Golden Awards

Reactiescore
1.584
Overal bovenuit steken zonder incs gehad te hebben? Steekt boven alles uit, behalve op defensief gebied dan.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat je het weer knap voor elkaar hebt gekregen om ieder acc van genoeg kwaliteit te voorzien en daarbij een (zo op het oog) een zeer goede sfeer gecreëerd

Ik denk dat meerdere van ons zich al wel bewezen hebben op defensief vlak, maar de echte grote testen zijn helaas uitgebleven.
Met recap oorlogen tijdens massa’s komt er naar mijn mening ook wel wat defensieve skill bij kijken om dorpen te behouden, iets wat de meeste van ons vaak toch wel goed gelukt is.

Daarnaast is er vgm toch ook wel de nodige vv gedraaid waar menig Ews persoon heeft laten zien niet terug te deinzen om een potje te deffen :)

Ik kijk in ieder geval uit naar de eerste incs, maakt het veel spannender ^^
 
Reactiescore
5.687
Ik denk dat meerdere van ons zich al wel bewezen hebben op defensief vlak, maar de echte grote testen zijn helaas uitgebleven.
Met recap oorlogen tijdens massa’s komt er naar mijn mening ook wel wat defensieve skill bij kijken om dorpen te behouden, iets wat de meeste van ons vaak toch wel goed gelukt is.

Daarnaast is er vgm toch ook wel de nodige vv gedraaid waar menig Ews persoon heeft laten zien niet terug te deinzen om een potje te deffen :)

Ik kijk in ieder geval uit naar de eerste incs, maakt het veel spannender ^^
Ging mij dan vooral om hoe Mel het verwoord, waarbij hij in zijn volgende zin zichzelf eigenlijk direct tegenspreekt. Voor de rest heeft het meerendeel van EWS zoals jij, Mel, Fred, Ezra, Rik, Jelle etc etc idd meermaals bewezen een capable deffer te zijn, dat durf ik ook zeker niet te ontkennen.
Ik ben net zo benieuwd of jullie überhaupt flink getest gaan worden, ik hoop het voor de mee-kijker zoals mezelf. Succes alvast allen.
 
Reactiescore
736
Geen vermelding. Kut lijst.
 
Reactiescore
2.064
Ben wel benieuwd hoe de sfeer in EWS zich blijft ontwikkelen. Nadat bijvoorbeeld sterkhouders Carlo, Ezra en Fred al eerder zijn gestopt. Volgensmij is Fred dan wel terug, ben ik wel benieuwd of die sfeer ook echt zo goed zit als er wordt beweerd.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ben wel benieuwd hoe de sfeer in EWS zich blijft ontwikkelen. Nadat bijvoorbeeld sterkhouders Carlo, Ezra en Fred al eerder zijn gestopt. Volgensmij is Fred dan wel terug, ben ik wel benieuwd of die sfeer ook echt zo goed zit als er wordt beweerd.

We regelen sowieso nieuwe soldaten neef
 
Reactiescore
1.754
Volgens geruchten werd aan eerder genoemde spelers de deur gewezen i.h.k.v. een heuse 'war on drugs', kan iemand dit bevestigen of ontkennen??
 
Reactiescore
2.064
Volgens geruchten werd aan eerder genoemde spelers de deur gewezen i.h.k.v. een heuse 'war on drugs', kan iemand dit bevestigen of ontkennen??

Heb eerder gehoord dat het ging om onderlinge ruzie

STOOKSTOOK
 
Reactiescore
2.064
Onderlinge ruzie op Tribalwars?!?! Kan ik me bijna niet voorstellen..

Nee wij kennen alleen elkaar, wij zouden nooit ruzie maken.

Stel je voor dat je nog meer mensen kent
 
Reactiescore
903

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ben wel benieuwd hoe de sfeer in EWS zich blijft ontwikkelen. Nadat bijvoorbeeld sterkhouders Carlo, Ezra en Fred al eerder zijn gestopt. Volgensmij is Fred dan wel terug, ben ik wel benieuwd of die sfeer ook echt zo goed zit als er wordt beweerd.

Carlo, Ezra en Fred weg? Oh dan kom ik weer spelen
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik word weer vrij opgewonden als ik dit allemaal lees
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bovenaan