Golden Awards

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
420
Klopt maar wel TW spelen dus mijn leven is succesvol :p
 
Reactiescore
271
Beste speler:
@Dom Perignon die er altijd staat voor zijn stamgenoten :)

Beste stam: VENARI TOP NATUURLIJK!

De beste stam speler:
ik ken de spelers in de andere stammen niet zo goed maar hier wil ik er graag 2 indelen
@Dom Perignon had ik hierboven al toegelicht maar DOM TOP!
@Kyuka staat volgens mij ook altijd klaar om iedereen te helpen :D

Het grootste ego:
@bruh-ikke grootste ego wat ik ooit heb gezien voor een verkapte MB die zelfs na weggespeeld te worden alleen maar een grotere mond krijgt?

Beste leider:
als ik hier geen leiding venari zet krijg ik klappen denk :p
leiding EWS ken ik persoonlijk niet, maar kan nooit slecht zijn met hoe ze iedere massa weer domineren

Slechtste leider:
leiding SHOCK heb ik niet heel hoog zitten nadat ze de wereld op deze manier jammer genoeg hebben verziekt.
het had een hele mooie 1v1v1v1 kunnen worden maar met deze actie is dat wederom weer niet gelukt......
BBQ/PUGNA: zelfde reden als hierboven.

Meest onderschatte stam:
venari natuurlijk

Meest overschatte stam:
PUGNA misschien een beetje laat maar die zijn blijkbaar heel erg overschat

Meest overschatte speler:
ik moet zeggen dat ik persoonlijk phoenix veels teveel overschat heb.

Meest onderschatte speler:
denk dat iedereen behalve pugna kamp wel genoeg kwaliteiten heeft en niet onderschat moet worden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
zeker weer een wereld met @Dom Perignon dat kan niet verkeert gaan
@TasmanianDevil DJ SJON brengt wel de sfeer in de tent :D
zou ook zeker wel een keer onder de leiding van @Kyuka in een stam willen zitten.
voor de rest eigenlijk meerendeels venari kamp misschien een beetje omdat ik er nu zit maar ik maak maar weinig zo een gezellige stam mee waar iedereen echt 300% voor zijn stamgenoten gaat.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
@bruh-ikke denk dat ik persoonlijk de stam leave als er zo een blaaskaak bij komt...

Mooiste spelers naam:
Do Not Eat Yellow Snow, ik ga nog steeds iedere keer vlak als ik die naam zie :p

Mooiste stam naam:
BBQ krijg gelijk trek als ik da zie

Het tofste topic:
spotprenten

Het domste topic:
spotprenten als er weer enkel gezaag in staat.

Favoriete forum poster:
@TasmanianDevil

Minst favoriete forum poster:
om niet in herhaling te vallen zal ik bruh niet nog een keer noemen

Dikste wannabe op het forum:
eigenlijk wil ik bruh nu wel noemen?

Dikste wannabe in het spel:
hier ga ik BRUH maar wel nomineren hoor.

Mooiste profiel foto van spelers:
moeilijke keuze denk dat ik hier toch @Dom Perignon en Do Not Eat Yellow Snow noem
1617633724227.png
1617633744010.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1617633792938.png

Mooiste actie van de wereld:
Phoenix een gigantische klap uitdelen nadat Pugna dacht ons wel ff weg te spelen met 3 stammen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
@Dom Perignon <3

Meest belovende stam voor de toekomst:
ik hoop dat we met venari de kansen pakken, maar ik ben toch bang dat EWS de kaarten momenteel gigantisch in handen heeft

Grootste blunder:
met 3 stammen op venari harken en daarmee de wereld naar de ...... helpen.

Voor wie heb je nu echt respect:
@Dom Perignon sws jou maat.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
@TasmanianDevil zekers te weten als we weer keihard I WANT IT THAT WAY mee schreeuwen gewoon <3

Ik wil graag nog meedelen dat:
 
Reactiescore
903
Love <3
 
Reactiescore
260
Beste speler: Doe eens gek, ik kies eens voor de mannen van @Chameleon . Met Freddie & Ezra aan het roer presteert dit account consistent (zeker wanneer Ezra niet heel het weekend AWOL is) en is niet vies van spelen op het scherpst van de snede waar ik ontzettend van kan genieten.

Beste stam: EWS duidelijk, consistente prestaties en een heldere lijn vooruit.

De beste stam speler: Yung Padawan, de jongen met de mooie lokken (is dit legaal om te zeggen??) aka @Goth Angel verdiend hier echt wel een benoeming. De tijd en moeite die deze jonge speelse lama in TW stopt is 1 ding, maar hij zet deze ook actief in voor de stam.

Het grootste ego: Die blaaskaak uit Rotterdam, eenmaal als tegenstander mogen meemaken en nu als stamgenoot. Een Ego waar je U tegen zegt, maar tenminste wel iemand die het waar kan maken, en ook nog eens best geinig is om aan te horen in de voicechat. (@Kyuka)

Beste leider: Hier nomineer ik de leiding van Venari, niet eens zozeer vanwege het dag tot dag leiderschap, maar vooral omdat zij zich niet hebben laten verleiden tot een makkelijke samenwerking zoals BBQ/Pugna/Shock. Zij hebben consistent aangestuurd op een 1v1v1v1. Dat is vertrouwen op je stam en spelers, ookal heb je aanvankelijk niet de beste kaarten, en daar kan Shock nog aardig wat van leren.

Slechtste leider: Ik had hier graag Shock neer willen zetten vanwege de ondermaatste groei, passiviteit en BG met Pugna/BBQ maar ik moet dit toch echt aan Pugna/BBQ toeschrijven. Man man man, wat een een tering bende is het daar. Iedereen voelde natuurlijk al wel op zijn klompen aan dat dit samenraapsel van een stel stabberkes niet tot een coherent geheel was te smeden, en dat is afgelopen week maar weer eens gebleken. Gelukkig komt de verlossing voor deze stam spoedig.

Meest onderschatte stam: Venari, goede interne verhoudingen met prima spelinzicht kunnen je een stuk verder kan brengen dan veel mensen denken.

Meest overschatte stam: Shock, op papier was dit een topstam geweest, maar in de praktijk hebben ze dit niet waar gemaakt. De BG met de 2 andere flopstammen van deze wereld was een absoluut zwaktebod en heeft keihard gebackfired.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jens van QID (snipe bot), team Yellow lijkt me altijd een goeie en natuurlijk alle randdebielen die EWS gezellig maken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bewezen ANTI-DRUGS propagandisten zoals @Vleesje :redface:

Mooiste spelers naam: SjondeerTrekker, want fck al die tryhard namen.

Mooiste stam naam: Ezra's Woonwagen Standplaats, idem.

Het tofste topic: Spotprenten

Favoriete forum poster: Iedereen die de moeite neemt om een serieuze, onderbouwde post te doen (niet dat gezwalk wat uit Pugna kwam vandaag). Als guilty pleasure @rikkert1234 ,hart op de tong en lekker stoken. Heerlijk.

Mooiste profiel foto van spelers: QID obviously.
1617656751967.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1617656722637.png

Mooiste actie van de wereld: Toen toenmalige #1 Illy in 1 massa keihard weggevaagd werd. Signum & Pugna Flopderflop, EWS topperdetop

Meest belovende speler voor de toekomst: Achilleus, met een sterk team en flink wat onlangs vrij gekomen terrein ben ik benieuwd naar de rol die dit account in endgame gaat spelen!

Meest belovende stam voor de toekomst: Aangezien ik EWS al als beste stam heb, zet ik hier Venari neer. Ben benieuwd hoe deze mannen het gaan doen op een gelijk speelveld!

Grootste blunder: De early game clears die meerdere malen in de nachtbonus kapot zijn gelopen hebben wij intern omgedoopt tot traditie, dus daarmee zijn al onze blunders uit de wereld geholpen.

Voor wie heb je nu echt respect: Op het kamp heb je alleen respect voor je moeder?

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn favoriete cospelerke Joost als hij niet een huis aan het opknappen is ofso echt stom.

Ik wil graag nog meedelen dat: Joost een bewezen drugsgebruiker is, en mogelijk ook anders geaard (tsja wat moet je ook met je lul in de lockdown)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
524
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bewezen ANTI-DRUGS propagandisten zoals @Vleesje :redface:

Ik vind samen met @Vleesje in een campagne zitten ook niet heel leuk, maar goed we moeten het er maar mee doen! Hij denkt tenminste aan onze veiligheid!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Als je sterft aan de drugs moet je niet meer met hem in een stam zitten dus doe gerust zo verder!!!

... de jeugd ...
 
Reactiescore
1.918
ik ben ontzettend teleurgesteld maar ik zie dit als een signaal om nog meer in te zetten op de anti drugs champagne
 
Reactiescore
2.064
Beste speler: Het account King of PVM staat voor mij op dit moment op nummer 1. Ze hebben een enorme drive en pakken elke aanval een mooi stuk terrein en goede winsten. Ik hoop dat ze dit binnenkort ook een keer defensief kunnen bewijzen. Hiernaast is PVM gewoon lekker solo gestart en redelijk afwezig geweest in de start. Extra knap dat ze nu zo mooi in deze wereld liggen t.o.v. vele andere accounts die wel met premade zijn gestart. Toevallig hebben vele spelers van PVM ook met mij op het account gespeeld, toevallig of hebben ze hier hun nodige ervaringen opgebouwd tot topspeler?

Beste stam: EWS steekt op dit moment met kop en schouders boven de rest uit. Aanvallend verpulveren ze bijna alle tegenstanders, echter hebben ze verdedigend nog niet laten zien, wat Venari bijvoorbeeld op dit moment wel doet. Ben erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen.

De beste stam speler: Binnen Venari wil ik iedereen prijzen die heeft gefloat. Vooral wil ik mijn eigen medespelers, sherwin, daan, sean en pieter benoemen die binnen Pugna en venari meerdere keren moeilijke VV's/floats hebben opgepakt en ook keer op keer clears/def met erg veel risico doneren om stamgenoten te helpen. Ook even een special mention voor de EWS mannen en in speciaal Rik en Carlo, die ons hebben geholpen met de benodigde gaatjes. Rik en carlo vullen hiernaast ook graag andere gaatjes, namelijk die van elkaar.

Het grootste ego: Gelukkig zijn er weinig ego's op deze wereld. Binnen EWS steken Fred en Melvin er natuurlijk wel bovenuit. Enge mannetjes met een hoog talent voor zelfvoldoening. Binnen Shock kan ik niemand anders dan mijn grote vriend Jens benoemen. Elke keer zeggen dat die er niet speelt, maakt het nog veel erger. Hij had zo in Tyrant kunnen spelen! In Venari spelen helaas geen ego's dus kan ik niemand benoemen. Graag wil ik ook nog matthijs benoemen van Insomnia, op shelly was die echt goed opgevoed door zanger rinus om geen ego te zijn, helaas is die het verleerd.

Beste leider: John aka Dj Sjon, naast dat die een erg strenge dictator kan zijn, maakt die er ook een mooi sfeertje van erg belangrijk! De vunzigste deuntjes worden vooral op donderdagmiddag gedraaid! Zelf wordt ik ook vaak aangesproken op het te laat inleveren van mijn deadlines bij hem, wat me erg scherp houd. Venari heeft op dit moment een erg mooie ligging, en heeft sterke recruits uitgevoerd. Het is gewoon een topstam geworden wat mee gaat doen om de wereldwinst, chapeau.

Slechtste leider: Sem, je houdt cacturne niet meer onder controle. De drugsgekkies nemen het op dit account over en je bent zelfs een keer wegens wangedrag van het account gekickt. Is dit de bedoeling Sem? Volgensmij ben jij hier de baas van kwakturne. Ik hoop dat ik je hiermee wakker schudt, stel je voor dat zidan straks de dictator word?

Meest onderschatte stam: BBQ, we zien op dit moment veel zwakkere accounts uit BBQ erg veel dorpen verliezen. Echter staan er gewoon nog een paar goede accounts levend, en ik voorspel nog de nodige moeite om deze weg te spelen. Goodluck allemaal, jullie kunnen het!

Meest overschatte stam: EWS, zelf nog geen massa gekopt?

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler:
Disguised Turtle, prima gasten die een redelijk potje kunnen spelen. Denk dat menig hun kunsten onderschat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zeg het eerlijk, bijna al mijn vriendjes spelen op deze wereld, verdeeld over alle stammen. Ik mag jullie ofc allemaal!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -

Mooiste spelers naam:
Achilleus.

Mooiste stam naam: Venari

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Het idioten cacturne topic

Favoriete forum poster: EquinoxDR

Minst favoriete forum poster: Bruh-ikke

Dikste wannabe op het forum: Bruh-ikke

Dikste wannabe in het spel: Chameleon

Mooiste profiel foto van spelers: Achilleus.

Mooiste profiel foto van stammen: Venari

Mooiste actie van de wereld: Het joinen van Venari. Heb het echt naar me zin <3

Meest belovende speler voor de toekomst: Devil in Bisquit is echt een prima team. Top gasten die het nog ver gaan schoppen. Oja team Snow ook in de RIM, w76 all over again?

Meest belovende stam voor de toekomst: Venari

Grootste blunder: Massa vlaggen doen terwijl er een wimpel aanstaat. Dit speelde zich af op w76, sorry mensen uit Salt. Ik was het.

Voor wie heb je nu echt respect: Duckje

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mensen die mij uitdagen!!!

Ik wil graag nog meedelen dat: EWS TOP
 
Reactiescore
2.477
Grootste blunder: Massa vlaggen doen terwijl er een wimpel aanstaat. Dit speelde zich af op w76, sorry mensen uit Salt. Ik was het.
Uh was dit niet je grootste blunder? En dat van 0.0 % bier??
10A8F356-1185-4998-A051-834A2F23711F.jpeg
 
Bovenaan