Golden awards

Deleted User - 487957951

Guest
Iedereen reageert altijd zo in zijn gat gebeten op een lijstje met een opinie van één individu. Waarom eigenlijk? Als je het niet eens bent bewijs het dan gewoon ingame?

Het is toch een individu met een waarde, dan is het altijd leuk te weten waarom er een bepaalde mening gevormd is. Juist om te weten wat er ig beter kan?
 
Reactiescore
5.686
Het is toch een individu met een waarde, dan is het altijd leuk te weten waarom er een bepaalde mening gevormd is. Juist om te weten wat er ig beter kan?
Lijstjes van Melvin bij voorbaat negeren, die jongen heb niet zoveel verstand van zaken.
 
Reactiescore
1.365

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Moet ook wel zeggen dat ik TDF vaak in 1 adem hoor met Frits, waar veel mee botsen. Die hier dus niet speelt. Wel een verandering

verder snap ik het woord over UBM, na 1 mil is niet mijn straatje an sich. Wel heb ik daar andere cos voor die zowel 73 als 49 niet gespeeld hebben. En wat betreft 73 (want 49 heb ik nooit gespeeld), daar was TAD geen stam carry, zeker niet. Maar ook tevens het enige account wat weken lang 1000de incs per dag ving. We hebben een massa of 6 gehad van Imago, waar de rest van de stam bijelkaar wellicht 3 hebben gehad. Hier iseen paar keer van een externe speler gekomen om te deffen, wat ik als stam ook normaal vind om het samen op te lossen.. we hebben als team ook ontelbaar vaak 24/7 lopen taggen, dodgen en anticiperen. Toch een kleine nuance in je mening wel waard vind ik.

wel mooie lijst Melvin! Danku voor de moeite :cool:
 
Reactiescore
767
is wel goed onderbouwd lijstje kan me er wel in vinden tbh ga ik er ook geen kritiek op geven.
 
Reactiescore
239
Geen idee wie het was, was wel op jou account dus ben jij er toch verantwoordelijk voor, of niet?
 
Reactiescore
767
@Insomnia Has Yoda. ja je kan het voorkomen door background check maar als je met iemand langere tijd samenspeelt die het daarvoor niet heeft gedaan dan kan je het mark ook niet blamen en volgens mij waren jullie de gene die extra lang de ban aansmeerde met pms van 3 maanden geleden omdat je niet anders de w kon winnen destijds . Sws was w70 een ruk wereld dat terbuiten
 
Reactiescore
239
@Insomnia Has Yoda. ja je kan het voorkomen door background check maar als je met iemand langere tijd samenspeelt die het daarvoor niet heeft gedaan dan kan je het mark ook niet blamen en volgens mij waren jullie de gene die extra lang de ban aansmeerde met pms van 3 maanden geleden omdat je niet anders de w kon winnen destijds . Sws was w70 een ruk wereld dat terbuiten

w70 was inderdaad ruk, dat klopt.
Even voor de duidelijkheid, ik had niets met de PM's of beschuldigen temaken destijds, wist er zelf niet van in het begin ;)
Volgens ik vernam was dezelfde co eerder al eens op de vinger getikt voor verkeerde 'scripts' ?
 
Reactiescore
767
w70 was inderdaad ruk, dat klopt.
Even voor de duidelijkheid, ik had niets met de PM's of beschuldigen temaken destijds, wist er zelf niet van in het begin ;)
Volgens ik vernam was dezelfde co eerder al eens op de vinger getikt voor verkeerde 'scripts' ?
Weet niet wat je probeert maar lijkt me gel dat je niks wist terwijl je gwn aanviel .
 

DeletedUser69389

Guest
w70 was inderdaad ruk, dat klopt.
Even voor de duidelijkheid, ik had niets met de PM's of beschuldigen temaken destijds, wist er zelf niet van in het begin ;)
Volgens ik vernam was dezelfde co eerder al eens op de vinger getikt voor verkeerde 'scripts' ?
Onjuist.
 
Reactiescore
152
w70 was inderdaad ruk, dat klopt.
Even voor de duidelijkheid, ik had niets met de PM's of beschuldigen temaken destijds, wist er zelf niet van in het begin ;)
Volgens ik vernam was dezelfde co eerder al eens op de vinger getikt voor verkeerde 'scripts' ?

Dezelfde co was al 2 jaar mijn vaste co en heeft nooit eerder bots oid gebruikt. Ik blame hem niet, omdat ik weet dat het een fout was en deze ook totaal geen invloed zou hebben gehad.
 
Bovenaan