Golden Awards

Reactiescore
903
Reactiescore
57
Pugna zit op 10 leden al ik het vlug uitreken:biggrin:
 
Reactiescore
490
Reactiescore
2.062
Reactiescore
14
Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van OLW was een nette actie. Ik zag van vele accounts erg strakke timings en net opgezette aanvallen. Van sommige zag ik ook flink wat verbeterpunten, maar daar werken we aan. Ook leuk om Living eens in actie gezien te hebben, er is wat verbetering mogelijk maar er is potentie.

Nette actie? Dat die timings strak waren kan ik je niet in tegenspreken maar voor de rest was hier helemaal niet veel net aan.

Verder wel een mooie post in het geheel.
 
Reactiescore
1.542
Nette actie? Dat die timings strak waren kan ik je niet in tegenspreken maar voor de rest was hier helemaal niet veel net aan.

Verder wel een mooie post in het geheel.
Hoe noem je het dan als je in 3 waves bijna iedere wave een volledig account verliest? dat is toch netjes lijkt me :)
 
Reactiescore
108
Hoe noem je het dan als je in 3 waves bijna iedere wave een volledig account verliest? dat is toch netjes lijkt me :)

Uhh Ik schat in dat het te maken heeft met een enorme overmacht. Wave 1 was met circa. 30 accounts uit 5-6 stammen tegen 6 spelers.

Inactiviteit is geen reden echter is de combinatie van slechte bezetting en niet genoeg skills hebben om te deffen de reden geweest dat er twee accounts omvielen. Ikzelf heb tot nu toe redelijk stand gehouden daar we de keuze om de dorpen van legolas te verdelen al hadden gemaakt en in gang gezet alvorens die massa kwam. Toen waren alle clears gedumpt op een van de vele CF's die EWS heeft geplaatst waardoor recaps lastig waren.

Dat de massa's netjes getimed zijn ben ik het mee eens hoor. 124 fakes timen door de dag en nacht heen vergt stukje discipline. Dat een van jullie front accounts op de ochtend van de massa rustig lag te pitten en zo 10 frontclears verloor was wel minder.

Al met al prima gespeeld waar wat mij betreft; Het goede samenspel binnen EWS, MB's en alle andere belanghebbenden, de overmacht qua spelers, en bezetting een belangrijke rol heeft gespeeld. Bezetting is overigens volledig te wijten aan OLW ofcourse.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Oei, wie had dat gedacht?

Van

Naar
Vrij simpel, mb’s vanuit mybae/living en vanuit cac/cham. Tevens viel Asap/Alap mee aan op initiatief vanuit Coruscant wat ik begreep. Desalniettemin heeft EWS 7 hoofdaccounts. Gok zo’ 12 accounts vanuit EWS zijde waarbij er een aantal accounts niet eens meer dan 3 dorpen had. Daarbij niet vergeten dat OLW ook zelf bestond uit 3 stammen, maar dat benoemen komt meneer Legolas niet uit ofcourse.
 
Reactiescore
14
Vrij simpel, mb’s vanuit mybae/living en vanuit cac/cham. Tevens viel Asap/Alap mee aan op initiatief vanuit Coruscant wat ik begreep. Desalniettemin heeft EWS 7 hoofdaccounts. Gok zo’ 12 accounts vanuit EWS zijde waarbij er een aantal accounts niet eens meer dan 3 dorpen had. Daarbij niet vergeten dat OLW ook zelf bestond uit 3 stammen, maar dat benoemen komt meneer Legolas niet uit ofcourse.

Volgens mij benoem jij ook niet dat 2 van die mbs OLW gestabt hebben en dat jullie er fijn mee in zee gaan.
 
Reactiescore
2.433

Deleted User - 487957763

Guest
Volgens mij benoem jij ook niet dat 2 van die mbs OLW gestabt hebben en dat jullie er fijn mee in zee gaan.
Volgens mij is dit al eerder ontkracht maar cva blijf in je waanzin.

Je stamleider noemde ze zelfs nog "een stel rimnoobs die onze naam gejat hadden". Klinkt echt als gewaardeerde mb's inderdaad...
 
Reactiescore
397
Vrij simpel, mb’s vanuit mybae/living en vanuit cac/cham. Tevens viel Asap/Alap mee aan op initiatief vanuit Coruscant wat ik begreep. Desalniettemin heeft EWS 7 hoofdaccounts. Gok zo’ 12 accounts vanuit EWS zijde waarbij er een aantal accounts niet eens meer dan 3 dorpen had. Daarbij niet vergeten dat OLW ook zelf bestond uit 3 stammen, maar dat benoemen komt meneer Legolas niet uit ofcourse.
Legolas maakt volgens mij een hele nette post waarin hij jullie de complimenten geeft en zich sportief opstelt ondanks dat hij (en zijn) stam natuurlijk flink in het nadeel zijn. Volgens mij is de kwaliteit van OLW (met eventuele zusterstammen) vrij magertjes. Ik geloof Legolas als hij zegt dat ze er maar met zes man voorstonden. Hij wijt het verlies van hun dorpen aan henzelf en geeft jullie de complimenten. Je laatste zin waarin je impliceert dat hij opzettelijk feiten achterwege laat, vind ik niet helemaal terecht.

Je reactie op United Masters is terecht, maar er is geen reden voor de laatste zin vind ik niet heel netjes tegenover een tegenstander die zich hier heel sportief opstelt.
 
Bovenaan