Golden Awards

Reactiescore
319
Aangezien Salt geen leiding blijkt te hebben. Als er een leiding was waren er geen issues geweest mbt de cf bij snow die nog altijd niet beloofd is om terug te geven na de kerststop.
Tja er zijn wel meer issues. Zoals 2 spelers met een moraal lager dan 100% die illegaal bij het front worden gelegd. Daar wordt ook geen woord over gerept. Gaat de leiding van Tyrant daar ook iets tegen doen of moeten we dat ook zomaar accepteren?

En btw mijn mening over het schenden van de NAP, ik las het ook zo dat de CF illegaal terug gepakt is. Maar om het een wel te bestraffen en het ander niet is dan krom.
 
Reactiescore
2.039
Tja er zijn wel meer issues. Zoals 2 spelers met een moraal lager dan 100% die illegaal bij het front worden gelegd. Daar wordt ook geen woord over gerept. Gaat de leiding van Tyrant daar ook iets tegen doen of moeten we dat ook zomaar accepteren?

En btw mijn mening over het schenden van de NAP, ik las het ook zo dat de CF illegaal terug gepakt is. Maar om het een wel te bestraffen en het ander niet is dan krom.
Op het moment van de massa had QQ moraal 100%. Misschien niet heel netjes maar wel binnen de regels.
 
Reactiescore
319
Reactiescore
319
Reactiescore
2.039
Dat is niet waar. Moraal was 89%. :)
Vanaf welk account? Lijkt mij niet relevant als het niet om het aangevallen of desbetreffende front gaat. Bovendien (correct me if i'm wrong) was er afgesproken tussen de stammen dat er 13 edelende (aka hoofd) accounts per stam zouden zijn.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Weer vrij typerend dat er gelijk naar het AF gegrepen wordt door Tyrant leden als Salt in hun ogen iets overtreedt. Voor het gemak ook effe vergeten dat IJKYO al meerdere malen de CF afspraken heeft verbroken door veel te ver vooruit te edelen:redface: Laat het gewoon is door de leidingen oplossen ipv deze slechte pogingen tot P&P.
 
Reactiescore
2.039
Weer vrij typerend dat er gelijk naar het AF gegrepen wordt door Tyrant leden als Salt in hun ogen iets overtreedt. Voor het gemak ook effe vergeten dat IJKYO al meerdere malen de CF afspraken heeft verbroken door veel te ver vooruit te edelen:redface: Laat het gewoon is door de leidingen oplossen ipv deze slechte pogingen tot P&P.
Dat is gepoogd ja
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik wist niet dat Salt op de hoogte was dat er cf regels bestonden???
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dat zou een goed argument zijn als tijd de oorzaak zou zijn dat het niet opgelost geraakt
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Zou het vooral kwalijk nemen dat mensen druk zijn tijdens de kerstdagen. Lijkt net alsof er een reden is dat TW elk jaar een stop inlast.

Jammer dat de leiding het moet oplossen ipv dat de leden eens hand in eigen boezem steken daar.
Helaas lijkt dat niet mogelijk.

Niet dat dit iets uitmaakt, maar dit lijkt me wel weer eens mooi als laatste wereld, enige (intentie) om nog netjes te spelen is weg en dat ontneemt toch wel het laatste beetje spelplezier.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Geef gewoon die cf terug? Het is jullie leiding hun schuld dat zij het niet goed hebben gecommuniceerd. Ik begrijp niet zo goed waarom dit tyrants probleem zou moeten zijn?

Wat een gare bende is dat Salt zeg. Eerst dat hele gedoe om die NT cf, nu om deze.. sneu.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Snap dat jullie graag de volledige blaam op Salt willen leggen maar zoals ik al eerder zei , wat jullie straal negeren, heeft IJKYO ook meerdere malen de CF regels overtreden. Verschil is dat Salt er niet gelijk mee naar het forum is gegaan zoals jullie nu weer doen.
Veel Tyrant leden hebben gezegd een leuker AF te willen met maar jullie dragen hier totaal niks aan bij.

Zover ik weet gaan deze gesprekken over meerdere zaken omdat Tyrant zich ook niet netjes aan de regels heeft gehouden. Ligt waarschijnlijk dus iets gecompliceerder dan er ook hier wordt voorgedaan.
 
Reactiescore
2.039
Waarom hebben we uberhaupt dit forum dan als je alles maar over moet laten aan de leiding? Als jullie een probleem hebben met ijkyo zijn edelgedrag kunnen jullie dit toch prima aangeven op het AF? Beetje mosterd na de maaltijd dit.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik vind het vrij leuk hier tot ik de posts van jou lees waarin je wederom andere posts afkraakt en subtiele bashes naar Tyrant uit :biggrin:
 
Bovenaan