Golden Awards

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Begrijp niet zo goed waarom Tyrant ingaat op dit Salt gedoe. Ik bedoel, Joachim post deze hele wereld al merendeels onzin met een natte vinger dus ach.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Begrijp niet zo goed waarom Tyrant ingaat op dit Salt gedoe. Ik bedoel, Joachim post deze hele wereld al merendeels onzin met een natte vinger dus ach.

Zover ik weet heeft Joachim nog nooit een natte vinger gehad.
 
Reactiescore
490
Zover ik weet heeft Joachim nog nooit een natte vinger gehad.

Met zijn massa opzet heeft die anders wel heel Tyrant geneukt, misschien heeft hij daarbij stiekem een nat vingertje gehaald?
 
Reactiescore
241
Ergens is het wel grappig dat Tyrant nu elkaar blamed voor de slechte lijnenverdeling. Vgm doen er gewoon meerdere accs een duit in het zakje. Ik denk dat de gehele core zich hard mag schamen voor de ruimte die ze geclaimd hebben. Dat TAS nog 5 velden richting de rim kreeg vind ik bijna symbolisch voor de ranzige verdeling. Zowel Noire, REOL als DoTN hebben een veel te groot stuk opgeëist. Een hele tijd geleden was me ook al opgevallen dat Noire omhoog kroop terwijl er in het zuiden veel ruimte was. Deze keuze was al een grote error wat mij direct opviel. Dan zie je dat Stolz in de lijn van Noire komt te liggen, maar dat eigenlijk weer rim had kunnen zijn voor tas/atl/beer. Waarom niet iets lager geplaatst waar alleen nog maar meer ruimte lag? Juist, één grote reeks strategische fouten wat enorm veel invloed heeft gehad. En blijkbaar een fout dat nog steeds niet wordt ingezien omdat de "schuldigen" alleen maar de vinger naar elkaar wijzen. :redface:

Opgeeïst? Wij hebben dit helemaal niet besloten als je dat denkt...
Wij werden zelfs een tijd geleden gevraagd om meer rim te nemen bij TDM/beertjes zoals je wel kan zien aan die dorpjes die daar liggen van ons.
 
Bovenaan