Golden Awards

Reactiescore
241
Dit was geen bash hoor, maar eerder een sidefact op Melvin zijn uitspraak dat DOTN geen offensief inzicht zou hebben. Er lopen altijd dingen mis want die dingen gebeuren eenmaal, maar je kan niet verwachten dat er offensief dan wonderen gebeuren als de middelen er maar half aanwezig waren. Want zoals gezegd liep er die dag lang niet alles wat moest lopen

Snap ik best. Maar namen worden hier wel gewoon gepost dus dan mag je het wel al persoonlijk gaan nemen. Wat je aanhaalt is gewoon fout en je argument is daardoor gewoon niets waard.
Er liepen groene treintjes van 400 ms achter clears terwijl er afgesproken was om edelspam te doen. Dan weet je dat het moeilijk wordt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik vond dit wel interessant. Vind je het als leider niet belangrijk om met verschillende groepen mensen om te kunnen gaan? Dit is natuurlijk relevant voor alle takken in het leven en dus ook binnen dit spelletje, zeker als een leider van een stam met gigantisch veel verschillende persoonlijkheden. Denk je niet dat je met een iets mildere aanpak een stuk meer was opgeschoten?

Nee, ik vind dat je inactieve spelers of spelers met weinig potentie zo snel mogelijk moet doorselecteren om problemen in de toekomst te voorkomen. Op W71 lukte me dat als leider erg goed en ook op W73 heb ik hier een aandeel in gehad met de leiding van daar. Dat is deze wereld echter onvoldoende gelukt en dat is wel iets waar ik mezelf verantwoordelijk voor zou houden.
 
Reactiescore
37
Volgens mij is tribalwars nog altijd vrij vertaald: stammenoorlog ?
Hierbij is het dus niet relevant wat je als individu bereikt maar als stam ?
Momenteel bereikt tyrant 6,5 pagina modder gooien naar elkaar:eek:.
Dat gaat dus best goed.

Hierbij zou ik dan ook willen voorstellen dit intern verder uit te spreken.
Hier op het AF elkaar afzeiken heeft geen meer waarde.
 
Reactiescore
2.303
Nee, ik vind dat je inactieve spelers of spelers met weinig potentie zo snel mogelijk moet doorselecteren om problemen in de toekomst te voorkomen. Op W71 lukte me dat als leider erg goed en ook op W73 heb ik hier een aandeel in gehad met de leiding van daar. Dat is deze wereld echter onvoldoende gelukt en dat is wel iets waar ik mezelf verantwoordelijk voor zou houden.
Dus om je verantwoordelijkheid op te pakken ga je openlijk je stamgenoten bashen op af?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Snap ik best. Maar namen worden hier wel gewoon gepost dus dan mag je het wel al persoonlijk gaan nemen. Wat je aanhaalt is gewoon fout en je argument is daardoor gewoon niets waard.
Er liepen groene treintjes van 400 ms achter clears terwijl er afgesproken was om edelspam te doen. Dan weet je dat het moeilijk wordt.
Dan is het maar fout van mij. Ik heb 3 uur gelogd denk ik die dag, en vrij veel treinen die ik nog moest sturen kon niet aangezien er amper of niets liep op die dorpen wat blijkbaar door Noire moest gebeuren. Geen bash naar Noire, wel een verklaring waarom het offensief dan niet zo goed lukt. Dat alles uiteindelijk nog gestuurd is geraakt kan best, maar dan niet op de dorpen waar wij moesten edelen want daar konden immers geen clears meer geraken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dus om je verantwoordelijkheid op te pakken ga je openlijk je stamgenoten bashen op af?

In hoeverre dit nog stamgenoten zijn valt natuurlijk over te discussiëren.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Melvin je hebt gewoon geflopt als leider en je stam gewoon in de steek gelaten. Jammer maar volgende wereld beter.

Ik zou je graag doorverbinden naar : instellingen -> account -> Account wissen
 
Reactiescore
2.444
Nee, ik vind dat je inactieve spelers of spelers met weinig potentie zo snel mogelijk moet doorselecteren om problemen in de toekomst te voorkomen. Op W71 lukte me dat als leider erg goed en ook op W73 heb ik hier een aandeel in gehad met de leiding van daar. Dat is deze wereld echter onvoldoende gelukt en dat is wel iets waar ik mezelf verantwoordelijk voor zou houden.

Bedoel dat als je als leider een betere omgang hebt met meerdere type groepen je wellicht mensen er wat beter bijhoud doordat mensen zich meer gewaardeerd voelen en er een betere sfeer is. En dat is toch (vind ik) een belangrijke taak als leider zijnde. Dan haalt iedereen er (inclusief misschien jijzelf) er meer plezier uit en dat is tenslotte waar het spelletje omdraait. Je kunt een hartstikke leuke wereld spelen met een leuke groep spelers, deze verliezen en toch met plezier terugkijken op deze wereld.
 
Reactiescore
1.853
Bedoel dat als je als leider een betere omgang hebt met meerdere type groepen je wellicht mensen er wat beter bijhoud doordat mensen zich meer gewaardeerd voelen en er een betere sfeer is. Dan haalt iedereen er (inclusief misschien jijzelf) er meer plezier uit en dat is tenslotte waar het spelletje omdraait. Je kunt een hartstikke leuke wereld spelen met een leuke groep spelers, deze verliezen en toch met plezier terugkijken op deze wereld.
Denk dat dit er tevens voor zorgt dat je meer spelers behoudt of dat spelers minder snel inactief worden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Melvin je hebt gewoon geflopt als leider en je stam gewoon in de steek gelaten. Jammer maar volgende wereld beter.

Ik zou je graag doorverbinden naar : instellingen -> account -> Account wissen

:redface: :redface:
 
Reactiescore
2.303
In hoeverre dit nog stamgenoten zijn valt natuurlijk over te discussiëren.
Je zit toch bij elkaar in de stam, dan zijn we toch stamgenoten ?
Je snapt wel dat et niet fijn is om plots als loser bestempeld te worden? Van Dotn snap ik het maar als reol er plots ook bijstaat? En wat dacht je nu dit zal bevordelijk voor de stam zijn?
 
Reactiescore
460
Ben blij dat ik een avontuurlijk leven heb, ga mijn tijd niet verspillen aan een 1v1 tegen zo’n kleuter. Eerlijk spelen zit er ten eerste al niet in.

Verder boeit t mij niet wie van ons zou winnen.
Is kassa werk een aanrader ?
 

Deleted User - 1942737

Guest
Nee, ik vind dat je inactieve spelers of spelers met weinig potentie zo snel mogelijk moet doorselecteren om problemen in de toekomst te voorkomen. Op W71 lukte me dat als leider erg goed en ook op W73 heb ik hier een aandeel in gehad met de leiding van daar. Dat is deze wereld echter onvoldoende gelukt en dat is wel iets waar ik mezelf verantwoordelijk voor zou houden.
Voor al degene die vinden dat Melvin zich wat zou rustiger moet houden.. Hij wil eigenlijk zeggen dat hij niet hard genoeg geweest is!
 
Bovenaan