Golden Awards

Reactiescore
1.382
Ik denk dat dit een goed moment is voor een 'the roast of' @Milow ? Als woordvoerder van het vrije forum ben ik blij om te mogen mededelen dat wij om te kopen zijn en óf Kyuka kunnen roasten óf de andere partij. Graag een berichtje sturen met motivatie en bedrag.
 
Reactiescore
2.303
Tom zegt toch in die screens niks raars? REOL en DOTN hebben allebei vrij lage ondersteuners. Mag beide accounts in mijn ogen best verweten worden.

Kan best, sinds wanneer tonen lage ondersteuners dat je dorpen moet afgeven? Tom aast al sinds augustus achter die dorpen uit onze rim, wou ze eerst zelf nu voor stamgenoten... tis alsof wij ze gewoon niet mogen hebben?:p Als de leiding ons ging vragen om die dorpen ging er gewoon over gepraat worden?
 
Reactiescore
5.590
Kan best, sinds wanneer tonen lage ondersteuners dat je dorpen moet afgeven? Tom aast al sinds augustus achter die dorpen uit onze rim, wou ze eerst zelf nu voor stamgenoten... tis alsof wij ze gewoon niet mogen hebben?:p Als de leiding ons ging vragen om die dorpen ging er gewoon over gepraat worden?
Wat, ik heb me letterlijk nooit bezig gehouden met lijnen en dorpen, iets waar ik ook letterlijk 0 waarde aan hecht. Lauter onwaarheden, maargoed, denk dat je dan iemand anders voor je hebt of zo. Ik was het in ieder geval niet van Noire.
 
Reactiescore
2.303
Wat, ik heb me letterlijk nooit bezig gehouden met lijnen en dorpen, iets waar ik ook letterlijk 0 waarde aan hecht. Lauter onwaarheden, maargoed, denk dat je dan iemand anders voor je hebt of zo. Ik was het in ieder geval niet van Noire.
Dude. Ik care niet ofzo maar je moet ook niet komen liegen :p je wou overlaatst de lijn ferm doen zakken en onze rim pakken omdat je edels had haha. Tis dat discord weg is.
 
Reactiescore
5.590
Dude. Ik care niet ofzo maar je moet ook niet komen liegen :p je wou overlaatst de lijn ferm doen zakken en onze rim pakken omdat je edels had haha. Tis dat discord weg is.
Ja jammer dat die discord weg is, had je kunnen lezen dat ik het in ieder geval niet was. Ik speel al bijna een week niet, dus lijkt me zeer sterk dat ik zoiets beweerd zou hebben. Laten het hier maar bij, klopt in ieder geval geen zak van.
 
Reactiescore
2.303
Ja jammer dat die discord weg is, had je kunnen lezen dat ik het in ieder geval niet was. Ik speel al bijna een week niet, dus lijkt me zeer sterk dat ik zoiets beweerd zou hebben. Laten het hier maar bij, klopt in ieder geval geen zak van.
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden, je hebt gelijk. Et was Lucas x
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Was lukas die aasde

En was dat verkeerd dan? Is die rim al weg?
Grappig dat je je grammetje niet haalt door Tom aan te vallen en nu op een ander gaat lopen janken.

Heeft Noire nog 1 stuk rim? Dacht het niet... Allemaal afgegeven om andere accounts ruimte te gunnen om te blijven groeien en alles sneller af te handelen daar.
Als bepaalde accounts daar dan niet in mee gaan is dat inderdaad jammer en mag dat vermeld worden vind ik.

Effe ter verduidelijking, het kaartje. Ik veronderstel dat je dit bedoelt? Is al van 01/12/20 geleden trouwens: (kaartje met edellijnen effe weggestoken voor Salt x)

1611301688307.png

Waar wij vervolgens dit antwoord op kregen. Niet echt veelzeggend en meedenkend he?

1611301798934.png

Ik vind het jammer dat wij enorm veel tijd in deze wereld gestoken hebben (niet alleen voor onszelf maar vooral voor anderen) en dan zo weggejankt worden.
Als ik zou stoppen, zou ik inderdaad ook gewoon zélf voor vervanging zoeken indien het mijn account was. Normaalste zaak van de wereld. Ook daar vind ik het jammer dat dit dan maar opgelost moet worden door de leiding.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
972
Made me laugh. Wat moet ik doen? Tom blijven aanvallen ipv mijn excuses aan te bieden dat ik het over lucas had ipv hem?

Tis dat de discord weg is of ik kon je wel wat aantonen uit de Noire/Reol chat.
Zoals ik reeds zei probeer ik hier nergens mijn "grammetje" te halen, ik antwoord enkel op een paar valsheden die verteld worden.
Edit;
Bekijk bijlage 26262
Noire wou gewoon meer ruimte waar ik nee op zei? Vervolgens zou ik daarom DOTN meer ruimte moeten geven, daarop werd dus gevraagd of jullie dit met de leiding konden bekijken en nieuwe lijnen afspreken... Leuk dat wij hierdoor als mindere stamleden beschouwd worden puur omdat jullie meer ruimte wouden???

De reden dat we toen niks wouden afgeven is omdat we gewoon easy terrein pakten in de rim (toen ik nog speelde). De reden dat dit stagneerde is omdat al onze clears toen keer op keer liepen voor het front (wat meer dan logisch is).

Ik vind het ook jammer voor jou dat je er enorm veel tijd in gestoken hebt! Reol heeft dit natuurlijk niet?????
Jij wordt weggejankt? Kan je idd duidelijk zien op de bashes naar Reol + DOTN die sinds de start een drijvende kracht zijn van Tyrant. Als het goed gaat wordt er natuurlijk niks gezegd he! Hoezo jammer dat de leiding dingen moet oplossen? Wat dacht de leiding toen ze leiding werd, wij gaan lekker niks doen? Haal je kop uit je gat, reol is gewoon nog bemand.

Verder vind ik het zelf gewoon compleet debiel hoe er plots naar DOTN + REOL gebashed wordt, klopt niels had ook zijn bek moeten houden op het af.

Emile je bent gewoon noob dikke pad
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
Wat een post terwijl die gwn moet werken?
 
Reactiescore
2.303
kunt allemaal mijn kloten kussen bende joden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Degene die die lijn van TAS heeft getekend, had waarschijnlijk niet gedacht dat zen grap serieus ging genomen worden?

De verwachting was ook dat Cacturne geen onderdeel van onze phalanx was.
 
Bovenaan