Golden awards

Reactiescore
1.363
Compleet tegenstrijdig met elkaar?
Waarom? Ik zeg eerste keer jullie overmacht en 2de keer mijn eigen stam dat ik geen overmacht heb?
En heb uiteindelijk gewoon gelijk ;). Dus accepteer t feit maar, vieze spelers.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Waarom? Ik zeg eerste keer jullie overmacht en 2de keer mijn eigen stam dat ik geen overmacht heb?
En heb uiteindelijk gewoon gelijk ;). Dus accepteer t feit maar, vieze spelers.

Dat jij niet kan tellen had ik moeten weten aan de hand van je posts hier.
 
Reactiescore
533
Ik snap die berekening niet zo man..
Ja house moest gewoon meewerken, die wouden zo graag een 2v1.
Dat was geen berekening
House had bijna 7m aan punten toen Trump 11m had en Gaatje 10,7.

Het was aan gaatje en Trump dan om te beslissen 1vs1vs1 te doen. Niet aan House... Blijkbaar was dat niet mogelijk.
 
Reactiescore
760
moraal van het verhaal gaatje had gwn moeten fuseren met Trump destijds want het word anders toch tege je gebruikt
 
Reactiescore
383
Zo te zien is de plaatselijke crèche gesloten vandaag, de kleuters hebben weer aandacht nodig
 
Reactiescore
2.433
Beste stam: ews
 

Deleted User - 487965883

Guest
Ondanks het runnen heeft AT toch een mooie prestatie neergezet! Complimenten
82aec7d612fb544fe9d3e4213b7a2a5a.png
 
Reactiescore
742
klopt hun profiel toch nog... maar zo snel had niemand verwacht...

je zou maar een 50/50 afspreken deze aan de laars lappen een 20mil voorsprong opeisen. Daarna de fronten zo hoere dom neerleggen omdat AT een grote bakkes had (als ik in gaatje zat had die AT de volle laag gekregen), een beetje tof doen dat house -40 ging eerste massa tegen een 20mil overmacht en de 2de massa -2 ging. Daarna gewoon bashen dat house niet kan aanvallen en iedereen front off dood loopt. maar wel stoer blijven doen...

eerste massa koppen van house en dan meteen -100 gaan terwijl er nog 500 clears stil stonden.

stel je voor hoe hard gaatje geneukt word als de wereld daadwerkelijk 50/50 word.

tip, jullie staan nog 14m voor (ong) zet fronten opnieuw en raap je spelers die aant rennen zijn terug wat een wanvertoning van heel gaatje holy fack

stelletje pauper noobs
 
Bovenaan