Golden awards

Reactiescore
1.363
1. Er is nooit een overmacht geweest door de de bg tussen House en Gaatje naar Trump toe.
Stop aub met dat "jullie hadden overmacht dit dat", is volkomen belachelijk en dat weet iedereen die de wereld wat gevolgd heeft...

2. Klopt niet en zelfs moest het kloppen, had het niet nodig geweest met alle accounts die zijn gaan runnen bij incommings.

Er is WEL een overmacht geweest knul ;). Niet zo janken.
Reken alles maar uit.

Dat run gedeelte heb je wel gelijk in tbh.. Wel zonde.
Offensieve spel klopt wel. Op de ME zag je peeeren veel off dorpen op den duur ;).
 
Reactiescore
941
Er is WEL een overmacht geweest knul ;). Niet zo janken.
Reken alles maar uit.

Dat run gedeelte heb je wel gelijk in tbh.. Wel zonde.
Offensieve spel klopt wel. Op de ME zag je peeeren veel off dorpen op den duur ;).

Jullie hadden de eerste paar maanden van de wereld een gigantische overmacht door met 50 spelers te beginnen en elke tegenstand tot moraalbreker te bombarderen. Frappant dat jij hier over overmacht zit te zagen.
 
Reactiescore
1.363
Jullie hadden de eerste paar maanden van de wereld een gigantische overmacht door met 50 spelers te beginnen en elke tegenstand tot moraalbreker te bombarderen. Frappant dat jij hier over overmacht zit te zagen.
50 spelers? Serieus nog nooit gehad. Heb er nog steeds 0 bewijs voor gezien. Rick de stabber heeft het 1x voor de grap gezegd om te trollen. Voor de rest echt nog nooit 50+ leden gezien in de discord hoor..

Ik mag gewoon over overmacht praten als t echt zo is. + wat jullie deden, verziekte de wereld gewoon zwaar. Dat realiseer jij jezelf niet, aangezien jij 0 verstand van tw hebt. Enige wat jij kan doen is dom janken en de chats leaven als er 1 weerwoord/verwijt komt. Nog nooit gesnapt dat house jou ooit leiding gemaakt heeft..
 
Reactiescore
941
50 spelers? Serieus nog nooit gehad. Heb er nog steeds 0 bewijs voor gezien. Rick de stabber heeft het 1x voor de grap gezegd om te trollen. Voor de rest echt nog nooit 50+ leden gezien in de discord hoor..

Ik mag gewoon over overmacht praten als t echt zo is. + wat jullie deden, verziekte de wereld gewoon zwaar. Dat realiseer jij jezelf niet, aangezien jij 0 verstand van tw hebt. Enige wat jij kan doen is dom janken en de chats leaven als er 1 weerwoord/verwijt komt. Nog nooit gesnapt dat house jou ooit leiding gemaakt heeft..

Als je enkel maar op deze manier kunt communiceren ga ik er niet eens op reageren. Word eens volwassen zeg klein kind.
 
Reactiescore
742
Beetje hypocriet hoe je nu praat christt, als ze deze wereld vergelijken met 71 (hiho, toaw, Fier) hebben we precies het zelfde alleen met andere spelers en andere accounts.

Toen zat jij op dezelfde positie als house atm zit, je zat in fier ik heb je toen ook niet gehoord over hoe oneerlijk of tegen welke overmacht hiho toen moest strijden.
 
Reactiescore
12
Als je enkel maar op deze manier kunt communiceren ga ik er niet eens op reageren. Word eens volwassen zeg klein kind.
Tsjaa. Wij hebben helaas ook tegen een muur zitten praten als China zijnde.

Zaten ze beetje met 50 premades propaganda zitten te maken voor kamp trump/maai.

Zo wordt TW blijkbaar gespeeld.
 
Reactiescore
533
Die plannen heb ik serieus nooit gehoord, aangezien ik zelf al die gesprekken deed.

Die 3rde positie is sws bs man.. Alles stond een beetje appart daarvan.
De enige die de regie in handen had was gaatje, die kon er een leuke wereld van maken, of het verzieken.
Het 2de is gedaan. Mensen zijn schijnbaar te snel bang als een stam meer dorpen en punten heeft en willen 0 uitdaging, zie hier het resultaat.

Nou poh, 3 hele weken.. Komop man.:p

Wij hadden zwaar het initiatief genomen hoor in alles juist, raar dat jij dat niet in ziet man.

Het enige verschil zou zijn geweest dat wij wss panda + de andere niet gerecruit hadden. Deden wij puur, omdat ik een grote fout heb gemaakt met de napopzegging. En wij ook niet goed klaarstonden...

Die hypocriete bs van gaatje slaat idd ook nergens op.
Vindt het gewoon jammer dat ik mn best ervoor deed om het een leuke open wereld te maken met uitdaging, maar door die nap die echt met de domste reden ooit gemaakt is, het gewoon verziekt is.
100x per dag iets afgesproken, donders :O.
Das wel 100x meer dan dat house zelf gepraat heeft...
Gaatje iedem met iets toegeven..

Zoals ik al zei: house kan wel wat meer ''lef'' hebben of wtf, maar jullie hebben je speelstijl ook puur aangepast door de overmacht die de nap met zich meebracht. Want ik hoorde ook wel dat vally constant met jouw leiding in gesprek was hoor. ;) Dat def slopen waren jullie sws al op voorbereid d/m/v jullie offensieve spel. Anders zouden jullie veel defensiever gespeeld hebben, dus ik vind dat een beetje raar dat jij t zo formuleert imo.
Heb ook al veeeeeel gezegd in mijn vorige posts, dus heb niet zo super veel zin om constant in herhaling te vallen als jij dat snapt Tuurtje ;).
Ik zit hoog in het noorden in de rim... Dan is 3 weken incs best wel uniek in TW... Zelfs mijn Mb's werden door 4stammen aangevallen.
Dusjah op zijn snelheid is het wel leuk en boeiend.

Ik denk dat Trump evenveel kon als gaatje. Dat het van beide stammen afhing of het een leuke wereld werd. Ik snap niet waarom House daarin het voortouw moest nemen. Nederig zijn en aan de eigen weg timmeren was hun enige optie.

Welke pogingen Trump heeft ondernomen op een leuke wereld is me eerlijk gezegd nooit ter ore gekomen. Maar als je iniatief hebt genomen daarin vind ik dat wel mooi. Ik respecteer mensen die daarin pogingen ondernemen...
Ik heb ook naar geen enkele stam negatieve gevoelens. Ook niet naar Trump of Gaatje. Ik vind echter wel dat House hier te slecht wordt afgeschilderd en dat ondanks dat we de underdog zijn, deze spelers toch het meeste (mooie) muziek hebben gemaakt op deze wereld. Daar spreken de stats voor zich, ik hoop alvast dat ze blijven doorzetten en geloven in zichzelf.
 
Reactiescore
1.363
Ik zit hoog in het noorden in de rim... Dan is 3 weken incs best wel uniek in TW... Zelfs mijn Mb's werden door 4stammen aangevallen.
Dusjah op zijn snelheid is het wel leuk en boeiend.

Ik denk dat Trump evenveel kon als gaatje. Dat het van beide stammen afhing of het een leuke wereld werd. Ik snap niet waarom House daarin het voortouw moest nemen. Nederig zijn en aan de eigen weg timmeren was hun enige optie.

Welke pogingen Trump heeft ondernomen op een leuke wereld is me eerlijk gezegd nooit ter ore gekomen. Maar als je iniatief hebt genomen daarin vind ik dat wel mooi. Ik respecteer mensen die daarin pogingen ondernemen...
Ik heb ook naar geen enkele stam negatieve gevoelens. Ook niet naar Trump of Gaatje. Ik vind echter wel dat House hier te slecht wordt afgeschilderd en dat ondanks dat we de underdog zijn, deze spelers toch het meeste (mooie) muziek hebben gemaakt op deze wereld. Daar spreken de stats voor zich, ik hoop alvast dat ze blijven doorzetten en geloven in zichzelf.

Nou weetje Tuurtien,

Er zijn 3 grote stammen.. Trump moest altijd dingen aankaarten om dingen voor elkaar te krijgen..
Fusie hebben wij afgezegd. Waardoor Gaatje de bg/nap tegen ons heeft genomen.. Met jullie.
Wat de wereld idd nog leuk had kunnen maken, maarja die nap/bg he..
Niks hypocriets aan tbh, house kon ook gewoon nee zeggen.

Stats komen van toen ik nog speelde door de 2v1 situatie + inactiviteit.. Weet jij ook wel ;).
Motivatie daalde ook zwaar, door dat rare gedrag/redenatie. Sloeg echt nergens op.
Al dat genegeer iedere keer, om over te kokhalzen...

Wat Thomas ook iedere keer loopt te swanzen slaat ook echt helemaal nergens op.
Jammer dat jij er zelf niet bij was Tuurtje, kon je mij ook begrijpen..

Beetje hypocriet hoe je nu praat christt, als ze deze wereld vergelijken met 71 (hiho, toaw, Fier) hebben we precies het zelfde alleen met andere spelers en andere accounts.

Toen zat jij op dezelfde positie als house atm zit, je zat in fier ik heb je toen ook niet gehoord over hoe oneerlijk of tegen welke overmacht hiho toen moest strijden.

House = TOAW tbh. Altijd janken tbh :p.
Niet helemaal mee eens ;).
Hiho had geen overmacht xD. Waren een bende noobs imo.
Enige probleem was de inactiviteit van mijn accie toendertijd, waardoor alles verziekt werd mn noobke.



Tsjaa. Wij hebben helaas ook tegen een muur zitten praten als China zijnde.

Zaten ze beetje met 50 premades propaganda zitten te maken voor kamp trump/maai.

Zo wordt TW blijkbaar gespeeld.

Jullie zaten daadwerkelijk te stabben + wij hadden erg duidelijk bewijs geleverd gozer, dus das hele andere koek.

Ik zit nog steeds op goed bewijs te wachten voor die 50 leden premade :D
Komt ie überhaupt?
 
Reactiescore
941
Toen er nog 3 grote stammen waren hadden wij de helft van de punten, dorpen en troepen als Maai en ongeveer 2/3e van Gaatje. Het zou wel heel dom geweest zijn om dan niet met Gaatje samen te werken tegen jullie. Een driestrijd lijkt op papier allemaal heel leuk en aardig, maar in realiteit zullen er altijd 2 stammen afspreken om de derde stam aan te vallen. Helaas voor jullie zijn jullie het het kneusje geworden die alleen achter bleven. Zoals ik al meermaals aangehaald hebt hebben jullie dit echter wel aan jullie zelf te danken, namelijk door jullie (en vooral We Like Hot Chicks) onuitstaanbaar AF gedrag, en ingame ook nog eens constant moraalbrekers gebruiken of andere manieren om easy dorpjes te vinden. Dan is het normaal dat je de andere 2 stammen boos maakt en dat zij samen gaan spelen.

Dat jullie hierdoor een inactieve stam werden zegt alleen maar dat jullie zwakker stonden dan wij dachten. Als het gaat over easy dorpjes edelen is het natuurlijk makkelijk, maar eens er aanvallen komen liepen jullie blijkbaar gewoon weg. Wij hebben wel in het begin van de wereld veel uitdagingen gekend waardoor wij wisten dat we een goede en stabiele stam waren. Jullie hadden deze uitdaging nooit gehad, en waren dus nooit getest.
 
Reactiescore
15
Jullie hadden gewoon het geluk dat er in west trump op het moment van de massa's zeer veel inactiviteit zat. Dat geluk had gaatje niet en dat zie je ook duidelijk aan de stats.

Verder wil ik er ook nog op wijzen dat mijn team geen deel uitmaakte van een premade. Dus dat Trump enkel uit een hoop premades bestond is incorrect.
 
Reactiescore
416
Nou weetje Tuurtien,

Er zijn 3 grote stammen.. Trump moest altijd dingen aankaarten om dingen voor elkaar te krijgen..
Fusie hebben wij afgezegd. Waardoor Gaatje de bg/nap tegen ons heeft genomen.. Met jullie.
Wat de wereld idd nog leuk had kunnen maken, maarja die nap/bg he..
Niks hypocriets aan tbh, house kon ook gewoon nee zeggen.

Stats komen van toen ik nog speelde door de 2v1 situatie + inactiviteit.. Weet jij ook wel ;).
Motivatie daalde ook zwaar, door dat rare gedrag/redenatie. Sloeg echt nergens op.
Al dat genegeer iedere keer, om over te kokhalzen...

Wat Thomas ook iedere keer loopt te swanzen slaat ook echt helemaal nergens op.
Jammer dat jij er zelf niet bij was Tuurtje, kon je mij ook begrijpen..



House = TOAW tbh. Altijd janken tbh :p.
Niet helemaal mee eens ;).
Hiho had geen overmacht xD. Waren een bende noobs imo.
Enige probleem was de inactiviteit van mijn accie toendertijd, waardoor alles verziekt werd mn noobke.





Jullie zaten daadwerkelijk te stabben + wij hadden erg duidelijk bewijs geleverd gozer, dus das hele andere koek.

Ik zit nog steeds op goed bewijs te wachten voor die 50 leden premade :D
Komt ie überhaupt?

Trump = transparant
 
Reactiescore
533
Nou weetje Tuurtien,

Er zijn 3 grote stammen.. Trump moest altijd dingen aankaarten om dingen voor elkaar te krijgen..
Fusie hebben wij afgezegd. Waardoor Gaatje de bg/nap tegen ons heeft genomen.. Met jullie.
Wat de wereld idd nog leuk had kunnen maken, maarja die nap/bg he..
Niks hypocriets aan tbh, house kon ook gewoon nee zeggen.

Stats komen van toen ik nog speelde door de 2v1 situatie + inactiviteit.. Weet jij ook wel ;).
Motivatie daalde ook zwaar, door dat rare gedrag/redenatie. Sloeg echt nergens op.
Al dat genegeer iedere keer, om over te kokhalzen...

Wat Thomas ook iedere keer loopt te swanzen slaat ook echt helemaal nergens op.
Jammer dat jij er zelf niet bij was Tuurtje, kon je mij ook begrijpen..
Ik denk toch dat je House van 2maand geleden overschat...

2021-02-01 TWump 1. =12 +11,034,393 +1,337 -38,464,551 -21,407,712 -13,259,616
2021-02-01 Gaatje 2. =10 +10,739,522 +1,227 +31,993,400 +21,757,643 +8,301,454
2021-02-01 House 3. =12 +6,827,266 +764 +46,184,264 +19,980,430 +18,936,581

Dat is net wat meer dan de helft van de punten van Trump.
Dan kan je toch niet zeggen dat House echt actief moest meewerken of moest gaan voortrekken in die discussies?

Ik lees dat je pogingen hebt gedaan voor afspraken te maken, maar dat er niet altijd even snel werd geantwoord. Dat is inderdaad zeer frustrerend, zelf ben ik ook wel fan van de duidelijkheid.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Er is WEL een overmacht geweest knul ;). Niet zo janken.
Reken alles maar uit.

Dat run gedeelte heb je wel gelijk in tbh.. Wel zonde.
Offensieve spel klopt wel. Op de ME zag je peeeren veel off dorpen op den duur ;).

Toon mij 1 screenshot van die overmacht dan, jij KNUL.

Je kan wel overal lopen zeggen hoe slecht House leiding is, maar elke leider kan inschatten dat in een 3-strijd waarbij 1 partij even groot/groter is dan de andere 2 partijen samen gerekend dat je dan een 1v2 mag verwachten.
Gewoon slecht gespeeld van jullie, dat je zo snel in de wereld zo'n grote overmacht wilt pakken en dan krijg je zulke toestanden.

Spijtig voor jullie en hopelijk leer je uit je fouten, op naar de volgende.
 
Reactiescore
1.363
Ik denk toch dat je House van 2maand geleden overschat...

2021-02-01 TWump 1. =12 +11,034,393 +1,337 -38,464,551 -21,407,712 -13,259,616
2021-02-01 Gaatje 2. =10 +10,739,522 +1,227 +31,993,400 +21,757,643 +8,301,454
2021-02-01 House 3. =12 +6,827,266 +764 +46,184,264 +19,980,430 +18,936,581

Dat is net wat meer dan de helft van de punten van Trump.
Dan kan je toch niet zeggen dat House echt actief moest meewerken of moest gaan voortrekken in die discussies?

Ik lees dat je pogingen hebt gedaan voor afspraken te maken, maar dat er niet altijd even snel werd geantwoord. Dat is inderdaad zeer frustrerend, zelf ben ik ook wel fan van de duidelijkheid.
Ik snap die berekening niet zo man..
Ja house moest gewoon meewerken, die wouden zo graag een 2v1.

Toon mij 1 screenshot van die overmacht dan, jij KNUL.

Je kan wel overal lopen zeggen hoe slecht House leiding is, maar elke leider kan inschatten dat in een 3-strijd waarbij 1 partij even groot/groter is dan de andere 2 partijen samen gerekend dat je dan een 1v2 mag verwachten.
Gewoon slecht gespeeld van jullie, dat je zo snel in de wereld zo'n grote overmacht wilt pakken en dan krijg je zulke toestanden.

Spijtig voor jullie en hopelijk leer je uit je fouten, op naar de volgende.

Toendertijd een screenshot?
Jullie hadden dik 5m overmacht tzt...
Meteen weer triggered jochie xD.

Is niks slecht gespeeld van ons. Wij wouden er een eerlijke wereld van maken, door de fusie met gaatje af te zeggen.
Deden wij dat wel: dan was het rip wereld en rip jouw stammetje. Maar wij wouden het eerlijk spelen.
Ja, we konden dat doen ja.. Maar ging tegen mijn principes + die van de stam in.
Wij hadden totaal geen grote overmacht imo, maarja meningen verschillen i guess.
House leiding is gewoon barslecht als zij niet eens normaal willen overleggen, niks ruilen puur om ons zoveel mogelijk te naaien, om wat?
0

Zegt voldoende.
 
Bovenaan