicht nog andere redenen), het is toch vrij frappant. Ik zag een vrij grote mond op het AF maar dit lijken ze vooralsnog niet waar te maken. Een top 10 quotering zijn ze voor mij niet echt waard. Hopelijk kunnen ze het tegendeel bewijzen deze wereld.

Meest onderschatte speler:
Finnvard, capabel team dat een stukje hoger op de ranglijst hoort te staan. Ik had persoonlijk een iets hardere groei verwacht al zal dat ook wel zijn redenen hebben. Het zijn chille en goede spelers die zeker hun stempel gaan drukken op deze wereld. Ik kijk er naar uit om met jullie te fronten en laten we er een mooie, faire strijd van maken (in de mate dat dat mogelijk is met EWS hé!!).

Verder benoem ik ook nog Devil in Diskwies, op w72 zijn ze vrij hard weggeknald maar op w74 hebben ze een steady wereld gedraaid en ook hier lijken ze stappen te hebben gemaakt met zeer goed deffwerk gisteren. Ze zitten nu in een goede stam met een uitdagend front en ik verwacht nog veel van dit account doorheen de wereld. Lijken me ook chille gasten om eens een wereldje mee samen te spelen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Geheel EWS, @Qui Intus Diaboli de carry van elke stam waar hij actief speelt tevens een zeer gezellige speler, ik mis je! Team Achilleus met in het bijzonder René, Team Snow wil ik ook zeker nog eens mee spelen. @Meister ook prima speler om erbij te hebben (dit is oprecht geen grap jongens), Team United Masters

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Met bewezen stabbers, onterechte ego's

Mooiste spelers naam:
LivingDeadSouls en Devil in Disguise zijn wel lauw

Mooiste stam naam:
Sowieso Ezra's Woonwagen Standplaats

Het tofste topic:
Levens en liefdes van Cacturne: ons w78 verhaal, geen twijfel over mogelijk. Verder ook spotprenten en GA-lijstjes

Het domste topic:
boeie

Favoriete forum poster:
Mijn broeders van Cacturne en P&P'erke @Chameleon

Minst favoriete forum poster:
@Wow Who niets persoonlijk maar snap er altijd bitterweinig van

Dikste wannabe op het forum:
@Jah Lion x

Dikste wannabe in het spel:
idk

Mooiste profiel foto van spelers:
1615888388204.png
1615888427480.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1615888463944.png
1615888494510.png

Mooiste actie van de wereld:

Wegspelen van de voormalige nummer 1, Narcissistic Illy waarbij het account in 2 dagen meer dan gehalveerd is. Hierdoor is er enorm veel kwantiteit genomen door EWS en gebied van Pugna verloren gegaan, wat enkel positief is voor ons. De actie was goed gepland door die dikzak1615890987455.png en tot in het detail netjes uitgevoerd door de stam, wat zeer mooi is om te zien.

Meest belovende speler voor de toekomst:
United Masters, de nummer 1 op dit moment, beschikt over een actief, kwalitatief team en een leuk front met Venari. Ik ben benieuwd naar het eerste vuurwerk op dat front, ik verwacht een mooie strijd.

Verder benoem ik ook Daffy Duck, een onbekend account voor mij. Ze hebben een front met Achilleus wat een hoog aangeschreven team is. Veel groeipotentie en ik ben benieuwd of ze actief en kwalitatief sterk genoeg zijn om stand te houden tegen Achilleus, zullen ze hun achilleshiel weten te vinden? Het zal belangrijk zijn dat dit account goed bezet is op alle vlakken.

Meest belovende stam voor de toekomst:
In mijn ogen Shock, ik ben ontzettend benieuwd naar hun eerste grote massa's en hoe ze die zelf gaan opvangen. Ze hebben in ieder geval de formatie om volop te beginnen knallen.

Grootste blunder: 23 van onze edelspamedels vergeten dodgen was wel een pijnlijke, had gelukkig geen verschil op het resultaat van de massa. Was wel een pijnlijke maar gelukkig had @Vleesje een geldig excuus.

Voor wie heb je nu echt respect: @Calamus Incendium @I Just Knocked You Out. voor de activiteit en motivatie die we samen opbrengen

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: TEAM CACTURNE - bewezen leukste team, Papa ezzie, Fredske, Rikkert, dikke melvin en al die andere losers van de EWS

Ik wil graag nog meedelen dat:
Laten we er een mooie wereld van maken met veel strijd, hij lijkt nu volop op gang te komen. Hopelijk mag hij nog lang duren en kan de sterkste partij de WW binnenslepen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
864
Thanks voor de benoeming Ziedan
 
Reactiescore
1.542
Beste speler: Aangezien de wereld nog beschikt over 5 (nu 4 met een aankomende fusie tussen Death en Pugna?) kanshebbers op wereldwinst zal ik uit elke stam 1 account benoemen dat voor mij het hoogst aangeschreven staat.

EWS- King of pvm
Met kapitein Barnie, ook wel Luc genoemd, knalt dit team al gehele wereld als een malle door. Misschien een vervelende coreligging zonder rimaansluiting maar dat laat ze niet afschrikken. Ze staan op de rang 1 ODA waar ze in mijn optiek horen te staan. Ze hebben op Illy bewezen goed te kunnen offen en daarbovenop beschikken ze ook nog eens over goede timeskills (lees: timebot1234). Ook de dagen na wave 1 stond Pvm niet stil en ze bleven maar doordrukken met resultaten. Ook zijn het nog eens enorm chille gasten die met plezier hun clears doneren voor de stam, net als hun deff die ze met een lach laten gebashed worden (tis toch maar king zijn deff?)

Venari- Tycoon960
Persoonlijk ken ik dit account niet echt maar ze hebben toch zeer goed geprestreerd bij de massa's van Venari, die ze later gejoined zijn, die telkens netjes zijn afgewerkt. Ze hebben een groot front met relatief weinig safe en fronten met meer accounts dan Pugna met accounts samenwerkt (en dat zijn er veel!!). Ik zelf ben zeer benieuwd hoe dit account het er vanaf gaat brengen deze wereld met dat uitdagende front. Ondanks het front hebben ze ook nog eens de rang 4 ODS in hande wat wel bewijst dat ze zich willen en durven leegzetten, enkel mooi om te zien.

Shock- Do Not Eat Yellow Snow
Het account dat nog zit weggemoffeld in Arma, 1 van de moraalbrekerstammen van Shock, is in mijn ogen ook het sterkste account van Shock. Ik heb met deze toppers op w76 mogen samenspelen en daar hebben ze een zeer goede indruk op me achtergelaten. Ook op w73, een hoog aangeschreven wereld, hebben ze bewezen goed te kunnen deffen. Actief, gedreven, kwalitatief sterk en top stamspelers. Eigenlijk het ideale account voor op de flank waar ze net als w76 vertoeven. Ze lijken wederom het grootste front te gaan krijgen van de wereld, vorige keer dat dat gebeurde verloren ze welgeteld 0 dorpkes aan de tegenstander.

Pugna- Achilleus.
Om dit account kan je eigenlijk niet heen, verdomd sterk team die de afgelopen werelden steeds aan de top meedraaiden. Achilleus. beschikt over een ligging met een mooi front en een degelijke groeipotentie. Het is een account dat sowieso in de end-game een grote rol zal gaan spelen, zelf als zijn stam aan het kortste eind blijkt te trekken. Ik heb hoge verwachtingen van ze, als ze actief en gemotiveerd blijven is het de motor die Pugna nodig heeft. Elke stam heeft een paar stamcarry's en gok dat zij dat voor Pugna zullen en moeten zijn.

Death.- Insomnia
Insomnia heeft deze wereld al veel te verduren gehad, een naaiactie door zijn ex-stammies (al lijkt dat nu weer vergeten en vergeven), meerdere massa's met nauwelijks stamhulp en een ligging met nagenoeg geen safe. Ondanks dit alles staat dit account er nog steeds en hebben ze dit netjes, met afzondering van wat externe VV hulp, op eigen kracht afgeslagen wat toch wel een pluim verdient. Het account is verdomd actief en beschikt over een nachter die blijkbaar tot 7uur wakker is, rip fronterkes!!

Beste stam:
Deze wereld ligt nog helemaal open, vanwege de stamlimiet 7 is er niet snel naar een 1v1 gerushed wat enkel toe te juichen valt. Het is mooi om te zien dat deze wereld werkelijk nog alle kanten uitkan. Toch denk ik dat ik (voorlopig) moeilijk om mijn eigen stam, EWS, heen kan. We hebben deze wereld al wel het meest bewezen en quasi alles wat op ons pad kwam weggevaagd. OLW, Illy, Fear, Resist (BG Pugna) en zelfs de zelfbenoemde beste speler van TW (Coruscant) moest het onderspit delven aan de Gypsy's. De rang 1 ODA is zeker op zijn plaats voor EWS. Enkel op defensief vlak moeten we ons zelf nog wel gaan bewijzen, moeten kijken hoe dat gaat uitdraaien. Verder denk ik dat Shock hier ook zeker geplaatst kan worden, diplomatiek slim, lijken vrij actief, hebben mooie phalanxen en beschikken over kwalitatief sterke accounts die zeer gedreven zijn.

De beste stam speler:
Aangezien het moeilijk is om te oordelen over andere stammen hou ik het bij mijn eigen stam. In EWS zitten allemaal zeer stamminded accounts (zelfs Kyuka?), al is er 1 account dat er wel bovenuit steekt. LivingDeadSouls stuurt gs-rondjes bij de vleet, doneert zonder problemen zijn clears en heeft zijn eigen groei wat achter gestald voor de stam. Zeer mooi om te zien en gewoonweg fantastisch om zo'n account erbij te hebben. Namens heel EWS, bedankt broeders.

Het grootste ego:
@Kyuka @EquinoxDR kut René!!

Beste leider:
Ongetwijfeld @Ezra the King, ook de beste leiding die ik ooit heb gehad. Heb hem ook al op w73 als leider gehad en er is niemand die zijn spelers zo onder controle heeft. Hij is de enige waarnaar letterlijk iedereen luistert en bezit over een bepaalde autoriteit waar niemand durft tegen in te gaan. Ook qua spelinzicht valt er niets op hem aan te merken. Verder ook nog shout-out naar Melvin die ik wel positief ervaar als leiding deze wereld, is gematigder geworden en kan ook de plooien goed glad strijken. Ook qua spelinzicht en diplomatiek zeer sterk. Hij kan van een stam te disrespecten naar een GAP'je/intern toe werken :biggrin:

Slechtste leider:
Wellicht de leiding van Pugna waar ik toch niet heel veel goeds over hoor. Phalanxen liggen best schrijnend en iedereen die wat dorpjes bezit lijken ze er zonder problemen bij te nemen. Ken ze persoonlijk niet en misschien kunnen ze intern heel chill zijn, al betwijfel ik dat zeer sterk.

Meest onderschatte stam:
Venari, hebben zich uit een benauwde situatie (Dom Perignon die even leek te breken) gewerkt en staan er nu als een echte topstam voor. Ze hebben de accounts relatief goed neergelegd (kon wellicht iets beter) en goede diplomatie gevoerd, hopelijk kunnen ze deze lijn doortrekken. Zeker een geduchte tegenstander met potentie op de wereldwinst en een stam die moeilijk te breken zal worden.

Meest overschatte stam:
Voor mij persoonlijk Pugna, slechte phalanxen neergelegd, weinig bewezen deze wereld en de groei begin ik ook in twijfel te trekken. De fusie/bg die er met Death. zit aan te komen zal wellicht een nieuwe frissie wind laten waaien in deze partij waardoor ze terug kunnen opklimmen naar de nummer 1 positie. Kwantiteit zat dan in ieder geval en leuke, nieuwe accounts (en spelers) erbij. Misschien wordt Pugna ook wel iets té hard overschat waardoor ze weer onderschat worden, dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Meest overschatte speler:
Ik heb persoonlijk niet zo'n hoge hoed op van een Disguised Turtle, de aanvallen die binnenkwamen op Insomnia waren niet heel best, er is nagenoeg geen OS gestuurd richting Illy (al had dat wellicht nog andere redenen), het is toch vrij frappant. Ik zag een vrij grote mond op het AF maar dit lijken ze vooralsnog niet waar te maken. Een top 10 quotering zijn ze voor mij niet echt waard. Hopelijk kunnen ze het tegendeel bewijzen deze wereld.

Meest onderschatte speler:
Finnvard, capabel team dat een stukje hoger op de ranglijst hoort te staan. Ik had persoonlijk een iets hardere groei verwacht al zal dat ook wel zijn redenen hebben. Het zijn chille en goede spelers die zeker hun stempel gaan drukken op deze wereld. Ik kijk er naar uit om met jullie te fronten en laten we er een mooie, faire strijd van maken (in de mate dat dat mogelijk is met EWS hé!!).

Verder benoem ik ook nog Devil in Diskwies, op w72 zijn ze vrij hard weggeknald maar op w74 hebben ze een steady wereld gedraaid en ook hier lijken ze stappen te hebben gemaakt met zeer goed deffwerk gisteren. Ze zitten nu in een goede stam met een uitdagend front en ik verwacht nog veel van dit account doorheen de wereld. Lijken me ook chille gasten om eens een wereldje mee samen te spelen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Geheel EWS, @Qui Intus Diaboli de carry van elke stam waar hij actief speelt tevens een zeer gezellige speler, ik mis je! Team Achilleus met in het bijzonder René, Team Snow wil ik ook zeker nog eens mee spelen. @Meister ook prima speler om erbij te hebben (dit is oprecht geen grap jongens), Team United Masters

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Met bewezen stabbers, onterechte ego's

Mooiste spelers naam:
LivingDeadSouls en Devil in Disguise zijn wel lauw

Mooiste stam naam:
Sowieso Ezra's Woonwagen Standplaats

Het tofste topic:
Levens en liefdes van Cacturne: ons w78 verhaal, geen twijfel over mogelijk. Verder ook spotprenten en GA-lijstjes

Het domste topic:
boeie

Favoriete forum poster:
Mijn broeders van Cacturne en P&P'erke @Chameleon

Minst favoriete forum poster:
@Wow Who niets persoonlijk maar snap er altijd bitterweinig van

Dikste wannabe op het forum:
@Jah Lion x

Dikste wannabe in het spel:
idk

Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 27820
Bekijk bijlage 27821

Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 27822
Bekijk bijlage 27823

Mooiste actie van de wereld:

Wegspelen van de voormalige nummer 1, Narcissistic Illy waarbij het account in 2 dagen meer dan gehalveerd is. Hierdoor is er enorm veel kwantiteit genomen door EWS en gebied van Pugna verloren gegaan, wat enkel positief is voor ons. De actie was goed gepland door die dikzakBekijk bijlage 27824 en tot in het detail netjes uitgevoerd door de stam, wat zeer mooi is om te zien.

Meest belovende speler voor de toekomst:
United Masters, de nummer 1 op dit moment, beschikt over een actief, kwalitatief team en een leuk front met Venari. Ik ben benieuwd naar het eerste vuurwerk op dat front, ik verwacht een mooie strijd.

Verder benoem ik ook Daffy Duck, een onbekend account voor mij. Ze hebben een front met Achilleus wat een hoog aangeschreven team is. Veel groeipotentie en ik ben benieuwd of ze actief en kwalitatief sterk genoeg zijn om stand te houden tegen Achilleus, zullen ze hun achilleshiel weten te vinden? Het zal belangrijk zijn dat dit account goed bezet is op alle vlakken.

Meest belovende stam voor de toekomst:
In mijn ogen Shock, ik ben ontzettend benieuwd naar hun eerste grote massa's en hoe ze die zelf gaan opvangen. Ze hebben in ieder geval de formatie om volop te beginnen knallen.

Grootste blunder: 23 van onze edelspamedels vergeten dodgen was wel een pijnlijke, had gelukkig geen verschil op het resultaat van de massa. Was wel een pijnlijke maar gelukkig had @Vleesje een geldig excuus.

Voor wie heb je nu echt respect: @Calamus Incendium @I Just Knocked You Out. voor de activiteit en motivatie die we samen opbrengen

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: TEAM CACTURNE - bewezen leukste team, Papa ezzie, Fredske, Rikkert, dikke melvin en al die andere losers van de EWS

Ik wil graag nog meedelen dat: Sjondeer in, Turtles out
Laten we er een mooie wereld van maken met veel strijd, hij lijkt nu volop op gang te komen. Hopelijk mag hij nog lang duren en kan de sterkste partij de WW binnenslepen.

Dankjewel Zidon <3
 
Reactiescore
1.228
@Qui Intus Diaboli de carry van elke stam waar hij actief speelt tevens een zeer gezellige speler, ik mis je!
Gelieve mij niet te taggen???

Toch bedankt voor de benoeming padawan van Coruscant!
 
Reactiescore
130
Death.- Insomnia
Insomnia heeft deze wereld al veel te verduren gehad, een naaiactie door zijn ex-stammies (al lijkt dat nu weer vergeten en vergeven), meerdere massa's met nauwelijks stamhulp en een ligging met nagenoeg geen safe. Ondanks dit alles staat dit account er nog steeds en hebben ze dit netjes, met afzondering van wat externe VV hulp, op eigen kracht afgeslagen wat toch wel een pluim verdient. Het account is verdomd actief en beschikt over een nachter die blijkbaar tot 7uur wakker is, rip fronterkes!!
Bedankt voor de vernoeming.
De naaistreek is idd wel vergeven maar niet vergeten.
 
Reactiescore
1.918
zidan dikke likeslet

toch maar even 10 verschillende benoemen als beste speler
 
Bovenaan