Golden awards

Deleted User - 81360

Guest
9 uur zondag ochtend denk je te zijn uitgeslapen. Lees je één pagina van dit topic en ben je weer vermoeid voor de hele week. Wat een kinderachtig gedoe hierboven.
 
Reactiescore
239
Beste speler:
Hier voor zijn er meerdere kandidaten in mijn ogen... Ken op W77 meerdere spelers uit vorige werelden maar wil me enkel baseren op deze wereld.
Enkel naar W77 gekeken selecteer ik: @Loco Loco Motief ! Ik denk dat ze als team echt bij de beteren van deze wereld horen!
Lekker bezig kerels !

Beste stam:
Door de vele verschuivingen vind ik dit een moeilijk keuze, elke stam heeft een paar sterke spelers zitten...
Wil niet op Orde stemmen aangezien dat men eigen stam is, daarom selecteer ik hier: Maai.

De beste stam speler:
@Mickey Mouse zonder twijfel, zijn erg actief binnen de stam discord & forum en staan altijd klaar om stammies te helpen!

Het grootste ego:
Mystery Man, zijn uitspraak van 2 weken geleden tegen LLM zal ik nooit vergeten...
''Het is moeilijk om een stam te vormen in deze wereld met enkel top spelers aangezien er amper mensen zijn die aan onze kwaliteit en skills kunnen tippen, buiten ons zijn er niet veel toppers''

Beste leider:
Verdadero Infierno, heeft de touwtjes zeer goed in handen en verdiend alle respect en dankbaarheid !
(@.Boss )
Slechtste leider:
///

Meest onderschatte stam:
Sense. lijk me een erg kwalitatieve stam die meer credits zou moeten krijgen voor hun werk.

Meest overschatte stam:
Mad.

Meest overschatte speler:
G.T.R. de BB man.

Meest onderschatte speler:
@To Be or Not To Be? een zéér goede spelers die het ver gaat brengen op deze wereld, houd zichzelf wat in de schaduw maar zal nog veel monden
doen openvallen denk ik!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Liam van het account @Corrupted Mentality ! Zalige kerel, moest iedereen zijn normen en waarden hanteren zou de wereld een betere plaats zijn!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Bono, velen zullen hem niet meer kennen, is ondertussen al weg gespeeld.
Zéér arrogant kereltje met een calimero-complex

Mooiste spelers naam:
A Wealth of Knowledge.

Mooiste stam naam:
Vind alle stamnamen op deze wereld ver beneden niveau... Als ik er de minst slechte moet uithalen dan is dat: Southern Lights.

Het tofste topic:
Spotprenten <3

Het domste topic:
Stab topic over china, is gewoon overbodig, we weten ondertussen al hoe ze daar te werk gaan en word er misselijk van.

Favoriete forum poster:
@Blow Me Up moet ik wel vaak om lachen :D


Minst favoriete forum poster:
///

Dikste wannabe op het forum:
@Too Hot For This Planet dan maar, niet omdat ik iets tegen hem heb... gewoon omdat ik niet snap dat hij nog durft te posten op het AF na de wanpraktijken van zijn stam, China.
 
Reactiescore
26
Meest onderschatte speler:
@To Be or Not To Be? een zéér goede spelers die het ver gaat brengen op deze wereld, houd zichzelf wat in de schaduw maar zal nog veel monden
doen openvallen denk ik!

Is die gozer niet op wereld 75 compleet weg gespeeld?

Grapje natuurlijk, was geen houden aan.

Erwin & Lasse actieve honden, als de wereld het toe laat gaan we inderdaad nog veel zien van deze mannen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
95
Beste speler:
Hier voor zijn er meerdere kandidaten in mijn ogen... Ken op W77 meerdere spelers uit vorige werelden maar wil me enkel baseren op deze wereld.
Enkel naar W77 gekeken selecteer ik: @Loco Loco Motief ! Ik denk dat ze als team echt bij de beteren van deze wereld horen!
Lekker bezig kerels !
Interessant dat je LLM als beste speler neerzet. Wat heeft hij hiervoor gedaan?
Niet door Vicemi heen komen, een speler die meer dan 5 keer zo klein is. Of zijn het de geweldige interns van Noah en Lord Lenears. Verder noem je GTR de bb man (en terecht) maar LLM zit ook al op een mooie 21 bb's de laatste maand. Is lang niet zoveel als GTR maar betwijfel toch echt of je LLM nou de "beste speler" van w77 kunt noemen.
 
Reactiescore
489
Beste speler:
Hier voor zijn er meerdere kandidaten in mijn ogen... Ken op W77 meerdere spelers uit vorige werelden maar wil me enkel baseren op deze wereld.
Enkel naar W77 gekeken selecteer ik: @Loco Loco Motief ! Ik denk dat ze als team echt bij de beteren van deze wereld horen!
Lekker bezig kerels !

Beste stam:
Door de vele verschuivingen vind ik dit een moeilijk keuze, elke stam heeft een paar sterke spelers zitten...
Wil niet op Orde stemmen aangezien dat men eigen stam is, daarom selecteer ik hier: Maai.

De beste stam speler:
@Mickey Mouse zonder twijfel, zijn erg actief binnen de stam discord & forum en staan altijd klaar om stammies te helpen!

Het grootste ego:
Mystery Man, zijn uitspraak van 2 weken geleden tegen LLM zal ik nooit vergeten...
''Het is moeilijk om een stam te vormen in deze wereld met enkel top spelers aangezien er amper mensen zijn die aan onze kwaliteit en skills kunnen tippen, buiten ons zijn er niet veel toppers''

Beste leider:
Verdadero Infierno, heeft de touwtjes zeer goed in handen en verdiend alle respect en dankbaarheid !
(@.Boss )
Slechtste leider:
///

Meest onderschatte stam:
Sense. lijk me een erg kwalitatieve stam die meer credits zou moeten krijgen voor hun werk.

Meest overschatte stam:
Mad.

Meest overschatte speler:
G.T.R. de BB man.

Meest onderschatte speler:
@To Be or Not To Be? een zéér goede spelers die het ver gaat brengen op deze wereld, houd zichzelf wat in de schaduw maar zal nog veel monden
doen openvallen denk ik!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Liam van het account @Corrupted Mentality ! Zalige kerel, moest iedereen zijn normen en waarden hanteren zou de wereld een betere plaats zijn!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Bono, velen zullen hem niet meer kennen, is ondertussen al weg gespeeld.
Zéér arrogant kereltje met een calimero-complex

Mooiste spelers naam:
A Wealth of Knowledge.

Mooiste stam naam:
Vind alle stamnamen op deze wereld ver beneden niveau... Als ik er de minst slechte moet uithalen dan is dat: Southern Lights.

Het tofste topic:
Spotprenten <3

Het domste topic:
Stab topic over china, is gewoon overbodig, we weten ondertussen al hoe ze daar te werk gaan en word er misselijk van.

Favoriete forum poster:
@Blow Me Up moet ik wel vaak om lachen :D


Minst favoriete forum poster:
///

Dikste wannabe op het forum:
@Too Hot For This Planet dan maar, niet omdat ik iets tegen hem heb... gewoon omdat ik niet snap dat hij nog durft te posten op het AF na de wanpraktijken van zijn stam, China.

GTR als overschatte speler zetten omdat hij de BB man is, maar wel LLM als beste speler...
LLM: 22 BB's + van Lord Lenaers/Noah alleen al 24 interns en er zullen er nog wel wat meer zijn.

Iets met 2 maten en gewichten...
 

Deleted User - 487976880

Guest
Ik denk dat het vooral de OD rang van G.T.R. is als top 10 speler.
Maar ja wie ben ik natuurlijk :)
 
Bovenaan