Golden Awards

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik ben dan wel erg benieuwd waarom @Dream Team. dit dan aankaart volgens jou. Is het puur liegen om zijn punt te onderbouwen?

Eerder gewoon flink overdrijven. Wij hebben toen gezegd achter Murus te staan, omdat er vrij concrete plannen waren om dat account te kicken en direct in de nacht met de gehele stam erop te klappen. Dat betekend niet dat ik een geheel plan uitgedacht heb voor Murus om te stabben.

Überhaupt blijf ik gewoon bij mijn standpunt van toentertijd.
 
Reactiescore
173
Eerder gewoon flink overdrijven. Wij hebben toen gezegd achter Murus te staan, omdat er vrij concrete plannen waren om dat account te kicken en direct in de nacht met de gehele stam erop te klappen. Dat betekend niet dat ik een geheel plan uitgedacht heb voor Murus om te stabben.

Überhaupt blijf ik gewoon bij mijn standpunt van toentertijd.

Bijzonder:)
 
Reactiescore
1.853
1. Ik heb geen stab gezet. Dat Jonathan dit zegt betekend niet dat het daadwerkelijk waar is, want het is gewoon met losse flodders schieten;
Ik met losse flodders schieten. I lolled. Ik beweerde dat het idee achter de stab van Murus vanuit jou kwam, niet dat jij zelf hebt gestabt.
 
Reactiescore
53
Zet dan ook een weddenschapje op voor welke windrichting Deceiver daarna kiest.

Ik ben na 3 maand nog steeds aan het wachten tot jij de zo befaamde Erik weg speelt waar je steeds mee aan het lachen bent, dus nee van jou verwacht ik niet veel...
 
Reactiescore
864
Het is jammer om te zien in hoeverre sommige zich genoodzaakt voelen om hier wat te posten nadat ze al geruime tijd gestopt zijn. Wanneer ik een wereld stop laat ik alles achter mij, maar besluit ik niet om modder te gooien op het AF naar de mensen met wie ik het toen niet goed kon vinden. Wat ik nog erger vind is hoe sommige andere meenemen in hun post zonder er echt bij na te denken. Nu zie ik hier een discussie tussen oud-spelers van DOTN met Kyuka wie nu mijn account meenemen om hun grammetje te halen bij een ander, ik ben oprecht teleurgesteld.

Ik denk goed om de discussie gewoon hierbij te sluiten, en hopen dat we met de huidige groep spelers er nog wat leuks van kunnen maken.
 
Reactiescore
1.089
Wanneer ik een wereld stop laat ik alles achter mij, maar besluit ik niet om modder te gooien op het AF naar de mensen met wie ik het toen niet goed kon vinden.

Ja mee eens, je kan het beter dan iemand persoonlijk zeggen ipv dit open trashtalk op elkaar op het AF of wat achterbaks in andere discords :wink::wink:
 
Reactiescore
1.148
Maakt mij niet allemaal zoveel uit, het AF mag best weten hoe er achterbaks in de discord over bepaalde accounts/personen gepraat word. Dat is niet alleen vanuit melvin, maar ook andere spelers. Allemaal een enorm grote arrogante bek, maar spelen zelf ook helemaal niks klaar.

Maakt mij dus ook niks uit wat jullie ervan vinden dat ik deze discussie op het AF begon.

@lord-toms Oprechte vraag, waarom like jij martijn zijn bericht als je er zelf ook aan mee deed?
 
Reactiescore
5.597
@lord-toms Oprechte vraag, waarom like jij martijn zijn bericht als je er zelf ook aan mee deed?
Lol sorry? Ik ben mee gegaan naar de nieuwe discord ja, maar heb op geen enkele manier iets negatiefs over Elko of wie dan ook van Deceiver of REOL gezegd (of de accounts in general). Beetje raar dat jij dit nu over mij zegt? Heb net alle berichten terug gekeken om te kijken of ik er echt niks heb uitgeflapt en inderdaad, niks gezegd.
Er wordt zo'n beetje iedere dag herhaalt dat Elko mijn held is, waarom zou ik hem of zijn team dan belachelijk maken?

Dus zou bij deze graag willen weten waar ik precies aan mee deed? :confused2:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.148
Ah ja, wat dit ben jij natuurlijk niet?
 

Bijlagen

  • BDA23AF4-C3ED-44AA-8E54-000270511A95.jpeg
    BDA23AF4-C3ED-44AA-8E54-000270511A95.jpeg
    127,6 KB · Weergaven: 122
  • 0D444A0B-12D2-42BD-96B1-83D63F24A635.jpeg
    0D444A0B-12D2-42BD-96B1-83D63F24A635.jpeg
    44,3 KB · Weergaven: 121
Reactiescore
1.853
Het is jammer om te zien in hoeverre sommige zich genoodzaakt voelen om hier wat te posten nadat ze al geruime tijd gestopt zijn. Wanneer ik een wereld stop laat ik alles achter mij, maar besluit ik niet om modder te gooien op het AF naar de mensen met wie ik het toen niet goed kon vinden. Wat ik nog erger vind is hoe sommige andere meenemen in hun post zonder er echt bij na te denken. Nu zie ik hier een discussie tussen oud-spelers van DOTN met Kyuka wie nu mijn account meenemen om hun grammetje te halen bij een ander, ik ben oprecht teleurgesteld.

Ik denk goed om de discussie gewoon hierbij te sluiten, en hopen dat we met de huidige groep spelers er nog wat leuks van kunnen maken.
Meen je deze serieus? :biggrin: Eventjes een citaat van gisteren vanuit jou: “Ik denk dat als we een afscheidspost maken we die accounts even flink door de stront mogen trekken”.

Lijkt me een beetje het tegenovergestelde van wat je in het vetgedrukte hierboven aangeeft. Wel sluit ik me aan bij dat laatste.
 
Reactiescore
5.597
Ah ja, wat dit ben jij natuurlijk niet?
Leuke screens, ik geef aan dat die safe intussen beter gebruikt kon worden? In welk opzicht is dat negatief naar Reol of Deceiver dan? Ik speel niet op de man, ik praat niet over accounts, ik praat puur over het feit dat die RIM intussen beter gebruikt had kunnen worden. Lijkt me puur speltechnisch en is sowieso als geen enkele sneer bedoelt naar wie dan ook.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ah ja, wat dit ben jij natuurlijk niet?

Het is toch ook een vrij objectieve waarneming dat jullie account het meeste rim nog te edelen heeft?
 
Reactiescore
5.597
Ik vind het vrij jammer dat dit mij nu zo verweten wordt, terwijl ik juist nooit bezig was met ''roddelen'' of überhaupt al kijken naar andere accounts. Als jij of eender wie van REOL en Deceiver zich hiermee niet comfortabel voelt, mijn excuses, op geen enkele manier heb ik getracht slecht te praten over welke speler of acc dan ook, zo zit ik niet in elkaar. Behalve ene Maikel dan :biggrin:
 
Reactiescore
1.148
Leuke screens, ik geef aan dat die safe intussen beter gebruikt kon worden? In welk opzicht is dat negatief naar Reol of Deceiver dan? Ik speel niet op de man, ik praat niet over accounts, ik praat puur over het feit dat die RIM intussen beter gebruikt had kunnen worden. Lijkt me puur speltechnisch en is sowieso als geen enkele sneer bedoelt naar wie dan ook.
Het komt zo over omdat iedereen in die chat zat te bashen op DOTN & Reol. Jij praat daarin mee en maakt verwijten dat je het belachelijk vind dat wij een stukje RIM voor een speler afwezen omdat wij alles al onder controle hadden samen met onze MB’s. Op dat moment was er ook geen plek, dus om daar nu weer over te zeuren is een beetje kansloos.

Verder logde al 1.5maand niet echt iemand van ons, Mb’s raakten op een gegeven moment inactief en de rim is flink gegroeid.

Het is toch ook een vrij objectieve waarneming dat jullie account het meeste rim nog te edelen heeft?

Zie bovenstaande.

en dan nog, jij bent als een van de laatste die een fatsoenlijk front heeft.
 
Reactiescore
7.918
Goed, laat ik mij als voice of reason (zo sta ik bekend bij Salt hoorde ik) ook maar eens mengen in hetgeen wat hier gaande is.

De situatie wat hier nu gaande is zowel openbaar en ingame is echt waardeloos, we trachten er nog wat van te maken en zijn doorgegaan met de spelers die actief (willen) en kunnen zijn om zo nog enigzins Salt tegenstand te kunnen bieden. De laatste dagen staat het echter in het teken van gefit naar de actieve spelers van Tyrant en de non-actieve spelers van Tyrant. Ik kan me beide zijden heus begrijpen, aan de ene kant is er de frustratie van het deels laten afweten van een groep mensen en aan de andere kant de frustratie van de shittalk. Mag ik jullie er aub even aan herinneren dat het een spelletje is waar je elkaar aanvalt met paardjes? Mijn god, een echtscheiding met de kinderen waarvan één van de ouders niet de kids wil delen is nog minder drama dan dit.

Grow up, stop allen die tampon terug in je kut en kap met deze wanvertoning.

Oh en kap met onze nieuwe discord te joinen om te zien wat er allemaal wordt gezegd, of je wilt spelen of je blijft weg, simpeler is het niet. Kinderachtig gedoe.
 
Bovenaan