Golden Awards

Reactiescore
736
Reactiescore
11
Mooiste stam naam:

EWS

Het tofste topic:

Bugs en fouten

Het domste topic:

De praathoek

Favoriete forum poster:

Conceived By Communism

Mooiste profiel foto van spelers:

NIGHTTRAIN

Mooiste profiel foto van stammen:

EWS

Mooiste actie van de wereld:

Geen

Meest belovende speler voor de toekomst:

Speeder

Meest belovende stam voor de toekomst:

EWS/SHOCK

Grootste blunder:

In slaapgevallen onder het deffen

Voor wie heb je nu echt respect:

Voor iedereen die hetzelfde heeft!

Ik wil graag nog meedelen dat het biertijd is

POAR NEEM,N
 
Reactiescore
3.540
Mooiste stam naam:

EWS

Het tofste topic:

Bugs en fouten

Het domste topic:

De praathoek

Favoriete forum poster:

Conceived By Communism

Mooiste profiel foto van spelers:

NIGHTTRAIN

Mooiste profiel foto van stammen:

EWS

Mooiste actie van de wereld:

Geen

Meest belovende speler voor de toekomst:

Speeder

Meest belovende stam voor de toekomst:

EWS/SHOCK

Grootste blunder:

In slaapgevallen onder het deffen

Voor wie heb je nu echt respect:

Voor iedereen die hetzelfde heeft!

Ik wil graag nog meedelen dat het biertijd is

POAR NEEM,N

Goed lijstje, goed onderbouwd. Gewoon niks mis mee eigenlijk.
 
Reactiescore
271
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: United Masters
De beste stam speler: Ga dan even van 76 uit en dan benoem ik United Masters. Dirk is zeer actief en pakt echt een hele hoop vv's. Topper om erbij te hebben.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Naast huidige stamgenoten: Dirk(united)
De beste stam speler: Dirk van UM

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @United Masters ,

Bedankt vriendelijke vrienden :)
 
Reactiescore
119
Beste speler:

Beste stam: EWS, duidelijk de stam waar op dit moment de meeste power achter zit. Goeie gezamenlijke aanvallen, terwijl ze enorm hard groeien. Kwaliteit, activiteit en een diepe portemonnee de ideale combinatie in het huidige TW?

De beste stam speler: Dirk, Jens. Deze mannen draaien regelmatig vv en staan altijd klaar om een handje bij te steken.

Het grootste ego: Goh waar moet ik beginnen? Melvin? Bjorn? Maick? Maar denk dat ik toch voor Stan ga, die jongen begint echt naast zijn schoenen te lopen!

Beste leider: EWS leiding, zie beste stam.

Slechtste leider: Shock leiding, incapabel maakt geen goeie beslissing en gooit totaal de wereld weg.

Meest onderschatte stam: Death, Het gaat al gauw over Pugna, EWS, Shock of Venari. Maar ik denk dat death, ondanks de misschien niet al te gunstige ligging, een gevaarlijke outsider gaat worden voor de end-game. Er zijn een aantal prima spelers te vinden onder goed leiderschap kan dat best potten breken.

Meest overschatte stam: -

Meest overschatte speler: Illy. Niet echt overschat door de mensen. Maar rang 2 is te hoog voor een account als illy

Meest onderschatte speler: Finnvard. De mannen komen opgang, houd ze maar in de gaten de komende maanden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Tuur, Damien, de mannen van Mamba Mentality

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Martijn (UT), Simon (Shakedown). Need I say more?

Mooiste spelers naam: Mamba Mentality, Kobe Bryant <3

Mooiste stam naam: Geen. Elke stam naam is te cheesy (death, shock, ews) of iets latijn/grieksachtig (pugna, venari, shock). Ik vind het allemaal niks.

Het tofste topic: Spotprenten, enkel wanneer memegod Istari post

Het domste topic: Op wie gooien we kata's.

Favoriete forum poster: Geen.

Minst favoriete forum poster: UT, Jokersbrain, We like hot chicks

Dikste wannabe op het forum: We like hot chicks

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Geef ik niet om.

Mooiste profiel foto van stammen: Geef ik niet om.

Mooiste actie van de wereld: Te vroeg in de wereld voor echt mooie acties.

Meest belovende speler voor de toekomst: Kyuka, United Masters, Surrounded by idiots en Cacturne

Meest belovende stam voor de toekomst: Pugna en Death. zie onderschatte stam.

Grootste blunder: Een wereld starten met Maick.. Yikes.

Voor wie heb je nu echt respect: Inge, Rick. De enige naast Jason die het lang hebben uitgehouden op ChuChuuu. Dus die verdienen wel een Shoutout.

Welke speler kunnen het beste in jou naar boven halen: Jason. Mede eigenaar van Chu.

Ik wil graag nog meedelen dat: Stan suckt in valorant <3, maar het is wel een lieve jongen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Dat Stan suckt in valorant kan ik verder ook volledig bevestigen
 
Reactiescore
57
Thanks voor de benoemingen :)
 
Reactiescore
2.369
Het grootste ego: Goh waar moet ik beginnen? Melvin? Bjorn? Maick? Maar denk dat ik toch voor Stan ga, die jongen begint echt naast zijn schoenen te lopen!
Yikes.
Meest onderschatte speler: Finnvard. De mannen komen opgang, houd ze maar in de gaten de komende maanden.
Dank.
Ik wil graag nog meedelen dat: Stan suckt in valorant <3, maar het is wel een lieve jongen!
 
Reactiescore
1.962
Beste speler: Moet eerlijk wezen dat ik niet alle acties aan de andere kant van de wereld volg. Mijn nominatie gaat naar United Masters, die gasten gaan echt heel hard deze wereld. Zijn enorm actief, hebben al een aantal spelers met speels gemak aan de kant gezet en ze beschikken over een gestacked team waardoor alle factoren die een account in goede banen moeten leiden wel aanwezig zijn. Daarnaast zijn ze ook niet beroerd om te doneren aan stamgenoten, vv's te draaien of andere hulp te geven, dit is ook terug te zien aan hun mooie rang 1 ODS op het moment van schrijven.

Beste stam: Ik denk dat je hier een keuze moet maken tussen de stammen EWS, Pugna en Shock. Pugna valt vervolgens als eerste af, niet geheel overtuigd over de kwaliteit die ze bezitten (ook al speelden ze ons weg in de beginfase), daarnaast hebben ze hun kwantiteit een beetje op een dubieuze wijze vergaard. Als ik vervolgens moet kiezen tussen Shock en EWS dan valt mijn keuze voor beste stam toch op EWS, spelers groeien sneller dan iedereen, hebben al een aantal spelers op overtuigende wijze weggevaagd en daarnaast bezit de stam natuurlijk heel veel kwaliteit. Shock is meer een gezonde combinatie van gezellig TW spelen, plezier en ook wel presteren, maar ik denk dat de drang om te winnen veel meer aanwezig is binnen EWS.

De beste stam speler: Binnen Shock zijn er een aantal spelers die in aanmerking komen voor deze nominatie. Ten eerste Aaron, heeft de ondankbare taak als leider op zich genomen en draait daarnaast ook nog ontzettend veel vv's. Ook Jens en Dirk pakken veel vv's op en zijn echte stamspelers die dit al op meerdere werelden laten zien.

Het grootste ego: Coruscant. Een groot ego gecombineerd met idioot gedrag, wat wil je nog meer?

Beste leider: Aaron, heb nog geen problemen gezien binnen Shock.

Slechtste leider: -

Meest onderschatte stam: Ik denk Venari/Death, van beide stammen wordt in mijn ogen weinig verwacht. Toch heeft Venari wel een mooie ligging en kan Death mits er goed beleid gehanteerd wordt nog wel mooie dingen gaan bewerkstelligen daar in de core.

Meest overschatte stam: Shock. Stond in de beginfase eigenlijk bekend als beste of meest belovende stam hier op het AF, dit hebben we de laatste tijd niet echt kunnen waar maken. De wereld is nog jong dus gelukkig nog genoeg kans om het te laten zien.

Meest overschatte speler: Chemistry, in de start keihard lopen boosten en waar zijn ze nu?

Meest onderschatte speler: CircusOfInsanity, je hoort eigenlijk vrij weinig over deze gasten, ze staan niet vaak in de spotlights maar ze kunnen kneiter goed TW'en en zijn daarnaast nooit te beroerd om mensen te hulp te schieten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Alle mensen van Shock uiteraard. Daarnaast Roëll (@brehbreh) , Maks (@purpletail), het account Achilleus. en Mamba Mentality zijn ook echte toppertjes.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niet per se om een steek uit te delen maar Harlequin of Hate zou ik gewoon nooit mee samen kunnen werken.

Mooiste spelers naam: Moet zeggen dat er bijzonder weinig mooie namen te vinden zijn in de top 100... Als ik er toch 1tje moet kiezen: Surrounded by idiots..

Mooiste stam naam: Ezras Woonwagen Standplaats

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Met welke 7?

Favoriete forum poster: @Istari , zijn spotprenten zijn echt goud, helaas komt maar 5% hier op het forum terecht want in de stamchat gaat het de hele dag door. :biggrin: Op het gebied van P&P vind ik @Conceived by Communism er boven uit steken, is ook wel terug te zien in zijn topic over de startfase.

Minst favoriete forum poster: @Yerpel geen idee wie deze gozer is, maar heeft een enorme haat tegen ons account. Waarom? Ik heb werkelijk waar geen idee... Gelukkig is hij na zijn klopjacht op W75 weer verdwenen.

Dikste wannabe op het forum: @We Like Hot Chicks

Dikste wannabe in het spel: Shakedown8

Mooiste profiel foto van spelers:
157298_large


Mooiste profiel foto van stammen:
156659_large


Mooiste actie van de wereld:
Weggespeeld worden in de core door Pugna. Nu hebben we tenminste een mooie ligging met veel meer potentie.

Meest belovende speler voor de toekomst: Als ik kijk naar ligging gecombineerd met kwaliteit dan krijgt Kyuka deze nominatie. Prachtige ligging in de rim en een team erop met enorm fanatieke en stuk voor stuk top spelers.

Meest belovende stam voor de toekomst: EWS, momenteel al de beste stam en heeft nog een flinke rim om dicht te edelen. Ook zijn ze diplomatisch al weer lekker bezig dus ik verwacht weinig problemen voor deze stam. Ik dacht dat jullie er een leuke midgame van wilden maken?

Grootste blunder: Tijdens het snipen een bevel annuleren die wel raak was.... Daarnaast was het starten op dag 1 gewoon dom want je weet toch altijd dat er een ''premade'' in je rug start?

Voor wie heb je nu echt respect: Melvin, die man moet zich elke nacht dood schrikken als zijn boxen weer af gaan? Je moet er maar wat voor over hebben.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Oude team van Chuchuuu op W66 was wat mij betreft echt een perfecte combi...

Ik wil graag nog meedelen dat: Bijna weekend jongens, nog even volhouden en dan weer keihard pilsen!!
 
Reactiescore
903
Mooie lijst man! Proost alvast :p
 
Bovenaan