Golden awards

Reactiescore
767
Wat is dit van joke dan , maai kent alleen dictator jeroen dus graag niet zo over al die andere onzin praten het is Dictator Jeroen voor jullie
 
Reactiescore
349
Beste speler: mystery men, ken ik nog van voorgaande werelden, ben benieuwd wat ze nog gaan laten zien.
Beste stam: Zal de tijd uitwijzen.
De beste stam speler: Top 3 van de ondersteuningsranglijst zou ik zeggen
Het grootste ego: Too Hot For This Planet, zelfs na alle kritiek blijft deze jongen gewoon doorgaan, strijder
Beste leider:
Slechtste leider: Anonymous Threat.
Meest onderschatte stam: Orde. & Mad, gezien hun (halve) core ligging doen ze het goed.
Meest overschatte stam: Maai, behalve interns en hun premade maatjes telkens in de stam laten als ze een massa krijgen stellen ze niks voor.
Meest overschatte speler: Hier pen ik Oelewapper & Generaal Iroh neer. Na de minste actie op hun account gaan ze snel van stam hoppen, naar Maai omdat ze het alleen niet aankunnen.
Meest onderschatte speler: TokTikTok, #1 met oda, kan de rest van zijn stam wel wat van leren. Tenminste iemand die het spel echt speelt en het niet door anderen laat spelen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: /
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen binnen Maai, intern en premade is gewoon geen TW spelen
Mooiste spelers naam: Incompetent Coplayers
Mooiste stam naam: Clowns, deze stamnaam was toepasselijker geweest voor Maai
Het tofste topic: Alle stabtopics om te zien hoe hard tw achteruit is gegaan.
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: Kitana
Dikste wannabe op het forum: Too Hot For This Planet, toch houden we van hem <3


Shit man, wij zijn de slechtste leiding die niet eens in de leiding zitten...
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zelf speel ik hier niet mega-actief momenteel, maar veel accounts ken ik van andere werelden dus ik kan denk ik wel een leuk lijstje maken .

Beste speler: Het niveau van deze wereld ligt naar mijn verwachting wat lager, maar als ik naar de ranglijst kijk springt bij mij één naam er positief uit: Level Up. Dit account was op de quarantaine wereld echt goed, maar ook wat ik verder van o.a. Sean gezien heb bevalt me wel.

Beste stam: Wat me opvalt is dat elke stam wel zijn eigen zwakke punten heeft. Maai heeft TokKipTok, Gaatje heeft Desert Fox en Orde heeft Verdadero Inferno. Daarom ga ik voor Mad, hier zie ik nauwelijks absolute top accounts maar wel relatief weinig zwakke spelers. Wel hebben ze nog veel te doen om meer rim-control te krijgen en op gelijke hoogte te komen met bijvoorbeeld Maai.

De beste stam speler: Henkie Veerman heeft met Mien -100 een zeer fijne stamspeler in de gelederen.

Het grootste ego: Pascal van Supergirl heeft wel een flink ego en is het na zijn W69 win een beetje naar het hoofd gestegen. Ook Anonymous Threat heeft gewoon erg veel geld, maar niet zoveel skills.

Beste leider: Valentijn doet echt zijn best voor zijn stammetje dus hij krijgt deze van mij. Positieve kerel met niet al te veel spelinzicht, maar wel het vermogen om er een gezellige actieve boel van te maken. Dat is erg veel waard tegenwoordig.

Slechtste leider: Die van Orde. Komop jongens wat is dit nou weer voor cluster. 0 rim-dominantie en dan ineens een speler achter Mad rekruteren etc. Het slaat echt nergens op en je zorgt voor veel vijanden i.p.v. vrienden om je heen.

Meest onderschatte stam: 4rus. Leuke groep newgens die wel heel graag willen, maar nog veel moeten leren. Gaan ze de wereld winnen: nee. Gaan er enkele accounts van deze stam de wereld winnen: ja.

Meest overschatte stam: Maai. Heel veel matige accounts van oude werelden met veel volume die nu met een grote overmacht de wereld proberen te winnen. Rush nou niet te hard naar die 50% anders gaan andere mensen tegen je samenwerken en gaan jullie weer nat (tip van de baas).

Meest overschatte speler: Mystery Man. Op W71 was dit echt een matig account dat de verwachtingen totaal niet waargemaakt heeft. Ook hier zie ik hoge verwachtingen, hopelijk zijn ze gemotiveerder en hebben ze meer drive om deze nu wel waar te maken.

Het tweede account wat ik hier ga neerzetten is Unidentified Black Male. Ik ken deze gasten al een tijdje en het zijn echt geen verkeerde spelers, maar ze hebben wel enorm de neiging om er zodra het noobsedelen en snelgroeien voorbij is met de pet naar te gooien. Dat zag je op W49, maar ook op TAD W73 was dit weer het geval. Ik ben benieuwd of het hier anders zal zijn, maar ik betwijfel het ten zeerste.

Meest onderschatte speler: Oelewapper. Man man man wat kon Ricardo er weinig van in het begin van W73, wat ook wel logisch is voor schijnbaar je eerste wereld. Op deze wereld is hij ook meermaals keihard nat gegaan en werd hij hét probleemaccount van de stam tot aan de rekruut van Kratje. Echter denk ik dat hij er ook enorm veel geleerd heeft van o.a. Savior of the North. Als je een hele wereld met dat account hebt samengespeeld zou je voldoende bagage moeten hebben om op een volgende wereld een topprestatie neer te zetten. Vandaar deze award voor Oelewapper. Als je ooit een vv nodig hebt weet je me te bereiken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Level Up, Henkie Veerman, Gentlemen en Unidentified Black Male (tot ze 1 miljoen zijn).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -

Meest belovende speler voor de toekomst: Loco Loco Motief heeft de potentie om een mooi cluster te bouwen, maar zitten wel in de verkeerde stam om hier iets mee te kunnen doen.

Laurens van Supergirl is eveneens een veel belovende speler met wie ik op W76 veel contact heb. Die jongen komt er wel.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
26
Team TokKipTok lijkt me inderdaad een erg zwakke schakel. Vooral omdat het team wat er nu op zit W72 heeft gewonnen en dus totaal niks kunnen. Weinig activiteit, weinig voor de stam over, eigenlijk zijn is het gewoon een grote doorn in het oog. Eigenlijk zijn zij gewoon een soort Frank.
 
Reactiescore
5.684
Team TokKipTok lijkt me inderdaad een erg zwakke schakel. Vooral omdat het team wat er nu op zit W72 heeft gewonnen en dus totaal niks kunnen. Weinig activiteit, weinig voor de stam over, eigenlijk zijn is het gewoon een grote doorn in het oog. Eigenlijk zijn zij gewoon een soort Frank.
Dus een irrelvante newgen wereld winnen maakt het een sterke schakel op een nieuwe wereld?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Andere spelers dan 71 maar altijd benieuwd naar de achtergrond van dit oordeel!

Zeer egoistisch account, flinke stoorzenden binnen Fier ook en roof-recordjes tijdens massa's.

Vlieger gaat dan natuurlijk niet op als het team anders is.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Zeer egoistisch account, flinke stoorzenden binnen Fier ook en roof-recordjes tijdens massa's.

Vlieger gaat dan natuurlijk niet op als het team anders is.

Kan perfect in dit oordeel komen, echter mits wat doorvragen aan ex-stamgenoten had je ook een andere kant van het acc tegengekomen welke natuurlijk door bovenstaande in de schaduw beland is.
 
Reactiescore
489
Het tweede account wat ik hier ga neerzetten is Unidentified Black Male. Ik ken deze gasten al een tijdje en het zijn echt geen verkeerde spelers, maar ze hebben wel enorm de neiging om er zodra het noobsedelen en snelgroeien voorbij is met de pet naar te gooien. Dat zag je op W49, maar ook op TAD W73 was dit weer het geval. Ik ben benieuwd of het hier anders zal zijn, maar ik betwijfel het ten zeerste.

Van w49 speel enkel ik op UBM en doe laatste tijd vooral de starts, dus is niet fair om die wereld te gebruiken waar wij zelf toen zelfs 1 van de weinige accs die iets terugdeden tegen Fide :p 3/4 van onze stam was runnen en waren enkel nog met Murus en TAS actief volgens mij tegen 15 Fide accs dusja
 
Reactiescore
984
Iedereen reageert altijd zo in zijn gat gebeten op een lijstje met een opinie van één individu. Waarom eigenlijk? Als je het niet eens bent bewijs het dan gewoon ingame?
 
Reactiescore
5.684
Kan perfect in dit oordeel komen, echter mits wat doorvragen aan ex-stamgenoten had je ook een andere kant van het acc tegengekomen welke natuurlijk door bovenstaande in de schaduw beland is.
Jij hebt inderdaad veel trachten goed te maken. Dat het die wereld niet klikte met TDF en Fier kan en zegt niet meteen dat dat hier weer zo gaat zijn.

Voor de rest is wat Melvin zegt wel gebaseerd op meningen/feiten, dus de nominatie aan sich is idd terecht.
 
Bovenaan