Die plannen heb ik serieus nooit gehoord, aangezien ik zelf al die gesprekken deed.
Die 3rde positie is sws bs man.. Alles stond een beetje appart daarvan.
De enige die de regie in handen had was gaatje, die kon er een leuke wereld van maken, of het verzieken.
Het 2de is gedaan. Mensen zijn schijnbaar te snel bang als een stam meer dorpen en punten heeft en willen 0 uitdaging, zie hier het resultaat.
Nou poh, 3 hele weken.. Komop man.
Wij hadden zwaar het initiatief genomen hoor in alles juist, raar dat jij dat niet in ziet man.
Het enige verschil zou zijn geweest dat wij wss panda + de andere niet gerecruit hadden. Deden wij puur, omdat ik een grote fout heb gemaakt met de napopzegging. En wij ook niet goed klaarstonden...
Die hypocriete bs van gaatje slaat idd ook nergens op.
Vindt het gewoon jammer dat ik mn best ervoor deed om het een leuke open wereld te maken met uitdaging, maar door die nap die echt met de domste reden ooit gemaakt is, het gewoon verziekt is.
100x per dag iets afgesproken, donders :O.
Das wel 100x meer dan dat house zelf gepraat heeft...
Gaatje iedem met iets toegeven..
Zoals ik al zei: house kan wel wat meer ''lef'' hebben of wtf, maar jullie hebben je speelstijl ook puur aangepast door de overmacht die de nap met zich meebracht. Want ik hoorde ook wel dat vally constant met jouw leiding in gesprek was hoor.
Dat def slopen waren jullie sws al op voorbereid d/m/v jullie offensieve spel. Anders zouden jullie veel defensiever gespeeld hebben, dus ik vind dat een beetje raar dat jij t zo formuleert imo.
Heb ook al veeeeeel gezegd in mijn vorige posts, dus heb niet zo super veel zin om constant in herhaling te vallen als jij dat snapt Tuurtje
.