Golden awards

Deleted User - 487957951

Guest
De zoveelste hypocriet binnen de stam S-L zal eens zijn zegje komen doen.:biggrin:

Je geloofwaardigheid is net gaan vliegen, jullie sturen deze pm en nog vele andere in deze stijl maar gooien dan toch plots een (mislukte) massa op ons?

Neigt toch ook meer naar de richting van vies spel (aka stab).:confused2::rolleyes2::redface:

Bekijk bijlage 25412
De 10de werd deze pm verstuurd (met positieve voorgaande gesprekken) en de 11de begonnen de eerste aanvallen van jullie massa binnen te stromen op dezelfde speler en anderen. :redface:

Groetjes, de wannabe

Het is niet dat jullie dit niet verdienen... Als je toch denkt dat dit een stab is, maak effe goede post met heel het verhaal.
 
Reactiescore
29
De zoveelste hypocriet binnen de stam S-L zal eens zijn zegje komen doen.:biggrin:

Je geloofwaardigheid is net gaan vliegen, jullie sturen deze pm en nog vele andere in deze stijl maar gooien dan toch plots een (mislukte) massa op ons?

Neigt toch ook meer naar de richting van vies spel (aka stab).:confused2::rolleyes2::redface:

Bekijk bijlage 25412
De 10de werd deze pm verstuurd (met positieve voorgaande gesprekken) en de 11de begonnen de eerste aanvallen van jullie massa binnen te stromen op dezelfde speler en anderen. :redface:

Groetjes, de wannabe


Hey knul,

Doe iets aan je gedrag man. Spotten met ziektes/aandoeningen via pm is zeer onpasselijk!
Ik ben dan een meerderjarige en kan daar mee leven dat mensen zoals jullie je niet kunnen inhouden maar als ik nu een minderjarige was die wilt genieten van dit spel dan heb je mensen als jij die dit spel verzieken met hun gedrag, als je een spelletje wilt spelen zorg dan eerst dat je je gedrag op orde hebt anders sluit jezelf op en blijf weg van andere ;)

Prettige zondag nog!

Gr
D.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hey knul,

Doe iets aan je gedrag man. Spotten met ziektes/aandoeningen via pm is zeer onpasselijk!
Ik ben dan een meerderjarige en kan daar mee leven dat mensen zoals jullie je niet kunnen inhouden maar als ik nu een minderjarige was die wilt genieten van dit spel dan heb je mensen als jij die dit spel verzieken met hun gedrag, als je een spelletje wilt spelen zorg dan eerst dat je je gedrag op orde hebt anders sluit jezelf op en blijf weg van andere ;)

Prettige zondag nog!

Gr
D.
Gewoon reportje er op, leertie t wel af terwijl die in een aanvalbare ban zit.
 
Reactiescore
195
Ja vind het zeer ontoepasselijk. Speel het spel & als je mensen wilt uitschelden ga dan niet in een community zitten waar alle leeftijden op zitten.
Heb er een report op gegooid ja... Was het een beetje beu dat hij om het minste een pm stuurt.
Je zou maar mb’s in iemands rim rekruteren, clusterfucks gooien, zeggen dat je openstaat voor een samenwerking en 2/3 dagen daarna een mislukte massa gooien. En dan leuk willen doen op het AF.:biggrin:

Dus in een maand 2x de conversatie met jou aangaan omtrent deze zaken is dus ‘om het minste een pm sturen’?

Wat een erge ban ga ik krijgen seg, omdat ik het woord shizofrenie heb gebruikt.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957951

Guest
Je zou maar mb’s in iemands rim rekruteren, clusterfucks gooien, zeggen dat je openstaat voor een samenwerking en 2/3 dagen daarna een mislukte massa gooien. En dan leuk willen doen op het AF.:biggrin:

Dus in een maand 2x de conversatie met jou aangaan omtrent deze zaken is dus ‘om het minste een pm sturen’?

Wat een erge ban ga ik krijgen seg, omdat ik het woord shizofrenie heb gebruikt.

*schizofrenie
 
Reactiescore
29
Je zou maar mb’s in iemands rim rekruteren, clusterfucks gooien, zeggen dat je openstaat voor een samenwerking en 2/3 dagen daarna een mislukte massa gooien. En dan leuk willen doen op het AF.:biggrin:

Dus in een maand 2x de conversatie met jou aangaan omtrent deze zaken is dus ‘om het minste een pm sturen’?

Wat een erge ban ga ik krijgen seg, omdat ik het woord shizofrenie heb gebruikt.

Je stuurt indd om het minste een Pm.
Die mb kwam zelf naar me toe met het geval dat jullie hem wouden 'stabben' en hij wou mijn MB worden, aangezien ik zelf ook in de rim lig met 2dorpen leek dit me wel toepasselijk, CF's weet ik niks van? Want als je praat over mijn 2RIM dorpjes die lagen daar al langer dan dat jullie je Chinese muur hebben.
Heb je bewijs omtrent het open staan voor een samenwerking? Want dit klinkt eerder een actie dat jullie zouden doen.

Leuk doen op het AF? Geef jullie zelfs alleja China niet jouw een pluim voor de deff, mislukte massa? Geen massa is mislukt want er zijn clears & deff gemold, caps & recaps geweest. Wij hebben niks gewonnen & jullie niks verloren? Is dit mislukt denk het niet gewoon een mooie strijd.

Aangezien je het niet juist typte ga je misschien geluk hebben & gaan ze compassie hebben met je.
 
Reactiescore
195
Je stuurt indd om het minste een Pm.
Die mb kwam zelf naar me toe met het geval dat jullie hem wouden 'stabben' en hij wou mijn MB worden, aangezien ik zelf ook in de rim lig met 2dorpen leek dit me wel toepasselijk, CF's weet ik niks van? Want als je praat over mijn 2RIM dorpjes die lagen daar al langer dan dat jullie je Chinese muur hebben.
Heb je bewijs omtrent het open staan voor een samenwerking? Want dit klinkt eerder een actie dat jullie zouden doen.

Leuk doen op het AF? Geef jullie zelfs alleja China niet jouw een pluim voor de deff, mislukte massa? Geen massa is mislukt want er zijn clears & deff gemold, caps & recaps geweest. Wij hebben niks gewonnen & jullie niks verloren? Is dit mislukt denk het niet gewoon een mooie strijd.

Aangezien je het niet juist typte ga je misschien geluk hebben & gaan ze compassie hebben met je.
Graag weer on topic je stab bullshit zonder bewijs heb ik al genoeg ingame moeten aanhoren.
 
Reactiescore
29
Graag weer on topic je stab bullshit zonder bewijs heb ik al genoeg ingame moeten aanhoren.

Zou jij dan ook is niet met bewijs moeten komen? CF? MB aan de Rim? & de andere onzin dat je probeert te verkopen.
Maar ik heb geen zin om jouw gesprek van Pm naar het AF te halen, ik heb hier mijn zegje gedaan waarbij ik China feliciteer en mijn mening over jouw geef waarvoor dit Topic dient. Als je verder wilt discussiëren zoek je maar een praat paal.
 
Reactiescore
195
Zou jij dan ook is niet met bewijs moeten komen? CF? MB aan de Rim? & de andere onzin dat je probeert te verkopen.
Maar ik heb geen zin om jouw gesprek van Pm naar het AF te halen, ik heb hier mijn zegje gedaan waarbij ik China feliciteer en mijn mening over jouw geef waarvoor dit Topic dient. Als je verder wilt discussiëren zoek je maar een praat paal.

Hier is je bewijs, de rode cirkel was het dorp van je MB in onze rim + wilde je de stam Ares1 (roos) volledig rekruteren als MB stam, de gele cirkel (zwarte puntjes ) zijn jouw dorpen in ons cluster.
In de spoiler ons gesprek waarin je het zelf toegeeft dat je een MB in onze rim hebt gerekruteerd/aangenomen en dan nog fantastisch arrogant uit de hoek probeert te komen.

93E289C8-2345-4748-93A0-05495275FD77.jpeg

Too Hot For This Planet 02.12.20 21:44
Mag ik vragen waarom je een MB rekruteert midden in ons cluster op meer dan 15 uur afstand van jou?

Cheesemix 02.12.20 21:44
Toevallig lig ik daar ook? & Mag ik dan vragen waarom jullie de bb dorpjes net naast mij edelen terwijl er 100 andere zijn? & Hij kwam naar mij toe en na een goed gesprek zag ik dit zitten.

Gr
D.

Too Hot For This Planet 02.12.20 21:46
[PLAYER]Shaf92[/PLAYER] zie geen enkel van jou dorpen in de buurt van deze speler liggen, best wel een rare actie dus.

Cheesemix 02.12.20 21:47
Dorp 2 & 10.

Too Hot For This Planet 02.12.20 21:49
Zoals ik al zei ligt niet in de buurt, maar als je het op deze manier wilt beginnen spelen met onkruid in onze achtertuin te planten, goed bezig.

Cheesemix 02.12.20 21:51
Onkruid in jullie achtertuin? Ik lig daar al langer dan China bestaat xD
& ik lig jullie niks in de weg toch? Hij stuurde pm naar mij, kon ik niet ruiken toch? & dan nog jullie edelen toch ook lekker dicht naast mij? Hoor je mij meteen klagen bij die x persoon, ik heb contact met 1 iemand van China & die praat nog met fatsoen ;)

Too Hot For This Planet 02.12.20 21:55
Ik praat met fatsoen, ik wijs erop dat MB’s in iemands achtertuin rekruteren niet netjes is ook al heeft die jou aangesproken ben jij nog steeds degene die het aanbod hoort te accepteren of af te wijzen dus om over fatsoen te beginnen, dan had je wel de andere keuze gemaakt.

Waar jij als speler edelt zal me worst wezen maar als je mensen met zulke locaties gaat rekruteren in je hobbit leger is een andere zaak en dat weet je zelf ook wel.

Cheesemix 02.12.20 22:01
Tuurlijk, alsof ik daar geen MB nodig heb? Struikel net zo goed daar op laag Moraal hoor of denkje dat ik alleen bonusdorpjes wil nemen rond die 2dorpjes daar? Dus natuurlijk accepteerde ik dit aanbod!

Jaja hobbit legers zijn de beste ga even met je onzin ergens anders heen als er niks goed uit kan komen dat wijst op een leuk deftig gesprek.

Zal ook nog eens de gesprekken van je zogenaamde samenwerking fixen. Terwijl je al weken aan het sparen was voor deze mislukte massa en ons aan het lijntje probeerde te houden zoals Dennis met deze PM. (Verzonden, amper 24u voor de mislukte massa)
Dennisthies87 10.12.20 13:45
Beste, betreft ut dorp we hebben gesproken over wat we doen jij gaf aan om deze 3 te willen edelen, dat vond ik in eerste instantie prima maar heb er bij gezegd dat het geen vaste afspraak is zolang we elkaar niet cluster fucken,

Ik heb me daar aan gehouden heb jou niet geclusterd fucked het gesprek staat onder in spoiler,

Nu heb jij vraag tekens in vorm hoe ik dat dorp heb bemachtig,
Het is correct dat ik een overeenkomst heb gesloten om dat het jou toch al is verteld maar die overeenkomst is persoonlijk tussen mij en manowar gemaakt en staat buiten de edel afspraak want het was namelijk geen vaste afspraak

Nu moet ik het goed maken omdat ik een dorp pak die jij graag wou,
Klopt ik wist dat jij die dorpen graag wou, en dat jij graag deze lijn wou pakken maar je hebt daar niks mee gedaan dus ik heb zelf de intentie genomen om dat dorp te bezitten zonder dat ik jou Custer fuck want het ligt in lijn met mijn stam genood zodat wij een mooie rechte lijn hebben

Jij was immers toch noordelijk edelen en daarom niet geintressert in deze dorpen want anders had jij wel eerder actie ondernomen want waarom küt kleine dorpjes edelen dat je 5k dorpen hebt liggen wat je kon pakken...

Voor de rest heb ik geen interesse om jou kant uit te komen hanteer gewoon de dorpen lijn van me stamgenoot zonder dat ik jou daar nee tot last ben of dat wij tussen jou dorpen gaan edelen wij edelen een gezaamlijke vijand weg je moet juist blij zijn dat ze weer dorp minder hebben, dus we gaan op na de volgende dorp



gemaakte mondelinge overeenkomst zonder vaste afspraak.
Bl0ody H3l 03.12.20 11:11[/u]
Mijn lijn is vrij duidelijk en die heb ik ook al aangegeven, dat zijn de dorpen tot en met 474.

Zie dat je ook al een dorp in 473 hebt gepakt, ik verbaas me erover dat je terwijl wij in gesprek zijn gewoon over de lijn heen gaat die je notabene zelf hebt voorgesteld.

Als je idd oprecht rekening met mij had willen houden, had je het op z'n minst even kunnen melden. Nu komt het bij mij over dat je nog ff snel dorpen pakt, en daarna maar kijkt of we eruit kunnen komen, beetje sneaky.

Dit cluster van 3 dorpen zal ik dan ook op termijn overnemen:
[coord]473|547[/coord]
[coord]474|547[/coord]
[coord]473|546[/coord]

Dus verwacht op z'n minst dat je hier wel rekening mee houdt.

Dennisthies87 03.12.20 11:19
Zolang die doelen mij niet aanvallen of laat ik ze liggen maar die 2 dorpen boven jou is voor aansluiting met tigg,

Maar je reageerde gister niet en kan natuurlijk niet wachten tot ik gister antwoord krijg vijanden om jou en mij heen edelen ook door he

Dennisthies87 03.12.20 11:20
Staat woord "gister" te veel in

Bl0ody H3l 03.12.20 11:22
Welke 2 dorpen boven mij bedoel je?

Dennisthies87 03.12.20 11:23
: 1 heb ik al dit is de andere 474|544

Bl0ody H3l 03.12.20 11:36
Daar kan ik mee leven, dat sluit idd beter bij elkaar aan.

Lijkt me goed om ons hier aan te houden. Zeker met het oog op de Premades die onderin liggen.

Dennisthies87 03.12.20 11:41
maar goed zoals ik zij we houden gewoon rekening met elkaar zonder echte vaste afspraak we laten elkaar weten wat we doen kwa edelen want als bijvoorbeeld boogschutters mij aanvalt en dood loopt ga ik natuurlijk terug gooien,

Als iemand in mijn lijn dood loopt op jou zou je dat ook doen maar zolang we maar niet echt gaan cfen,

Ik zorg gewoon puur voor aansluiting met tigg zonder jou in de weg te ligge.

Bl0ody H3l 12.12.20 08:41
Voor de rest heb ik geen interesse om jou kant uit te komen hanteer gewoon de dorpen lijn van me stamgenoot zonder dat ik jou daar nee tot last ben of dat wij tussen jou dorpen gaan edelen wij edelen een gezaamlijke vijand weg je moet juist blij zijn dat ze weer dorp minder hebben, dus we gaan op na de volgende dorp

Bijzondere quote, kan snel veranderen binnen 24 uur...

Dennisthies87 12.12.20 08:43
Was stam actie dat jullie tegen ons wouden en daar voor hulp zochten...

Maar lekker gedeft hoor :)

Bl0ody H3l 12.12.20 08:48
Wel grappig dat jullie dat zeggen, want dat was niet eens het plan :)

Dennisthies87 12.12.20 08:48
Maar lekker gedeft good job

Bl0ody H3l 12.12.20 08:50
Bedankt, gaat aardig in de ODD oplopen!

Zonde van jouw troepen, kon je beter op premades gooien..

Dennisthies87 12.12.20 08:51
Ach staat er ik weekje weer :)

Dennisthies87 12.12.20 08:51
Ja heerlijk voor jou


PS mijn complimenten naar je aanvaller van de dag die je hebt behaald met je eigen clears op elkaar te laten doodlopen.:biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
767
Bedoel het is niet netjes wat ze doen maar china is de laatste stam die nou moet zeiken .
 
Reactiescore
195
Bedoel het is niet netjes wat ze doen maar china is de laatste stam die nou moet zeiken .
Niemand zeikt hier, als SL commentaar op een stam wilt geven waar SL zelf geen slechte aanvaringen mee heeft gehad moet SL zorgen dat SL zelf niets op SL’s kerfstok heeft hangen.

En om ons voorgaande ´vies spel’ (van een maand geleden) te gebruiken om S-L hun acties goed te praten is ook niet correct. Want dat staat los van elkaar. Hun spel waar genoeg bewijs van is is minstens even vuil.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Niemand zeikt hier, als SL commentaar op een stam wilt geven waar SL zelf geen slechte aanvaringen mee heeft gehad moet SL zorgen dat SL zelf niets op SL’s kerfstok heeft hangen.

En om ons voorgaande ´vies spel’ (van een maand geleden) te gebruiken om S-L hun acties goed te praten is ook niet correct. Want dat staat los van elkaar. Hun spel waar genoeg bewijs van is is minstens even vuil.
Is het nou SL of S-L? Ik snap het niet zo goed mn jongen.
 
Reactiescore
25
De golden award voor beste interner tijdens de afgelopen 3 dagen gaat in ieder geval naar Level Up.

Mijn oprechte felicitaties. Knap werk, mooi op #1!
 
Bovenaan